Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

NW_2.3_BE_-cover_by_meta.jpg

Platforma: Cień Czarnobyla 1.0004
Data premiery: 03.07.2012 r.
Autor: Driv3r, bukshin26, deni71
Autorzy spolszczenia: @smox, @metek58, @scigacz1975
Śr. długość rozgrywki: (~10 godzin)


OPIS:

  Pokaż ukrytą zawartość

GALERIA:

  Pokaż ukrytą zawartość

INSTALACJA:

  Pokaż ukrytą zawartość

LINKI DO POBRANIA:

  Pokaż ukrytą zawartość


Źródło: AP-PRO_LOGO.png

 

  • Dodatnia 9
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej bym usunął tego kwantowego skoczka :biggrin: To chyba odwołanie do rosyjskiej wersji pewnego serialu Квантовый скачок który w oryginale miał tytuł "Quantum Leap" a u nas "Zagubiony w czasie" W każdym razie nie pisałbym o skoczkach kwantowych dopóki ktoś w tego moda nie zagra i nie powie jak się ten "oryginalny" tytuł ma do fabuły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błąd typu invalid vertex w folderze gamedata\scripts\bind_stalker.script odnajdujemy linie tekstu laboratorium X-16


....
--метод НС
--[[local bad_object_names = {"Сюда_вписать_название_артефакта_с_цифрами"}						
			 local i, se_name, se_obj						
			 for i, se_name in ipairs(bad_object_names) do						
			 se_obj = alife():object(se_name)						
			 if se_obj then						
			 news_manager.send_tip(db.actor,"Удалили глючный предмет:"..se_name,nil,nil,1000)						
			 alife():release(se_obj, true)						
			 end						
			 end]]
....
tworzymy kopię pliku

usuwany --[[ przed słowem local i po end .

Po przejściu fragmentu gry przywracamy plik z kopii bezpieczeństwa.

///

Kolejny błąd w X-16 z zone_gravi.ltx

1.otwieramy gamedata\config\misc odnajdujemy zone_gravi.ltx

2.odszukujemy sekcje - [zone_gravi_zone_strong]:zone_gravi_zone

3. po linijce $spawn = "zones\gravi zone_strong"

wpisujemy: BirthProbability = 0.0

Wygląd zmienionego zapisu, zmieniony plik zapisujemy.


$spawn = "zones\gravi zone_strong"
BirthProbability = 0.0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze raz zainstalowałem. Wkleiłem gamedata+bin do gry , user.ltx Autora do: C:UsersPublicDocumentsstalker-shoc ,w C:Program FilesTHQS.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobylgamedataconfigtext jest katalog rus , tworzymy w text katalog o nazwie pol i kopiujemy zawartość rus do stworzonego pol (lub kopię rus z przemianowaniem na pol). W localization.ltx początek po zmianie u mnie wygląda tak:


[string_table]
language = pol
font_prefix = ;_cent ;_west
Na dowód,że u mnie działa:

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

Po zastosowaniu


[string_table]
language   = pol
font_prefix   = _cent ;_west
mam tak:

Dołączona grafika Dołączona grafika

Nie wiem gdzie u @jurka48 jest jakiś błąd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie grałem w Nature Winter 1.6 tak że nie wiem czy zmienia fabułę,czy ją rozwija.Gram w tego moda,ale ciężko mi idzie gdyż słabiutko u mnie z językiem rosyjskim.Więcej gram na czuja niż rozumiem dialogi,których jest sporo i na dokładkę ten mróz.W nocy zabija w trymiga.Jeśli w wersji 1.6 buła możliwość wykonać zadanie dla Sidorowicza w Barze bez strzelaniny to proszę o podpowiedź za którą z góry dziękuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.