Jump to content

Recommended Posts

NW_2.3_BE_-cover_by_meta.jpg

Platforma: Cień Czarnobyla 1.0004
Data premiery: 03.07.2012 r.
Autor: Driv3r, bukshin26, deni71
Autorzy spolszczenia: @smox, @metek58, @scigacz1975
Śr. długość rozgrywki: (~10 godzin)


OPIS:

Spoiler

Nature Winter v2.3 Black Edition to ostateczna wersja moda Nature Winter, która ma na celu naprawienie i usunięcie wszystkich błędów występujących w Nature Winter v2.0 Quantum Leap. Dodano nowe zadania oraz zoptymalizowano wydajność. Mod przedstawia Zonę w zimowej scenerii.


Cechy moda:

  • Nowa broń i kombinezony;
  • Nowe mutanty oraz ich podział na klasy;
  • Zmieniony handel;
  • Nowe położenie schowków, a także ich zawartość;
  • GG ma nową zdolność - dzięki oddziaływaniu parapsychologicznemu może wpływać na NPC (np. wywołać u nich strach);
  • W Zonie panuje zima! Bez odpowiedniego kombinezonu GG może zamarznąć;
  • Mróz może powodować uszkodzenia broni, jeśli przez dłuższy czas będzie wyjęta z plecaka;
  • GG może się ogrzać w pobliżu ognisk. Na mapie zaznaczono 86 takich miejsc.
     

GALERIA:

Spoiler

cf8c61c127.jpg

913bf1f0eb.jpg

a7c5380943.jpg

259747bc8b.jpg

INSTALACJA:

Spoiler

Poprawna kolejność instalacji:

1. Cień Czarnobyla 1.0004.
2. Z pobranego archiwum modyfikacji przenosimy jego zawartość do głównego katalogu gry.
3. W pliku localization.ltx dokonujemy zmian:

[string_table]
language = pol
font_prefix = ;_cent ;_west

5. Dodajemy spolszczenie i patch.
6. Ewentualna poprawka na rozdzielczość.

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

Mod:


Spolszczenie + patch:

  • Nasz serwer - [KLIK]

Autorzy spolszczenia moda NIE WYRAŻAJĄ ZGODY na jego uploadowanie / publikowanie na inne serwery niż forum stalkerteam.pl


Poprawka na rozdzielczość:
Jeżeli rozdzielczość twojego ekranu NIE WYNOSI 1024x768 lub 1280x1024, zainstaluj tego fixa!
Yandex - [KLIK]

Dodatki:
Zmiana w kolorze celownika:

  • Wróg - czerwony
  • Neutralny - zielony
  • Przyjaciel - jasnozielony.

Yandex - [KLIK]
Po instalacji należy zmienić wpis w pliku gamedata\config\system.ltx, sekcja [inventory], slots- 516 zamieniamy na 16.


Źródło: AP-PRO_LOGO.png

 

  • Positive 9
Link to comment
Share on other sites

Raczej bym usunął tego kwantowego skoczka :biggrin: To chyba odwołanie do rosyjskiej wersji pewnego serialu Квантовый скачок który w oryginale miał tytuł "Quantum Leap" a u nas "Zagubiony w czasie" W każdym razie nie pisałbym o skoczkach kwantowych dopóki ktoś w tego moda nie zagra i nie powie jak się ten "oryginalny" tytuł ma do fabuły.

Link to comment
Share on other sites

Błąd typu invalid vertex w folderze gamedata\scripts\bind_stalker.script odnajdujemy linie tekstu laboratorium X-16


....
--метод НС
--[[local bad_object_names = {"Сюда_вписать_название_артефакта_с_цифрами"}						
			 local i, se_name, se_obj						
			 for i, se_name in ipairs(bad_object_names) do						
			 se_obj = alife():object(se_name)						
			 if se_obj then						
			 news_manager.send_tip(db.actor,"Удалили глючный предмет:"..se_name,nil,nil,1000)						
			 alife():release(se_obj, true)						
			 end						
			 end]]
....

tworzymy kopię pliku

usuwany --[[ przed słowem local i po end .

Po przejściu fragmentu gry przywracamy plik z kopii bezpieczeństwa.

///

Kolejny błąd w X-16 z zone_gravi.ltx

1.otwieramy gamedata\config\misc odnajdujemy zone_gravi.ltx

2.odszukujemy sekcje - [zone_gravi_zone_strong]:zone_gravi_zone

3. po linijce $spawn = "zones\gravi zone_strong"

wpisujemy: BirthProbability = 0.0

Wygląd zmienionego zapisu, zmieniony plik zapisujemy.


$spawn = "zones\gravi zone_strong"
BirthProbability = 0.0

Link to comment
Share on other sites

Jeszcze raz zainstalowałem. Wkleiłem gamedata+bin do gry , user.ltx Autora do: C:UsersPublicDocumentsstalker-shoc ,w C:Program FilesTHQS.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobylgamedataconfigtext jest katalog rus , tworzymy w text katalog o nazwie pol i kopiujemy zawartość rus do stworzonego pol (lub kopię rus z przemianowaniem na pol). W localization.ltx początek po zmianie u mnie wygląda tak:


[string_table]
language = pol
font_prefix = ;_cent ;_west

Na dowód,że u mnie działa:

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

Po zastosowaniu


[string_table]
language   = pol
font_prefix   = _cent ;_west

mam tak:

Dołączona grafika Dołączona grafika

Nie wiem gdzie u @jurka48 jest jakiś błąd

Link to comment
Share on other sites

Jasne,zrozumiałem.Mam pytanie.Czy do was też strzelają Powinnościowcy gdy dostaniecie się do Baru.Wilk mnie przeprowadził a oni strzelają chociaż żadnego z nich nie ruszyłem. Czy tak musi być,czy to błąd moda?

Edited by jurek48
Link to comment
Share on other sites

Nie grałem w Nature Winter 1.6 tak że nie wiem czy zmienia fabułę,czy ją rozwija.Gram w tego moda,ale ciężko mi idzie gdyż słabiutko u mnie z językiem rosyjskim.Więcej gram na czuja niż rozumiem dialogi,których jest sporo i na dokładkę ten mróz.W nocy zabija w trymiga.Jeśli w wersji 1.6 buła możliwość wykonać zadanie dla Sidorowicza w Barze bez strzelaniny to proszę o podpowiedź za którą z góry dziękuję.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.