Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Mam wylot i wtopa. Mod jak na razie ma dwa błędy. 1...przejście CEA2 do LAB X-0 i to jest sama końcówka moda. Według poradników tam rozmową z ekologiem gra się kończy. Tutaj można powiedzieć że mod w linii Najemników jest bardzo fajny i grywalny bo w samym labie dostajemy tylko kilka info nic więcej. 2...wylot w X-16 w linii fabularnej Wojskowych..ten da się obejść.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem coś o tym X-16, ale nie mam zapisu by to sprawdzić... Koleś pisał że u niego wypady zaczęły się właśnie w X-16 i były regularnie co 5m terenu..(podobnie ja miałem ). Posuwał się do przodu i robił częste zapisy..tak dotarł do 1 wyłącznika, a potem wszystko poszło normalnie. Byłem bardzo blisko i usunąłem zapisy chyba to nie był dobry pomysł. Podeślijcie zapis z Jantaru przed wejściem do X-16.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gramy dalej...jednak metoda kolesia + cierpliwość jest skuteczna...posuwać się biegiem po 5 m i wykonywać zapis. Jako bonus trzeba zabić w tym czasie dwa Burery..więc miłej zabawy. Plus sytuacji..działa szybki zapis. Po około 12 wylotach zrobiłem zadanie w x-16. Należy zabrać dwa dokumenty.

@jurek48 w linku zapis po wyjściu z X-16...nie przegap trupa w tunelach bo ma fajne fanty...http://speedy.sh/5N6...jsciu-z-x16.rar

//

Po wyjściu z kanałów idź do Sacharowa i sprzedaj to wszystko, lub włóż gdzieś do schowka. Nie należy chodzić z taką ilością sprzętu bo może to powodować problemy.

W bunkrze jest Susłow który ma zadanie na skanery.

///

Dodam jeszcze sposób na dodanie biegu i dobry noktowizor w exoszkielecie bo bez tego jakoś dziwnie. W pliku config misc outfit.ltx szukamy sekcji naszego [exo_outfit]:outfit_base

zmienić linię sprint_allowed = false na true

;çŕďđĺůĺíčĺ đĺćčěŕ Sprint äë˙ Ŕęňĺđŕ
sprint_allowed = true

dla noktowizora w tej samej sekcji...zmieniamy effector_nightvision_bad.... na ....good

full_icon_name = npc_icon_exo_outfit
nightvision_sect = effector_nightvision_good

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@smox czytaj dialogi... Masz znaleźć przyczynę znikania członków Powinności z posterunku na Wysypisku...rozwiązanie po prawej wychodząc z Baru tam gdzie siedzą mięsacze. Gdy skończysz tą linię z Najemnikami można grać w tą drugą z Wojskowymi. Dałem zapis po wyjściu z x-16.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To raczej koniec bo dostałeś przejście do X-0. Jeszcze tam nie poszedłem. Napisz czy dostałeś się do środka. // Mod jest ciekawy, jednak powinni postawić kilku NPC i dodać kilka zadań na Prypeci. Podobnie można było dodać kilka pijawek na podejściu do Elektrowni. Ostatnie lokacje są trochę puste. Linia Najemników jest jednak ciekawsza, ta z Wojskowymi przypomina Priboy-a.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaraz tam pójdę.W między czasie nie wiedząc co ze sobą zrobić wykonałem zadanie dla informatora i dla byłego monolitowca z Mag.Wojskowych i zdobyłem Gauss Puszkę.Teraz trzeba spróbować dostać się do X-0. Dostałem się do X-0 bez problemu, zakończenie dla mnie trochę inne niż przypuszczałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Męczy mnie ciągły wylot z takim logiem:

FATAL ERROR
[error]Exp[b][/b]ression : fatal error
[error]Function	 : CScriptEngine::lua_error
[error]File		 : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrGamescript_engine.cpp
[error]Line		 : 73
[error]Description : <no exp[b][/b]ression>
[error]Arguments : LUA error: ...ow of chernobylgamedatascriptsnd_news_main.script:659: bad argument #1 to 'getn' (table expected, got nil)

Mamy ze @smoxem na ukończeniu polonizacji ten mod, a tu zaparł się jeden plik i nie mogę znaleźć przyczyny, bo nie bardzo kumam logi. Proszę kolegów z odpowiednią wiedzą, o namiary tego błędy, czyli co muszę tam zrobić, cholewka, by nie wywalało. Wiem o jaki plik chodzi, ale nie wiem o co.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.