Skocz do zawartości

Patche do Powrotu Szramy cz.1 - dyskusja i problemy


LordDino

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Sorki że się wtącam ale z tą poprawką plecak wywali po osiągnięciu 320 pkt. objętości, mimo że do osiągnięcia maksymalnego ciężaru będzie jeszcze dużo brakować: Medk = 1 Arts = 1 OutA = 10 OutB = 20 WpnA = 10 WpnB = 6 WpnC = 8 WpnD = 15 Apteczka czy art waży 0.5kg a zajmuje 1 pkt. objętości SWD waży 4.9kg a zajmuje 15pkt. itp. Mnie wywalanie plecaka zdenerwowało tym, że część rzeczy mi znikało (chyba wpadały pod tekstury) i straciłem je. Pozdrawiam

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli według tego co mówisz im mniejsze wartości tych parametrów tym większa szansa napełnienia plecaka zgodnie z zadanym udźwigiem. Czy dobrze to rozumiem.? Wiesz może jak jest rozłożona broń w tych kilku grupach i co zawiera reszta parametrów ( outA, outB) ? Plecak ma dwa parametry..udźwig i objętość punktową ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według mnie nie ma potrzeby majstrować nic przy udźwigu postaci. Stosunkowo szybko wchodzimy w posiadanie egzoszkieletu bandytów i możemy nosić ok. 130 kg. Może więcej, już nie pamiętam. Egzoszkielet czystego nieba czy monolitu pozwala nosić jeszcze więcej. Komu to za mało niech poszuka egzoszkieletu "Osioł". Nie wiem ile można w nim nosić, ale nazwa wskazuje, że sporo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@smox nie chodzi tutaj tylko o udźwig..jeżeli plecak ma objętość punktową to jest to ciekawe rozwiązanie warte poznania.. :smile: . Takie ograniczenie ma na pewno bo już to zauważyłem...przy udźwigu 250 kg plecak osiąga 170 kg i zaczyna sypać rzeczami...to nowe ciekawe rozwiązanie jeżeli plecak rzeczywiście ma dwa parametry. @Yurek prosił o sprawdzenie w praktyce więc wpis kolegi może pomóc w zrozumieniu mechanizmu plecaka. Co innego kilogramy, a co innego punkty objętości. Ja np. chętnie zrobię udźwig 170 kg ale bez ograniczenia objętości... :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy jest gdzieś post pokazujący mod Powrót Szramy cz. 1? Chodzi mi o post informujący jakie zmiany są zawarte, kto stworzył moda, na jakiego Stalkera i na jaką wersję podstawki oraz info o sposobie i kolejności instalacji spolszczenia, jak i w tym fixów na tego moda. Bo przyznam szczerze, nie dopatrzyłem się tego, a np. świeżo upieczony tu grający, nie będzie wiedział o co tu chodzi. Nie idzie o łatwizną dla takich, tylko o ułatwienie dostępu do informacji.

Edytowane przez metek58
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz rację @metek58. Trudno tego moda znaleźć. Można by to inaczej rozwiązać.

Macie jakiś pomysł to zapodajcie...przecież mod ma własne osobne duże forum, czyli bardziej wyraźnie już nie może być, a wszystko co do pobrania jest zawsze w Pobieralni. Tak jest we wszystkich modach...nie rozumiem problemów

Gdyby trafił do działu...mody pl do soc... to byłoby jeszcze gorzej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@malakas, Ty wiesz gdzie on jest, ale wchodził syn sąsiada, bo mu opowiedziałem o Szramie, jaki to zarąbisty mod, to lamentował, że nie może znaleźć tematu do tego moda. I co, wiedział, że ma wpisać "Opis moda..." itd.? Sam powiedz, czy mógł znaleźć ten opis, wiedząc, że tytuł moda jest "Powrót Szramy cz. 1". Zaskakujesz mnie nieraz @malakas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz nie ma problemu, bo zmieniony został tytuł posta, gdzie na początku tematu jest tytuł moda i to jest wystarczające. Gdy teraz ktoś zapyta o namiary, to możesz mu śmiało dać kilka adresów dobrych okulistów, ale przed zmianą tytułu moda, tego młodego przyszłego stalkerowca, nie należało od "ślepych" pojechać. Nieładnie tak. Chłopak chciał po tytule znaleźć ten mod, nie dał rady, więc zadzwonił i oświadczył, że ma problem ze znalezieniem, to wszystko. Ja poprosiłem o zmianę i została prośba wysłuchana. Sądzę, że pomogłem w jakiś sposób temu młodzieńcowi.

Ale podpadłeś Mallakasowi :D, było warto? LD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trudno ..@Yurek zrobił temat i tytuł więc pretensje do niego... :smile:...choć uważam że będą zupełnie niesłuszne ponieważ temat i forum jest zrobione na wzór setek innych na stronie. Nikogo konkretnie ślepym nie nazwałem bo uwaga była ogólna. Jeżeli napisałbym że @malakas jest ślepy to znaczy że jeden i konkretny...więc nie rozumiem tutaj tego pojechania, ale jeżeli to źle zabrzmiało to przepraszam... a kolegę witamy serdecznie na forum. Są linki na portalu, jest osobne forum. Jeżeli ktoś chciałby znaleźć po tytule to na portalu jest news @Kobala... :smile:. Ale fajnie zrobiłeś że pomogłeś koledze w znalezieniu moda bo jest doskonały. // Macie propozycje jak usprawnić działanie forum zapodawajcie wszystkie się przydadzą...to Wasze forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@LD, myślę, że podpadłbym wtedy, gdybym nie reagował i i tylko gapił się w ekran z widokiem forum. :biggrin: @malakas to twardy gość i nie tak łatwo go rozsierdzić i nie czułem w jego wypowiedziach złości. On wyjaśnił, ja wyjaśniłem, więc sądzę, że jest jasne. :thumbsup: P.s. Ten post jest @czernobyla10 i to cały czas chodziło, @Yurka w to nie mieszajmy.

Edytowane przez metek58
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.