Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Ja natomiast po edycji pliku wyleciałem. W logu było coś o atemp do niego. Przywróciłem oryginalny i gram dalej.

Ale po wyłączeniu w opcjach SGM hudu z parowaniem masek, nie mam problemu.

 

bolo - bandytów z Michasiem miałem koło windy, zaś naukowiec był tam, gdzie idzie się do tego korytarza z elektrami. Jest w niebieskim płaszczu, więc go nie przeoczysz. Ale też jest dla zmyłki inny bandyta o takim samym nazwisku. Nie zapomnij zabrać swoich rzeczy ze skrzyni. Jest na podeście.

Spróbuj wyjść z gry, wyłączyć komputer i na nowo uruchomić, z zapisu sprzed walki z bandytami.  Już kilka razy, taka czynność uruchamiała mi scenariusz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kondotier, poprawki na udźwig należy dokonać w 3 plikach np. na takie:

 

actor.ltx

max_item_mass = 490

max_walk_weight = 500

 

arc_inv_weight.ltx

max_weight = 500

 

boryan67.script

local MaxWeight = 490

 

Po tych zmianach nasz Fotograf dostaje zadyszki po przekroczeniu 490 kg, przy 500 kg przestaje iść. Wylotów z tego powodu nie powinno być.

 

Mi co prawda gra się sypie co 20-30 min, ale to za słaby komp nie wyrabia.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zmieniłem wszystkie pliki o jakich pisze @Kubuś Puchetek w tym dwa boryan67. Mam teraz 900 kg i żadnych wypadów ani zadyszki.

 

@Dynio jak znasz podstawkę to idziesz główną alejką do bloków, przy rurach betonowych i przysztanku w prawo. Leży tam przewrócony Ził . Budynek jednopiętrowy z podwójnym wejściem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@metek58 no to mam zagwozdkę, bo po edycji pliku wskazanego przez @Kubusia Puchatka nic się nie zmieniło. Dopiero edycja tego drugiego przyniosła efekt.

To dziwna sprawa, ja tylko w tym jednym zrobiłem podwyżkę i plus te, co wskazałem wcześniej. Teraz nie sapie i zapindala jak mały samochodzik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzy pytania.

 

1.Gdzie w Korpusie Pokoju jest psi strefa nr 1 Talizmanów (nr 2 w kotłowni mam).

 

2. Co za psi strefa znajduje się na południowy zachód od siedziby sił pokojowych w Korpusie Pokoju? Wrzuciłem tam wszystkie kryształy/absoluty i nic.

 

3. Co za psi strefa jest w Promzonie na północ od przejścia do Lasu? Tam gdzie grasują snorki.

Po wejściu w strefę na ekranie pojawia się stosowny komunikat, życie spada, wyrzucam kryształ (obojętnie jaki) i strefa się degeneruje, tak jak w przypadku wyrzucenia odpowiedniej pary kryształów. Dzieje się tak za każdym razem jak wchodzę do Promzony.

 

P.S Co sądzicie o wrzuceniu w wątek screenów z lokacjami psi stref? W poradniku Cichego (wielkie dzięki!) nie ma zaznaczonych wszystkich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kubuś Puchatek - gdzie to ja wiem. Tylko po zmianie w boryan67.script, zaliczyłem wylot. Pozostawienie oryginalnego ustawienia, nie przeszkadza.

Mogę dźwigać ile ustawiłem, jeśli jestem w sweterku, to nawet biegać.

Zmiany jakie zrobiłem w liniach 199 i dalej ( l.203 stand_power  -1.0 ), pozwalają mi odzyskać energię po zatrzymaniu, w ułamku sekundy. Sprawdź sobie

Problem jest we wdziankach. W tym modzie, chyba wszystkie mają ustawione współczynniki na nie bieganie, przy zmianie udźwigu. Tylko gdzie to znaleźć. Możliwe, że trzeba by było dla każdego wdzianka oddzielnie.

Zobacz  w actor.ltxlinie 199 do 221 i zobacz, ile tam jest różnych współczynników. Ale trzeba umieć pisać wiersze, aby wiedzieć jak je pozmieniać. Można oczywiście zmieniać je eksperymentalnie, ale brakłoby czasu na grę.

Bez problemu dyszenie i zaparowywanie szkieł maski, można wyłączyć z ustawień w menu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pięknie ładnie, tylko że, dla mnie zmiana w pliku boryan67.script kończy się takim Fatal:

FATAL ERROR [error]Expression    : fatal error[error]Function      : CScriptEngine::lua_error[error]File          : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrGamescript_engine.cpp[error]Line          : 73[error]Description   : <no expression>[error]Arguments     : LUA error: ...:modyzfotografgamedatascriptstotalizator.script:865: attempt to index global 'boryan67' (a nil value) stack trace:

Dwa razy zmieniałem ten plik i to samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dotarłem do anomalnego lasu, przerzuciło mnie do tej jaskini i w porodniku jest napisane żeby isc za strzałką ale u mnie nie ma żadnej strzałki, a jak przejde kilka metrów to wpadam w anomalie. Pojawiają mi się tylko piorónki że anomalia elektryczna ale nic wiecej? Coś jest nie tak czy musze poczekac w ciemnościach aż samo mnie przeżuci do Grety?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dynio - szukasz listów? Patrz na minimapkę, tam jest strzałka. Idziesz wg tej minimapki, wybierając drogę pomiędzy tymi piorunkami. Krok do przodu, w lewo, prawo tak aby być zawsze pośrodku między piorunkami. Samo cię na końcu przerzuci do jaskini ze skamieniałą Gretą. Podnieś artefakt z ziemi i nie sprzedawaj później, potrzebny do dialogu. Greta przemówi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie moja przygoda z Fotografem chyba sie skończyła, po załatwieniu 5 drabów w Podziemiach Agropromu nie ma gostka( naukowca), który ma mieć kartę pamięci i antidotum na wirusa. Jak wrócę z pracy to wstawię sejwa na dowód, że brak takowego, dodam, że cofałem się z grą i kilka razy, wchodziłem do Podziemi od nowa i dalej d...., czy coś ewentualnie zrobiłem nie tak, wstawię sejwa przed rozprawą z bandytami czy szabrownikami w tym z wierszokletą i po załatwieniu ich. Proszę jakąś bratnią dusze o sprawdzenie sejwów ewentualnie jak ktoś ma zapis z tego etapu gry o wstawienie. Zaczynać grę od nowa to mi się już nie uśmiecha , co prawda mod mi się podoba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie moja przygoda z Fotografem chyba sie skończyła, po załatwieniu 5 drabów w Podziemiach Agropromu nie ma gostka( naukowca), który ma mieć kartę pamięci i antidotum na wirusa. Jak wrócę z pracy to wstawię sejwa na dowód, że brak takowego, dodam, że cofałem się z grą i kilka razy, wchodziłem do Podziemi od nowa i dalej d...., czy coś ewentualnie zrobiłem nie tak, wstawię sejwa przed rozprawą z bandytami czy szabrownikami w tym z wierszokletą i po załatwieniu ich. Proszę jakąś bratnią dusze o sprawdzenie sejwów ewentualnie jak ktoś ma zapis z tego etapu gry o wstawienie. Zaczynać grę od nowa to mi się już nie uśmiecha , co prawda mod mi się podoba.

Witam

Przeszukaj wszystkie szare kropki oznaczające trupy, ten naukowiec był do odstrzału i u mnie spawnował się chyba w momencie zabicia "Michasia", może już go zabiłeś i leży gdzieś pod ścianą. W ekwipunku powinien mieć próbkę antidotum na wirusa.

Pozdrawiam

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zagrałem na Twoim zapisie i nie ma tam tego drugiego, czyli genetyka Aksionowa. Sądzę, że miałeś spotkać się z łącznikiem w Barze i to może on daje tą informację, że jest dwóch Aksionowów. Może to ktoś inny, ale pamiętam, że z kimś rozmawiałem i ta osoba powiedziała, że jest dwóch gostków o nazwisku Aksionow - jeden Wowa, a drugi to genetyk. To prawdopodobnie przyczyna nieobecności tego drugiego w podziemiach. Jeśli chcesz, to mogę Ci podrzucić mój zapis z przed akcji z Wierszokletą, ale uprzedzam - może Ci to popsuć Twój ciąg zadań, a po wtóre - GG jest tylko z nożem, bo wcześniej dając zjawie broń (Grozę), nie zauważyłem, że jest bez amunicji. Co niecenzuralnych słów poszło, to tylko mój ekran wie. Ale mam też zapis przed rozmową z Trzmielem, stoję koło niego, to przy odrobinie szczęścia, nóż załatwia sprawę. O rzeczach, które wcześniej schowałem w małej skrzynce i o reszcie moich gratów, mogę napisać na PW. Decyzja należy do Ciebie.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dziękuję, wstaw sejwa a ja spróbuję cofnąć się do Baru do łącznika , tym bardziej ,że  z  Baru idę na bagna i do Podziemi .

Z łącznikiem celowo nie rozmawiałem aby mi się zadania nie nawarstwiły, kiedyś tak pobrałem zadań multum i miałem pomieszanie z poplątaniem.

Edytowane przez bolo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja również mam podobny problem. To druga wizyta w podziemiach i na sam koniec, w X18 nie mam spawnu naukowca z dekoderem. Przeszedłem prawidłowo cały ciąg labów ( i Czerwony Dyszel), przy pojawieniu się w X18 mam wyświetloną informację, żeby poszukać kodu. Szukałem sam i wg poradnika, ale nie mam żadnego kontenera w pomieszczeniach. Jest czterech naukowców, ale to zombie.

Czyli że,  mod lubi plątać figle.

DODANO:

I sprawa z naukowcem rozwiązana. Winny był nieprawidłowy spawn NPCów, którzy idąc, zamknęli mi drzwi.

Sztuczki ze strzelaniem do nich, rzucaniem śrubami czy bronią były nieskuteczne.

Dopiero restart komputera i uruchomienie gry, spowodowało, że zanim do tych drzwi doszli, mogłem ich utłuc.

Naukowiec był piętro niżej i po sprawie.

Potwierdzam, mod robi figle.

bolo - Łącznik po zadaniu na podziemia, czasowo nie ma nic więcej do gadania. Możesz z nim pogadać i to spokojnie. Ja tę rozmowę przeprowadziłem za wcześnie i nie potrzebnie się wściekałem, że dostęp do X18 jest niemożliwy. Wyjaśnienie dostałem dopiero w rozmowie z Braunem na Poligonie.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.