Agrael Opublikowano 6 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2012 Mam problem. Naszła mnie ochota na tego moda ale jest pewna komplikacja, otóż nie mogę go pobrać. Nie mogę się zarejestrować na stronie, z pierwszego linku do moda. Drugi link, do bezpośredniego pobrania od scigacza, nie działa. Natomiast cały mod, spakowany na sendspace .. po prostu nie mogę także ściągnąć ponieważ pisze mi że muszę wysłać smsa, a to m się nie uśmiecha. Ah, jeszcze pozostał link do torrenta, tutaj jest taki problem że nie otwiera mi się link. Nieźle co ? Teraz pytanie, jak temu zaradzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scigacz1975 Opublikowano 6 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2012 Do wieczora zapakuję go na serwer file4u - trochę to potrwa ale tam przynajmniej nie skasują Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 6 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2012 Ahaś, w każdym razie dzięki za pomoc. Trochę czytałem o tym modzie, naprawdę jest taki ciężki ? można go porównać do krwawego szlaku jeżeli chodzi o właśnie, stopień trudności ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 6 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2012 Po aktywacji torrenta wymuś start. Po ok. 30 s zacznie ciągnąć. Przed chwilą sprawdziłem. Pobrałem z sendspace i aktywowałem. "Wali" z max. prędkością użytkownika. // Koledzy złagodzili nieco masochistyczne akcenty na Agropromie (brak wieżyczek automatycznych i można strącić helikopter kałaszem), dalej sprawdzę . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vojtas040 Opublikowano 7 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2012 Witam prośba wywala do pulpitu prosze o pomoc,czy to jest błąd ? tak mam w logu: Input: 1 Config-file [c:program files (x86)thqs.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyluserdata_rmauser.ltx] saved successfully Destroying Direct3D... * RM_Dump: textures : 0 * RM_Dump: rtargets : 0 * RM_Dump: rtargetsc : 0 * RM_Dump: vs : 0 * RM_Dump: ps : 0 * RM_Dump: dcl : 0 * RM_Dump: states : 0 * RM_Dump: tex_list : 0 * RM_Dump: matrices : 0 * RM_Dump: lst_constants: 0 * RM_Dump: v_passes : 0 * RM_Dump: v_elements: 0 * RM_Dump: v_shaders : 0 refCount:pBaseZB 1 refCount:pBaseRT 1 DeviceREF: 1 to mam przed inputem Loading DLL: xrGameSpy.dll [16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml] [16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml] [16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml] [16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml] [16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml] [16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml] [16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml] [16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml] [16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml] [16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml] [16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml] [16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml] [16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml] [16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml] [16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml] [16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml] [16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_mm_main.xml] returns [ui_mm_main.xml] [16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml] ! Invalid ogg-comment version, file: c:program files (x86)thqs.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedatasoundsmusicmetallic_monks_l.ogg ! Invalid ogg-comment version, file: c:program files (x86)thqs.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedatasoundsmusicmetallic_monks_r.ogg [16-9] get_xml_name for[ui_mm_load_dlg.xml] returns [ui_mm_load_dlg.xml] [16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml] [16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml] ... Log błędu wstawiamy w kod <>. cichy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scigacz1975 Opublikowano 8 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2012 Tylko to miałeś w logu? - Bo nic mi to nie mówi. Tak jak obiecałem - podstawa moda plus patch: http://84374.file4u....w.file4u.pl.001 http://84374.file4u....w.file4u.pl.002 http://84374.file4u....w.file4u.pl.003 http://84374.file4u....w.file4u.pl.004 http://84374.file4u....w.file4u.pl.005 spakowane do 5 partów programem 7zip, należy pobrać wszystkie 5 partów, potem na 001 dajemy w 7zip wypakuj 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek48 Opublikowano 8 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2012 Mam pytanie.W którym miejscu mogę znaleźć szpiega,aby mu zabrać PDA? Zlecenie dał Woronin. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 14 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2012 Naszła mnie ochota na tego moda ale coś dziwnie on u mnie chodzi. Zainstalowałem wszystko, plus dodatek Autumn aby to jakoś wyglądało. Uruchamiam stalkera, rozpoczyna się gra u Sidora, gada jak zawsze i nagle wywala do pulpitu bez żadnego loga. Próbowałem drugi raz zagrać, to się zawiesił komputer i musiałem zresetować. Miał ktoś coś takiego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scigacz1975 Opublikowano 14 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2012 Na pewno dorzuciłeś zawartość katalogu bin? - Mod jest bardzo uciążliwy dla kompa - ja mam C2D 2x3.0GHz + 4GB RAM + GF9800GT i powiem szczerze że wyższe średnie na pełnym dynamiku to komp już dostaje zadyszki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apg2312 Opublikowano 14 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2012 @Agrael - poszukaj loga w katalogu C:\Program Files (x86)\THQ\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\userdata_rma\logs - mam 64 bit Seven, więc u mnie jest w katalogu Program Files (x86). W 32 bit Windowsie będzie w Program Files. A u mnie na MW zaczął wyskakiwać taki błąd. W sumie pierwszy raz się z nim spotykam, a dość długo już gram w Stalkera... [error]Exp[b][/b]ression : assertion failed [error]Function : xrServer::Process_event_reject [error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\xrServer_process_event_reject.cpp [error]Line : 12 [error]Description : e_parent && e_entity Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 14 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2012 Pytanie... Czy da się usunąć efekt braku ostrości w tle podczas dokładnego celowania ? Czy mod ma ogólnie rozmazane tło w dali, czy to tylko u mnie tak się dzieje....ten brak ostrości bardzo przeszkadza w grze. Poważne braki ostrości występują również podczas deszczu. // Spostrzeżenia... Poprawka dla celowników dla panoramy jest konieczna...są owalne. Jest również problem z położeniem tekstury noża i amunicji...ucieka w lewo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 14 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2012 Nie mam powyższych problemów, rozmazania i mocnego owalu. @Apg2312 to się zdarza co jakiś czas jeżeli grasz bez przerwy. Odpocznij . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scigacz1975 Opublikowano 14 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2012 @Malakas to rozmazanie to sztuczny efekt DOF nowych shaderów dodanych do spolszczenia - jeżeli chcesz to wyłączyć to musisz w pliku bind_stalker.script znaleźć sekcję: -- Meltac start shader_control.Update() -- end i zmienić ją tak: -- Meltac start -- shader_control.Update() -- end Edit: To rozmazanie jest zamierzonym efektem ponieważ w tych nowych shaderach jest specjalna opcja dla celowników Gnomus - tzn. środek (soczewka celownika) przybliża o 2.5x bardziej od obramowania, dlatego jak celujecie z celownikiem to obraz w środku celownika przesuwa się inaczej niż to co widzicie tak jakby kątem oka poza okularem celownika. Dodaje również noktowizję w niektórych unikalnych broniach, np. w wyciszonym AKSU który ma Bies na wysypisku - noktowizja włącza się tylko wewnątrz okularu celownika, poza okularem noktowizora nie widać (@Junx się kiedyś nad tym sporo głowił :D) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 15 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2012 Będę testował ustawienia. @scigacz wiesz może gdzie są te ikony o których pisałem. Przeważnie są w UI/ maingame_16 ...ale nie ma tego pliku. // Zmieniłem ustawienie i dostałem odwrotny efekt...otoczenie jest ostre, środek podczas celowania lekko traci ostrość. Czegoś tutaj nie rozumiem. Zainstaluję oryginał i porównam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scigacz1975 Opublikowano 15 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2012 Nie cały oryginał tylko katalog shaders - ten który jest ze spolszczenia przesuń lub wywal i wrzuć shaders z podstawki.Tylko user.ltx też musisz z podstawki. pewnie chodzi Ci o tę sekcję w maingame_16 <static_wpn_icon x="-5" y="13" width="41" height="42"/> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 15 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2012 Zamiana Shader na oryginał nie pomaga już to próbowałem. ...pewnie chodzi Ci o tę sekcję w maingame_16.........Wiem że tam powinno być, ale ja nie mam w modzie tego pliku. Jest tylko maingame. // Postawiłem świeży mod, przywróciłem poprzedni shaders, poprzedni user.ltx ...mod wrócił do stanu "używalności". Gram już bez dziwnych rozmazów na ekranie. To pierwszy mod w którym mam takie problemy z ostrością obrazu. Zobaczymy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andwis Opublikowano 17 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2012 Nie no, przed wyjściem na Agroprom zginąłem już ze 100 razy. Z poziomu Mistrz zszedłem do Stalker i nie ma nic łatwiej :( Ktoś pisał, że będzie ciężko , ale jest jeszcze ciężej. Czytałem, że mod preferuje tryb skradania, ale jeśli w nocy Bandyta z 1/3 mapy mnie widzi i dwoma strzałami z pistoletu zabija to coś nie tak.W nocy celownik z noktowizorem przy włączonym noktowizorze w hełmie = biała plama - niby logiczne, ale. Celownik 4x powinien przybliżać chyba ok. 4razy, u mnie jest ok 1,4x. Jak dla mnie to nie zabawa lecz mordęga przy graniu w tego moda. Szkoda, bo bardzo lubię mody ze zmienioną i rozbudowaną fabułą. Chyba muszę odpocząć parę dni przy S.N.I.P.E.R. przed ponownym, spokojniejszym podejściem :) Podziękowania dla: - scigacz1975 Tekst: "Ludzie dzielą się na zwycięzców i przegranych. Zwycięzca upadnie sto razy, wstanie i pójdzie dalej. Przegrany po trzecim razie powie: "TO DLA MNIE ZA TRUDNE" - potrafi zmotywować :) - smox - metek58 za ogromną pracę włożoną w przetłumaczenie Moda. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 18 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 (edytowane) @andwis, jeżeli już Ci tak dokucza spostrzegawczość przeciwników, to otwórz gamedataconfig i w alife na samym prawie dole jest linijka switch_distance i jest tam wartość 150 Spróbuj zmienić to na 100 Nie jest to idealne rozwiązanie, bo to zmniejsza dystans reagowania dla wszystkich między sobą, ale jak nie ma innego sposobu, by nie dostać szalu bojowego (szał bojowy działa przeważnie na żywotność klawiatury i myszki - wiem coś na ten temat :yes: ), to tak trzeba i jest to w jakiejś mierze usprawiedliwione. Jeśli nadal nie będziesz mógł pokonać przeciwników (z przyczyn szybkiego wykrycia lub ich celności strzelania), musisz Ty też próbować trafiać ich w głowę, sukces murowany. Jak dalej będziesz się "męczył", to napisz do mnie na PW, coś zaradzimy. P.s. Dzięki za uznanie i wiem, że polonizacja w dużym stopniu uatrakcyjnia grę, dla tych, co nie znają j. rosyjskiego. Między innymi, po to istniejemy w Stalker Team. Edytowane 18 Grudnia 2012 przez metek58 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andwis Opublikowano 18 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 Dzięki za radę. Z tą męczarnią to trochę przesadziłem, ale wczoraj miałem takie nerwy, że musiałem upuścić pary. To drugi mod, który mnie tak rozbił. Pierwsza była wczesna wersja Soljanki, ale tam chodziło o wypady do pulpitu. Na razie nie będę zmieniał switch_distance, jeśli inni graja i nie narzekają to ja już też nie będę. Jeśli mod ma być taki z założenia to w taki trzeba grać. Rosyjski miałem w podstawówce, ale to było jakiś czas temu i próby grania w tym języku spełzły na niczym. pozdrawiam 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 18 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 Na razie nie będę zmieniał switch_distance, jeśli inni graja i nie narzekają to ja już też nie będę. Bardzo słusznie bo popsujesz sobie moda. Jest trudny ale to cała jego zaleta. Trzeba się zdenerwować i wystrzelać kolesi do nogi ot wszystko... . Tutaj nawet z psem nie ma żartów. // Kolejny post z serii spostrzeżenia... Po każdej emisji przywracają mi się edytowane przyciski klawiatury..co ciekawe nie wszystkie tylko np. ciągły przysiad który ustawiam jako "C" zamienia się na mapę...a przysiad wędruje do LCTRL...czy można coś z tym zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fryko Opublikowano 25 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2012 Cześć :) Doszedł ktoś do bagien? Jak tam się dostać z Martwego Miasta? Czy jest jakaś inna droga? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 25 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2012 Nie wiem jak pozostali gracze, ale ja miałem taką przypadłość z tym modem: Po wyjściu z Doliny Mroku miałem co około 60 s wylot bez loga na terenie całego Kordonu. Przeinstalowałem SoC i moda na wersję "bez liści", obniżyłem maksymalnie ustawienia - efekt ten sam. W "bólach" wykonałem zadanie na walizkę z posterunku wojskowych. Jakoś, mając wylot co 200m podróży dotarłem do przejścia na Wysypisko. Tu - jak ręką odjął. Jestem pod Barem. Cierpliwość popłaca. / Dodam, że w wersji Rus miałem podobnie. Kordon jest felerem tego moda, ale do pokonania . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scigacz1975 Opublikowano 25 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2012 Tak się dzieje tylko po przejściu z Doliny Mroku - czemu, tego nie wiem. Ale potem już spokój. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Balbulus Opublikowano 6 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 U mnie problem jest następujący, kiedy przynoszę Sidorowi artefakt, pierwsza misja która od niego dostajemy, każe mi czekać na wiadomość od niego na moje PDA, na razie ładnie pięknie, lecz gdy chcę z nim pogadać wywala mnie do pulpitu. A oto log: [/font] [font="Arial"]FATAL ERROR [error]Exp[b][/b]ression : !phrase_dialog->m_PhraseVector.empty() [error]Function : CPhraseDialog::SayPhrase [error]File : E:stalkersourcestrunkxr_3daxrGamePhraseDialog.cpp [error]Line : 140 [error]Description : No available phrase to say, dialog[escape_trader_start_dialog] Przeczytałem parę postów wcześniej, że gra jest dość kapryśna jeśli chodzi o niewielkie odejścia od fabuły, więc postanowiłem poczekać. Gdy wiadomość przyszła i chciałem z nim pogadać znów wyskoczył mi błąd z tym samym logiem co wyżej. Czy ktoś z was wie co z tym fantem zrobić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 7 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 Podobne problemy były zgłaszane w postach nr 54, 57 i 58. Ja również miałem. Pomaga rozpoczęcie nowej gry i robienie zadań na bieżąco (ale nie zawsze). Mnie poratował kolega @Smox. Gdybyś nadal miał problem tu są zapisy po otrzymaniu spec-zadania: http://uploading.com/84e7dbb6/po-speczadaniu-7z . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.