Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Mam taki wylot gdy zbliżam się do burerów przy hangarze na starym wysypisku ekran robi się czerwony i wylot.


FATAL ERROR

[error]Exp[b][/b]ression    : !m_bAutoRemove
[error]Function	  : CParticlesObject::Init
[error]File		  : E:stalkersourcestrunkxr_3daxrGameParticlesObject.cpp
[error]Line		  : 49
[error]Description   : Can't set auto-remove flag for looped particle system.
[error]Arguments	 : a_ufp_particlestoxic_fog_idle


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pro ty kteří mají rádi tiché zbraně.Můj oblíbený mp5 nelze odhlučnit.V souboru w_mp5.ltx sice tlumič je,ale nevyskytuje se ve hře.V souboru w_mp5.ltx je třeba nahradit "silencer_name = wpn_9mm_nato_silencer" názvem tlumiče který se ve hře vyskytuje "silencer_name = wpn_addon_sil_9_p".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam problem z granatami F1. Nie mogę nimi rzucać. Nie pomaga wyrzucenie ich i ponowne podniesienie. Ta czynność pozwala tylko na rzut pierwszym granatem, a następny już nie.

Miałem to już w jaskini na Cz4. Teraz na Perymetrze bez granatów było mi ciężko na posterunku wojskowym, a będzie jeszcze ciężej w podziemiach.

Jak usunąć ten problem, który jak wiem, był też w innych modach. Wyrzucenie i podniesienie granatów usuwało ją całkowicie.

I jeszcze jedno pytanie, zasadniczo do Yurka. Teraz, kiedy odzyskałem dialogi na Cz4, nie mogłem sam otwierać bram i krat w jaskini ( na rusmodzie miałem ). Nie wyświetlała się ta opcja. Bramy otwierałem, rozpychając je, a kratę z lewej strony w jaskini otworzył mi snorek, dając mi tylko jedną możliwość wejścia i wyjścia. Strzelanie do krat nie było skuteczne. Tak ma być? Na Perymetrze jest znowu aktywna.

No i szkoda, że na kociarni nikt nie chce dać jakiegokolwiek zadania, choćby przyniesienia AK47 z granatnikiem, z lokomotywy. Już byłoby ciekawiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Darkus - wiem, że na Perymetrze nikt zadań nie daje, więc napisałem " No i szkoda itd ". A AK47 z granatnikiem, artefakty i amunicję, znajdziesz na lokomotywie przy tunelu kolejowym.

No i jeszcze coś możesz znaleźć w drugim zawalonym tunelu.

Na rus modzie było jeszcze coś takiego, jak zejście do podziemi. Za mostem i budynkiem po prawej ( tam gdzie był w podstawce Lis, a teraz przewodnik), jest przykryty kanał. To jest wejście. Bez km i kilku granatów, nie wchodź. Km zdobądź na żołnierzach z mostu.

Na polonizowanym jeszcze tam nie byłem, bo jak czytałeś, mam problem z granatami. Czekam na podpowiedź rozwiązania problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wykryłem bug(i), mianowicie jedna z masek przeciwgazowych, nie pamiętam nazwy (taka podstawowa z białej gumy) ma radiację +15, ale po założeniu do kombinezonu turysty nie dodaje się do statystyk kombinezonu. Inne się dodają. Dodatkowo kupiłem ten zielony (w CS był żółty) detektor anomalii, ale nic się z nim nie dzieje jak koło jakiejś niewidocznej przechodzę, przez co zdarza się w nie wpaść. Potrzebuję jakieś baterie do niej? Poza tym jak dodaję amunicję na pasie to czasem tak jakby mi znika i nie wiem czy dodaje się z powrotem do plecaka czy co :huh: nie rozpracowałem tego. Odnośnie kombinezonu turysty, ma statystyki jak kombinezon stalkera, do tego udźwig +20, który nie wydaje się działać. Pokazuje dopuszczalną wagę 70kg, ale jak przekroczę 50kg to odczuwam widoczny spadek kondycji. Ów kombinezon znajduje się w Czernobylu 4 w metalowym pudle (wagonie z kopalni?, śmietniku) zaraz przed wejściem do baru, może się komuś przyda :thumbsup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier ja to już na wysypisku jestem idę do baru te podziemia to odwiedzę jak dokupię amunicji do il 86 jak by co znalazłem go przy martwym stalkerze na starym wysypisku na drodze do wysypiska a amunicji na pociągu wiem wojskowych załatwię jak zdobędę lepszy sprzęt puki co mam kombinezon najemnika i il 86. @kfiat ten kombinezon znalazłem ale go nie zakładałem bo już miałem lepszy ale ten udźwig to może jakieś nie dopracowanie przez twórcę ja i tak brnę z 60kg sprzętem do handlarza a z tym problemu nie mam bo mam dużo manierek z wodą :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym modzie, udzielić dobrej rady będzie bardzo trudno, bo w zależności od decyzji dostajemy każdy coś ciut ciut inaczej.

Teraz dwie rzeczy. Przespałem noc i przeczekałem emisję. granaty się odblokowały, choć nie do końca. Jak są zablokowane, to wystarczy się trochę przemieścić i się da.

Ale dam ostrzeżenie dla tych co znaleźli walizkę z narzędziami i klucz. Używajcie jej oszczędnie, bo ma ograniczoną liczbę użyć. Sądzę, że ok. 50, tak dla broni jak i pancerzy. Mnie się udało za szybko ją wyeksploatować.

Mechanicy mogą dokonać tylko jednej modernizacji ( ulepszenia ) tej samej broni.

Na perymetrze, tak na posterunku jak i pod mostem, wojsko się respawnuje. Na drugą stronę torów, jest przejście, przy tych wagonach nad tunelem elektro.

Po zrobieniu zadania na Bagnach, nie za bardzo jest sens chodzić dalej niż do cerkiewki i do jaskini pod mostem. Tylko tu jest po co.

Główne wątki są jednak zapisywane w PDA i mod podpowiada, gdzie się przemieszczać.

No i na koniec mała informacja. Nie leży mi taki typ moda. Więc chyba dajm sobie z nim spokój. Zrobię jeszcze Agroprom i zobaczę co dalej.

Darkus - jeśli przed Wysypiskiem nie byłeś na Bagnach, to Ci się nie powiąże i będziesz musiał i tak wracać. Nie na darmo informacja o Bagnach, jest na innym PDA.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobiście mogę już dać temu modowi ocenę puki co 810 ma liczne nie dopracowania tych pseudo zadań jest jak na lekarstwo nie mówiąc już o zwykłych poziom trudności ja na weteranie już na perymetrze miałem 10000 rub i ak47 wychodząc miałem pancerz najemnika i 12000 rub za dużo warte są części mutantów są nawet więcej warte od artów oprócz tego mod daje mi wrażenie nieskończonego liczę na następną wersje zobaczymy co będzie dalej. @kondotier mi raz granat szwankował wtedy pomogło mi schować i wyjąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale dam ostrzeżenie dla tych co znaleźli walizkę z narzędziami i klucz. Używajcie jej oszczędnie, bo ma ograniczoną liczbę użyć. Sądzę, że ok. 50, tak dla broni jak i pancerzy. Mnie się udało za szybko ją wyeksploatować.

A na pewno masz w ekwipunku smar do broni i płyty kevlarowe ? Bez tych elementów walizka z narzędziami nie działa.

Bo na pewno naprawiłem więcej broni i kombinezonów niż 50, a walizka dalej normalnie działa.

Tak na marginesie - wie ktoś może, gdzie jest jakiś mechanik co naprawia broń i pancerze ? w sumie z częścią broni niby nie ma problemu, przy modernizacji jest automatycznie naprawiana. Ale też nie wszystkie modele broni idzie zmodernizować.

Gorzej jest z kombinezonami - brak możliwości modernizacji i/lub naprawy.

Aha - przy próbie modernizacji u mechanika karabinu SIG 550 na moc obalającą wyskakuje błąd :

FATAL ERROR

[error]Exp[b][/b]ression : fatal error
[error]Function : CInifile::r_section
[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line : 342
[error]Description :
[error]Arguments : Can't open section 'sig550_u_s'
więc radzę w tym kierunku nie modernizować ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Walizka z narzędziami mně také zmizela.Musel jsem načíst předchozí save a přejít do jiné lokace a opět začala fungovat.Stane se že přestane u určitého typu po hromadné opravě fungovat ale na jiný typ zbraně funguje.Opět pomohl přechod do jiné lokace.Samozřejmě musí být v ekwipunku smar do broni i płyty kevlarowe :yes:

@Doświadczony

Jestli Ti walizka z narzędziami zmizela,musíš se vrátit zpět.Bez ní máš s opravami smůlu. :ermm:

@Hobby

Nie tylko u Ciebie. To działa też przy wymianie, a więc już w Przedsionku można niezle się wyekwipować :smile:

To mně povídej. :teehee: Dělám zadání Jurka Poilaka a mám na kontě 700000 ru.Mohl bych si koupit celé Bahna. :biggrin:

V lokaci Perymetr je přechod Do wsi Koszarowka.Nemohu se tam dostat ani z Bahen ani z kordonu.Už tam někdo byl?

Edytowane przez Hobby
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

We wsi ja byłem, ale przebijałem się przez Mag Wojskowe na Czerwony Las(kwest kowboja). Nic nie znalazłem, ale też nie szukałem dokładnie. A tak na marginesie do baru można wejść od strony MG tylko sektor Powinności jest zamknięty. Z Perymetru też próbowałem , ale jest dziura w teksturach. Mimo to parłem do przodu i wylądowałem we Wsch. Prypeci :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro zestaw samo naprawczy działał, to widocznie miałem to co potrzeba. Aby zmniejszyć ilość zajmowanych slotów w plecaku i uzyskać wyższą cenę za złom, naprawiałem go. No i tym sposobem walizka zniknęła z plecaka. Nie pojawiła się, gdy przeszedłem na inną lokację. Proste na przyszłość. Naprawiać tylko niezbędną broń i pancerze. A dla zaczynających grę. Aby nie biegać niepotrzebnie, mimo że, mod luzacki, trzeba trzymać się pewnej jego logiki. Zaliczamy Cz4, koniecznie ze śpiworem i zestawem samo naprawczym, niekoniecznie z fabryką. Idziemy na Perymetr. Z Perymetru, po przeszukaniu wszystkiego przed torami, idźcie bez niszczenia ochrony mostu, szkoda amunicji, ( ale fajterzy mogą sobie postrzelać i zdobyć km ), na Bagna. Tam jest druga część informacji do wskazówek z tego mniejszego ( srebrnego PDA ). Mamy tu wskazówkę kierująca nas do fabryki ( oczyszczalni ) na Cz4. Wracamy na Perymetr, z północno wschodniej wioski. Możemy wytłuc bandytów. Z Perymetru, jeśli nie zabraliśmy wcześniej znajdującego się w Cz4 PDA, idziemy i przynosimy. Na posterunku respawnowuje się wojsko, możemy powalczyć, albo obejść po drzewie przy płocie. Korzystamy z rusznikarza w Bazie Śmigłowców. Wracamy i znów może być wojsko. Jeśli PDA już mamy, idziemy na Wysypisko. Na dwa sposoby. Piechotą, przez przejście i Stare Wysypisko, albo z przewodnikiem. Tu mamy splecione dwa wątki. Najlepiej po walce na składowisku samochodów, odszukać stodołę z zadania o broni Cowboja. Dostaniemy kolejna wskazówkę, gdzie jej szukać. Na razie dajemy spokój. Idziemy do hangaru i pomagamy odeprzeć ataki. Tu kwestowym jest Termit ( wiemy o nim z notesu z bagien ). Najlepiej żywy, ale i martwy skieruję nas na Agroprom. To zadanie wyświetla się w naszym PDA. Przebijamy się do przejścia na Agroprom. Na Agropromie wykonujemy zadanie w bazie stalkerów. Walczymy z wojskiem, trzeba się śpieszyć. Szukamy żywego ( chyba będzie trudno, zbyt szybko ginie ) lub martwego przywódcy stalkerów. Mamy informację o skrytce grupy. Wejście za bazą do kanału. Walczymy z pijawką, wojskiem, kontrolerem, zabieramy zawartość skrytki, wychodzimy. Zadanie nam się zalicza w PDA. Możemy powalczyć, albo uciec. Mamy teraz wybór. Na Wysypisko, na Stare Wysypisko lub na Bagna. Sugeruję to trzecie. Z bagien do Perymetru. Najeść się wyspać, naprawić, sprzedać łupy. Nie byłem jeszcze w Koszarowce, więc nic nie sugeruję. Ale teraz należy wrócić na Wysypisko. Ciekawa droga to, przejście za most, oczywiście po zwalczeniu wojska ( tu się respawnuje ) i obok budynku gdzie stał Przewodnik, mamy zaznaczone przejście. Wchodzimy do podziemi tylko, gdy mamy ciężką broń ( np, km ) i sporo granatów. Pokonujemy mutanty i burery i wychodzimy na Agropromie ( szyb na górce ). Możemy teraz rozprawić się z wojskiem ( jeśli wcześniej uciekliśmy ) i idziemy na Wysypisko, a z niego wg posiadanej wskazówki, musimy dostać się do Czerwonego Lasu. Czyli pierwszy etap to bar. Na razie tu dotarłem, a do Czerwonego Lasu daleko i kilka lokacji. Na przebytym etapie, kupiłem tylko u handlarza na Perymetrze szybkostrzelny AK i rkm-D. Broni i pancerzy można nazbierać i to sporo. Gorzej z amunicją. Ale od lokacji do lokacji wystarcza. Trochę dokupywałem. Jest też sporo artefaktów, jedne do szybkiego spieniężeni ( ale tanie ), inne do wykorzystania. Przydałby się inny HUD dla inwentarza, bo artefakty ograniczają miejsce dla amunicji. Jeśli w wiosce kotów, układamy się do spania w ziemiankach, należy to zrobić w pierwszym pomieszczeniu, tym bliższym wyjścia. Drugie, to głębsze, wbrew logice, nie chroni przed emisją. A koty szybko zajmują miejsce w pierwszym pomieszczeniu i trudno tam wejść. A na dodatek, po emisji zawsze jakiś staje w drzwiach z ochotą na rozmowę i nie wyjdziemy. W takiej sytuacji tylko poprzedni zapis ratuje. A co do granatów. Owszem, schować-wyjąć, wyrzucić-podnieść, skutkuje, ale przynajmniej mnie, zacinały się właśnie w newralgicznych momentach, co przy kontrolerach i burerach, wiadomo czym się kończy. Nie mam na razie innego moda na tapecie, więc z nudów pociągnę i uwagami się podzielę. Jak na razie mało nas się chyba w niego bawi. Pytania: Gdzie się spotykamy z Jurkiem Polakiem? Czy jest t w barze jakaś misja do Doliny mroku. Jak na razie najemnicy mnie nie chcą wpuścić.

Edytowane przez kondotier
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro zestaw samo naprawczy działał, to widocznie miałem to co potrzeba.

Aby zmniejszyć ilość zajmowanych slotów w plecaku i uzyskać wyższą cenę za złom, naprawiałem go. No i tym sposobem walizka zniknęła z plecaka. Nie pojawiła się, gdy przeszedłem na inną lokację. Proste na przyszłość. Naprawiać tylko niezbędną broń i pancerze.

A dla zaczynających grę.

Aby nie biegać niepotrzebnie, mimo że, mod luzacki, trzeba trzymać się pewnej jego logiki. Zaliczamy Cz4, koniecznie ze śpiworem i zestawem samo naprawczym, niekoniecznie z fabryką. Idziemy na Perymetr. Z Perymetru, po przeszukaniu wszystkiego przed torami, idźcie bez niszczenia ochrony mostu, szkoda amunicji, ( ale fajterzy mogą sobie postrzelać i zdobyć km ), na Bagna. Tam jest druga część informacji do wskazówek z tego mniejszego ( srebrnego PDA ). Mamy tu wskazówkę kierująca nas do fabryki ( oczyszczalni ) na Cz4. Wracamy na Perymetr, z północno wschodniej wioski. Możemy wytłuc bandytów. Z Perymetru, jeśli nie zabraliśmy wcześniej znajdującego się w Cz4 PDA, idziemy i przynosimy. Na posterunku respawnowuje się wojsko, możemy powalczyć, albo obejść po drzewie przy płocie. Korzystamy z rusznikarza w Bazie Śmigłowców. Wracamy i znów może być wojsko.

Jeśli PDA już mamy, idziemy na Wysypisko. Na dwa sposoby. Piechotą, przez przejście i Stare Wysypisko, albo z przewodnikiem. Tu mamy splecione dwa wątki. Najlepiej po walce na składowisku samochodów, odszukać stodołę z zadania o broni Cowboja. Dostaniemy kolejna wskazówkę, gdzie jej szukać. Na razie dajemy spokój. Idziemy do hangaru i pomagamy odeprzeć ataki. Tu kwestowym jest Termit ( wiemy o nim z notesu z bagien ). Najlepiej żywy, ale i martwy skieruję nas na Agroprom. To zadanie wyświetla się w naszym PDA.

Przebijamy się do przejścia na Agroprom. Na Agropromie wykonujemy zadanie w bazie stalkerów. Walczymy z wojskiem, trzeba się śpieszyć. Szukamy żywego ( chyba będzie trudno, zbyt szybko ginie ) lub martwego przywódcy stalkerów. Mamy informację o skrytce grupy. Wejście za bazą do kanału. Walczymy z pijawką, wojskiem, kontrolerem, zabieramy zawartość skrytki, wychodzimy. Zadanie nam się zalicza w PDA. Możemy powalczyć, albo uciec.

Mamy teraz wybór. Na Wysypisko, na Stare Wysypisko lub na Bagna. Sugeruję to trzecie. Z bagien do Perymetru. Najeść się wyspać, naprawić, sprzedać łupy.

Nie byłem jeszcze w Koszarowce, więc nic nie sugeruję. Ale teraz należy wrócić na Wysypisko. Ciekawa droga to, przejście za most, oczywiście po zwalczeniu wojska ( tu się respawnuje ) i obok budynku gdzie stał Przewodnik, mamy zaznaczone przejście. Wchodzimy do podziemi tylko, gdy mamy ciężką broń ( np, km ) i sporo granatów. Pokonujemy mutanty i burery i wychodzimy na Agropromie ( szyb na górce ). Możemy teraz rozprawić się z wojskiem ( jeśli wcześniej uciekliśmy ) i idziemy na Wysypisko, a z niego wg posiadanej wskazówki, musimy dostać się do Czerwonego Lasu. Czyli pierwszy etap to bar. Na razie tu dotarłem, a do Czerwonego Lasu daleko i kilka lokacji.

Na przebytym etapie, kupiłem tylko u handlarza na Perymetrze szybkostrzelny AK i rkm-D. Broni i pancerzy można nazbierać i to sporo. Gorzej z amunicją. Ale od lokacji do lokacji wystarcza. Trochę dokupywałem. Jest też sporo artefaktów, jedne do szybkiego spieniężeni ( ale tanie ), inne do wykorzystania. Przydałby się inny HUD dla inwentarza, bo artefakty ograniczają miejsce dla amunicji.

Jeśli w wiosce kotów, układamy się do spania w ziemiankach, należy to zrobić w pierwszym pomieszczeniu, tym bliższym wyjścia. Drugie, to głębsze, wbrew logice, nie chroni przed emisją. A koty szybko zajmują miejsce w pierwszym pomieszczeniu i trudno tam wejść. A na dodatek, po emisji zawsze jakiś staje w drzwiach z ochotą na rozmowę i nie wyjdziemy. W takiej sytuacji tylko poprzedni zapis ratuje.

A co do granatów. Owszem, schować-wyjąć, wyrzucić-podnieść, skutkuje, ale przynajmniej mnie, zacinały się właśnie w newralgicznych momentach, co przy kontrolerach i burerach, wiadomo czym się kończy.

Nie mam na razie innego moda na tapecie, więc z nudów pociągnę i uwagami się podzielę. Jak na razie mało nas się chyba w niego bawi.

Pytania:

Gdzie się spotykamy z Jurkiem Polakiem?

Czy jest t w barze jakaś misja do Doliny mroku. Jak na razie najemnicy mnie nie chcą wpuścić.

Musíš načíst save ještě než Ti walizka z narzędziami zmizela,a s ní přejít do druhé lokace.Tam už zase můžeš opravovat dále.Je stanovený asi určitý počet oprav v lokaci a potom walizka z narzędziami zmizí a je už nadobro pryč :ermm: .

S Jurkiem Polakiem se setkáš až když promluvíš se Sacharovem v Jantaru.Musíš vlézt do okénka v bunkru (nízký dřep a výskok),protože on k okénku nepřijde.On Ti dá úkol na Jurka Polaka,který je v podzemí Agropormu ve skrýši Streloka.Je to napsané v postu č.1.Jurek Ti dá skvělou ultimátní zbraň Scar s kterou si poradíš se vším.

Citace:

Warunkiem pojawienia się Jurka Poliaka w modzie jest ROZMOWA GG Z SACHAROWEM. Jak dojdziecie do bunkra naukowców na Jantarze będziecie musieli wykombinować jakiś sposób, by z nim pogadać, bo NA PEWNO nie podejdzie do okienka.

Edytowane przez Hobby
  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro zestaw samo naprawczy działał, to widocznie miałem to co potrzeba.

Aby zmniejszyć ilość zajmowanych slotów w plecaku i uzyskać wyższą cenę za złom, naprawiałem go. No i tym sposobem walizka zniknęła z plecaka. Nie pojawiła się, gdy przeszedłem na inną lokację. Proste na przyszłość. Naprawiać tylko niezbędną broń i pancerze.

(...)

Aaaaaaa...to o to chodzi. Miałem tak samo przechodząc z Jantaru na Rostok (a na Rostoku chciałem naprawić kombinezon, a tu walizki niet). Ale nauczony różnymi modami robię co chwila swoje zapisy, przed każdym przejściem na inną lokację także. Więc był powrót do poprzedniego sejwa (z przed autozapisu z przejścia), jeszcze raz przeszedłem, i walizka była na swoim miejscu.

To chyba jakiś bug tego moda. W każdym bądź razie walizka naprawcza nie ma żadnych limitów na naprawę - sprawdziłem to (chyba) zresztą w plikach moda ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Małe przypomnienie dla tych co nie czytali w poście nr 1 "Porad Yurka" - Jurka Poliaka spotkacie dopiero PO ROZMOWIE z Sacharowem w bunkrze naukowców na Jantarze ;)

Walizka remontowa nie ma żadnych limitów napraw - czasem znika podczas naprawiania i trzeba wgrać poprzedniego sejwa.

Błąd z tłumikiem do MP-5, "Can't open section 'sig550_u_s'" i brak wskazania działania p/radiacyjnego jednej z masek p-gaz w trakcie naprawiania.

Wylotu na Starym Wysypisku:


FATAL ERROR
[error]Exp[b][/b]ression	   : !m_bAutoRemove
[error]Function   : CParticlesObject::Init
[error]File			   : E:stalkersourcestrunkxr_3daxrGameParticlesObject.cpp
[error]Line			   : 49
[error]Description   : Can't set auto-remove flag for looped particle system.
[error]Arguments		 : a_ufp_particlestoxic_fog_idle

Nie udało mi się w żaden sposób naprawić i po prostu omijałem okolicę gdzie wystepował ten błąd szerokim łukiem.

Napiszcie jak się Wam moje kwesty Jurka Poliaka podobają ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Yurek

Tvoje kwesty jsou výborné!!!!!Ještě lepší jsou odměny za ně :woot: .Prosím nešla by upravit optika na tom Tvém Gaussu.Je to hyper zbraň ale ta optika k tomu nesedí.To na tom Scaru je optika excelentní!!!

Na těch zbraních je chyb více,nejen na mp5.Na pistole nesedí tlumiče a na puškách optiky.Musel jsem názvy na nich upravit z WEAPON ADDON aby to sedělo a šlo používat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra wiadomość z tym zestawem naprawczym. Ja go odzyskałem, ale z innego powodu. Chcąc sprawdzić inny sposób przejścia moda, musiałem się cofnąć sporo wstecz i już pilnowałem aby jej nie nadużyć. Ale czytam, że niepotrzebnie :ohmy: .

Ktoś pytał o rusznikarzy. Na razie ( z powodu powtarzania jestem dopiero w barze ) spotkałem dwóch. Na Cz4 w bazie śmigłowców i na Bagnach w Parku Maszynowym.

Wszystkie rozmowy w barze, sugerują wycieczkę nad Jantar i nad Jukon ( chyba to klondaik na Radarze ).

Ale nic, nie ma o DM, oprócz tego że, padają tam promieniotwórcze deszcze. Czy dalej grając, znajdę jakieś PDA kierujące do DM, czy pchać się samemu.

Yurek - nie wiem czy zauważyłeś testując polonizację, że jest bug, polegający na tym ( inni też to zauważyli ) że, sprzedając broń NPC nie mającym plecaka, ta broń wylatuje na ziemie i można ją zabrać i sprzedawać aż oskubie się NPC z kasy, a potem następnemu.

A w spoilerze wyloty które zaliczyłem, ale bez problemów z powrotem do gry. Podaję jako ciekawostkę, dlatego spoiler.

FATAL ERROR

[error]Expression : 0

[error]Function : CUICellContainer::FindFreeCell

[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\ui\UIDragDropListEx.cpp

[error]Line : 508

[error]Description : there are no free room to place item

stack trace:

FATAL ERROR

[error]Expression : assertion failed

[error]Function : xrServer::Process_event_reject

[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\xrServer_process_event_reject.cpp

[error]Line : 12

[error]Description : e_parent && e_entity

stack trace:

FATAL ERROR

[error]Expression : fatal error

[error]Function : CScriptEngine::lua_error

[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp

[error]Line : 73

[error]Description :

[error]Arguments : LUA error: ...\mod leper area\gamedata\scripts\xr_motivator.script:27: C stack overflow

stack trace:

A to sekcja z pliku błędu.

function motivator_binder:extrapolate_callback(cur_pt)

27 if self.st.active_section then

xr_logic.issue_event(self.object, self.st[self.st.active_scheme], "extrapolate_callback")

self.st.move_mgr:extrapolate_callback(self.object)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Yurek świetna polonizacja! Kwesty też mi się podobają. Właśnie szykuję się do rajdu na Jupiter :smile: . Styl moda bardzo mi odpowiada. Pełna dowolność,żadnej linii zrób A potem B,C bo jak nie to problemy itd. Osobiście nie przeczesuję każdej lokacji po koleii, tylko idę tropem kwestu( np byłem już w Czerwonym Lesie). Jak coś znajdę przy okazji, fajnie,jeśli nie wrócę kiedy indziej. Zauważyłem że patent z naprawą kombinezonu w anomali elektra działa. Sprawdziłem kilkakrotnie :thumbsup: Mam też pytanie: czy u was też nie ma przejścia Dzicz-Bar i Jantar-Agroprom?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ de Vries

Przejście Dzicz-Bar jest tam gdzie zawsze, tylko na mapie go nie widać. Jantar - Agroprom nie sprawdzałem, bo go chyba też na mapie nie ma i nie wiedziałem czy jest ;)

@ kondotier

Ten bug jest od początku w modzie, NPC wyrzucają raczej broń, która jest najsłabsza, czyli jeśli mają BM-16, a sprzedasz im lepszą, to wyrzucą BM-16. Co i tak nie zmienia tego, że można ich skubać na kasę, aż miło :D Twoje wyloty ze spolera raczej niereformowalne...

@ Hobby

Musiałem co nieco "pogorszyć" w Gaussie, bo byłaby to super-broń, bez żadnych wad. Taki celownik jest zrobiony specjalnie.

Patch 01 do polonizacji Leper Area - usunięty. Pobierz ostatni patch z postu nr 1.

Patch 01 naprawia:

1. Brak wskazań bonusowych jednej z masek p-gaz.

2. Brak możliwości montażu tłumika do MP-5.

3. Brak możliwości upgrade'u karabinka SIG-550

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.