blulaguna Opublikowano 5 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 Pominięte pliki sound Link: http://yadi.sk/d/528uxD0i2ONw6 1.5M apg2312 E:THQS.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobylgamedatascriptsxr_statistic.script linia 80 spróbuj zmienić na if (props == nil or sect == nil) then jesli nie pomoże zawsze można przywrócić kopię. Pozatym może być jeszcze jeden problem nawet jeśli to co podałem jest poprawne. Skrypt jeśli zawiera zmiany globalne nie zadziała bez rozpoczęcia nowej gry. Mimo wszystko to kilka minut i warto spróbować. Jesli ma zadziałac to musi to być zapis sprzed zobaczenia psów i to nie kiedy Ty je zobaczysz ale kiedy "zobaczy" je Twoja postać lub psy. apg2312 Jeszcze jedno. Zdaje sie że brakuje po lini 96 end trzeba je wpisac. Powinno być dwa end. Uwagi jak powyzej. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfiat Opublikowano 5 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 Yurek Twoje kwesty są super a nagrody za nie jeszcze lepsze. Otrzymałem od Jurka w nagrodę granatnik, ale stało się z nim coś takiego: http://www.tinypic.pl/witwlx9cem76 dodam, że mam drugi granatnik, normalnie zakupiony i ten da się podłączyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 5 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 @ kfiat Coś Ci słabo to szukanie gadżetów dla Jurka wychodzi... ;) Ale cieszę się, że Ci się moje kwesty podobają :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 5 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 kfiat - najprościej można go znaleźć, idąc z Agropromu na Bagna i przez północna wieś na Perymetr. Serce trurla będziesz miał dosłownie trzy kroki od wejścia. Na Perymetr wchodź ze strzelbą w rękach. Do Jurka możesz wrócić podziemiami. Wejście koło przewodnika. A ja mam pytanie o skrytkę pod wieżą w barze. Mam ją wyeksponowaną i opisaną. Ale jest pusta. Tak mieliście? I sprawa "karabinu rodowego ( rodzinnego )". Ta opcja została tylko z podstawki, czy jest też tu aktualna. Zostałem dokładnie naprowadzony na schowek w szafce, ale jest pusty. Na kolanach obejrzałem podłogę, z lampą i bez, z noktowizorem i bez. Było to w nocy, więc się przespałem i powtórzyłem w dzień. Szukałem też w sąsiednim baraku. Wiem, że lubi zapadać się w tekstury, więc ponowne wgranie. Cały czas nic. Tylko pijawki, psipsi i tuszkany stadami. Poszedłem pod dźwig, pomogłem stalkerom zwalczać psy. Zapis, wyjście, wgranie sava i do miejsca karabinu. Strzelby nie było i nie ma. Ktoś pytał o straż powinności na bramie wysypiska. Dla eksperymentu, z dużej odległości stuknąłem tego przy bramie. Pozostali nie zareagowali. Ale jak stuknąłem drugiego, już reakcja była. Wszyscy wrodzy. Powtórzyłem, zabijając jednego. I bez problemu, z handlem przeszedłem. A w barze brak reakcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blulaguna Opublikowano 5 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 Karabin rodowy - nie jest na powierzchni tylko koło strąconego śmigłowca jest wejscie do tunelu. Widac kilka samochodów i anomalie. Karabin jest w ostatnim kontenerze. Znajdziesz tam jeszcze kilka ciekawych rzeczy. To z podstawki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfiat Opublikowano 5 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 (edytowane) Dzięki, znalazłem ten artefakt jak tylko mi @Yurek podpowiedział, oczywiście była to jedyna sterta kamieni, której nie sprawdziłem :teehee: @kondotier dzięki za podpowiedź, tak jak mówi blulaguna, strzelba rodowa jest w tunelu pod lokomotywą i podpowiem byś dokładnie przeszukał ten tunel, ciekawa klamka tam się znajduje @Yurek, patrzyłeś na ten mój link z poprzedniego posta? ten granatnik od Jurka nie chce się zamontować i krzaki pokazuje w inventory. Opisałeś tak ten ostatni schowek (tj Jurek opisał w kwescie), że pasuje do wielu lokacji....jakbyś mógł jakąś małą podpowiedz podać Edytowane 5 Lutego 2013 przez kfiat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 5 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 Ten pistolet na karabinowe kulki mam z poprzedniej wycieczki nad Jantar, jak szukałem przejścia na Agroprom ( że jest, informacja od stalkerów ), ale jej nie znalazłem. Zajrzę do tego tunelu, choć znacznik na mapie mam daleko od niego, bliżej tej lokomotywy z walizką dla Jurka. Jak znajdę, to znaczy że wprowadza w błąd. A u mnie z tym granatnikiem, nie ma najmniejszego problemu. Prawidłowo opisany. Ale nie pasuje do amerykańskich pukawek. Tylko do ( w innych modach nazywał się TRS ) takiego, co znalazłem na Dziczy, przy zabitych koło wieży snajpera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blulaguna Opublikowano 5 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 Daleko od wejścia to prawda, tylko nie pamiętam czy poprawnie pokazuje poziom. Jesli jest biały a nie zielony krzyżyk tz to nie ten poziom Tunel jest długi dlatego widzisz znacznik w barakowozie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apg2312 Opublikowano 5 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 OK. Dotarłem do Skadowska. Szczerze, to chyba nawet nie chce mi się wracać i dalej łazić, więc mod chyba za niedługo wyleci. Kilka słów posumowania (oczywiście, wg mnie, ktoś inny może mieć inne wrażenia) Ogólnie mod nie jest zły, stabilność (z malutkimi wyjątkami) bardzo dobra, jak dla mnie świetnie zrobiona grafika i na oświetleniu statycznym i na dynamicznym (może oprócz wszelkich podziemi, gdzie ktoś przesadził z ciemnością), klimatyczna muzyka i dźwięki wszelakie, sporo nowych artefaktów, broni i innego wyposażenia. Można łazić po lokacjach z wszystkich części Stalkera i z modów, zwiedzać Zonę... i na tym niestety kończą się jego zalety. Gdyby nie kwesty Yurka, to bardzo szybko byłoby po prostu nudno. Praktycznie na dalszych lokacjach brak jakichkolwiek zadań, które choć trochę urozmaiciłyby grę. Szwendamy się po Zonie jak nie przymierzając smród po gaciach, zbieramy arty, strzelamy do mutantów, zombie, monolitu i bandytów, unikamy anomalii...i tyle. Ale że po dłuższej grze mamy raczej już dobre wyposażenie, to nic nie jest dla nas groźne. Wschodnia Prypeć, Jupiter, Zaton - praktycznie puste. Spotykamy znane postacie z wszystkich części Stalkera (trafiłem nawet na Szramę i Srtiełoka) - ale nawet z nami nie rozmawiają. "Bary" w Martwym Mieście, ATP i Zatonie - w sumie żenada...praktycznie nic nie kupimy ani nie sprzedamy. Możemy pograć co najwyżej w oczko. W Janowie i w bazie Czystego Nieba na bagnach nawet tego nie ma. "Mechanicy" nie naprawiają niczego, modernizują tylko podstawowe modele broni, przy okazji zresztą ją naprawiając. Dodane do moda modele broni, unikaty i kombinezony jeśli nie dadzą się naprawić zestawem remontowym są tylko do sprzedania lub wyrzucenia. "Przewodnicy" - jeśli dobrze pamiętam, spotkałem może z 5 lub 6 (ostatni Leśnik w Czerwonym Lesie). Niby nie są niezbędni, ale po zmianie systemu przejść traci się czasami sporo czasu, żeby gdzieś dojść lub powrócić. Tak na marginesie...może coś przeoczyłem, ale na Radar mogłem dojść TYLKO z przewodnikiem. Innego przejścia nie znalazłem. I to, co już pisałem...zmiana nazw lokacji...po co ? Szczególnie, że w zadaniach (kilka o dziwo się trafiło) są stare nazwy. Nie mógł Kordon pozostać Kordonem ? Po co komu jakiś tam Perymetr ? Podsumowując - oceniając ogólnie w skali 1-10 dałbym co najwyżej 5. Z zadaniami Yurka, bez nich słaba 4 i to z minusem. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfiat Opublikowano 5 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 @apg2312 Recenzja wg. mnie dość trafna, brak wystarczjącej liczby handlarzy, mechaników, questów, no i przewodników. Nudzi i frustruje przechodzenie 5 razy tych samych pustych poziomów. Szkoda, że w bazach często nie ma z kim pogadać i postacie opowiadają tę samą historię. Zaczęło się bardzo obiecująco, ale niestety, po lokacji Czarnobyl 4 było tylko gorzej. Gdyby nie kwesty Yurka to gra mogłaby zniechęcić. Osobiście zostało mi do zwiedzenia jeszcze ok 10 lokacji, wykonam pewnie kwesty ścierwnika i kowboja, ale jakoś bez entuzjazmu. Poziom trudności na początku wysoki, lubię wyzwania, potem już coraz łatwiej, a po wyposażeniu się u Jurka to można samemu na wojnę z ZSRR iść. W przyszłości warto pomyśleć o mniej potężnych nagrodach u Jurka Poliaka, bo myślę że pojawi się jeszcze w niejednym modzie pomoże to nieco zbalansować rozgrywkę i stworzy ją bardziej wymagającą. Pozytywne aspekty to na pewno stabilność, nie miałem jakiś większych problemów poza mgłą na starym wysypisku - z resztą pustym....Opcja freeplay mod trafia do mnie, daje pełną swobodę działania, niestety samo zwiedzanie lokacji sprowadza się tylko do zbierania artefaktów, które często leżą obok NPC i zabijania przeróżnych stworów. Muzyka różnorodna i klimatyczna, grafika stoi na wysokim poziomie. Faktycznie lokacje podziemne za ciemne. Na powierzchni latarka daje jak niejeden szperacz, a pod ziemią świeci jak świeczka - nie jest to co prawda jakaś wielka wada, ale patrząc na całość ujmuje ocenie. Nie chcę być tak surowy jak kolega apg, daję modyfikacji dobrą 6stkę z kwestami Yurka oczywiście. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 6 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2013 @ kfiat Schowek Trurla - Wysypisko Granatnik sprawdzę, ale u mnie takiego problemu nie było... Nikt inny też czegoś takiego nie zgłaszał... Dodam tylko do powyższych recenzji, że w modzie są następujące kwesty związane z odnalezionymi PDA: 1. linia kwestów Ścierwnika 2. linia kwestów Kowboja 3. kwest na mutanta w Martwym Mieście (PDA w MM) 4. kwest na poszukiwanie Kompasu (PDA u Leśnika) 5. kwest na poszkiwanie Kawałku Monolitu (PDA profesora w Szpitalu) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfiat Opublikowano 6 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2013 Z tym granatnikiem to pewnie tylko u mnie nie tak, skoro wszystkim działa. Może mi ktoś podpowie gdzie szukać w plikach jakiś ustawień albo coś. Wygląda na to, że mam opis w innym języku, pewnie rosyjskim i dlatego krzaki Dzięki @Yurek za podpowiedzi i ujawnienie lokacji kwestów, parę godzin jeszcze przy modzie spędzę :thumbsup: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 6 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2013 blulaguna - zgadza się. Strzelba była w tunelu, a jej położenie jest dokładnie takie samo jak skrytki na powierzchni. Znaczniki strzelby i zleceniodawcy były jednakowe i żółte. Chytrze to zrobione . Ten kontener przeszukiwałem poprzednio. Widocznie spawn strzelby jest dopiero po wzięciu zlecenia. No i nowe PDA o doktorze w Szpitalu. Tym samym sposobem znalazłem schowek w wieży w barze. Opis schowka rura "pod wieżą" należy odczytać jako " na dachu przybudówki" :devil: . A mod na długie zimowe wieczory i noce. Taki argentyński serial. Tego urządzenia psioniczne od Jurka, nie da się umocować na pasie. Czy działa z plecaka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfiat Opublikowano 6 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2013 (edytowane) Urządzenie musi działać z plecaka, ja też nie mogę go zamontować. U mnie dziś ponuro i brzydko za oknem, całkiem jak w zonie, czas do niej wracać... Edit: jest jakaś komenda w silniku X-ray która pozwala na ograniczenie liczby fps? Edytowane 6 Lutego 2013 przez kfiat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 6 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2013 @ kfiat Skalibrowany hełm psioniczny działa z plecaka ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blulaguna Opublikowano 6 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2013 Miałem ten sam problem z wylotem w czasie ataku psów w Czerwonym Lesie co apg2312. Najpierw błąd w g.scrypt - poprawiłem to wyrzuciło kolejny w xr_statiscic.script. Poprawiłem i przeszedłem. Może komuś się przyda. Link do skryptów : http://yadi.sk/d/hjjQRQXi2QQJw 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfiat Opublikowano 6 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2013 (edytowane) @blulaguna miałem ten sam błąd z psi psami, zaaplikowałem Twojego fixa i teraz każdy load save'a kończy się takim logiem: FATAL ERROR [error]Exp[b][/b]ression : fatal error [error]Function : CScriptEngine::lua_error [error]File : E:stalkersourcestrunkxr_3daxrGamescript_engine.cpp [error]Line : 73 [error]Description : <no exp[b][/b]ression> [error]Arguments : LUA error: ....r. - shadow of chernobylgamedatascripts_g.script:1286: attempt to index global 'amk' (a nil value) Teraz potrzebuję pomocy by odzyskać swoje save'y. Przywróciłem pliki sprzed fixa, ale i tak mam wylot jak zabiję nibypsa w czerwonym lesie. Edytowane 6 Lutego 2013 przez kfiat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apg2312 Opublikowano 6 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2013 (edytowane) Ja z tymi psami załatwiłem to w ten sposób, że po wyjściu z Pieczary po prostu biegiem przeleciałem do Leśnika. Nie strzelałem do nich, tylko boczkiem, po krzakach i sprint. Trochę pogoniły za mną, ale potem zostawiły mnie w spokoju :) A teraz następna sprawa, która IMHO powinna obniżyć ocenę tego moda. Poszedłem na Jupiter, znalazłem ostatnią skrytkę Jurka Poliaka ( hihihi, Yurek, tutaj to się już nie wysiliłeś :P ), potem Tunel, Wsch. Prypeć i wróciłem do Prypeci. Wybiłem wszystkich żołnierzy Monolitu, co zresztą z nanokombinezonem, artami, superSCAR-em i Kubikiem Duszy nie robi większego problemu, a potem poszedłem na CEA. I tu zonk - brak drogi powrotnej do Prypeci. Nic, idę dalej... Znowu wybiłem monolit i wojsko, za 5 minut emisja, to ja myk do Sarkofagu. Poszedłem przez sterownię, monolitowców w sumie ze 30 czy więcej, rozmowa ze zjawą, nie dołączam do Świadomości Z, CEA2, teleporty, monolitowcy, ostatni teleport, film ze strzelającym Striełokiem, Striełok na łące, napisy końcowe....menu główne, koniec gry :/ Heh, widocznie pod pojęciem freeplay rozumiem coś całkiem innego, niż autor moda ? Wczytam jeszcze sejwa z CEA, i pójdę do hali reaktora do monolitu. Może w tym modzie tam jest inne zakończenie i dalszy freeplay ? EDIT @Yurek - żartowałem z tym "nie wysileniem się" :) Twoje kwesty ratują tego moda :) EDIT2 Jeszcze pytanie - znalazł ktoś może jakąś broń strzelającą amunicją 7,62x39 ? AK 47 lub coś w tym stylu ? Bo naboje gdzieś wpadły mi w łapę, tylko broni do tego niet :/ Też dziwnie jest z M249 Minimi - w opisie pisze, że strzela ammo 5,56 NATO, tylko po włożeniu do slotu bierze naboje 7,62x54R do snajperek SWD/SWU. Takich baboli jest sporo niestety :( EDIT3 @kfiat - wyciągnij oryginalne pliki z pobranego archiwum moda, i wsadź je z powrotem do gamedaty. Powinno pomóc...mam nadzieję. Edytowane 6 Lutego 2013 przez apg2312 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfiat Opublikowano 6 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2013 (edytowane) @apg2312 tylko ja mam problem z psami zanim dojdę do pieczary w czerwonym lesie. Wypakowałem z oryginalnego moda te pliki i już sejwy wczytuję jednakże dalej mam ten sam wylot. Nie mam jak dojść do pieczary, zawsze jak zabiję właściwego nibyspa(nie ducha) mam wylot. Troszkę mnie zniechęciłeś dalszym opisem moda....wydaje się taki niedokończony ja większość modów zza bugu. edit: znalazłem w martwym mieście snajperkę na 7,62 chyba custom weapon, w takim centrum koło pomnika Lenina na 1 pietrze. Snajperka opatulona w kamuflaż, dla chętnych foty Edytowane 7 Lutego 2013 przez kfiat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apg2312 Opublikowano 7 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2013 (edytowane) Tak, wiem, też tak miałem. Idąc do Pieczary też musiałem unikać piesków, jakoś boczkiem się wśliznąłem bez oddania nawet jednego strzału :) A snajperkę Czarnomora też znalazłem w Martwym Mieście. Edytowane 7 Lutego 2013 przez apg2312 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfiat Opublikowano 7 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2013 Udało mi się uciec tym psom, przeszedłem do Limańska, potem do szpitala i właśnie tam mam jakieś dziwne błędy graficzne związane z tym teleportem na środku. Gra strasznie zwalnia, część tekstur mam na biało, przez co lokacja dla mnie w ogóle niegrywalna. Do tego niektóre przedmioty mają kolor tęczy, dziwna sprawa, tylko ja tak mam? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apg2312 Opublikowano 7 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2013 Miałem to samo - bardzo dziwnie zrobione są te teleporty w Szpitalu :/ Ale w sumie znajdujesz tam 1 PDA, i przechodzisz na Generatory. nic więcej tam się nie dzieje. Potem niestety wracasz tą samą drogą, co mi się zresztą nie udało, musiałem wczytać sejw z Limańska i odpuścić sobie tą wycieczkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfiat Opublikowano 7 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2013 Suma sumarum mod ma dużo baboli, które utrudniają i czasem uniemożliwiają rozgrywkę. Na razie sobie odpuszczam temat tego moda, może potem wrócą chęci do dokończenia przygody. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blulaguna Opublikowano 7 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2013 kfiat Przykro mi że miałeś problemy s powodu tych skryptów. Wgrałem jeszcze raz sejwy z Czerwonego Lasu przeszłem do Lesnika i nie mam żadnych problemów. Może mamy rózne g.script bo w lini którą Ci wyrzuciło nie ma nic istotnego i nie powinno być zwiazku. Przejrzałem więc wstawione skrypty i nie wiem co powiedziec. Wstawłem skrypty na których poprawiałem błędy i oczywiste ze nie mogą działac. Tu są poprawne link : http://yadi.sk/d/WZ0jroF72RUnS. Przepraszam za kłopoty. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 7 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2013 kfiat - też mi się widzi, że masz coś nie tak z instalką. Masz za dużo farfocli, których nikt inny nie ma. Jeśli blulaguna podesłał ci swoje savy, to i tak nie wiele pomoże. Musiałbyś na nowo postawić moda i dopiero je wgrać. A jak lubisz naprawianie błędów, to zobacz w temacie MDRK, sposób na zmiany w pliku _g.scipt, pokazującą w którym skrypcie jest błąd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.