Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Już nie długo pojawi się spolszczenie tego moda. Wszystko dzięki nowej tłumaczce @yellow, która dołączyła do naszej ekipy. Bierzcie z Niej przykład, nie bójcie się, spróbujcie swoich sił. Pomożemy. Jest sporo nowych modów czekających na spolszczenie i gdyby było więcej tłumaczy, więcej dali byśmy radę zrobić. 

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rzeczywiście, pojechał @smox po latach, oj pojechał... Może miał na myśli potomków Wielkiej Rewolucji Pańszczyźnianej, nie wiem, ale intencje ma dobre. Tym sposobem można by resztę zagorzałych komunistów wyłapać - zgłosi się, patrzymy, czy odpowiedni wiek ma, to go łaps i spowiadaj się bratku, dlaczego pozwoliłeś upaść komunie i mamy teraz to, co mamy.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mnie się spodobało, że jest ktoś chętny polonizowania modów z innych języków niż rosyjski. A widziałem już takie, za miedzą. Dać mu możliwość :thumbsup: .

Fr0zeN - w pojedynkę będzie Ci ciężko, znajdź jeszcze kogoś do współpracy. A zasady tłumaczenia, tak sądzę,  pokażą wam aktualni tłumacze, bo są jednakowe dla dla każdego języka.

Załóż temat u Sidorowicza i zobaczymy czy będą chętni.

 

 

PODBICIE TEMATU

 

Doszedłem do Radaru i zaczęły mi się schody techniczne. Fakt, mój komputer nie jest rewelacją, ale nigdy jeszcze nie miałem aż tylu bezlogowych wylotów, spowodowanych spawnem mutantów i warunkami pogodowymi.

Gram już na najniższych ustawieniach i nie pomaga. Wyloty nie byłyby wielkim problemem, gdyby nie to, że muszę wracać 3 -4 savy wstecz, aby znaleźć taki z którego ruszę. A iść do przodu, jak to w tym modzie niezbyt łatwo. Przykład. Równocześnie: 2 snajperów, elektrochimera, kontroler, koty,  kupa zombich i falami napływająca mgła. To chyba ta ostatnia i zombi, oraz konieczność używania w ciągu dnia noktowizora powoduje te wyloty.

 

W związku z tym, mam pytanie, czy ktoś już przeszedł Radar i czy też miał takie problemy.

No i oczywiście, prośba o poradę jak temu zapobiec. Ale bez większego grzebania w plikach, bo to już nie dla mnie.

Szkoda by mi było zostawić moda prawie na finale.

 

Dodano:

 

No  i mała informacja dla tych, co jeszcze nie robili Magazynów Wojskowych.
Zamiast szukania broni dla Woronina, można u Wano ( teraz on dowodzi na MW ), wziąć zadanie na likwidację magazynu broni Powinności. Tamto jest zlikwidowane, a nowe jest dającym satysfakcję, bo inne niż zawsze było. I nie łatwe.

Edytowane przez kondotier
  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja znalazłem tylko rurkę, jesteś lepszy. Z tego co rozmawiałem z grającymi, wszyscy ten miotacz olewali.

Gdzie był ten manometr i gdzie znalazłeś rurkę. Chcę porównać, czy spawn tych elementów też jest  losowy.

A jak nie znajdziesz wszystkiego, to dziada się nie da wywalić z inwentarza. Musiałem zaczynać od rozmowy ze Striełokiem. Masz też tu jednego z zaginionych. Nie pomiń go. Żyje, trzeba porozmawiać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rurkę i manometr znalazłem w podziemiach Agropromu. Rurka była na końcu tunelu, za drabiną prowadzącą do przejścia do bazy wojskowej. Manometr był niżej. Po zejściu schodami na drugim zakręcie, za taką mazią wylewającą się z rury. Chyba części te spawnują się po kolei, bo wcześniej tego manometru nie było. 

Zepsutego miotacza nie mam w inwentarzu, zabrał go Duch podczas rozmowy. Brakuje mi palnika. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tak gram trochę i myślę że to całkiem fajny mod. Panowie na początku jest zadanie by porozmawiać z dowódcą oddziału i wybić zombi w wiosce. Nagrodę za to daje nowy handlarz w wiosce.

Teraz pytanie...

Czy dowódca oddziału który daje zadanie wybicia zombi...chyba zwie się Murat ... musi przeżyć, czy nie jest już później potrzebny ?

Czy łącznik SB jest potrzebny...leży martwy w chlewni ?  Zadanie odnalezienia pracowników wzięte. Znalazłem go dużo później w drodze na Wysypisko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od dowódcy oddziału w wiosce potrzebne jest tylko PDA, z informacją do dalszej fabuły. Może zginąć ( a może nawet powinien, bo nie wiadomo, czy żywy by nam dał go ). W tym modzie, to my mamy strzelać i uzyskiwać efekty, a nie nasi sojusznicy. Nie trafiłem na sytuację, aby pomagali, a tym bardziej wygrywali dla nas. To my cały czas, musimy ich wspierać.

 

W sprawie łącznika.

Robiłem oba przypadki. Z martwym i żywym. Niby po znalezieniu go martwym i otrzymaniu mimo wszystko zadania, powinno być w porządku. Kiedy żyje i rozmawiamy, dowiadujemy się tylko przyczyny zaginięcia i ewentualnie gdzie ich szukać. Od martwego tej wiadomości nie ma i w w PDA też nie znajdziemy.

Wg tego rus poradnika ( ten co wskazałeś, to ten sam, na który się powołuję cały czas ), jego autor nie miał rozmowy, a z fabułą poszedł. Widać to ta screenach z PDA. Zadanie ma nie zaliczone. Chyba, że wstawił nie ten screen.

 

Mnie natomiast mod, przy braku tego dialogu pozwolił zrobić fabułę aż do Doliny Mroku, ale dalej już nie puścił. Wychodząc z niej, nie dostałem polecenia pójścia do Baru, a w nim barman nie miał dla mnie kluczowego dialogu na odtrutkę. O prawidłowości dowiedziałem się z cudzego sava. Zagrałem mod od nowa, zrobiłem zadanie z łącznikiem, jak się tylko pojawiło, pogadałem z żywym i po wyjściu z DM było polecenie iść do baru, i był dialog na odtrutkę. Wszyscy którzy taką opcje dostali, rozmawiali z łącznikiem.

Mod jest pokrętny i każdy szczegół ma wpływ na dalszą grę.

 

Możesz zaryzykować i pójść dalej, ale wg mnie możesz niepotrzebnie stracić czas i dwukrotnie robić hardcorową lokację.

Lepiej wrócić do zapisu na zbieranie amunicji i utrzymać łącznika żywym. Jest trochę trudno, bo trzeba tak robić, aby świnie czy dziki nie wlazły do chlewni. Ja je ściągałem na siebie, stojąc na traktorze. Jak się któraś wybierała do chlewa, to ją wracałem strzałem. Grzecznie wracały, a traktor chronił mnie przed ich atakami. Łącznik ranny na stojąco, blokował dalszą grę. Dostawał apteczkę, padał, chciał następną, ale ta nie skutkowała, a on nie miał zamiaru ani wstać, ani kojfnąć.

I tak jak napisał smox, poradnik nie uwzględnia wszystkich sytuacji. Klucz w wiosce, ma co najmniej trzy miejsca spawnu, a artefakt w DM został przez naszych graczy znaleziony w 6ciu. Jest dobry tylko do wskazania następnej lokacji, bo z dialogów czasem trudno się połapać.

Jeniec w fabryce, jest nie tylko przy drzwiach do labu, ale może też ( tak miałem ) spawnować się w tym odgrodzonym miejscu obok dźwigu, gdzie kamizelka i amunicja w rurach.

Tak jak już pisałem, od początku moda, każdy grający dostaje inne rozwiązania. Podpowiedzieć można tylko ogólnie, gdzie co może być.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to masz prawidłowo. Po rozmowie może zginąć, bo już do niczego nie jest potrzebny. Czy teraz, idąc już do trupa, wyświetliła Ci się informacja " Zadacza prowaliena" ? Ta informacja powoduje problemy. A jak jej nie było lub  masz zadanie przeniesione do wykonanych, a w jego miejsce lista szukanych, to graj dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postraszyć i dostaniesz do wyboru fajne rzeczy. Najlepiej wybrać Wintoreza i przed zameldowaniem o uwolnieniu jeńca gdzieś schować. Albo w skrzyni u Aurona, ale lepiej w magazynie broni. Wcześniej go odzyskasz. To samo z resztą sprzętu. Jak Ci się uda ( czasem Najemnicy są suto wyposażeni ) możesz oprócz Wintoreza niewiele wziąć. Ale są też rozdania, że Najemnicy mają broń i resztę, jak z demobilu. To zależy, czym mod Cię uraczył. Wintorez przydaje się do uwolnienia bez łapówki, na którą chyba nie masz kasy ( 10 000 ). Uwalniając jeńca, idź do fabryki i z prawej strony schodów na piętro ( leży zdjęcie Diegtiariowa ), jest taki zbiornik. Na nim kupa amunicji do niego. Dopiero po tym uwolnij jeńca. Jeśli masz fix 3, to nawet jak Ci zginie ( to informacja z rus forum ), dostaniesz odtrutkę. Ale ja im już nie wierzę, lepiej  doprowadź go żywego. Jak można uciec z klatki, jest klika postów różnych możliwości.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajno...vintorez jest mój. Teraz dalej...na podejściu do fabryki tam gdzie x-18 jest info....dogadać się lub zabić strażników. Jak się dogadać jeżeli od razu walą do mnie na całego ? Jakoś mi dziwnie strzelać do stalkerów. Jeżeli ich zabiję a jest ich masa bo 11 kropek to czy nie będzie problemów gdzie indziej z wrogością ?

//

Teraz rozumiem o co chodzi z tymi 10000 rubli. Wszystko jasne..by się dogadać trzeba zapłacić kasę... :smile: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem co się stało. Mały bug. Podejdź z poprzedniego sava powoli, do tego co stoi w bramie. Ja pogadałem, kasy nie dałem bo nie miałem, odszedłem kawałek i Wintorez przemówił. Zabijaj bez obiekcji, po to tam przyszedłeś. Znajdź jeńca, ale z nim nie rozmawiaj. Miałem dwa miejsca jego spawnu, może być w takim razie więcej. Idź po amunicję do Wintoreza, a jak przez przypadek koło bramy trafi Ci się mutant lub zombi, to oczyść drogę od strony bazy Aurona, aby ten dziad- jeniec, nie uciekł Ci na bagna. Miałem wtedy zabawy a zabawy. Potrafił mi spod samej bazy uciec na bagna, bo z murem stacji benzynowej był pies. A wtedy spawn zombich mi się chyba potroił. Najlepszy tu jest SPAS., lub coś podobnego. Kul szkoda, mało skuteczne.

 A jedenastu, to nie masa. Masa jeszcze Ci się trafi. Nie nadążysz kropek liczyć.

A zombi i mutanty kropek nie mają.

Edytowane przez kondotier
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nic z ciężki sercem wyczyściłem hol fabryki, potem mój SPAS pogonił zombi i odprowadziłem jeńca. Teraz zamknęli mnie w areszcie...więc wszystko jest OK... :biggrin:.

//

@smox nie zabiłem najemników..chodziło o stalkerów którzy są przy wejściu do X-18. Ale podejrzewam, że sytuacji były winne zombi które przede mną już chciały wejść na teren fabryki, a tamci się bronili i przez to nie było z kim pogadać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli jeszcze nie zmieniłeś pliku z minimapą, aby  wyświetlane były czerwone kropki wrogów, to zrób to. Będzie to od teraz bardzo przydatne. Zaoszczędzisz wiele nerwów. Już tu na tej lokacji i na następnych, gdzie ( przynajmniej ja tak miałem ) mod mieszał wrogów z przyjaznymi. Po wyglądzie nie do rozróżnienia, a co po walnięciu sojusznika, to tłumaczyć chyba nie muszę.

Uważaj też po wyjściu z klatki. NPCe nawet ze strzelby zabijają przez ściany, jak za blisko niej stoisz. Ale zdarzają się też cuda ( opisałem parę postów wyżej ), że ich wcale nie będzie i ucieczka jest bez jednego strzału. Dopiero na zewnątrz budowy jest piekło. Nie radzę też wychodzić przez tunel załadowczy ( kiszkę ), wg rus poradnika. To samobójstwo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakończyliśmy spolszczenie tego moda. Pojawi się do pobrania w pobieralni jak @Portals je doda.

 

Ukończyłem moda, a właściwie jego linię fabularną. Pozostał mi freeplay. Większych problemów nie miałem. Wywalało mnie na Wysypisku, gdy chciałem użyć Śpiwora. Na innych lokacjach tego problemu nie było.

Drugi problem miałem z Noktowizorem 3 generacji. 1 i 2 - a generacja działa. 

 

Ogólnie mod mi się podobał. Nastrzelałem się sporo, ale nie jest to taka bezmyślna strzelanina. Mod trudny i wymagający sprzętowo. Polecam zastosować dodatki załączone do spolszczenia.

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potrzebna mi podpowiedź w sprawie HUDa inwentarza. Mam go tak rozłożonego na ekranie, ze najniższa linia inwentarza co najmniej do połowy wychodzi poza ekran i te klastry nie reagują na kliknięcie wskaźnikiem. A ponadto skrajne, są przesłonięte zegarem i przyciskiem. Suwak raz się pojawi raz go nie ma, w zależności jak broń jest na górze. Od wielkości jej magazynka. Jak było można, to wyrzucałem jakiś duży sprzęt, np pancerz i wtedy mogłem dotrzeć do sprzętu zasłoniętego. Następnie pancerz podnosiłem. Ale nie zawsze sytuacja na to pozwalała.

Co zrobić, aby podnieść ten HUD do góry, albo zmniejszyć jego gabaryty, tak aby dół był cały czas nad zegarem i przyciskiem. Monitor 16:9. Celowniki optyczne okrągłe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.