PIOTRR131 Posted October 25, 2010 Report Share Posted October 25, 2010 mam info w pda o przejsciu staje na tej scianie na rozne sposoby i nic,inne przejscia dzialaja ,da ktos skrena gdzie dokladnie jest to przejscie bo mnie zara szlak trafi i klawiature. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vorenus Posted October 26, 2010 Report Share Posted October 26, 2010 PIOTRR131, pozwól, że coś Ci doradzę. - Podajesz za mało informacji w postach, nie piszesz po rozwiązaniu problemu czy i który sposób pomógł i nie dziękujesz za pomoc userom... Podziękowania możesz sobie odpuścić bo to jedynie kurtuazja ale forum ma służyć wszystkim graczom i pisanie o rozwiązaniu problemu jest obowiązkowe. Wracając do Twojego problemu na ATP - nie wkleję Ci screena, bo nie mam teraz na to warunków ale spróbuję naprowadzić opisowo na to przejście. 1.Zakładam, że wchodzisz na ATP od strony północnej 2.Mijasz budynek z silosem koło którego stoi Ził 3.Po prawej stronie od niego jest częściowo zrujnowany budynek z fragmentami ceglanej ściany. 4.Po belkach wdrapujesz się na murek najbardziej wysunięty w stronę południową. 5.Idziesz po nim aż trafisz na przejście (to bardzo krótki spacer) 6.Informację o przejściu musisz mieć w PDA. Jeżeli możesz, to napisz czy rozwiązałeś problem Stalkerze. :zsrr: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trampxd Posted October 26, 2010 Report Share Posted October 26, 2010 Mam podobny problem info jest a przejścia niema,na kordon i magazyny działa. W 19.04 działał,jeśli znajdziesz rozwiązanie to podziel się informacją. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PIOTRR131 Posted October 26, 2010 Author Report Share Posted October 26, 2010 Mam info w pda mam skrena w pda a przejscie nie dziala,mysle ze blad gry.Czy ten medalion jest taki istotny dla fabuly Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kobal Posted October 26, 2010 Report Share Posted October 26, 2010 o ile pamiętam jest bardzo istotny,ale nie pamiętam by było do niego potrzebne to przejście Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trampxd Posted October 26, 2010 Report Share Posted October 26, 2010 Jest potrzebne ponieważ z ATP dostajesz się na dachy a tam leży medalion. Piotr131 medalion możesz dodać do handlarza lub do spawnera nazwa medalionu to "doc_medal" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PIOTRR131 Posted October 26, 2010 Author Report Share Posted October 26, 2010 jak sie dodaje do handlarza albo gdzie szukac tematu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kobal Posted October 26, 2010 Report Share Posted October 26, 2010 Jak dopisywać handlarzom towar to ja nie wiem .Ja używałem spawnera.O spawnerze tutaj http://www.stalkerteam.pl/Thread-SPAWNER oczywiście nazwa przedmiotu taka sama jak podał ci Trampxd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trampxd Posted October 26, 2010 Report Share Posted October 26, 2010 Dział problemy,problemy techniczne,częste błędy i ich rozwiązania Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PIOTRR131 Posted October 26, 2010 Author Report Share Posted October 26, 2010 sprobuje ,a muzg kontrolera jak wpisac moze ktos wie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted December 3, 2010 Report Share Posted December 3, 2010 Jeżeli macie problem z przejściem ATP- Prypeć... należy wrzucić do folderu /gamedata najnowsze spolszczenie moda z 01.12.2010. W spolszczeniu znalazła się poprawka tego błędu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trurl3 Posted December 3, 2010 Report Share Posted December 3, 2010 Czy to znaczy, że przejście działa w nowym spolszczeniu? Bo jakoś nikt nie dał znać... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yurek Posted December 3, 2010 Report Share Posted December 3, 2010 Jeżeli macie problem z przejściem ATP- Prypeć... należy wrzucić do folderu /gamedata najnowsze spolszczenie moda z 01.12.2010. W spolszczeniu znalazła się poprawka tego błędu. A sprawdzałeś już może czy poprawka działa ? Bo umówiłem się za trurl3, że dziś przetestuję i może zamiast testowania będę mógł sobie normalnie pograć Na razie jedynym sprawdzonym sposobem na działanie tego przejścia jest załadowanie wersji RUS Solianki i przekazanie torby z CEA 1 Sacharowowi "po rosyjsku". Wtedy przjście pojawia się w Notatkach w PDA i działa na ATP Robimy sejwa po rozmowie, przywracamy wersję PL gry, ładujemy dopiero co zrobionego sejwa i możemy pykać dalej po polsku Mam duże nadzieje, że udało się tym razem trurl3 wyeliminować ten błąd przejścia w nowym spolszczeniu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
czernobyl10 Posted December 3, 2010 Report Share Posted December 3, 2010 Właśnie dajcie znać czy najnowsze spolszczenie usuneło problemy z przejsciami? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted December 3, 2010 Report Share Posted December 3, 2010 Jestem jeszcze zbyt daleko by dać odpowiedź, ale niedługo będzie. Kto bliżej ten szybciej sprawdzi... samo wrzucenie spolszczenia niczego nie zmienia u mnie stare zapisy działają normalnie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yurek Posted December 3, 2010 Report Share Posted December 3, 2010 Czyli dziś sprawdzam Dobrze, że mam sejwa sprzed przekazania torby Sacharowowi Info będzie pewnie na Forum koło 17 tej UWAGA (dla rozpoczynających przygodę z Solianką) - róbcie sobie "twarde sejwy" w sytuacjach, w których wiecie z poradnika, że dana czynność powinna zaowocować pojawieniem się przejścia na inną lokację. Dotychczas (a gram już niezłą chwilkę ) problemy z przejściami są jedynymi, których nie można rozwiązać jeśli takiego "twardego sejwa" nie macie - pozostaje dalej grać bez przejścia lub wejść w posiadanie zależnych od przejścia przedmiotów kwestowych w inny sposób (spawner, handlarze). Wszystkie inne błędy i problemy, które Was zaskoczą, są do pokonania dzięki pomocy Forum i jego ekipy doświadczonych Stalkerów za przysłowiową przy ognisku (no może trzeba będzie jeszcze gitarę lub bałałajkę dorzucić ). Udało się Trurl3 rozwiązał wreszcie nękający nas od dawna problem niedziałającego przejścia ATP-Prypeć. Najnowsza wersja polonizacji (01.12.10) jest wolna od tego błędu. screeny z misji sprawdzania funkcjonalności przejścia poniżej: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trurl3 Posted December 3, 2010 Report Share Posted December 3, 2010 Czy tu jest wszystko w porządku z lokalizacją? PDA wskazuje na jakiś stary dach, a potem widać, że trzeba iść po murze. Ja do tego punktu nie doszedłem, więc pytam tych co byli, czy te rzeczy trzymają się kupy? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted December 3, 2010 Report Share Posted December 3, 2010 Tak ..jest w porządku to przejście jest w nietypowym miejscu...to ruina jakiegoś budynku. należy wejść na rozwalony murek i z niego wejść w przejście. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trurl3 Posted December 3, 2010 Report Share Posted December 3, 2010 Ale dlaczego w opisie jest mowa o dachu? Wydaje mi się, że wiem skąd inąd, że jest z ATP jakieś przejście które zaczyna się na kalenicy jakiegoś dachu. A może mi się wydaje... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted December 3, 2010 Report Share Posted December 3, 2010 Na ATP są 2 przejścia na dachach Trurl...to jedno z nich. ATP- Prypeć ..murek ATP- Magazyny...krawędź dachu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trurl3 Posted December 3, 2010 Report Share Posted December 3, 2010 OK, uspokoiłeś mnie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kobal Posted December 3, 2010 Report Share Posted December 3, 2010 Panowie o czym wy gadacie ? Normalne przejście z ATP do Prypeci na dachu jednego z domków na ATP. Po za tym przejście na Wysypisko na drodze i przejście na Kordon na szczycie kupy kamieni w rogu lokacji bodajże górnym lewym. Czy było przejście na Magazyny Wojskowe za nic nie pamietam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted December 3, 2010 Report Share Posted December 3, 2010 więc mi dodałeś trzecie ..na dachach są dwa... na Magazyny przejście jest na dachu ( nie na murku ) i przenosi na wieżę w wiosce pijawek....cytat : 1. Na Kordon. Weźcie u Adrenaliny zadanie na zagubiony Dysk. 2. Na Wysypisko. Porozmawiajcie z Kalininem i wypełnijcie zadanie - jest to jedyny sposób wyjścia z lokacji, jeśli przyszliście bez zadania wziętego od Adrenaliny. 3. Na Magazyny Wojskowe. Przynieście Adrenalinie zagubiony Dysk z ATP. 4. Do Prypeci. Przynieście Sacharowowi jego torbę. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.