Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Czy można w tym modzie, zastosować inny HUD dla inwentarza? Brakuje mi oddzielnych slotów na artefakty. Wieszane na pasku, trochę przeszkadzają w lokowaniu amunicji, gdy dwupak do AK zajmuje trzy sloty. No i wieszanie maski na pasku, zamiast na głowie, to jakieś takie mało realistyczne. I inna sprawa. Chciałem plecak-schowek umieścić na dachu ( w Barze - naprzeciw baru po drabinkach ). Nie da się. Jest niedostępny i niewidoczny. Dopiero postawiony na ziemi, zaczął spełniać swoja rolę. Fajnie, że zablokowane w innych modach zaplecze baru, jest teraz łatwo dostępne, przy otwartych bramach i przerwach w płocie z płyt. A w Dolinie Mroku, prawie podstawka, tylko trochę łatwiejsza. Żadnych wskazówek nie znalazłem. Za to chimerę o czerwonych oczach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jsem došel přes Špital (dva teleporty) na Generátory kde jsem našel akorát jedno PDA s úkolem na Bahna (artefakt) a už dvě hodiny se snažím odtamtud dostat.Kód od dveří laboratoře neznám,nebo jsem ho nenašel a zpět přes Špitál kvůli teleportům nejde přejít.Je to nějaký bug jako v Jantaru kde se musel zvýšit skok aby šlo vyjít?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Hobby Obok tej dziury powinien być teleport, który przeniesie Cię na zewnątrz prawie przy przejściu na Generatory. Dokładnie to nie schodz do tunelu tylko obok w małym pokoju. Mocno świeci więc powinien być widoczny. Na Generatorach są 2 PDA. Jeden kwestowy , drugi z kodem do Warlabu. Natomiast droga w tą stronę to nie problem,problem jest wrócić przez Szpital do Limańska. Ponieważ nie wpadłem na rozwiązanie, wgrałem wcześniejszy sejw i poszedłem zwiedzać Radar :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ Hobby

Przez Szpital do Limańska da się spokojnie przejść. Trzeba iść przez teleporty i patrzeć na mapę, gdzie cię przeniosło. Przeszedłem tamtędy ;)

PDA z kodem wejściowym do Warlabu leży w metalowym śmietniku obok wejścia, no chyba ż pseudogigant Ci tupnął - to wtedy moż gdzieś leżeć luzem w pobliżu wejścia do Warlabu.

Patch 01a do polonizacji - usunięty. Pobierz ostatni patch z postu nr 1.

Patch 01a naprawia:

1. Brak wskazań bonusowych jednej z masek p-gaz.

2. Brak możliwości montażu tłumika do MP-5.

3. Brak możliwości upgrade'u karabinka SIG-550

4. Niedoróbkę "Kombinezonu turysty" - teraz można w nim biegać bez zmęczenia do czasu osiągnięcia 70kg ładunku, a powyżej GG się męczy, ale nie tak szybko jak dotychczas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz mam odwrotny bug, tj kombinezon turysty powoduje całkowity brak zmęczenia, mogę biegać ze 100kg i nic :huh: nie by to jakoś przeszkadzało, ale wiadomo - nie realistyczne. Na starym wysypisku to miałem chyba z 5 wylotów przez tą mgłę. Gdzie można naprawić kombinezon? przez niedopatrzenie zużyłem kombinezon bardziej niż 30% i nie mam jak naprawić walizką :sad:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za szybką odpowiedź ale sprawa nieaktualna :biggrin: okazało się, że można wejść w anomalię elektryczną (tunel w kordonie) i kilka uderzeń "gromu" podnosi o kreskę stan pancerza. Teraz pytanie jak przeżyć...otóż mam artefakt, "ołowiany szron", który wygląda jak "bateria" z COP i daje +200% do odporności na elektryczność i 91% do kondycji. Teraz stoisz w anomalii aż sam się pancerz naprawi i to bez zestawu z walizką :devil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Broni się nie da w tej anomalii, ale może jest anomalia, która może tak zrobić. Mutanty faktycznie robią sieczkę z pancerzy :teehee: ps. mówiąc o naprawianiu pancerzy mam na myśli ogólnie anomalię elektryczną a nie tylko tą na korodnie w tunelu, tak dla jasności :biggrin:

Edytowane przez kfiat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ Hobby

Przez Szpital do Limańska da się spokojnie przejść. Trzeba iść przez teleporty i patrzeć na mapę, gdzie cię przeniosło. Przeszedłem tamtędy ;)

PDA z kodem wejściowym do Warlabu leży w metalowym śmietniku obok wejścia, no chyba ż pseudogigant Ci tupnął - to wtedy moż gdzieś leżeć luzem w pobliżu wejścia do Warlabu.

Lezl jsem do teleportu snad 50x,vždy mně vyhodil na vchod do Generator.Jsem se nasral a zvýšil skok na 25 a pres textury přeskákal špital.A je to. :yes:

Edytowane przez Hobby
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@agp2312, mały update, myk działa ale tylko jeśli masz ten artefakt co mówiłem. Idąc tym torem myślenia, to jeśli masz jakiś artefakt który ma ponad 100% to wchodząc w anomalię odpowiadającą danemu artefaktowi powinieneś móc odnawiać pancerz. Sprawdziłem bez artefaktu i nawet w elektrycznej mi odejmuje życie i pancerz. Misja w fabryce Roztok, aka "dzicz" ma buga, a przynajmniej ja mam. Jest kwest zabicia dowódcy specnazu i mimo to że ginie, zadanie się nie zalicza. Jest jeszcze znacznik w stylu "dotrzyj do dowódcy" ale jak w niego wchodzę to również nic. @Yurek pomocy :mellow:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ kfiat

Dotyczy "Kombinezonu turysty"

W pliku "unique_items.ltx" w folderze "misc" w sekcji :


[outfit_stalker_m2]:stalker_outfit ;Ęóđňęŕ č đţęçŕę áűâŕëîăî
$spawn	 = "outfituniqoutfit_stalker_m2"
inv_name	 = stalker_outfit_name_m2
inv_name_short	 = stalker_outfit_name_m2
description	 = stalker_outfit_description_m2
power_loss		 = 0.01
power_restore_speed = 0.0036
additional_inventory_weight = 20
additional_inventory_weight2 = 20
cost	 = 18000
inv_grid_x	 = 16
inv_grid_y	 = 24

usuń te dwie linijki:


power_loss		 = 0.01
power_restore_speed = 0.0036

a będziesz się męczył podczas biegania znacznie szybciej ;)

Zrobiłem małą poprawkę tego kombinezonu, bo zwiedzanie Zony w tempie zółwia, po nabraniu na grzbiet masy gratów, nie jest zbyt lubiane przez graczy. Poza tym nie każdy znajdzie ten kombinezon na początku gry ;)

Zadanie na zabicie dowódcy specnazu zaliczy Ci się jak przejdziesz na następną lokację - np.: Jantar (no chyba, że go nie zabiłeś ;))

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Yurek, może coś u mnie nie halo z tym kombinezonem bo: sprawdziłem ostatnio, do 140 kg mogę biegać bez żadnego zmęczenia!, nawet jak odejmę wszystkie artefakty dające + do kondycji. Powyżej 140kg, dostaję po prostu nagle komunikat o przeciążeniu. Tak miało być? pytam się zanim zacznę zmieniać wartości w plikach, by nie zrobił się bajzel. Dzięki za info o specnazowcach, zaraz sprawdzę :thumbsup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ kfiat

To jest oryginalny kombinezon z podstawki. Od zawsze tam był, tylko nie wiem, czy ktokolwiek go znalazł w grze.

W tym modzie postanowiłem go reaktywować, a jedyne zmiany które wprowadziłem to te trzy linijki kodu:


power_loss			 = 0.01
power_restore_speed = 0.0036
additional_inventory_weight = 20

Zapis oryginalny wygląda tak:


[outfit_stalker_m2]:stalker_outfit ;Ęóđňęŕ č đţęçŕę áűâŕëîăî
$spawn	 = "outfituniqoutfit_stalker_m2"
inv_name	 = stalker_outfit_name_m2
inv_name_short	 = stalker_outfit_name_m2
description	 = stalker_outfit_description_m2
additional_inventory_weight = 10
additional_inventory_weight2 = 20
cost	 = 18000
inv_grid_x	 = 16
inv_grid_y	 = 24

I pozwala ci przenosić do 140 kg, a potem stop. No i szybko sie męczysz, gdy zaczynasz biec z bagażem powyżej 70 kg.

Ja stwierdziłem, że czasem trzeba szybko wiać gdzie pieprz rośnie i te trochę bonusowej kondycji od kombinezonu nie zaszkodzi.

Ale jak chce Ci się pogrzebać w tym pliku, tak żeby jakoś to zbalansować, to zapraszam do pracy.

Jak uda Ci się coś ciekawego zmajstrować, to dodam to do patcha i wersji finalnej moda (oczywiście podając autora modyfikacji) ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że udało mi się ustawić tak parametry kombinezonu turysty, że ma to sens logiczny a jednocześnie zachowany jest zamysł Yurka. Modyfikowałem tylko te dwie wartości ponieważ się nie znam za bardzo na modowaniu :tongue: power_loss = 0.4 power_restore_speed = 0.04 Efekt jest następujący: waga 69.9/70 można przebiec ok 100m do zmęczenia. Chodzenie powoduje stosunkowo niewielkie zmęczenie - w końcu niesiemy 70kg waga 139.9/70 można przebiec ok 50m, chodzenie powoduje większe zmęczenie, ale kto może nieść realnie 140kg bez przerwy :smile: Wszystkie testy prowadzone bez artefaktów, po zastosowaniu artefaktu na wytrzymałość +55 nawet przy niesieniu 140kg podczas chodzenia kondycja powoli się odnawia. Ustawienia te powodują, że jest sens noszenia i używania artefaktów z tym kombinezonem. Podziękowania dla Yurka za motywację :thumbsup: edit: Wg opisu sig550 jest możliwość montażu celownika SUSAT, ale nie montuje się mimo moich usilnych prób, należałoby to poprawić, chyba że jakiś inny celownik pasuje. No i jak zagadać z Sacharowem? po zamordowaniu jednego typa z bunkra pojawia się opcja pogadaj z Sacharowem, ale i tak nie ma jak do niego dojść.

Edytowane przez kfiat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

edit: Wg opisu sig550 jest możliwość montażu celownika SUSAT, ale nie montuje się mimo moich usilnych prób, należałoby to poprawić, chyba że jakiś inny celownik pasuje.

No i jak zagadać z Sacharowem? po zamordowaniu jednego typa z bunkra pojawia się opcja pogadaj z Sacharowem, ale i tak nie ma jak do niego dojść.

Celownik wpn_scope_acog,který je v souboru zbraně w_sig550.ltx vůbec ve hře nejde získat,není u žádného prodejce ani v configu,Zadej do souboru w_sig550.ltx toto:

scope_name = wpn_addon_scope_susat

na místo tohodle:

scope_name = wpn_scope_acog

a můžeš namontovat celownik.

To samé je u ostarních zbraní.Nejdříve se podívejte jestli je tlumič nebo celownik v souboru weapons.ltx na konci je to pod addon.Většinou je tam jiný název,Ten potom musíte v souboru (..zbraň..).ltx změnit.

Je to u většiny zbraní.

K Sacharovovi musíš skočit přes okénko v bunkru- nízký dřep+skok.K okénku nepřijde viz post č.1 porady Yurka.

Se mně zdá,že celý ten mód je nějak ve vývoji.Nejlepší jsou asi na něm ty questy Yurka s jeho odměnami.Tu poslední ale nemohu najít i když jsem prohledal skoro všechny strážnice u kolejí.V která lokaci to je,prosím nějakou malou nápovědu,Doufám že jsem si to přeložil dobře:

Nějaká strážní budka u tratě kde jsou odstavené vagóny a silná radiace.

Edytowane przez Hobby
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ kfiat

Dzięki za kombinezon ;)

Do Sacharowa trzeba wejść przez okienko (tzw. głęboki przysiad).

Patch 02 do polonizacji Leper Area do pobrania w pierwszym poście i pod linkiem poniżej:

http://yadi.sk/d/f9mJNjbI2JyAZ

Patch 02 naprawia:

1. Brak wskazań bonusowych jednej z masek p-gaz.

2. Brak możliwości montażu tłumika do MP-5.

3. Brak możliwości upgrade'u karabinka SIG-550

4. Niedoróbkę "Kombinezonu turysty" - teraz można w nim biegać bez zmęczenia do czasu osiągnięcia 70kg ładunku, a powyżej GG się męczy, ale nie tak szybko jak dotychczas - poprawki by kfiat

5. Brak możliwości montażu celownika ACOG na SG550 i tłumików 5.56mm na niektórych modelach broni.

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Se mně zdá,že celý ten mód je nějak ve vývoji.Nejlepší jsou asi na něm ty questy Yurka s jeho odměnami.Tu poslední ale nemohu najít i když jsem prohledal skoro všechny strážnice u kolejí.V která lokaci to je,prosím nějakou malou nápovědu,Doufám že jsem si to přeložil dobře:

Nějaká strážní budka u tratě kde jsou odstavené vagóny a silná radiace.

Wieża strażnicza na Wysypisku, przed hangarem. Trzeba wykombinować, jak wejść na górę, tam czeka niespodzianka :)

I zgadzam się, że gdyby nie kwesty Yurka to ten mod po jakimś wcale nie długim czasie stałby się po prostu nudny...

Edytowane przez apg2312
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.