LordDino Posted July 27, 2012 Report Share Posted July 27, 2012 W temacie moda są tez zmienione linki? Czy patch trzeba nakładać na spolonizowany mod? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted July 27, 2012 Report Share Posted July 27, 2012 Każdy patch to nakładka na spolszczenie Beta z głównego tematu...Patch nakładamy na spolszczony mod. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kecaw Posted July 28, 2012 Report Share Posted July 28, 2012 A ja mam pytanie, możecie usunąć tego posta ale dajcie mi znać albo jak czy przypadkiem nie ma błędu przy monitorach panoramicznych. Otóż wgrywam sobie poprawkę no ale spolszczenie ten plik nadpisuje... Tak ma być? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yurek Posted July 29, 2012 Report Share Posted July 29, 2012 Tak ma być. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted July 29, 2012 Report Share Posted July 29, 2012 Czegoś nie rozumiem...@Yurek czy to znaczy, że po każdej poprawce do spolszczenia trzeba na "górę" instalować jeszcze raz poprawkę dla panoramy.? Mówię tutaj o tej poprawce z tematu nie o siatkach celowników bo to tekstury. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
czernobyl10 Posted July 29, 2012 Report Share Posted July 29, 2012 To znaczy poprawka do monitorów panoramicznych nie będzie na stale dodana do spolszczenia? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yurek Posted July 29, 2012 Report Share Posted July 29, 2012 Poprawka dla panoram jest zintegrowana z polonizacją i nie wymaga powtórnej instalacji. Dałem ją do opisu instalacji dla tych, którzy chcieliby zagrać na panoramie w języku rosyjskim ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LordDino Posted July 30, 2012 Author Report Share Posted July 30, 2012 W który zacząć grać w czysty czy Scream Pytam się pod kątem sprawdzania tłumaczenie. EDIT (Yurek): Czystą wersję, bo taka jest aktualnie w testach ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andre Woz Posted August 2, 2012 Report Share Posted August 2, 2012 Witam Sorki że się wtącam ale z tą poprawką plecak wywali po osiągnięciu 320 pkt. objętości, mimo że do osiągnięcia maksymalnego ciężaru będzie jeszcze dużo brakować: Medk = 1 Arts = 1 OutA = 10 OutB = 20 WpnA = 10 WpnB = 6 WpnC = 8 WpnD = 15 Apteczka czy art waży 0.5kg a zajmuje 1 pkt. objętości SWD waży 4.9kg a zajmuje 15pkt. itp. Mnie wywalanie plecaka zdenerwowało tym, że część rzeczy mi znikało (chyba wpadały pod tekstury) i straciłem je. Pozdrawiam 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted August 2, 2012 Report Share Posted August 2, 2012 Czyli według tego co mówisz im mniejsze wartości tych parametrów tym większa szansa napełnienia plecaka zgodnie z zadanym udźwigiem. Czy dobrze to rozumiem.? Wiesz może jak jest rozłożona broń w tych kilku grupach i co zawiera reszta parametrów ( outA, outB) ? Plecak ma dwa parametry..udźwig i objętość punktową ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LordDino Posted August 2, 2012 Author Report Share Posted August 2, 2012 Witam Sorki że się wtącam ale z tą poprawką plecak wywali po osiągnięciu 320 pkt. objętości, mimo że do osiągnięcia maksymalnego ciężaru będzie jeszcze dużo brakować: No bo ją tak Yurek skonstruował, co oznaczają twoje wpisy? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
smox Posted August 2, 2012 Report Share Posted August 2, 2012 Według mnie nie ma potrzeby majstrować nic przy udźwigu postaci. Stosunkowo szybko wchodzimy w posiadanie egzoszkieletu bandytów i możemy nosić ok. 130 kg. Może więcej, już nie pamiętam. Egzoszkielet czystego nieba czy monolitu pozwala nosić jeszcze więcej. Komu to za mało niech poszuka egzoszkieletu "Osioł". Nie wiem ile można w nim nosić, ale nazwa wskazuje, że sporo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted August 2, 2012 Report Share Posted August 2, 2012 @smox nie chodzi tutaj tylko o udźwig..jeżeli plecak ma objętość punktową to jest to ciekawe rozwiązanie warte poznania.. . Takie ograniczenie ma na pewno bo już to zauważyłem...przy udźwigu 250 kg plecak osiąga 170 kg i zaczyna sypać rzeczami...to nowe ciekawe rozwiązanie jeżeli plecak rzeczywiście ma dwa parametry. @Yurek prosił o sprawdzenie w praktyce więc wpis kolegi może pomóc w zrozumieniu mechanizmu plecaka. Co innego kilogramy, a co innego punkty objętości. Ja np. chętnie zrobię udźwig 170 kg ale bez ograniczenia objętości... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LordDino Posted August 2, 2012 Author Report Share Posted August 2, 2012 No właśnie o to mi chodzi niech wytłumaczy dokładnie o co mu biega. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yurek Posted August 3, 2012 Report Share Posted August 3, 2012 @ Andre Woz Dzięki. Nie byłem pewien jak te objetości będą się miały w praktyce do ciężaru rzeczy i pojemnosci plecaka. Pierwszy raz się z takim rozwiązaniem spotkałem. Spróbuję zmienić to dzisiaj i dostosować plecak do maksymalnego udźwigu dodanego w patchu ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
metek58 Posted August 3, 2012 Report Share Posted August 3, 2012 (edited) Czy jest gdzieś post pokazujący mod Powrót Szramy cz. 1? Chodzi mi o post informujący jakie zmiany są zawarte, kto stworzył moda, na jakiego Stalkera i na jaką wersję podstawki oraz info o sposobie i kolejności instalacji spolszczenia, jak i w tym fixów na tego moda. Bo przyznam szczerze, nie dopatrzyłem się tego, a np. świeżo upieczony tu grający, nie będzie wiedział o co tu chodzi. Nie idzie o łatwizną dla takich, tylko o ułatwienie dostępu do informacji. Edited August 4, 2012 by metek58 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
smox Posted August 3, 2012 Report Share Posted August 3, 2012 Masz rację @metek58. Trudno tego moda znaleźć. Można by to inaczej rozwiązać. Mod jest tu - http://stalkerteam.pl/topic/4502-opis-moda-linki-do-pobierania-i-polonizacja/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LordDino Posted August 3, 2012 Author Report Share Posted August 3, 2012 Pozwoliłem sobie zmienić temat na bardziej czytelny. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted August 4, 2012 Report Share Posted August 4, 2012 Masz rację @metek58. Trudno tego moda znaleźć. Można by to inaczej rozwiązać. Macie jakiś pomysł to zapodajcie...przecież mod ma własne osobne duże forum, czyli bardziej wyraźnie już nie może być, a wszystko co do pobrania jest zawsze w Pobieralni. Tak jest we wszystkich modach...nie rozumiem problemów Gdyby trafił do działu...mody pl do soc... to byłoby jeszcze gorzej. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
metek58 Posted August 4, 2012 Report Share Posted August 4, 2012 @malakas, Ty wiesz gdzie on jest, ale wchodził syn sąsiada, bo mu opowiedziałem o Szramie, jaki to zarąbisty mod, to lamentował, że nie może znaleźć tematu do tego moda. I co, wiedział, że ma wpisać "Opis moda..." itd.? Sam powiedz, czy mógł znaleźć ten opis, wiedząc, że tytuł moda jest "Powrót Szramy cz. 1". Zaskakujesz mnie nieraz @malakas. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted August 4, 2012 Report Share Posted August 4, 2012 Jeżeli ktoś jest ślepy to powinien sobie kupić okulary...mod jest w osobnym forum i na portalu z linkiem do tematu wystarczy kliknąć...gdzie jeszcze ma być.? Pytałem o propozycje ? // Temat zrobił Yurek i zrobił go bardzo dobrze... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
metek58 Posted August 4, 2012 Report Share Posted August 4, 2012 Teraz nie ma problemu, bo zmieniony został tytuł posta, gdzie na początku tematu jest tytuł moda i to jest wystarczające. Gdy teraz ktoś zapyta o namiary, to możesz mu śmiało dać kilka adresów dobrych okulistów, ale przed zmianą tytułu moda, tego młodego przyszłego stalkerowca, nie należało od "ślepych" pojechać. Nieładnie tak. Chłopak chciał po tytule znaleźć ten mod, nie dał rady, więc zadzwonił i oświadczył, że ma problem ze znalezieniem, to wszystko. Ja poprosiłem o zmianę i została prośba wysłuchana. Sądzę, że pomogłem w jakiś sposób temu młodzieńcowi. Ale podpadłeś Mallakasowi :D, było warto? LD Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted August 4, 2012 Report Share Posted August 4, 2012 Trudno ..@Yurek zrobił temat i tytuł więc pretensje do niego... ...choć uważam że będą zupełnie niesłuszne ponieważ temat i forum jest zrobione na wzór setek innych na stronie. Nikogo konkretnie ślepym nie nazwałem bo uwaga była ogólna. Jeżeli napisałbym że @malakas jest ślepy to znaczy że jeden i konkretny...więc nie rozumiem tutaj tego pojechania, ale jeżeli to źle zabrzmiało to przepraszam... a kolegę witamy serdecznie na forum. Są linki na portalu, jest osobne forum. Jeżeli ktoś chciałby znaleźć po tytule to na portalu jest news @Kobala... . Ale fajnie zrobiłeś że pomogłeś koledze w znalezieniu moda bo jest doskonały. // Macie propozycje jak usprawnić działanie forum zapodawajcie wszystkie się przydadzą...to Wasze forum. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
metek58 Posted August 4, 2012 Report Share Posted August 4, 2012 (edited) @LD, myślę, że podpadłbym wtedy, gdybym nie reagował i i tylko gapił się w ekran z widokiem forum. @malakas to twardy gość i nie tak łatwo go rozsierdzić i nie czułem w jego wypowiedziach złości. On wyjaśnił, ja wyjaśniłem, więc sądzę, że jest jasne. :thumbsup: P.s. Ten post jest @czernobyla10 i to cały czas chodziło, @Yurka w to nie mieszajmy. Edited August 4, 2012 by metek58 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted August 4, 2012 Report Share Posted August 4, 2012 @metku, Yurko edytował cały temat w Pobieralni i dał go takim jaki jest, ale to szczegół. Najważniejsze żeby można było moda znaleźć. Jeżeli poprawa tytułu pomaga to jeszcze lepiej..a jeżeli macie jeszcze inne pomysły to zapodawać. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.