czernobyl10 Opublikowano 10 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 Tytuł oryginalny: Хроники Зоны: Viam Fata Platforma: Cień Czarnobyla 1.0004 Data premiery: 14.01.2012 r. Autor: Minor Autorzy spolszczenia: @smox, @metek58 Śr. długość rozgrywki: (ok. 10 godzin) OPIS: Spoiler Pierwowzorem Kronik Zony: Viam fata była modyfikacja pt. Historia Messera. Losy głównego bohatera i fabuła pozostały z grubsza takie, jak w pierwotnej wersji, ale autor dodał możliwość wyborów podczas gry. Głównym celem gracza będzie rozwiązanie zagadki Zewu Monolitu. Można do tego dojść kilkoma sposobami, a już na początku trzeba opowiedzieć się po jednej ze stron pomiędzy Wojskowymi i Najemnikami, czego skutkiem będą całkowicie różne zadania. Dodatkowo wprowadzono kilka poprawek i ulepszeń w zakresie rozgrywki. Lista zmian: Spoiler ZONA: Zmniejszono liczebność stalkerów o ok. 60%. Dodano dodatkowe mutanty w niektórych lokacjach. Przywrócono buildowski styl Strefy oraz wprowadzono pogodę podobną do tej z buildów. Do wszystkich lokacji dodano ambienty i dźwięki z buildów. Dodano emisje, które odbywają się raz na 72 godziny. MUTANTY: Odnowiono wygląd zombie, burera i chimery. Mutanty te można spotkać kilka razy w ciągu gry. Niektóre odgłosy mutantów zostały zmienione na buildowskie. Przywrócono "pocałunek pijawki". Teraz mutant stanowi większe zagrożenie. EKONOMIA: Na zbieraniu i sprzedawaniu "złomu" nie można się teraz wzbogacić. Główną wartość w Strefie stanowią artefakty i części ciał mutantów, które handlarze chętnie kupią po dobrej cenie. Podwyższono ceny amunicji i broni. Teraz na zakup dobrego sprzętu trzeba będzie bardziej się wykosztować. Znacznie zmniejszono pozyskiwane łupy. INNE ZMIANY: Dodano miejsca do spania. Dodano losowe schowki. Zmieniono tekstury lokacji dla bardziej mrocznego klimatu. Dodano kilka nowych broni: PKM, WSK-94, Remington 870, FN P90, FN Five-seveN. Dodano możliwość ulepszenia kilku kombinezonów. Broń można przeładować dopiero po zawieszeniu amunicji na pasie. SCREENY: Spoiler INSTALACJA: Spoiler UWAGA! Mod działa poprawnie tylko na patchu 1.0004. Podczas przechodzenia moda możliwe jest wystąpienie kilku wylotów. Pomóc może ponowne wczytanie gry. 1. Wypakuj moda i skopiuj folder gamedata do folderu ze STALKER-em. 2. Wypakuj patcha i skopiuj folder gamedata do folderu ze STALKER-em. 3. Wypakuj spolszczenie i skopiuj folder gamedata do folderu ze STALKER-em. 4. Otwórz plik fsgame.ltx i zmień linijkę: $game_data$ = false| true| $fs_root$| na: $game_data$ = true| true| $fs_root$| 5. Dodaj parametr -nointro do właściwości skrótu gry. 6. Usuń plik - zone_kampfire.ltx - znajdujący się w gamedata\config\misc - chodzi o błąd literowy w modzie, powodujący wylot przy przejściu do Dziczy. MOŻLIWE BŁĘDY: Spoiler Wylot nr 1: FATAL ERROR Expression : fatal error Function : CScriptEngine::lua_error File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp Line : 73 Description : <no expression> Arguments : LUA error: ...adow of chernobyl\gamedata\scripts\doc_viewer.script:46: attempt to index upvalue 'st' (a nil value) Sposób naprawy: Dopisujemy linię: #include "ui\ui_custom_msgs_doc_viewer.xml" w pliku ui_custom_msgs.xml (ścieżka: gamedata\configs\ui). Wylot nr 2: FATAL ERROR Expression : false Function : CXml::Init File : E:\stalker\patch_1_0004\xrXMLParser\xrXMLParser.cpp Line : 87 Description : XML file:uimaingame.xml value: errDescr:Error reading Attributes. Sposób naprawy: W pliku maingame.xml (ścieżka: gamedata\configs\ui) zmieniamy linię: <artefact_panel x="188" y="99908" width="730" height="50" cell_width="50" cell_height="50" scale=2.00."/> na: <artefact_panel x="188" y="99908" width="730" height="50" cell_width="50" cell_height="50" scale="2.00"/> (Chodzi o brak cudzysłowu przy scale=2.00."). Wylot nr 3: FATAL ERROR Expression : e_entity Function : xrServer::Process_event_reject File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\xrServer_process_event_reject.cpp Line : 12 Description : entity not found. id_parent=0 id_entity=16131 frame=1607554 stack trace: Sposób naprawy: Ponowne uruchomienie gry. LINKI DO POBRANIA: Spoiler MOD: Mediafire - [KLIK] PATCH: Nasz serwer - [KLIK] SPOLSZCZENIE: Nasz serwer - [KLIK] Autor/rzy spolszczenia moda NIE WYRAŻA/JĄ ZGODY na jego uploadowanie / publikowanie na inne serwery niż forum stalkerteam.pl Źródła: 6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radioaktywny Opublikowano 10 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 Wygląda ciekawie i brzmi również, ale niestety chyba po rosyjsku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 10 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 To jest nowa wersja moda Kroniki Zony Historia Messera. Po rosyjsku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radioaktywny Opublikowano 11 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 Tak, wiem. Z miłą chęcią bym zagrał, ale w rosyjskim za dobry nie jestem, ot tak tylko podstawy znam. Jakby było po angielsku to już bym zasysał :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 11 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 (edytowane) Możliwe błędy FATAL ERROR [error]Expression : e_entity [error]Function : xrServer::Process_event_reject [error]File : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrGamexrServer_process_event_reject.cpp [error]Line : 12 [error]Description : entity not found. id_parent=0 id_entity=16131 frame=1607554 Pomaga wczytanie od nowa gry Expression : fatal error Function : CScriptEngine::lua_error File : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrGamescript_engine.cpp Line : 73 Description : <no expression> Arguments : LUA error: ...nors.t.a.l.k.e.rgamedatascriptsdoc_viewer.script:46: attempt to index upvalue 'st' (a nil value) Pomaga wczytanie od nowa gry. Patch będzie za 2-3 dni. Edytowane 11 Czerwca 2012 przez czernobyl10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 11 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 Jeżeli niema znacznych zmian w dialogach to poza opisami nowej broni mod będzie w całości po polsku . Tylko nie wiadomo co znaczy ..zachowana stara fabuła bo opisie poprzedniej wersji moda pisze, że jest nowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 11 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 (edytowane) To jest zmieniona Historia Messera. W bunkrze Sidora siedzi gość o ksywie Żaba i nie ma starych zadań ( z podstawki). Zadania aktualizują się w miarę wykonywania, bez wskazania na mapie, tak jak w DR-FORBIDEN ZONE. Edytowane 11 Czerwca 2012 przez cichy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 12 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 Bardzo dynamiczny mod. Po wykonaniu n-tego zadania dla Źaby cała Wioska Kotów to wrogowie i trzeba ich wytłuc do nogi. Potem na posterunek wojskowych i tam też nowe zadanie + mapa Kordonu zakładana w slot jak w NS. Po mojemu warty uwagi mod. Tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 12 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 To może chłopaki z ekipy polonizującej przyjrzą się temu modowi bliżej, chłopaki wszysztko dla was najnowsze mody od Czernobyla 10 wybaczcie niezbędnik kibica dzisiaj pękł na meczu. Stalkerteam.pl the best of Poland. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 13 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2012 Skoro tu nie zmieniali fabuły, mod powinien być czytelny na polskiej podstawce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 13 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2012 Fabuła jest zmieniona. Przeznaczenie odnajdzie drogę, jak mawiał Wergiliusz... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 14 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 Po wykonaniu n-tego zadania dla Źaby cała Wioska Kotów to wrogowie @cichy może pamiętasz co to za zadanie....w podstawce było jedno podobne w którym Sidor zlecał zabicie przedstawiciela handlowego w wiosce. Napisz jeżeli możesz czy jest dużo cyrylicy.? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 14 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 Wszystko mam w cyrylicy oprócz menu i drobiazgów. Zadanie było na odnalezienie handlowca. Ja go nie zabiłem, tylko znalazłem trupa w budynku za nasypem kolejowym gdzie był Lis. Nie ma tu zadań z podstawki (a właśnie jestem na Wysypisku). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 14 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 Pisaliśmy jednocześnie... . Postawiłem moda i oczom nie wierzę..wreszcie nie ma Żwawego, fleszek , leczenia Tolików itd. nic nie ma. Fabuła inna od samego początku, a w grze króluje cyrylica co oznacza, że wszystkie teksty są nowe. Trafiają się tylko stałe odzywki stalkerów. Taki mod fabularny to ja rozumiem. // @ cichy gdzie znalazłeś ten dokument dla Wojskowych na Kordonie. Mam mapę, ale zaznaczony obszar jest bardzo duży, a na ATP dokumentu nie ma.. . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 17 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2012 Nie znalazłem. Zaczęłem grę od nowa i śmignęłem za tory, nim handlowiec pagib. Teraz już do mnie nie walą jak do kaczki. Właśnie szukam dok. dla wojskoych. Jak znajdę to się podzielę scrinem. Mam: W lokomotywie przy tunelu na końcu nasypu z torami. @czernobyl10 w temacie historii Messera dał link do poradnika po rosyjsku: http://fanofstalker....sera/18-1-0-294 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 17 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2012 Dzięki, co za chora skrytka...idę po te papiery. Byłem tam po naboje do strzelby, ale przed wizytą u Wojskowych... . Bardzo dobry mod, nie jest nałożony na starą fabułę jak połowa innych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 18 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2012 Patch... http://pl.rghost.net/38730620 1.Исправлены свойства и иконка минералки. 2.Исправлен вылет из-за названия файла костра.Спасибо daRtrahuhS. 3.Убраны рандомные тайники.Из-за них происходил вылет при обыске трупов. 4.Добавлен фриплей после правильной концовки. 5.Исправлен вылет с maingame.xml.Спасибо Comador. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
remek Opublikowano 18 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2012 Nie mogę uruchomić ,czy można w tego mda grać na polskiej podstawce,w skrócie dodałem nointro [error]Expression : fatal error [error]Function : CRender::texture_load [error]File : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrRenderTexture.cpp [error]Line : 295 [error]Description : <no expression> [error]Arguments : Can't find texture 'introintro_gsc-wp' Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 18 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2012 Można grać na polskiej podstawce, ale 90% jest po rosyjsku. // Musisz dodać ..-nointro...we właściwościach skrótu gry, ale trzeba najpierw dać spację. "E:S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of ChernobylbinXR_3DA.exe" -nointro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Кристофер (Kpuc) Opublikowano 18 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2012 U mnie za to jest jakiś dziwny problem z teksturami, tak jak by po bokach ekranu, głównie po prawej stronie, były jakieś na wpół widoczne czarne kwadraty... ciężko było by to pokazać na screenach. U kogoś tak samo ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 18 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2012 Czasem się to pojawia tak jak mówisz po prawej stronie...traktuję to jako wędrujący cień i gram dalej.. . // Są zmiany w fabule i poradnik nie zawsze pomoże znaleźć dokumenty. Znalazłem już jedne na Agropromie, ale to nie koniec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek48 Opublikowano 21 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2012 (edytowane) Proszę o pomoc.Wyskakuje mi taki błąd: Expression : I ! =levels ().end () Function :GameGraph : :CHeader : : level File : estalkerpath_1_0004xr_3daxrgamegame_graph_inline.h Line : 171 Description : there is no Specified level in the game graph : 224 Pokaż to co jest w logu po fatal error generalnie na końcu loga. LD LordDino.Po fatal error jest to co jest wpisałem. A to sorki. Edytowane 21 Czerwca 2012 przez malakas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 21 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2012 Powtórz poziom od autozapisu. // Wrzuciłeś patch do gry.? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek48 Opublikowano 21 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2012 Poziom powtarzałem kilka razy i za każdym razem ten sam błąd tylko z inną cyfrą na końcu.Teraz jest 235 . // Wrzuciłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 21 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2012 Coś ci się spawnuje nie tam gdzie powinno. Jeżeli od autosave nie pomaga to cofnij się głębiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.