Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Jak pierwszy raz szedłem do baru to nie było ochrony przy bramie na wysypisku, teraz tam jest i nie chcą mnie przepuścić. Mogę ich legalnie sprzątnąć? Nie chcę potem rozwalić połowy baru. Raz ich zabiłem kontrolnie, co prawda strażnicy powinności przy wejściu do baru byli na żółto, ale może jak znów się zespawnują i kolejny raz przechodząc ich zabije to już będą wrogo do mnie nastawieni? innej drogi na bar nie ma, a do Jurka trzeba chodzić :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kfiat - to urok moda.

Odejdź od bramy w kierunku ruin ( Pchlego Targu ), jak będą tam "czerwoni" to ich podrażnij, a wtedy na powinnościowców napadają maruderzy. Nie wdając się w walkę, wykorzystaj moment jak będą zajęci atakującmi i od niej odejdą. Może to chwilę potrwać.

Edytowane przez kondotier
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hm...rzekłbym, że to niedopracowanie ale nazywaj jak chcesz :thumbsup: akurat na pchlim targu nie ma czerwonych, tylko 1 zielony typek co mu kiedyś pomogłem. Jestem już trochę dalej w grze, więc nie będę ładował starego sejwa. Znalazłem nowy, możliwy bug - lekki spoiler: w domku w wiosce na magazynach wojskowych znajduje się PDA termita, ale w środku biega połamaniec i jak mu się krzywo nadepnie to PDA chowa się pod podłogę. Ja tak miałem i prewencyjnie wgrałem autosave'a z mapy, quickload nie załatwił sprawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie jest niedopracowanie. Jeśli połączysz to z niemożnością wejścia do części baru zajmowanej przez Powinność, to masz logiczne powiązanie. Jeszcze nie spotkałem się z Jurkiem Poliakiem, co wg. Yurka, eliminuje tą blokadę, więc i może ci na bramie też zmiękną. Ale o tym tylko Yurek się może wypowiedzieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ kfiat

Co do przejścia z Wysypiska do Baru. Ja tam miałem tylko za pierwszym razem "czerwonego" Powinnościowca. Rąbnąłem go i po sprawie.

Ci w Barze nadal byli neutralni, a następnmi na Wysypisku się mnie nie czepiali jak biegałem ;)

Co do PDA Termita na Magazynach - albo masz szczęście, albo nie. Tak jak nie warto pozwalać tupać pseudogigantowi na Generatorach, bo potem może być problem ze znalezieniem PDA z kodem do Warlabu.

@ apg2312

Celownik do Grozy będzie naprawiony w następnym patchu, razem z amunicją do Wała ;)

@ kondotier

Jak zrobisz wszystkie kwesty dla Jurka Poliaka, to Jurek załatwi Ci u Pliczki audiencję u Woronina ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wysłał mnie Jurek Polak do Bazy Czystego Nieba. Przelazłem przez Bagna i wylądowałem w Martwej Topieli. Na razie bez sukcesu. Zwiedziłem tą pierwszą wioskę, w tunelu znalazłem teleport na Stare Wysypisko i na koniec koło helikoptera załatwił mnie King-Kong. Czy jestem w dobrym miejscu i skoro 5 granatów z podlufowego, nie zrobiło na nim wrażenia, a na pomoc szedł mu nibyolbrzym, gdzie szukać ratunku i gdzie szukać zlecenia od Jurka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobry mod. Miałem problemy z plikami ogg powadujacymi błędy typu comment. Naprawiłem te pliki po spakowaniu to 193M i zawiera 899 plików. Sporo tych plikow i mogłem coś ominąć ale to oczywiście można poprawić. Poprawione pliki z paczki wystarczy skopiowac do sound. Nowa gra nie wymagana. Jeśli jest ktoś zainteresowany moge gdziś wstawić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

apg2312 - oprócz tego z Perymetru, jakoś na żadnego innego, do tej pory nie trafiłem. A przecież sporo lokacji już zaliczyłem po rosyjsku i po polsku.

Jeśli pamiętasz gdzie są, to napisz. Przyda się przy innej okazji. Watson i Holms już się nie liczą.

W Barze i na Dziczy, miałem dialogi o odkryciu drogi z Jantaru na Agroprom. Starałem się ją znaleźć, ale nie powiodło się. Ktoś na nią trafił?

Z Perymetru na Agroprom można dostać się podziemiami. Wychodzimy z szybu na wzgórzu. Chcąc tą sama droga wrócić, zdeptałem każdy centymetr obok szybu. I nic.

Faktycznie nie ma tamtędy wejścia do podziemi?

Nie mylić, z podziemiami z kryjówką !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Yurek Na żaden pistolet kalibru 9x19 Para i 11,43 nie idzie nałożyć żadnego tłumika - a tłumików mam już chyba z 5 rodzajów, jeśli nie więcej. Anie na czystą "broń", ani po modernizacji na siłę obalającą. Na skróconą wersję MP5 też nie idzie nic założyć. @Kondotier - na pewno trafiłem na przewodnika Wano. Tam gdzie kiedyś z MW przechodziło się na Radar, teraz jest inna lokacja, stoi obok bunkra naukowców. A tak w ogóle (przynajmniej moim skromnym zdaniem) nieszczególnie szczęśliwym był pomysł, żeby zmieniać nazwy lokacji. Kordon to Kordon, nie żaden Perymetr :P No i pozmieniane przejścia...ale do tego jakoś się można przyzwyczaić...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poprawione pliki ogg. WIielkość pliku 193M plikow 997. md:92EC44D0313AC01FA7F0202B3C659E38 Pliki skopiować do sound. Nowa gra nie wymagana. Wszystkich plikow jest ok 9500 sa zagnieżdzone wiec mogłem coś pomninąc. Jesli ktos znajdzie jeszcze uszkodzone proszę o informacje, poprawię. Link: http://yadi.sk/d/kEqZL-kf2N2Hi Jeśli coś nie tak z linkiem prosze pisać. Używałem po raz pierwszy ten dysk i mogłem coś sknocic. Znalazłem jeszcze trochę niepoprawnych dzwięków. Instalacja jak powyzej. md5 F2AB30EABC187D232FB8F5195CF10E92 47.3M Link: http://yadi.sk/d/fI-2wnyj2N7E0

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh...walczę jak lew :)

W każdym razie walczyłem...bo w tej chwili próba przejścia z Generatorów do Szpitala kończy się wylotem z błędem

FATAL ERROR

[error]Exp[b][/b]ression : fatal error
[error]Function : WinMain
[error]File : E:stalkersourcestrunkxr_3dax_ray.cpp
[error]Line : 738
[error]Description :
[error]Arguments : stack overflow

@blulaguna

Tak przy okazji - w pliku z błędem jest taki zapis :


! Missing ogg-comment, file: c:program files (x86)thqs.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedatasoundsambientrain.ogg
! Missing ogg-comment, file: c:program files (x86)thqs.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedatasoundsambientunderfear_sound_23.ogg
! Missing ogg-comment, file: c:program files (x86)thqs.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedatasoundsambientunderfear_sound_25.ogg
! Missing ogg-comment, file: c:program files (x86)thqs.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedatasoundsambientunderfear_sound_26.ogg
! Missing ogg-comment, file: c:program files (x86)thqs.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedatasoundsambientunderfear_sound_27.ogg
! Missing ogg-comment, file: c:program files (x86)thqs.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedatasoundsambientunderfear_sound_28.ogg
! Missing ogg-comment, file: c:program files (x86)thqs.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedatasoundsambientunderfear_sound_29.ogg
! Missing ogg-comment, file: c:program files (x86)thqs.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedatasoundsambientunderfear_sound_30.ogg
! Missing ogg-comment, file: c:program files (x86)thqs.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedatasoundsambientunderfear_sound_31.ogg
! Missing ogg-comment, file: c:program files (x86)thqs.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedatasoundsambientunderfear_sound_32.ogg
! Missing ogg-comment, file: c:program files (x86)thqs.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedatasoundsambientunderfear_sound_33.ogg
! Missing ogg-comment, file: c:program files (x86)thqs.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedatasoundsambientunderfear_sound_34.ogg
! Missing ogg-comment, file: c:program files (x86)thqs.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedatasoundsambientunderfear_sound_35.ogg

Edytowane przez apg2312
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh...walczę jak lew Dołączona grafika

W każdym razie walczyłem...bo w tej chwili próba przejścia z Generatorów do Szpitala kończy się wylotem z błędem

FATAL ERROR

[error]Exp[b][/b]ression : fatal error
[error]Function : WinMain
[error]File : E:stalkersourcestrunkxr_3dax_ray.cpp
[error]Line : 738
[error]Description :
[error]Arguments : stack overflow

@blulaguna

Tak przy okazji - w pliku z błędem jest taki zapis :


! Missing ogg-comment, file: c:program files (x86)thqs.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedatasoundsambientrain.ogg
! Missing ogg-comment, file: c:program files (x86)thqs.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedatasoundsambientunderfear_sound_23.ogg
! Missing ogg-comment, file: c:program files (x86)thqs.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedatasoundsambientunderfear_sound_25.ogg
! Missing ogg-comment, file: c:program files (x86)thqs.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedatasoundsambientunderfear_sound_26.ogg
! Missing ogg-comment, file: c:program files (x86)thqs.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedatasoundsambientunderfear_sound_27.ogg
! Missing ogg-comment, file: c:program files (x86)thqs.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedatasoundsambientunderfear_sound_28.ogg
! Missing ogg-comment, file: c:program files (x86)thqs.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedatasoundsambientunderfear_sound_29.ogg
! Missing ogg-comment, file: c:program files (x86)thqs.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedatasoundsambientunderfear_sound_30.ogg
! Missing ogg-comment, file: c:program files (x86)thqs.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedatasoundsambientunderfear_sound_31.ogg
! Missing ogg-comment, file: c:program files (x86)thqs.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedatasoundsambientunderfear_sound_32.ogg
! Missing ogg-comment, file: c:program files (x86)thqs.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedatasoundsambientunderfear_sound_33.ogg
! Missing ogg-comment, file: c:program files (x86)thqs.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedatasoundsambientunderfear_sound_34.ogg
! Missing ogg-comment, file: c:program files (x86)thqs.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedatasoundsambientunderfear_sound_35.ogg

ne.

Sprawdziłem pliki są poprawne. Wstawiłeś pliki z postu 181?.

Co do błędu - stack overflow. To błąd przepełnienia bufora w wyniku przepełnienia stosu. Powstaje najczęsciej w wyniku zbytniego zagnieżdzenia funkcji lub zapętlenia. Moja rada jeśli nie znajdziesz lepszej. Usunać funkcje - oczywiscie nie bezpośrednio lecz przez jej nieużywanie. Może masz jakis nietypowy przedmiot, broń czy coś innego. Spróbować przejśc porzucajac całe wyposarzenie na próbe. Jeśli sie uda sprawdzac kolejno przejscie z wyposarzeniem. Spróbować cofnac kilka zapisów i postepowac inaczej w grze niż dotychczas. Tz..isc inna droga, nie robic tego co poprzednio.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że macie wyloty z problemami. Mnie na szczęście takie nie przytrafiały. Ale proponuję Wam, skorzystać z pewnego myku, który pozwala na dokładne określenie miejsca błędu. Jest to dokładnie opisane w temacie moda MDRK. Należny dokonać zmiany w pliku _g. script, jak pokazano w #6. W postach #8 i #15 są fatal errory, w których już widać efekt. Teraz błąd łatwiej usunąć. Może i wam to pomoże. Powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@blulaguna - taki zapis z plikami .ogg mam po wrzuceniu obydwóch Twoich paczek :) Spróbuję myku z pozbyciem się wyposażenia. Inną drogą iść się nie da, bo z Generatorów jest tylko jedna trasa powrotna przez Szpital. Oczywiście, jest wejście do Warlabu, ale stamtąd nie ma innego powrotu niż na Generatory.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

apg2312 U mnie nie ma tego błędu - ogg. Usun logi i sprawdz na nowym czy nadal będzie występował. Jeśli bedzie nadal występował zmienie parametry i Ci prześlę. Nie chodziło mi inna droge tylko o to aby postepować inaczej w czasie podejscia. tz isc inaczej niz poprzednio i nie wykonywac tych samych czynnosci. Np chodzenie po zakamarkach, zbieranie przedmiotów, jakies walki..itp. Błąd moze powstawać przy próbie zapisu lokacji a wiec wszelkich zmian na niej. agp2312 Znalazłem błąd ogg. Po prostu nie wstawiłem wszystkich poprawionych plików. U mnie są wszystkie więc nie ma błędu. Wstawię pózniej poprawione pliki bo teraz musze wyjść. Sorry

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nieeee...

Czy ja sobie nie mogę normalnie w coś pograć ? :(

Wczytałem sejwa z Limańska, odpuściłem sobie Generatory i Warlab. OK, wracam do Czerwonego Lasu, polazłem do Pieczary. Kilka artów i mutantów, nic szczególnego w sumie. Wracam do Czerwonego Lasu, i napada mnie stado psów, ja je a automatu...i wylot

FATAL ERROR

[error]Exp[b][/b]ression : fatal error
[error]Function : CScriptEngine::lua_error
[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line : 73
[error]Description :
[error]Arguments : LUA error: ...ow of chernobyl\gamedata\scripts\xr_statistic.script:96: attempt to perform arithmetic on field '?' (a nil value)
Z dopiskiem wcześniej

statistic error: required section [psy_dog] not present, based [psy_dog_strong]
WTF ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.