kondotier Opublikowano 1 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 Czy można w tym modzie, zastosować inny HUD dla inwentarza? Brakuje mi oddzielnych slotów na artefakty. Wieszane na pasku, trochę przeszkadzają w lokowaniu amunicji, gdy dwupak do AK zajmuje trzy sloty. No i wieszanie maski na pasku, zamiast na głowie, to jakieś takie mało realistyczne. I inna sprawa. Chciałem plecak-schowek umieścić na dachu ( w Barze - naprzeciw baru po drabinkach ). Nie da się. Jest niedostępny i niewidoczny. Dopiero postawiony na ziemi, zaczął spełniać swoja rolę. Fajnie, że zablokowane w innych modach zaplecze baru, jest teraz łatwo dostępne, przy otwartych bramach i przerwach w płocie z płyt. A w Dolinie Mroku, prawie podstawka, tylko trochę łatwiejsza. Żadnych wskazówek nie znalazłem. Za to chimerę o czerwonych oczach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hobby Opublikowano 1 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 Tak jsem došel přes Špital (dva teleporty) na Generátory kde jsem našel akorát jedno PDA s úkolem na Bahna (artefakt) a už dvě hodiny se snažím odtamtud dostat.Kód od dveří laboratoře neznám,nebo jsem ho nenašel a zpět přes Špitál kvůli teleportům nejde přejít.Je to nějaký bug jako v Jantaru kde se musel zvýšit skok aby šlo vyjít? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 1 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 Hobby - post #1 - Rady i porady Yurka - Rada nr 8. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
de Vries Opublikowano 2 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 @Hobby Obok tej dziury powinien być teleport, który przeniesie Cię na zewnątrz prawie przy przejściu na Generatory. Dokładnie to nie schodz do tunelu tylko obok w małym pokoju. Mocno świeci więc powinien być widoczny. Na Generatorach są 2 PDA. Jeden kwestowy , drugi z kodem do Warlabu. Natomiast droga w tą stronę to nie problem,problem jest wrócić przez Szpital do Limańska. Ponieważ nie wpadłem na rozwiązanie, wgrałem wcześniejszy sejw i poszedłem zwiedzać Radar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 2 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 @ Hobby Przez Szpital do Limańska da się spokojnie przejść. Trzeba iść przez teleporty i patrzeć na mapę, gdzie cię przeniosło. Przeszedłem tamtędy ;) PDA z kodem wejściowym do Warlabu leży w metalowym śmietniku obok wejścia, no chyba ż pseudogigant Ci tupnął - to wtedy moż gdzieś leżeć luzem w pobliżu wejścia do Warlabu. Patch 01a do polonizacji - usunięty. Pobierz ostatni patch z postu nr 1. Patch 01a naprawia: 1. Brak wskazań bonusowych jednej z masek p-gaz. 2. Brak możliwości montażu tłumika do MP-5. 3. Brak możliwości upgrade'u karabinka SIG-550 4. Niedoróbkę "Kombinezonu turysty" - teraz można w nim biegać bez zmęczenia do czasu osiągnięcia 70kg ładunku, a powyżej GG się męczy, ale nie tak szybko jak dotychczas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfiat Opublikowano 2 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 Teraz mam odwrotny bug, tj kombinezon turysty powoduje całkowity brak zmęczenia, mogę biegać ze 100kg i nic nie by to jakoś przeszkadzało, ale wiadomo - nie realistyczne. Na starym wysypisku to miałem chyba z 5 wylotów przez tą mgłę. Gdzie można naprawić kombinezon? przez niedopatrzenie zużyłem kombinezon bardziej niż 30% i nie mam jak naprawić walizką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apg2312 Opublikowano 2 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 Też już się o to pytałem. Ale obawiam się, że nie ma takiej możliwości. Normalną broń można zmodernizować, przy okazji jest naprawiana. Ale dodane modele broni oraz kombinezony... Ja przynajmniej nigdzie nie natrafiłem na mechanika, który by je naprawiał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfiat Opublikowano 2 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 Może można jakiś plik edytować, żeby zmniejszyć zużycie albo coś, lubię to wdzianko, a na razie niczego innego (lepszego) nie znalazłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apg2312 Opublikowano 2 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 Owszem, można. Tu masz opis : http://mod.stalker.pl/index.php?title=Parametry_pancerza Pancerze masz na pewno w plikach outfit.ltx i unique_items.ltx Gdzie jeszcze to dopiszę, jak przejdę na drugi system. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfiat Opublikowano 2 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 Dzięki za szybką odpowiedź ale sprawa nieaktualna okazało się, że można wejść w anomalię elektryczną (tunel w kordonie) i kilka uderzeń "gromu" podnosi o kreskę stan pancerza. Teraz pytanie jak przeżyć...otóż mam artefakt, "ołowiany szron", który wygląda jak "bateria" z COP i daje +200% do odporności na elektryczność i 91% do kondycji. Teraz stoisz w anomalii aż sam się pancerz naprawi i to bez zestawu z walizką :devil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apg2312 Opublikowano 2 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 Broń też się tak naprawia ? :) Ale parametry kombinezonu możesz (o ile chcesz) i tak sobie zmienić, żeby się tak szybko nie psuł. U mnie najbardziej niszczą pancerz ataki mutantów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfiat Opublikowano 2 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 (edytowane) Broni się nie da w tej anomalii, ale może jest anomalia, która może tak zrobić. Mutanty faktycznie robią sieczkę z pancerzy :teehee: ps. mówiąc o naprawianiu pancerzy mam na myśli ogólnie anomalię elektryczną a nie tylko tą na korodnie w tunelu, tak dla jasności Edytowane 2 Lutego 2013 przez kfiat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apg2312 Opublikowano 2 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 Cóż...to alby Ty masz jakiś bug w grze, albo ja :) Bo mi anomalie elektro całkiem skutecznie niszczą pancerze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hobby Opublikowano 2 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 (edytowane) @ Hobby Przez Szpital do Limańska da się spokojnie przejść. Trzeba iść przez teleporty i patrzeć na mapę, gdzie cię przeniosło. Przeszedłem tamtędy ;) PDA z kodem wejściowym do Warlabu leży w metalowym śmietniku obok wejścia, no chyba ż pseudogigant Ci tupnął - to wtedy moż gdzieś leżeć luzem w pobliżu wejścia do Warlabu. Lezl jsem do teleportu snad 50x,vždy mně vyhodil na vchod do Generator.Jsem se nasral a zvýšil skok na 25 a pres textury přeskákal špital.A je to. :yes: Edytowane 2 Lutego 2013 przez Hobby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfiat Opublikowano 2 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 @agp2312, mały update, myk działa ale tylko jeśli masz ten artefakt co mówiłem. Idąc tym torem myślenia, to jeśli masz jakiś artefakt który ma ponad 100% to wchodząc w anomalię odpowiadającą danemu artefaktowi powinieneś móc odnawiać pancerz. Sprawdziłem bez artefaktu i nawet w elektrycznej mi odejmuje życie i pancerz. Misja w fabryce Roztok, aka "dzicz" ma buga, a przynajmniej ja mam. Jest kwest zabicia dowódcy specnazu i mimo to że ginie, zadanie się nie zalicza. Jest jeszcze znacznik w stylu "dotrzyj do dowódcy" ale jak w niego wchodzę to również nic. @Yurek pomocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 2 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 @ kfiat Dotyczy "Kombinezonu turysty" W pliku "unique_items.ltx" w folderze "misc" w sekcji : [outfit_stalker_m2]:stalker_outfit ;Ęóđňęŕ č đţęçŕę áűâŕëîăî $spawn = "outfituniqoutfit_stalker_m2" inv_name = stalker_outfit_name_m2 inv_name_short = stalker_outfit_name_m2 description = stalker_outfit_description_m2 power_loss = 0.01 power_restore_speed = 0.0036 additional_inventory_weight = 20 additional_inventory_weight2 = 20 cost = 18000 inv_grid_x = 16 inv_grid_y = 24 usuń te dwie linijki: power_loss = 0.01 power_restore_speed = 0.0036 a będziesz się męczył podczas biegania znacznie szybciej ;) Zrobiłem małą poprawkę tego kombinezonu, bo zwiedzanie Zony w tempie zółwia, po nabraniu na grzbiet masy gratów, nie jest zbyt lubiane przez graczy. Poza tym nie każdy znajdzie ten kombinezon na początku gry ;) Zadanie na zabicie dowódcy specnazu zaliczy Ci się jak przejdziesz na następną lokację - np.: Jantar (no chyba, że go nie zabiłeś ;)) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 2 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 Trochę to dziwne z tymi specnazowcami na Dziczy. Jednego musimy zabić, a do drugiego po przyjacielsku dotrzeć ( choć tylko znajdziemy trupa ). Dobrze by było jednego z nich inaczej ochrzcić. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfiat Opublikowano 2 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 @Yurek, może coś u mnie nie halo z tym kombinezonem bo: sprawdziłem ostatnio, do 140 kg mogę biegać bez żadnego zmęczenia!, nawet jak odejmę wszystkie artefakty dające + do kondycji. Powyżej 140kg, dostaję po prostu nagle komunikat o przeciążeniu. Tak miało być? pytam się zanim zacznę zmieniać wartości w plikach, by nie zrobił się bajzel. Dzięki za info o specnazowcach, zaraz sprawdzę :thumbsup: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 2 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 @ kfiat To jest oryginalny kombinezon z podstawki. Od zawsze tam był, tylko nie wiem, czy ktokolwiek go znalazł w grze. W tym modzie postanowiłem go reaktywować, a jedyne zmiany które wprowadziłem to te trzy linijki kodu: power_loss = 0.01 power_restore_speed = 0.0036 additional_inventory_weight = 20 Zapis oryginalny wygląda tak: [outfit_stalker_m2]:stalker_outfit ;Ęóđňęŕ č đţęçŕę áűâŕëîăî $spawn = "outfituniqoutfit_stalker_m2" inv_name = stalker_outfit_name_m2 inv_name_short = stalker_outfit_name_m2 description = stalker_outfit_description_m2 additional_inventory_weight = 10 additional_inventory_weight2 = 20 cost = 18000 inv_grid_x = 16 inv_grid_y = 24 I pozwala ci przenosić do 140 kg, a potem stop. No i szybko sie męczysz, gdy zaczynasz biec z bagażem powyżej 70 kg. Ja stwierdziłem, że czasem trzeba szybko wiać gdzie pieprz rośnie i te trochę bonusowej kondycji od kombinezonu nie zaszkodzi. Ale jak chce Ci się pogrzebać w tym pliku, tak żeby jakoś to zbalansować, to zapraszam do pracy. Jak uda Ci się coś ciekawego zmajstrować, to dodam to do patcha i wersji finalnej moda (oczywiście podając autora modyfikacji) ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfiat Opublikowano 2 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 (edytowane) Myślę, że udało mi się ustawić tak parametry kombinezonu turysty, że ma to sens logiczny a jednocześnie zachowany jest zamysł Yurka. Modyfikowałem tylko te dwie wartości ponieważ się nie znam za bardzo na modowaniu power_loss = 0.4 power_restore_speed = 0.04 Efekt jest następujący: waga 69.9/70 można przebiec ok 100m do zmęczenia. Chodzenie powoduje stosunkowo niewielkie zmęczenie - w końcu niesiemy 70kg waga 139.9/70 można przebiec ok 50m, chodzenie powoduje większe zmęczenie, ale kto może nieść realnie 140kg bez przerwy Wszystkie testy prowadzone bez artefaktów, po zastosowaniu artefaktu na wytrzymałość +55 nawet przy niesieniu 140kg podczas chodzenia kondycja powoli się odnawia. Ustawienia te powodują, że jest sens noszenia i używania artefaktów z tym kombinezonem. Podziękowania dla Yurka za motywację :thumbsup: edit: Wg opisu sig550 jest możliwość montażu celownika SUSAT, ale nie montuje się mimo moich usilnych prób, należałoby to poprawić, chyba że jakiś inny celownik pasuje. No i jak zagadać z Sacharowem? po zamordowaniu jednego typa z bunkra pojawia się opcja pogadaj z Sacharowem, ale i tak nie ma jak do niego dojść. Edytowane 2 Lutego 2013 przez kfiat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hobby Opublikowano 3 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 (edytowane) edit: Wg opisu sig550 jest możliwość montażu celownika SUSAT, ale nie montuje się mimo moich usilnych prób, należałoby to poprawić, chyba że jakiś inny celownik pasuje. No i jak zagadać z Sacharowem? po zamordowaniu jednego typa z bunkra pojawia się opcja pogadaj z Sacharowem, ale i tak nie ma jak do niego dojść. Celownik wpn_scope_acog,který je v souboru zbraně w_sig550.ltx vůbec ve hře nejde získat,není u žádného prodejce ani v configu,Zadej do souboru w_sig550.ltx toto: scope_name = wpn_addon_scope_susat na místo tohodle: scope_name = wpn_scope_acog a můžeš namontovat celownik. To samé je u ostarních zbraní.Nejdříve se podívejte jestli je tlumič nebo celownik v souboru weapons.ltx na konci je to pod addon.Většinou je tam jiný název,Ten potom musíte v souboru (..zbraň..).ltx změnit. Je to u většiny zbraní. K Sacharovovi musíš skočit přes okénko v bunkru- nízký dřep+skok.K okénku nepřijde viz post č.1 porady Yurka. Se mně zdá,že celý ten mód je nějak ve vývoji.Nejlepší jsou asi na něm ty questy Yurka s jeho odměnami.Tu poslední ale nemohu najít i když jsem prohledal skoro všechny strážnice u kolejí.V která lokaci to je,prosím nějakou malou nápovědu,Doufám že jsem si to přeložil dobře: Nějaká strážní budka u tratě kde jsou odstavené vagóny a silná radiace. Edytowane 3 Lutego 2013 przez Hobby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 3 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 @ kfiat Dzięki za kombinezon ;) Do Sacharowa trzeba wejść przez okienko (tzw. głęboki przysiad). Patch 02 do polonizacji Leper Area do pobrania w pierwszym poście i pod linkiem poniżej: http://yadi.sk/d/f9mJNjbI2JyAZ Patch 02 naprawia: 1. Brak wskazań bonusowych jednej z masek p-gaz. 2. Brak możliwości montażu tłumika do MP-5. 3. Brak możliwości upgrade'u karabinka SIG-550 4. Niedoróbkę "Kombinezonu turysty" - teraz można w nim biegać bez zmęczenia do czasu osiągnięcia 70kg ładunku, a powyżej GG się męczy, ale nie tak szybko jak dotychczas - poprawki by kfiat 5. Brak możliwości montażu celownika ACOG na SG550 i tłumików 5.56mm na niektórych modelach broni. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apg2312 Opublikowano 3 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 (edytowane) Se mně zdá,že celý ten mód je nějak ve vývoji.Nejlepší jsou asi na něm ty questy Yurka s jeho odměnami.Tu poslední ale nemohu najít i když jsem prohledal skoro všechny strážnice u kolejí.V která lokaci to je,prosím nějakou malou nápovědu,Doufám že jsem si to přeložil dobře: Nějaká strážní budka u tratě kde jsou odstavené vagóny a silná radiace. Wieża strażnicza na Wysypisku, przed hangarem. Trzeba wykombinować, jak wejść na górę, tam czeka niespodzianka :) I zgadzam się, że gdyby nie kwesty Yurka to ten mod po jakimś wcale nie długim czasie stałby się po prostu nudny... Edytowane 3 Lutego 2013 przez apg2312 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfiat Opublikowano 3 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 kolejny bug: naboje 9x39 mm sp-5 mają w opisie obsługę karabinu VLA, ale jak założę na pasek to nic się nie dzieje. Amunicja sp-6 działa. Z tunderem S14 nie sprawdzałem, ale możliwe, że sytuacja jest analogiczna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 3 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 @ kfiat Dzięki. Zajmę się tym ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.