Skocz do zawartości

Wariant "Omega" v.4.0 - Tropem Zaginionego


malakas

Rekomendowane odpowiedzi

Zmian tych dokonujesz w katalogu gamedata który jest  po ściągnięciu moda z hostingu - do tego nie musisz rozpakowywać omega.xdb1 - ten plik rozpakowujesz tylko wtedy gdy chcesz podnieść udźwig GG lub inne jego parametry - jak szybkość biegu czy skoczność. Fsgame.ltx edytujesz jak zawsze przy dodaniu moda. Jeżeli nie możesz - skopiuj go na pulpit i po edycji wklej do katalogu gry.

 

Nie wstawiaj fsgame.ltx który był w zestawie z pozostałymi elementami moda. Daje zapisy do katalogu w modzie.

Edytowane przez cichy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takže to musím nainstalovat znova.Já jsem plik omega.xdb1 rozbalil,zvedl váhový limit,dodal pol podstavku,změnil lokacion a znovu sbalil.FSgame jsem nechal původní,nikde se nepsalo o měnění false na true.Složku gamedata jsem úplně odsunul v domění že není pořebná.Hru jsem včera normálně spustil a hrál,něco bylo v polštině něco v ruštině.Proto jsem porovnal texty a do pliku omega.xdb1 dodal části textu pol z variant omega 1,kterou překládal jurek.Tímto polského textu rapidně přibylo.Splnil jsem úvodní qesty a chci jít s disketkou na další lokaci.Hra normálně funguje bez výpadků.Podle toho co píše cichy ji ale budu muset zahrát znovu.

Není mně jasná funkce omega.xdb1+gamedata.Jedna druhou vylučuje.Nebo jsou nějak propojené kvůli té aniticheat funkci?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hobby - autor moda w pliku omega. xdb1 pomieścił pliki w których można dokonywać bez problemu różnych zmian ułatwiających grę. On chce, abyśmy grali słabiutkim, mało noszącym GG i dla wykonania zadań biegali po kilka razy w te i na zad. Dlatego zrobił takie utrudnienie. Nie każdy potrafi rozpakować, pozmieniać i na powrót spakować plik omega.

Za pierwszym razem, otworzyłem go NP ++, zrobiłem zmiany i w nagrodę miałem wylot do pulpitu. Dopiero cichy wyjaśnił mi przyczynę.

Postaw moda tak jak każdy inny, w swoim fsgame.ltx zrób zmianę true true, podmień plik omega.xdb1 z moda na ten od cichego ze zmianami, kopia rus na pol i do nich polski tekst, zmiana w localizatin  i do przodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak bohužel mód šel přechodně k ledu.Vše jelo OK až do Pripjatě.Tam jsem stačil vlézt je do tunelu a zeptat se na další cestu.Po východu z tunelu a cestě do školky vylot.Tu dráhu od tunelu do školky asi 30 metrů jsem absolvoval asi hodinu.Dva kroky,zápis,výpadek.Tak pořát dokola až do vyčerpání mé trpělivosti.Zkoušel jsem nastavení rozlišení,znovu jít na lokaci a bez výstřelu ji proběhnout,nic nepomohlo.Error že není místo pro zpracování operace.Až vychladnu,a jestli bude zpolštění zkusím to znovu nahrát a projít.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hobby - też mam problemy z plikiem stronicowania. Druga część moda jest pamięciożerna.

Jeśli masz Windows 7, to ustaw go na 16 Gb, powinno pomóc. Albo pozwól ustalać jego wielkość systemowi. Tylko na dysku musisz mieć sporo wolnego miejsca, aby ten plik wymiany się zmieścił.

Wyloty do pulpitu są też powodowane głosem kontrolera. Są dwa koło przedszkola. Zabij je w pierwszej kolejności, przed wykonywaniem innych zadań.  Psy też.  Pomoże Ci to przy uwalnianiu Włóczęgi.

Z kontrolerami, jest to prawie niemożliwe. Włóczęga nie pójdzie, albo zginie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tam,kde popisuješ se mně žádné problémy nevyskytly.Ty začly až v "Zachodnia Prypeć".Stačil jsem akorát vlézt do podzemního parkoviště a zeptat se na cestu.Když jsem vylezl ven hledat komandanta začala apokalypsa výpadků.Mám Win 7 64bit,12 gb RAM,SSD Patriot120Gb,z čehož je volných 50gb.Plik xr-engine na 4 gb.V této lokaci (Zachodnia Prypeć) jsem mněl na dynamickém osvětlení pořát 170-220 FPS.

Počkám až vychladnu a bude to komplet v polštině a zkusím to znova.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Prypeci nie miałem ani jednego wylotu - komendant co prawda mi uciekał - ale to był błąd fabuły - jakoś go dopadłem. Przechodząc Omegę miałem już co prawda 8 Gb ram ale nie miałem 64 bitowego systemu - taki posiadam od kilku dni zaledwie więc miałem dużo gorsze zasoby sprzętowe. Może to zasługa karty wideo - GTX 260.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hobby - jeśli Twój wylot nastąpił w Prypeci 2, podczas emisji i ukrycia się pod schodami w przedszkolu, to ukryj się w tunelu.

Też miałem problem po rozmowie z Komandorem i przetrwaniu emisji pod schodami. Wgrałem zapis wejścia do tunelu-garażu i tam przeczekałem emisję i dalej już było w porządku. Po emisji rozmowa a z Komandorem i na Radar.

 

Drugą przygodę z wylotami po emisji miałem dużo później w Rostoku -barze.

Ale tam był już Fatal Error z zablokowaniem NPCa, nie do przeskoczenia. Ratunek - cudzy save. I jestem już bliski końca grania.

DODANO NOCĄ.

 

Mam przyjemność powiadomić, że kilkanaście minut temu zakończyłem z sukcesem grę w tego moda.

 

Co na gorąco mogę o nim powiedzieć.

 

Jest to bardzo dobry mod pod względem fabuły i prowadzenia akcji. I tu z czystym sumieniem mogę go każdemu polecić.
Ale pod względem technicznym, już jest gorzej. Przede wszystkim, mod cholernie pamięciożerny, jak żaden inny.
Moje 4GB RAM i drugie tyle w pliku wymiany mu nie wystarczało i co chwilę witałem pulpit z informacją o braku miejsca w pliku wymiany.
Dopiero przydzielenie plikowi wymiany 16 Gb, spowodowało że gra stała się płynna, a wyloty rzadkością.
Tak że, posiadacze słabszych komputerów i mniej wydajnych kart graficznych muszą się liczyć z utrudnieniami.
Jest też mała przesada z możliwościami GG, jakie dostaje na starcie. Kto nie potrafi zmienić pliku omega. xdb1 i podnieść jego udźwig, skoczność i parę innych rzeczy, będzie miał trudności i to spore. Nie powinien brać zadania na broń historyczną u Sowy, bo nie będzie w stanie zadania wykonać.
Idąc przez Zonę wraz z GG, widzimy jak z mieszczucha, przekształca się w stalkera. O ile do Wsch. Prypeci faktycznie jest detektywem, to od niej również staje się wojownikiem. Musi nie tylko wykonać swoje zadanie, ale i zwalczyć mnóstwo przeciwieństw na swojej drodze. No i ruszać głową, wnikliwie czytać dialogi, bo w nich są zawarte wskazówki, czasem mocno na domysł.

Zachęcam do gry i życzę też jego ukończenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
  • 4 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Napisałem posta na malakasa, bo on figuruje jako wstawiający. Wiem, że jest czasowo nieobecny.

Ale na myśli miałem kogokolwiek z uprawnieniami do edytowania postów.

Nie ma sensu robić nowego tematu, aby w paru miejscach zmienić "3" na "4". Tym bardziej, że na rus forum też tematu nie zmieniali. Zmienili tylko numerację.

I głupio by to wyglądało, gdybym wstawił temat z dokładnie tymi samymi treściami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

W instalacji jest pkt.6, który wyczerpuje ten problem.

Podbicie tematu.

 

Przy próbie uruchomienia tej wersji moda ( z 3.0 nie miałem problemów ), mod się uruchamia, lecz przy ekranie ładownia nowej gry, mam wylot z takim fatal:

[error]Expression    : no_assert[error]Function      : CXML_IdToIndex<class CSpecificCharacter>::GetById[error]File          : e:stalkersourcestrunkxr_3daxrgamexml_str_id_loader.h[error]Line          : 112[error]Description   : item not found, id[error]Arguments     : av_killer stack trace:

Na rus forum moda, miał go też ich gracz, ale autorzy zarzucili mu, że pozostawił śmieci z poprzednich wersji.

Ja śmieci mieć nie mogę, bo stawiam go na gołą kopię podstawki ( zawsze mod na kopii, więc podstawka czysta ).

Ale pobrałem moda z innego źródła i powtórzyłem ponownie instalację od zera, i znowu ten sam fatal w tym samym miejscu.

Kto pomoże, bez gdybania?

PODBICIE TEMATU.

 

Problem wylotu i Fatal został rozwiązany.

Niech to będzie również wskazówką dla tych, co będą w moda grać. Nie tylko nie wklejamy rus fsgame.ltx i profile, ale również w polskim fsgame.ltx nie wolno dawać zmian, na zapis w grze.

Ja dałem, jak przy innych modach. Skutkiem byl ten wylot.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po kolejnych próbach, rozwiązałem i problem zapisu w grze. Po prostu, w fsgame.ltx, musi być podana ścieżka do katalogu w modzie. Tu metek58 ma rację.

Zmieniłem tylko ten wpis w fsgame.ltx, więc to było przyczyną.

Inne mody tego nie wymagały. Ten jest w swojej naturze inny i to mu nie pasowało. Ale już hula, więc temat zostaje tylko jako ostrzegawczy.

Edytowane przez kondotier
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.