czernobyl10 Opublikowano 4 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2012 Platforma: Cień Czarnobyla 1.0004 Data premiery: 03.07.2012 r. Autor: Driv3r, bukshin26, deni71 Autorzy spolszczenia: @smox, @metek58, @scigacz1975 Śr. długość rozgrywki: (~10 godzin) OPIS: Spoiler Nature Winter v2.3 Black Edition to ostateczna wersja moda Nature Winter, która ma na celu naprawienie i usunięcie wszystkich błędów występujących w Nature Winter v2.0 Quantum Leap. Dodano nowe zadania oraz zoptymalizowano wydajność. Mod przedstawia Zonę w zimowej scenerii. Cechy moda: Nowa broń i kombinezony; Nowe mutanty oraz ich podział na klasy; Zmieniony handel; Nowe położenie schowków, a także ich zawartość; GG ma nową zdolność - dzięki oddziaływaniu parapsychologicznemu może wpływać na NPC (np. wywołać u nich strach); W Zonie panuje zima! Bez odpowiedniego kombinezonu GG może zamarznąć; Mróz może powodować uszkodzenia broni, jeśli przez dłuższy czas będzie wyjęta z plecaka; GG może się ogrzać w pobliżu ognisk. Na mapie zaznaczono 86 takich miejsc. GALERIA: Spoiler INSTALACJA: Spoiler Poprawna kolejność instalacji: 1. Cień Czarnobyla 1.0004. 2. Z pobranego archiwum modyfikacji przenosimy jego zawartość do głównego katalogu gry. 3. W pliku localization.ltx dokonujemy zmian: [string_table] language = pol font_prefix = ;_cent ;_west 5. Dodajemy spolszczenie i patch. 6. Ewentualna poprawka na rozdzielczość. LINKI DO POBRANIA: Spoiler Mod: Yandex - [KLIK] Spolszczenie + patch: Nasz serwer - [KLIK] Autorzy spolszczenia moda NIE WYRAŻAJĄ ZGODY na jego uploadowanie / publikowanie na inne serwery niż forum stalkerteam.pl Poprawka na rozdzielczość: Jeżeli rozdzielczość twojego ekranu NIE WYNOSI 1024x768 lub 1280x1024, zainstaluj tego fixa! Yandex - [KLIK] Dodatki: Zmiana w kolorze celownika: Wróg - czerwony Neutralny - zielony Przyjaciel - jasnozielony. Yandex - [KLIK] Po instalacji należy zmienić wpis w pliku gamedata\config\system.ltx, sekcja [inventory], slots- 516 zamieniamy na 16. Źródło: 9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 4 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2012 Raczej bym usunął tego kwantowego skoczka To chyba odwołanie do rosyjskiej wersji pewnego serialu Квантовый скачок który w oryginale miał tytuł "Quantum Leap" a u nas "Zagubiony w czasie" W każdym razie nie pisałbym o skoczkach kwantowych dopóki ktoś w tego moda nie zagra i nie powie jak się ten "oryginalny" tytuł ma do fabuły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radioaktywny Opublikowano 4 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2012 Screeny wyglądają ciekawie. Spróbuję pobrać i powiem mniej więcej co i jak ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 4 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2012 Ten mod zawiera NW 1.6 i jest przedłużeniem fabuły. Do moda jest dorabiany dodatek fabularny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 4 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2012 Pobrałem i działa. Zaczynamy w X-18. Szybko dajemy dyla z sali z potworami i po znalezieniu artu teleportacji pojawia się przewodnik - z nim wyruszamy do Wioski Kotów. Tu sceneria jak w Nature Winter up 1.6. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radioaktywny Opublikowano 4 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2012 Udało mi się odpalić grę. Wszystko w porządku, zadziałało, żadnych bugów, errorów etc. cichy mnie już uprzedził, ale zaczynamy w podziemnym kompleksie pełnym mutantów. Jutro zagram trochę dłużej i zrobię kilka zrzutów ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 5 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2012 Błąd typu invalid vertex w folderze gamedata\scripts\bind_stalker.script odnajdujemy linie tekstu laboratorium X-16 .... --метод НС --[[local bad_object_names = {"Сюда_вписать_название_артефакта_с_цифрами"} local i, se_name, se_obj for i, se_name in ipairs(bad_object_names) do se_obj = alife():object(se_name) if se_obj then news_manager.send_tip(db.actor,"Удалили глючный предмет:"..se_name,nil,nil,1000) alife():release(se_obj, true) end end]] .... tworzymy kopię pliku usuwany --[[ przed słowem local i po end . Po przejściu fragmentu gry przywracamy plik z kopii bezpieczeństwa. /// Kolejny błąd w X-16 z zone_gravi.ltx 1.otwieramy gamedata\config\misc odnajdujemy zone_gravi.ltx 2.odszukujemy sekcje - [zone_gravi_zone_strong]:zone_gravi_zone 3. po linijce $spawn = "zones\gravi zone_strong" wpisujemy: BirthProbability = 0.0 Wygląd zmienionego zapisu, zmieniony plik zapisujemy. $spawn = "zones\gravi zone_strong" BirthProbability = 0.0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek48 Opublikowano 9 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2012 Mam pytanie .Co trzeba zrobić aby były dialogi,a nie esy floresy.W pliku localization.ltx zmieniłem rus na pol i nie moę nic odzytać.Proszę o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 10 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 Edytuj localization.ltx [string_table] language = pol font_prefix = ;_cent ;_west Ma to wyglądać włśnie tak (początek, reszty nie ruszamy) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek48 Opublikowano 10 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 Cichy ja mam właśnie tak wyglądający localization. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 10 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 Jurek skopiowałeś folder text rus i nadałeś kopi nazwe pol? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darkus Opublikowano 10 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 THQS.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobylgamedataconfigtext tworzysz folder pol i kopiujesz do niego zawartość folderu rus zmieniasz localization i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek48 Opublikowano 10 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 Zapomniałem to zrobić.Zaraz sprawdzę. Skopiowałem folder rus zamienilem na pol i zrobiło sie jeszcze gorzej.Mam krzaki,pytanie co dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korn06 Opublikowano 10 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 W pliku 'localization.ltx' , w gamedata/config wklej to: [string_table] language = pol font_prefix = _cent ;_west Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek48 Opublikowano 10 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 Przykro mi Korn06,ale nic nie pomogło.W dalszym ciągu mam krzaki. http://speedy.sh/jXmkM/ss-juarez-07-10-12-13-29-49-l04u-labx18.jpg A to foto po skopiowaniu folderu txt rus i zamieniony na pol: http-~~-//speedy.sh/szKAC/ss-juarez-07-10-12-14-08-19-l04u-labx18.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 11 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2012 Jeszcze raz zainstalowałem. Wkleiłem gamedata+bin do gry , user.ltx Autora do: C:UsersPublicDocumentsstalker-shoc ,w C:Program FilesTHQS.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobylgamedataconfigtext jest katalog rus , tworzymy w text katalog o nazwie pol i kopiujemy zawartość rus do stworzonego pol (lub kopię rus z przemianowaniem na pol). W localization.ltx początek po zmianie u mnie wygląda tak: [string_table] language = pol font_prefix = ;_cent ;_west Na dowód,że u mnie działa: Po zastosowaniu [string_table] language = pol font_prefix = _cent ;_west mam tak: Nie wiem gdzie u @jurka48 jest jakiś błąd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek48 Opublikowano 11 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2012 Dzisiaj gra się odpaliła tak jak trzeba bez krzaków.Może była to przyczyna samego moda,którego ściągnąłem jeszcze raz.W każdym bądź razie dzięki Cichy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 11 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2012 No problemos desperados hi hi ( to ostatnie wchodzi mi w nawyk - do ubicia) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek48 Opublikowano 12 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2012 Denerwuje mnie częsty automatyczny zapis.W którym miejscu można go wyłączyć.Mam pytanie.Czy ktoś myślał o polonizacji tego moda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 12 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2012 Jurek jeszcze będą patche do tego moda, tak więc trzeba poczekać na wersję finalna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek48 Opublikowano 12 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2012 (edytowane) Jasne,zrozumiałem.Mam pytanie.Czy do was też strzelają Powinnościowcy gdy dostaniecie się do Baru.Wilk mnie przeprowadził a oni strzelają chociaż żadnego z nich nie ruszyłem. Czy tak musi być,czy to błąd moda? Edytowane 12 Lipca 2012 przez jurek48 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek48 Opublikowano 13 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2012 Proszę o pomoc w przedostaniu się na teren Powinności.Pliczko nie chce przepuścić,a muszę wykonać zadanie dla Sidorowicza.Trzeba przynieść zawartość schronu,który znajduje się w budynku po jego lewej stronie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lonely Mercenary Opublikowano 13 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2012 Ten mod całkowicie zmienia czy rozwija fabułę zawartą w Nature Winter 1.6? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek48 Opublikowano 13 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2012 Nie grałem w Nature Winter 1.6 tak że nie wiem czy zmienia fabułę,czy ją rozwija.Gram w tego moda,ale ciężko mi idzie gdyż słabiutko u mnie z językiem rosyjskim.Więcej gram na czuja niż rozumiem dialogi,których jest sporo i na dokładkę ten mróz.W nocy zabija w trymiga.Jeśli w wersji 1.6 buła możliwość wykonać zadanie dla Sidorowicza w Barze bez strzelaniny to proszę o podpowiedź za którą z góry dziękuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 14 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2012 To rozwiązanie z mrozem jest jak dla mnie świetnym pomysłem autora. Nie masz odpowiedniego kombinezonu to koniec z tobą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.