bonio78 Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 (edytowane) Niestety egzoszkieletow nie da się naprawić tym zestawem wychodzi komunikat ze potrzebny jest jakiś mechanik. Regulamin punkt 2.2 proszę się stosować. LD Edytowane 10 Kwietnia 2013 przez LordDino Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wielebny Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Małe pytanie- czy ktoś wie, który plik jest odpowiedzialny za przedmioty gracza na starcie? Za Chiny nie mogę dziadostwa znaleźć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Nie możesz znaleźć po ten plik jest zapewne schowany i spakowany w pliku "all.spawn"... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Scyzor9972 Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Witam wszystkich serdecznie. Mod jak najbardziej udany, a za polonizacje i questy Yurka bije poklony na kolanach bo wymagaly sporego wkladu pracy. Jednak pozwole sobie przejsc do sedna sprawy, a mianowicie poszukuje aktualnie ostatniego schowka Jurka Poliaka na Jupiterze i za cholere nie moge go znalesc a juz kilka dobrych godzin latam w ta i spowrotem po calym terenie sprawdzajac zarowno lokacje naziemne jak i podziemne. Nie mam zielonego pojecia (i cierpliwosci po ok 4/5 godz szukania, oczywiscie nie w czasie gry) gdzie moze byc ukryty. Jesli ktos jest w stanie udzielic mi jakiejs podpowiedzi, bylbym bardzo wdzieczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 & Scyzor 997 Na północ od wioski Kopaczi jest taka anomalia cieplna (nie pamiętam teraz jak się nazywa). Po jej zachodniej stronie jest wejście do parowu, który przechodzi w małą dolinkę. W tej dolinie leży wrak samolotu bezpilotowego, a obok niego poszukiwany przez Ciebie plecak ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Scyzor9972 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Wielkie dzieki za info w sprawie schowka, bo nic wczesniej nie znalazlem mimo, ze przechodzilem pare razy kolo wskazanego przez Cb miejsca. A teraz tak z innej beczki bo mam jeszcze jedno pytanko. Czy jest jakas mozliwosc dolaczenia do jakiejs frakcji (wystarczy tylko powinnosc) w tym modzie???Jesli tak, prosilbym o jakies porady i informacje z tym zwiazane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Z tego co mi wiadomo, to nie ma takiej możliwości.W trakcie tłumaczenia nie przypominam sobie, by taki dialog gdzieś był ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hrothgar Opublikowano 2 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 (edytowane) Mam pytania: Po pierwsze- widzę, że rozwiązano jakoś kwestię zbugowanej anomalii. Czy jest jakiś czynny link? Czy ten sam problem z psi psem w Czerwonym lesie również może zostać naprawiony? W razie czego mogę podesłać sejw. Drugie pytanie: jak dostać się do lokacji z wejściem do Mózgozwęglacza... Tylko z panem przewodnikiem nie? Trzecie: Ile spawnuje się tych kozackich pająków i gdzie oprócz jantaru? Mnie trzy napadły koło smaolotu zwiadowczego i w dawnym miejscu z artefaktem psionicznym, jeden koło kolistej anomalii , jeden w bazie przeciwlotniczej. :D Czwarte: co to za kopalnia oznaczona na czarno chyba pomiędzy agropromem, Barem a Wysypiskiem? Edytowane 5 Maja 2013 przez Hrothgar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
s4top Opublikowano 11 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 Witam mam problem z uruchomieniem moda,zainstalowałem według opisu i ma taki fatal error- FATAL ERROR[error]Expression : xml_result[error]Function : CXML_IdToIndex<class CInfoPortion>::InitInternal[error]File : e:stalkersourcestrunkxr_3daxrgamexml_str_id_loader.h[error]Line : 162[error]Description : error while parsing XML file[error]Arguments : info_icf_predbannik.xml Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The Emperor Opublikowano 13 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 @s4top Opcja 1: masz złą wersję językową, sprawdź w pliku localization.ltxjaki masz ustawiony język?Opcja 2: mniej prawdopodobna z uwagi na rzadkość jej występowania, inaczej błąd byłby częsty i zostałby naprawiony aby mod mógł być zdatny do gry, więc:[error]Description : error while parsing XML file Najprawdopodobniej plik info_icf_predbannik.xml zawiera niedomkniętą sekcję, którą można uprościć do przykładu:<xml> <character id="amk_vitek_voron"> <class>amk_vitek_voron</class> </character> <character id="amk_artem_kulinar"> <class>amk_artem_kulinar</class> </character></xml>sekcja rozpoczyna się od <xml> a kończy na </xml>Jeśli mamy błąd parsingu, to często jest spowodowany poprzez niewłaściwy element np. brak slasha w tagu.Najlepiej jeśli poprosisz o nowy plik, chociaż tak naprawdę - nie widziałem by prócz Ciebie, ktoś miał w/w błąd, dlatego sprawdź podstawy typu: wersja patcha, instalacja wszystkich poprawek etc.Nie mam tego moda, więc możesz wstawić plik do sprawdzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burbon Opublikowano 9 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2013 (edytowane) Chłopaki, wyskakuje mi przy włączeniu coś takiego. FATAL ERROR[error]Expression : xml_result[error]Function : CXML_IdToIndex<class CInfoPortion>::InitInternal[error]File : e:stalkersourcestrunkxr_3daxrgamexml_str_id_loader.h[error]Line : 162[error]Description : error while parsing XML file[error]Arguments : info_icf_predbannik.xml Edytowane 15 Lipca 2013 przez malakas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 9 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2013 @ Burbon Ten plik "info_icf_predbannik.xml" nie był modyfikowany w polonizacji. W związku z tym jest to albo błąd podczas pobierania (błąd archiwum), albo raczej podczas rozpakowywania moda.Na czas składania gamedaty moda wyłącz antywirusa. A nie zapomniałeś zainstalować "Fix dla Full Patch" (punkt 6 sposobu instalacji podanej w pierwszym poście tematu) ? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burbon Opublikowano 9 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2013 Gotowe, gra działa. Czy teraz mając te dwa PDA z baru powinienem obszukać Bagna i Wysypisko, czy wrócić do pierwszej mapki po te narzędzia i do generała? W ogóle u niego nie byłem, a obstawiam, że teraz wojsko wszędzie będzie dla mnie wilkiem. Zastanawiam się, co teraz począć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 10 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2013 Ten mod nie ma fabuły jako takiej. Jest to typowy freeplay - chodzisz, zwiedzasz, szukasz fanntów, artów itp.Generalnie robisz co chcesz i gdzie chcesz.Jurka Poliaka spotkasz po rozmowie z Sacharowem ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burbon Opublikowano 10 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2013 Dziwne, chyba mój post gdzieś zniknął. Mam 2 pytania: 1. Czy na pewno na Bagnach i Wysypisku odkryję w jakiś sposób zagadkę tych 2 PDA z baru w pierwszej lokacji?2. Gdzie są narzędzia wspomniane przez Generała? Szukałem wokół całej sterty głazów przy bajorku i kompletnie nic ;( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 11 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2013 Ad.1 Obszukaj głazy leżące naprzeciwko (po południowej stronie) tego kompleksu fabrycznego leżącego na górce nad bajorem. Ad.2 Notatka jest w piwnicy nie w pólnocnej wiosce, a południowo-wschodniej. Zejście do piwniczki jest jedno. Nie zabłądzisz. Ad.3 Na Wysypisku klasycznym jest ciąg dalszy zadania z Kowbojem. Na wschód o pierwszej hałdy odpadów po prawej. Ad.4 Nie każda lokacja ma takie PDA, więc jeśli nic nie znajdziesz, to sie nie martw. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burbon Opublikowano 11 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2013 Ok, dziękuję Ci bardzo za odpowiedzi. Nie wiem, czy zwaliłem, ale w Kordonie przewodnik powiódł mnie do podziemi Agropromu, zaliczyłem zadanie z bronią Cerbera i wracam teraz na Wysypisko. Tam się porządnie rozejrzę, odwiedzę Bar, sprzedam graty i od razu idę ku Bagnom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burbon Opublikowano 15 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2013 Przepraszam za post pod postem, ale wyskoczył mi nieprzyjemny bug trap, gdy wszedłem na Wysypisko, na którym zaczęła się emisja. Szedłem, szedłem i nagle bum. Gra się zacina i wywala do pulpitu. Expression : vertex || show_restrictions(m_object)Function : CPatrolPathManager::select_pointFile : E:stalkersourcestrunkxr_3daxrGamepatrol_path_manager.cppLine : 155Description : any vertex in patrol path [gar_smart_bandit_raid_1_walk] in inaccessible for object [val_bandit_respawn_251503] stack trace Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 15 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2013 Coś pomieszało się z bandytą [val_bandit_respawn_251503].Masz dwie możliwości...1..usunąć element z gry. To bandyta więc raczej nie będzie potrzebny. W tutorialach masz jak usuwać elementy z gry.2..zmniejszyć w alive .ltx switch_distance np do 10 i spróbować wejść na Wysypisko. odszukać jakiegoś zablokowanego/rannego bandziora i go zastrzelić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burbon Opublikowano 15 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2013 O dziwo po wczytaniu sejwa z Agropromu gra działa, ale nie wiem, czy na Wysypisku też tak będzie. Spróbuję wieczorem i powiem, czy coś się zmieniło. Jeśli nie to spróbuję drugiej możliwości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawnyokgora Opublikowano 31 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2013 Witam kontynuacja misji na znalezienie kowboja, jestem na Wysypisku drugi raz po powrocie z Agropromu i nie mogę znaleźć tego najemnika . Jakiego mam szukać ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Za kowbojem biegasz, wg. wskazówek w dialogach. Tam szukaj podpowiedzi. Znajdź ostatnią i się do niej zastosuj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawnyokgora Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Hrothgar - Martwa Topiel, to lokacja zabawowa. Można znaleźć "mocne" artefakty, trochę postrzelać do mutantów. Ale ten "bibliotekarz" jest tu chyba nieśmiertelny. Nawet granaty z podlufowego, z najbliższej odległości go nie ruszają. W tunelu za mostem, sporo amunicji i medykamentów, a w zawalisku jest teleport na Stare Wysypisko, skąd na Nowe i na Agro.A co do "dziwnych spraw". Widocznie grasz "niestandardowo", tak jak i ja, i wtedy gra wrzuca nietypowe rozwiązania. Autor moda, nie jest w stanie przewidzieć wszystkich możliwych rozwiązań, w takich luzackich drogach przejścia kwestów. Tak jak i my nie wiemy, "co autor miał na myśli", tworząc takie lokacje.Grając w moda nie przetłumaczonego, też miałem kupę dziwnych zdarzeń. Dopiero polonizacja je zlikwidowała. Dodano:Na to pytanie, to chyba tylko Yurek odpowie.Dotyczy to Czerwonego Lasu i Leśnika. Jeśli dotrzemy do niego bez anomalii, pokazuje nam plecy i nie ma dialogów i broni nie udoskonala.Czy tak jest w tym modzie, a jeśli nie, to gdzie jest ta anomalia przerzutowa, bo na czołgu nie ma. A jeśli jest to taka niewidoczna, jak w sektorze 13, samoprzerzutowa, to gdzie jest. Kolejne podbicie tematu. Jestem w szpitalu, wracam z generatorów. Stoję w miejscu gdzie jest PDA Profesora. Nie mogę znaleźć przejścia do telepotru do Limańska.Byłem już na pawlaczu, gdzie się szło do tej części z helikopterem. I nic. Ciężko mi szukać, bo mod się mi biesi. Gubię tekstury, chodzę poklatkowo.Próba rozwalenia przeszkody na "starym" przejściu do otwartej części szpitala zakończona wylotem. Takich cyrków, to jeszcze nie miałem. mod mi działał pięknie.Każda rada dobra, a wskazanie miejsca przejścia najlepsze ( a ze screenem - na Oscara ).Co do szpitala można przejść z przewodnikiem czyli z leśnikiem do generatorów centrum tylko sprawdzic czy leśnik będzie dostępny do powrotu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2013 @ slawnyokgora Muszę poszukać moich screenów z tego moda, żeby Ci odpowiedzieć. Gdzieś mi się podziały w czeluściach moich dysków... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2013 slawnyokagora - odpowiedź na moje pytanie o Leśnika, jest kilka postów niżej, od tego z którego wziąłeś cytat.A jeśli Twoja wypowiedź, to odpowiedź na moje pytanie, to nie sądzisz, że pół roku po pytaniu, to już trochę poniewczasie?Moda już dawno skończyłem. Zdążyłem w tym czasie przejść kilka innych.Patrz na daty postów na które odpowiadasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.