Darkus Opublikowano 30 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 Mam taki wylot gdy zbliżam się do burerów przy hangarze na starym wysypisku ekran robi się czerwony i wylot. FATAL ERROR [error]Exp[b][/b]ression : !m_bAutoRemove [error]Function : CParticlesObject::Init [error]File : E:stalkersourcestrunkxr_3daxrGameParticlesObject.cpp [error]Line : 49 [error]Description : Can't set auto-remove flag for looped particle system. [error]Arguments : a_ufp_particlestoxic_fog_idle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hobby Opublikowano 30 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 Pro ty kteří mají rádi tiché zbraně.Můj oblíbený mp5 nelze odhlučnit.V souboru w_mp5.ltx sice tlumič je,ale nevyskytuje se ve hře.V souboru w_mp5.ltx je třeba nahradit "silencer_name = wpn_9mm_nato_silencer" názvem tlumiče který se ve hře vyskytuje "silencer_name = wpn_addon_sil_9_p". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 30 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 Mam problem z granatami F1. Nie mogę nimi rzucać. Nie pomaga wyrzucenie ich i ponowne podniesienie. Ta czynność pozwala tylko na rzut pierwszym granatem, a następny już nie. Miałem to już w jaskini na Cz4. Teraz na Perymetrze bez granatów było mi ciężko na posterunku wojskowym, a będzie jeszcze ciężej w podziemiach. Jak usunąć ten problem, który jak wiem, był też w innych modach. Wyrzucenie i podniesienie granatów usuwało ją całkowicie. I jeszcze jedno pytanie, zasadniczo do Yurka. Teraz, kiedy odzyskałem dialogi na Cz4, nie mogłem sam otwierać bram i krat w jaskini ( na rusmodzie miałem ). Nie wyświetlała się ta opcja. Bramy otwierałem, rozpychając je, a kratę z lewej strony w jaskini otworzył mi snorek, dając mi tylko jedną możliwość wejścia i wyjścia. Strzelanie do krat nie było skuteczne. Tak ma być? Na Perymetrze jest znowu aktywna. No i szkoda, że na kociarni nikt nie chce dać jakiegokolwiek zadania, choćby przyniesienia AK47 z granatnikiem, z lokomotywy. Już byłoby ciekawiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darkus Opublikowano 30 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 (edytowane) @kondotier jeśli chodzi o zadania na perymetrze to ich tam nie ma przeszukałem cały i nic za nasypem jest za to slalker który może cię przenieść do hangaru na wysypisku. Edytowane 30 Stycznia 2013 przez Darkus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 30 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 Darkus - wiem, że na Perymetrze nikt zadań nie daje, więc napisałem " No i szkoda itd ". A AK47 z granatnikiem, artefakty i amunicję, znajdziesz na lokomotywie przy tunelu kolejowym. No i jeszcze coś możesz znaleźć w drugim zawalonym tunelu. Na rus modzie było jeszcze coś takiego, jak zejście do podziemi. Za mostem i budynkiem po prawej ( tam gdzie był w podstawce Lis, a teraz przewodnik), jest przykryty kanał. To jest wejście. Bez km i kilku granatów, nie wchodź. Km zdobądź na żołnierzach z mostu. Na polonizowanym jeszcze tam nie byłem, bo jak czytałeś, mam problem z granatami. Czekam na podpowiedź rozwiązania problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfiat Opublikowano 30 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 Ja wykryłem bug(i), mianowicie jedna z masek przeciwgazowych, nie pamiętam nazwy (taka podstawowa z białej gumy) ma radiację +15, ale po założeniu do kombinezonu turysty nie dodaje się do statystyk kombinezonu. Inne się dodają. Dodatkowo kupiłem ten zielony (w CS był żółty) detektor anomalii, ale nic się z nim nie dzieje jak koło jakiejś niewidocznej przechodzę, przez co zdarza się w nie wpaść. Potrzebuję jakieś baterie do niej? Poza tym jak dodaję amunicję na pasie to czasem tak jakby mi znika i nie wiem czy dodaje się z powrotem do plecaka czy co nie rozpracowałem tego. Odnośnie kombinezonu turysty, ma statystyki jak kombinezon stalkera, do tego udźwig +20, który nie wydaje się działać. Pokazuje dopuszczalną wagę 70kg, ale jak przekroczę 50kg to odczuwam widoczny spadek kondycji. Ów kombinezon znajduje się w Czernobylu 4 w metalowym pudle (wagonie z kopalni?, śmietniku) zaraz przed wejściem do baru, może się komuś przyda :thumbsup: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darkus Opublikowano 30 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 @kondotier ja to już na wysypisku jestem idę do baru te podziemia to odwiedzę jak dokupię amunicji do il 86 jak by co znalazłem go przy martwym stalkerze na starym wysypisku na drodze do wysypiska a amunicji na pociągu wiem wojskowych załatwię jak zdobędę lepszy sprzęt puki co mam kombinezon najemnika i il 86. @kfiat ten kombinezon znalazłem ale go nie zakładałem bo już miałem lepszy ale ten udźwig to może jakieś nie dopracowanie przez twórcę ja i tak brnę z 60kg sprzętem do handlarza a z tym problemu nie mam bo mam dużo manierek z wodą :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hobby Opublikowano 30 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 Mám problem s prodejem zbraní stalkerům.Když někomo prodám třeba tři pistole pm a brokovnici bm16,tak prodej proběhne ale stalker zase vše odhodí na zem.Mohu tak prodávat pořát dokola než všem okolo dojdou peníze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
de Vries Opublikowano 30 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 @Hobby Nie tylko u Ciebie. To działa też przy wymianie, a więc już w Przedsionku można niezle się wyekwipować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwert Opublikowano 30 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 Dzięki @apg2312, nie chodziło mi dosłownie o wszystkie pliki z katalogu "bin" stalkera, chodziło o te 2 czy 3 pliki z moda Ale i tak dzięki :thumbsup: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 30 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 W tym modzie, udzielić dobrej rady będzie bardzo trudno, bo w zależności od decyzji dostajemy każdy coś ciut ciut inaczej. Teraz dwie rzeczy. Przespałem noc i przeczekałem emisję. granaty się odblokowały, choć nie do końca. Jak są zablokowane, to wystarczy się trochę przemieścić i się da. Ale dam ostrzeżenie dla tych co znaleźli walizkę z narzędziami i klucz. Używajcie jej oszczędnie, bo ma ograniczoną liczbę użyć. Sądzę, że ok. 50, tak dla broni jak i pancerzy. Mnie się udało za szybko ją wyeksploatować. Mechanicy mogą dokonać tylko jednej modernizacji ( ulepszenia ) tej samej broni. Na perymetrze, tak na posterunku jak i pod mostem, wojsko się respawnuje. Na drugą stronę torów, jest przejście, przy tych wagonach nad tunelem elektro. Po zrobieniu zadania na Bagnach, nie za bardzo jest sens chodzić dalej niż do cerkiewki i do jaskini pod mostem. Tylko tu jest po co. Główne wątki są jednak zapisywane w PDA i mod podpowiada, gdzie się przemieszczać. No i na koniec mała informacja. Nie leży mi taki typ moda. Więc chyba dajm sobie z nim spokój. Zrobię jeszcze Agroprom i zobaczę co dalej. Darkus - jeśli przed Wysypiskiem nie byłeś na Bagnach, to Ci się nie powiąże i będziesz musiał i tak wracać. Nie na darmo informacja o Bagnach, jest na innym PDA. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darkus Opublikowano 30 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 E tam przejdę się teraz będę miał z górki bo mam gp i dużo amunicji do niego to teraz wojsko może mi naskoczyć jeszcze swd mi do szczęścia potrzebne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 30 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 Zrobiłem Agroprom i prowadzenie przez moda się skończyło. Ostatnia wskazówka, to Czerwony Las. Trochę daleko i coś po drodze może się wydarzyć. Granaty dalej szwankują i to zawsze w gorących momentach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darkus Opublikowano 30 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 Osobiście mogę już dać temu modowi ocenę puki co 810 ma liczne nie dopracowania tych pseudo zadań jest jak na lekarstwo nie mówiąc już o zwykłych poziom trudności ja na weteranie już na perymetrze miałem 10000 rub i ak47 wychodząc miałem pancerz najemnika i 12000 rub za dużo warte są części mutantów są nawet więcej warte od artów oprócz tego mod daje mi wrażenie nieskończonego liczę na następną wersje zobaczymy co będzie dalej. @kondotier mi raz granat szwankował wtedy pomogło mi schować i wyjąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apg2312 Opublikowano 30 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 Ale dam ostrzeżenie dla tych co znaleźli walizkę z narzędziami i klucz. Używajcie jej oszczędnie, bo ma ograniczoną liczbę użyć. Sądzę, że ok. 50, tak dla broni jak i pancerzy. Mnie się udało za szybko ją wyeksploatować. A na pewno masz w ekwipunku smar do broni i płyty kevlarowe ? Bez tych elementów walizka z narzędziami nie działa. Bo na pewno naprawiłem więcej broni i kombinezonów niż 50, a walizka dalej normalnie działa. Tak na marginesie - wie ktoś może, gdzie jest jakiś mechanik co naprawia broń i pancerze ? w sumie z częścią broni niby nie ma problemu, przy modernizacji jest automatycznie naprawiana. Ale też nie wszystkie modele broni idzie zmodernizować. Gorzej jest z kombinezonami - brak możliwości modernizacji i/lub naprawy. Aha - przy próbie modernizacji u mechanika karabinu SIG 550 na moc obalającą wyskakuje błąd : FATAL ERROR [error]Exp[b][/b]ression : fatal error [error]Function : CInifile::r_section [error]File : E:\stalker\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp [error]Line : 342 [error]Description : [error]Arguments : Can't open section 'sig550_u_s' więc radzę w tym kierunku nie modernizować ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hobby Opublikowano 31 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 (edytowane) Walizka z narzędziami mně také zmizela.Musel jsem načíst předchozí save a přejít do jiné lokace a opět začala fungovat.Stane se že přestane u určitého typu po hromadné opravě fungovat ale na jiný typ zbraně funguje.Opět pomohl přechod do jiné lokace.Samozřejmě musí být v ekwipunku smar do broni i płyty kevlarowe :yes: @Doświadczony Jestli Ti walizka z narzędziami zmizela,musíš se vrátit zpět.Bez ní máš s opravami smůlu. :ermm: @Hobby Nie tylko u Ciebie. To działa też przy wymianie, a więc już w Przedsionku można niezle się wyekwipować To mně povídej. :teehee: Dělám zadání Jurka Poilaka a mám na kontě 700000 ru.Mohl bych si koupit celé Bahna. V lokaci Perymetr je přechod Do wsi Koszarowka.Nemohu se tam dostat ani z Bahen ani z kordonu.Už tam někdo byl? Edytowane 31 Stycznia 2013 przez Hobby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
de Vries Opublikowano 31 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 We wsi ja byłem, ale przebijałem się przez Mag Wojskowe na Czerwony Las(kwest kowboja). Nic nie znalazłem, ale też nie szukałem dokładnie. A tak na marginesie do baru można wejść od strony MG tylko sektor Powinności jest zamknięty. Z Perymetru też próbowałem , ale jest dziura w teksturach. Mimo to parłem do przodu i wylądowałem we Wsch. Prypeci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 31 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 (edytowane) Skoro zestaw samo naprawczy działał, to widocznie miałem to co potrzeba. Aby zmniejszyć ilość zajmowanych slotów w plecaku i uzyskać wyższą cenę za złom, naprawiałem go. No i tym sposobem walizka zniknęła z plecaka. Nie pojawiła się, gdy przeszedłem na inną lokację. Proste na przyszłość. Naprawiać tylko niezbędną broń i pancerze. A dla zaczynających grę. Aby nie biegać niepotrzebnie, mimo że, mod luzacki, trzeba trzymać się pewnej jego logiki. Zaliczamy Cz4, koniecznie ze śpiworem i zestawem samo naprawczym, niekoniecznie z fabryką. Idziemy na Perymetr. Z Perymetru, po przeszukaniu wszystkiego przed torami, idźcie bez niszczenia ochrony mostu, szkoda amunicji, ( ale fajterzy mogą sobie postrzelać i zdobyć km ), na Bagna. Tam jest druga część informacji do wskazówek z tego mniejszego ( srebrnego PDA ). Mamy tu wskazówkę kierująca nas do fabryki ( oczyszczalni ) na Cz4. Wracamy na Perymetr, z północno wschodniej wioski. Możemy wytłuc bandytów. Z Perymetru, jeśli nie zabraliśmy wcześniej znajdującego się w Cz4 PDA, idziemy i przynosimy. Na posterunku respawnowuje się wojsko, możemy powalczyć, albo obejść po drzewie przy płocie. Korzystamy z rusznikarza w Bazie Śmigłowców. Wracamy i znów może być wojsko. Jeśli PDA już mamy, idziemy na Wysypisko. Na dwa sposoby. Piechotą, przez przejście i Stare Wysypisko, albo z przewodnikiem. Tu mamy splecione dwa wątki. Najlepiej po walce na składowisku samochodów, odszukać stodołę z zadania o broni Cowboja. Dostaniemy kolejna wskazówkę, gdzie jej szukać. Na razie dajemy spokój. Idziemy do hangaru i pomagamy odeprzeć ataki. Tu kwestowym jest Termit ( wiemy o nim z notesu z bagien ). Najlepiej żywy, ale i martwy skieruję nas na Agroprom. To zadanie wyświetla się w naszym PDA. Przebijamy się do przejścia na Agroprom. Na Agropromie wykonujemy zadanie w bazie stalkerów. Walczymy z wojskiem, trzeba się śpieszyć. Szukamy żywego ( chyba będzie trudno, zbyt szybko ginie ) lub martwego przywódcy stalkerów. Mamy informację o skrytce grupy. Wejście za bazą do kanału. Walczymy z pijawką, wojskiem, kontrolerem, zabieramy zawartość skrytki, wychodzimy. Zadanie nam się zalicza w PDA. Możemy powalczyć, albo uciec. Mamy teraz wybór. Na Wysypisko, na Stare Wysypisko lub na Bagna. Sugeruję to trzecie. Z bagien do Perymetru. Najeść się wyspać, naprawić, sprzedać łupy. Nie byłem jeszcze w Koszarowce, więc nic nie sugeruję. Ale teraz należy wrócić na Wysypisko. Ciekawa droga to, przejście za most, oczywiście po zwalczeniu wojska ( tu się respawnuje ) i obok budynku gdzie stał Przewodnik, mamy zaznaczone przejście. Wchodzimy do podziemi tylko, gdy mamy ciężką broń ( np, km ) i sporo granatów. Pokonujemy mutanty i burery i wychodzimy na Agropromie ( szyb na górce ). Możemy teraz rozprawić się z wojskiem ( jeśli wcześniej uciekliśmy ) i idziemy na Wysypisko, a z niego wg posiadanej wskazówki, musimy dostać się do Czerwonego Lasu. Czyli pierwszy etap to bar. Na razie tu dotarłem, a do Czerwonego Lasu daleko i kilka lokacji. Na przebytym etapie, kupiłem tylko u handlarza na Perymetrze szybkostrzelny AK i rkm-D. Broni i pancerzy można nazbierać i to sporo. Gorzej z amunicją. Ale od lokacji do lokacji wystarcza. Trochę dokupywałem. Jest też sporo artefaktów, jedne do szybkiego spieniężeni ( ale tanie ), inne do wykorzystania. Przydałby się inny HUD dla inwentarza, bo artefakty ograniczają miejsce dla amunicji. Jeśli w wiosce kotów, układamy się do spania w ziemiankach, należy to zrobić w pierwszym pomieszczeniu, tym bliższym wyjścia. Drugie, to głębsze, wbrew logice, nie chroni przed emisją. A koty szybko zajmują miejsce w pierwszym pomieszczeniu i trudno tam wejść. A na dodatek, po emisji zawsze jakiś staje w drzwiach z ochotą na rozmowę i nie wyjdziemy. W takiej sytuacji tylko poprzedni zapis ratuje. A co do granatów. Owszem, schować-wyjąć, wyrzucić-podnieść, skutkuje, ale przynajmniej mnie, zacinały się właśnie w newralgicznych momentach, co przy kontrolerach i burerach, wiadomo czym się kończy. Nie mam na razie innego moda na tapecie, więc z nudów pociągnę i uwagami się podzielę. Jak na razie mało nas się chyba w niego bawi. Pytania: Gdzie się spotykamy z Jurkiem Polakiem? Czy jest t w barze jakaś misja do Doliny mroku. Jak na razie najemnicy mnie nie chcą wpuścić. Edytowane 31 Stycznia 2013 przez kondotier Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hobby Opublikowano 31 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 (edytowane) Skoro zestaw samo naprawczy działał, to widocznie miałem to co potrzeba. Aby zmniejszyć ilość zajmowanych slotów w plecaku i uzyskać wyższą cenę za złom, naprawiałem go. No i tym sposobem walizka zniknęła z plecaka. Nie pojawiła się, gdy przeszedłem na inną lokację. Proste na przyszłość. Naprawiać tylko niezbędną broń i pancerze. A dla zaczynających grę. Aby nie biegać niepotrzebnie, mimo że, mod luzacki, trzeba trzymać się pewnej jego logiki. Zaliczamy Cz4, koniecznie ze śpiworem i zestawem samo naprawczym, niekoniecznie z fabryką. Idziemy na Perymetr. Z Perymetru, po przeszukaniu wszystkiego przed torami, idźcie bez niszczenia ochrony mostu, szkoda amunicji, ( ale fajterzy mogą sobie postrzelać i zdobyć km ), na Bagna. Tam jest druga część informacji do wskazówek z tego mniejszego ( srebrnego PDA ). Mamy tu wskazówkę kierująca nas do fabryki ( oczyszczalni ) na Cz4. Wracamy na Perymetr, z północno wschodniej wioski. Możemy wytłuc bandytów. Z Perymetru, jeśli nie zabraliśmy wcześniej znajdującego się w Cz4 PDA, idziemy i przynosimy. Na posterunku respawnowuje się wojsko, możemy powalczyć, albo obejść po drzewie przy płocie. Korzystamy z rusznikarza w Bazie Śmigłowców. Wracamy i znów może być wojsko. Jeśli PDA już mamy, idziemy na Wysypisko. Na dwa sposoby. Piechotą, przez przejście i Stare Wysypisko, albo z przewodnikiem. Tu mamy splecione dwa wątki. Najlepiej po walce na składowisku samochodów, odszukać stodołę z zadania o broni Cowboja. Dostaniemy kolejna wskazówkę, gdzie jej szukać. Na razie dajemy spokój. Idziemy do hangaru i pomagamy odeprzeć ataki. Tu kwestowym jest Termit ( wiemy o nim z notesu z bagien ). Najlepiej żywy, ale i martwy skieruję nas na Agroprom. To zadanie wyświetla się w naszym PDA. Przebijamy się do przejścia na Agroprom. Na Agropromie wykonujemy zadanie w bazie stalkerów. Walczymy z wojskiem, trzeba się śpieszyć. Szukamy żywego ( chyba będzie trudno, zbyt szybko ginie ) lub martwego przywódcy stalkerów. Mamy informację o skrytce grupy. Wejście za bazą do kanału. Walczymy z pijawką, wojskiem, kontrolerem, zabieramy zawartość skrytki, wychodzimy. Zadanie nam się zalicza w PDA. Możemy powalczyć, albo uciec. Mamy teraz wybór. Na Wysypisko, na Stare Wysypisko lub na Bagna. Sugeruję to trzecie. Z bagien do Perymetru. Najeść się wyspać, naprawić, sprzedać łupy. Nie byłem jeszcze w Koszarowce, więc nic nie sugeruję. Ale teraz należy wrócić na Wysypisko. Ciekawa droga to, przejście za most, oczywiście po zwalczeniu wojska ( tu się respawnuje ) i obok budynku gdzie stał Przewodnik, mamy zaznaczone przejście. Wchodzimy do podziemi tylko, gdy mamy ciężką broń ( np, km ) i sporo granatów. Pokonujemy mutanty i burery i wychodzimy na Agropromie ( szyb na górce ). Możemy teraz rozprawić się z wojskiem ( jeśli wcześniej uciekliśmy ) i idziemy na Wysypisko, a z niego wg posiadanej wskazówki, musimy dostać się do Czerwonego Lasu. Czyli pierwszy etap to bar. Na razie tu dotarłem, a do Czerwonego Lasu daleko i kilka lokacji. Na przebytym etapie, kupiłem tylko u handlarza na Perymetrze szybkostrzelny AK i rkm-D. Broni i pancerzy można nazbierać i to sporo. Gorzej z amunicją. Ale od lokacji do lokacji wystarcza. Trochę dokupywałem. Jest też sporo artefaktów, jedne do szybkiego spieniężeni ( ale tanie ), inne do wykorzystania. Przydałby się inny HUD dla inwentarza, bo artefakty ograniczają miejsce dla amunicji. Jeśli w wiosce kotów, układamy się do spania w ziemiankach, należy to zrobić w pierwszym pomieszczeniu, tym bliższym wyjścia. Drugie, to głębsze, wbrew logice, nie chroni przed emisją. A koty szybko zajmują miejsce w pierwszym pomieszczeniu i trudno tam wejść. A na dodatek, po emisji zawsze jakiś staje w drzwiach z ochotą na rozmowę i nie wyjdziemy. W takiej sytuacji tylko poprzedni zapis ratuje. A co do granatów. Owszem, schować-wyjąć, wyrzucić-podnieść, skutkuje, ale przynajmniej mnie, zacinały się właśnie w newralgicznych momentach, co przy kontrolerach i burerach, wiadomo czym się kończy. Nie mam na razie innego moda na tapecie, więc z nudów pociągnę i uwagami się podzielę. Jak na razie mało nas się chyba w niego bawi. Pytania: Gdzie się spotykamy z Jurkiem Polakiem? Czy jest t w barze jakaś misja do Doliny mroku. Jak na razie najemnicy mnie nie chcą wpuścić. Musíš načíst save ještě než Ti walizka z narzędziami zmizela,a s ní přejít do druhé lokace.Tam už zase můžeš opravovat dále.Je stanovený asi určitý počet oprav v lokaci a potom walizka z narzędziami zmizí a je už nadobro pryč :ermm: . S Jurkiem Polakiem se setkáš až když promluvíš se Sacharovem v Jantaru.Musíš vlézt do okénka v bunkru (nízký dřep a výskok),protože on k okénku nepřijde.On Ti dá úkol na Jurka Polaka,který je v podzemí Agropormu ve skrýši Streloka.Je to napsané v postu č.1.Jurek Ti dá skvělou ultimátní zbraň Scar s kterou si poradíš se vším. Citace: Warunkiem pojawienia się Jurka Poliaka w modzie jest ROZMOWA GG Z SACHAROWEM. Jak dojdziecie do bunkra naukowców na Jantarze będziecie musieli wykombinować jakiś sposób, by z nim pogadać, bo NA PEWNO nie podejdzie do okienka. Edytowane 31 Stycznia 2013 przez Hobby 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apg2312 Opublikowano 31 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 Skoro zestaw samo naprawczy działał, to widocznie miałem to co potrzeba. Aby zmniejszyć ilość zajmowanych slotów w plecaku i uzyskać wyższą cenę za złom, naprawiałem go. No i tym sposobem walizka zniknęła z plecaka. Nie pojawiła się, gdy przeszedłem na inną lokację. Proste na przyszłość. Naprawiać tylko niezbędną broń i pancerze. (...) Aaaaaaa...to o to chodzi. Miałem tak samo przechodząc z Jantaru na Rostok (a na Rostoku chciałem naprawić kombinezon, a tu walizki niet). Ale nauczony różnymi modami robię co chwila swoje zapisy, przed każdym przejściem na inną lokację także. Więc był powrót do poprzedniego sejwa (z przed autozapisu z przejścia), jeszcze raz przeszedłem, i walizka była na swoim miejscu. To chyba jakiś bug tego moda. W każdym bądź razie walizka naprawcza nie ma żadnych limitów na naprawę - sprawdziłem to (chyba) zresztą w plikach moda ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 31 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 Małe przypomnienie dla tych co nie czytali w poście nr 1 "Porad Yurka" - Jurka Poliaka spotkacie dopiero PO ROZMOWIE z Sacharowem w bunkrze naukowców na Jantarze ;) Walizka remontowa nie ma żadnych limitów napraw - czasem znika podczas naprawiania i trzeba wgrać poprzedniego sejwa. Błąd z tłumikiem do MP-5, "Can't open section 'sig550_u_s'" i brak wskazania działania p/radiacyjnego jednej z masek p-gaz w trakcie naprawiania. Wylotu na Starym Wysypisku: FATAL ERROR [error]Exp[b][/b]ression : !m_bAutoRemove [error]Function : CParticlesObject::Init [error]File : E:stalkersourcestrunkxr_3daxrGameParticlesObject.cpp [error]Line : 49 [error]Description : Can't set auto-remove flag for looped particle system. [error]Arguments : a_ufp_particlestoxic_fog_idle Nie udało mi się w żaden sposób naprawić i po prostu omijałem okolicę gdzie wystepował ten błąd szerokim łukiem. Napiszcie jak się Wam moje kwesty Jurka Poliaka podobają ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hobby Opublikowano 31 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 @Yurek Tvoje kwesty jsou výborné!!!!!Ještě lepší jsou odměny za ně :woot: .Prosím nešla by upravit optika na tom Tvém Gaussu.Je to hyper zbraň ale ta optika k tomu nesedí.To na tom Scaru je optika excelentní!!! Na těch zbraních je chyb více,nejen na mp5.Na pistole nesedí tlumiče a na puškách optiky.Musel jsem názvy na nich upravit z WEAPON ADDON aby to sedělo a šlo používat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 1 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 Dobra wiadomość z tym zestawem naprawczym. Ja go odzyskałem, ale z innego powodu. Chcąc sprawdzić inny sposób przejścia moda, musiałem się cofnąć sporo wstecz i już pilnowałem aby jej nie nadużyć. Ale czytam, że niepotrzebnie . Ktoś pytał o rusznikarzy. Na razie ( z powodu powtarzania jestem dopiero w barze ) spotkałem dwóch. Na Cz4 w bazie śmigłowców i na Bagnach w Parku Maszynowym. Wszystkie rozmowy w barze, sugerują wycieczkę nad Jantar i nad Jukon ( chyba to klondaik na Radarze ). Ale nic, nie ma o DM, oprócz tego że, padają tam promieniotwórcze deszcze. Czy dalej grając, znajdę jakieś PDA kierujące do DM, czy pchać się samemu. Yurek - nie wiem czy zauważyłeś testując polonizację, że jest bug, polegający na tym ( inni też to zauważyli ) że, sprzedając broń NPC nie mającym plecaka, ta broń wylatuje na ziemie i można ją zabrać i sprzedawać aż oskubie się NPC z kasy, a potem następnemu. A w spoilerze wyloty które zaliczyłem, ale bez problemów z powrotem do gry. Podaję jako ciekawostkę, dlatego spoiler. FATAL ERROR [error]Expression : 0 [error]Function : CUICellContainer::FindFreeCell [error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\ui\UIDragDropListEx.cpp [error]Line : 508 [error]Description : there are no free room to place item stack trace: FATAL ERROR [error]Expression : assertion failed [error]Function : xrServer::Process_event_reject [error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\xrServer_process_event_reject.cpp [error]Line : 12 [error]Description : e_parent && e_entity stack trace: FATAL ERROR [error]Expression : fatal error [error]Function : CScriptEngine::lua_error [error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp [error]Line : 73 [error]Description : [error]Arguments : LUA error: ...\mod leper area\gamedata\scripts\xr_motivator.script:27: C stack overflow stack trace: A to sekcja z pliku błędu. function motivator_binder:extrapolate_callback(cur_pt) 27 if self.st.active_section then xr_logic.issue_event(self.object, self.st[self.st.active_scheme], "extrapolate_callback") self.st.move_mgr:extrapolate_callback(self.object) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
de Vries Opublikowano 1 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 @Yurek świetna polonizacja! Kwesty też mi się podobają. Właśnie szykuję się do rajdu na Jupiter . Styl moda bardzo mi odpowiada. Pełna dowolność,żadnej linii zrób A potem B,C bo jak nie to problemy itd. Osobiście nie przeczesuję każdej lokacji po koleii, tylko idę tropem kwestu( np byłem już w Czerwonym Lesie). Jak coś znajdę przy okazji, fajnie,jeśli nie wrócę kiedy indziej. Zauważyłem że patent z naprawą kombinezonu w anomali elektra działa. Sprawdziłem kilkakrotnie :thumbsup: Mam też pytanie: czy u was też nie ma przejścia Dzicz-Bar i Jantar-Agroprom? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 1 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 @ de Vries Przejście Dzicz-Bar jest tam gdzie zawsze, tylko na mapie go nie widać. Jantar - Agroprom nie sprawdzałem, bo go chyba też na mapie nie ma i nie wiedziałem czy jest ;) @ kondotier Ten bug jest od początku w modzie, NPC wyrzucają raczej broń, która jest najsłabsza, czyli jeśli mają BM-16, a sprzedasz im lepszą, to wyrzucą BM-16. Co i tak nie zmienia tego, że można ich skubać na kasę, aż miło :D Twoje wyloty ze spolera raczej niereformowalne... @ Hobby Musiałem co nieco "pogorszyć" w Gaussie, bo byłaby to super-broń, bez żadnych wad. Taki celownik jest zrobiony specjalnie. Patch 01 do polonizacji Leper Area - usunięty. Pobierz ostatni patch z postu nr 1. Patch 01 naprawia: 1. Brak wskazań bonusowych jednej z masek p-gaz. 2. Brak możliwości montażu tłumika do MP-5. 3. Brak możliwości upgrade'u karabinka SIG-550 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.