Skocz do zawartości

S.T.A.L.K.E.R. 2 - dyskusja przedpremierowa


danieldino

Rekomendowane odpowiedzi

Ignachinio - one zostały tam zdobyte na bolszewikach i zmieniono im nazwy - co do motywu bitwy o Czernobyl - 27.04.1920  to tak samo nie wzięto do tej pory motywu z 1/3 strefy białoruskiej.

p.s. lubię oglądać jak filmowy stalker bawi się z psem nad Prypecią a za rzeką widać działającą elektrownię - 1978 rok.

p.s. 2 - oczekiwania  na S 2 - brak, co będzie to się zagra i wtedy można porównać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 650
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość Diegtiariow

Trailer S.T.A.L.K.E.R. 2 z alternatywnym dźwiękiem (z nowym i z trylogii Stalker):

 

Lokacje z trylogii (ZP, CzN, CCz) mają razem 8 km2, a S.T.A.L.K.E.R. 2 będzie miał 64km2. Czyli 8 razy więcej niż 3 części razem.

6dBBliUsiPgfnNvbYk5f5jUnaKio_S24eVb7eJiz

 

Porównanie cen na oficjalnej stronie stalker2.com:

  Pokaż ukrytą zawartość

 

Rzadki promo-art S.T.A.L.K.E.R. 2 Serce Czarnobyla, widziany na Xbox & Bethesda Games Showcase i Xbox Games Showcase Extended. Ta grafika jest również używana na końcu gameplay'owego trailera dla strony gry na oficjalnej stronie Xbox

  Pokaż ukrytą zawartość

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Diegtiariow

 

  • Na streamie u Wolfstalkera na YT, GSC odpowiedziało pewnemu użytkownikowi, że będą niektóre rzadkie bronie z unikalnymi charakterystykami. Ale żeby je dostać, trzeba będzie się postarać.
  • Co więcej, specjalnie wyłączono AI na minimum dla trailera. W grze będzie można wybrać, jak często i ile kulek będziemy zdobywać. [OBRAZEK]
  • W Microsoft Store pojawił Season Pass. [KLIK]
  • Morgenshtern zostanie testerem Stalkera 2? [KLIK]
  • GSC o mini-grach - na razie NDA
  • 64 km2 to tylko powierzchnia naziemnych lokacji

 

I kolejny film od Antishnapsa: [KLIK]

  • Gameplay był robiony w rozdzielczości 4K. Jeśli twój komputer spełnia wymagania gry, to możesz pograć w nią w rozdzielczości 4K.

 

#EDIT 23.06.2021r.

I zmienili wyciszone wideo na stalker2.com:

  Pokaż ukrytą zawartość

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Diegtiariow

«Wszystkiego jeszcze nie odgadliście»: szybki wywiad z PR-managerem S.T.A.L.K.E.R 2 Zacharem Boczarowem o gameplay'owym trailerze.

  Cytat

webp

- Najczęstsze pytanie, jakie spotykamy w sieci po wideo z E3: czy była to żywy gameplay, czy nie? Jak blisko jest do tego, co będzie w samej grze?

- Tak, to jest gameplay, i jest bardzo zbliżony do tego, co będzie w grze. Oczywiście do takiego obrazu potrzebny jest dość mocny komputer PC - ale chyba wszyscy już widzieli wymagania sprzętowe.

- Ogólnie jest to ciekawy precedens: na światowej wystawie trailer oczekiwanej gry jest po rosyjsku. Jak to się stało i dlaczego zdecydowaliście się pokazać ścieżkę dźwiękową po rosyjsku, a nie po angielsku?

- Lipsink został nagrany do rosyjskiej mowy. Oczywiście, oglądaliśmy z Microsoftem kilka iteracji trailera. Na pewnym etapie wspólnie postanowiliśmy, że tak będzie bardziej klimatycznie.

Osobno podkreślę tu jeszcze raz, że będzie pełne tłumaczenie (głos i napisy) na trzy języki: angielski, ukraiński, rosyjski.

- Czy głos, który słyszeliśmy w trailerze - jest końcowy czy wybrany do trailera?

- Nie mówię, że został napisany specjalnie z myślą o trailerze, ale oczywiście to się jeszcze zmieni, prace idą pełną parą.

- Kto pisze dialogi? Należy zaznaczyć, że w porównaniu z pierwszą częścią są bardziej… teatralne, czy coś takiego. W duchu Ice-Pick Lodge.

- Piszą scenarzyści i narratorzy - tak jak w innych zespołach.

Czy to komplement na końcu pytania? Dla mnie «Мор» (Pathologic 2) jest bardzo mocny w narracji i dialogach.

e4cb4c6c-04f3-5f40-847c-b3f3c0fd06c8

- Kim jest ten facet na dachu, który jest obecnie porównywany do Leona Kennedy'ego w sieci? Można trochę tła?

- Tak, oczywiście. Powiedzmy - ważny punkt fabularny, ale to nie koniec losowego zadania pobocznego. Postać jest niejednoznaczna. Myślę, że kiedy ludzie zrozumieją pełnię tej sceny, będą zachwyceni – jak z tym momentem na plaży z Death Stranding.

Widziałem już dość ciepłe domysły w Internecie, ale myślę, że nie można w pełni zrozumieć sytuacji z dostępnymi informacjami. Przepraszamy :(

Ma też skrytkę zawierającą dużo szamponu.

Dużo szamponu.

To był żart.

- Wszyscy pamiętamy, jak wiele obietnic było w przypadku pierwszego S.T.A.L.K.E.R. I wojna frakcji, transport i wiele więcej. Potem to wszystko odrzucono. Czy jest coś, co już trafiło pod nóż w drugim Stalkerze?

- Wojna frakcji była w «Czystym Niebie», transport dodano w modach. Szczerze - za półtora roku nie przypomnę sobie, żeby coś zostało wycięte.

- Opowiedz nam o otwartym świecie S.T.A.L.K.E.R. 2. Wiadomo, że będzie bezszwowy - nie będzie ładowania podczas przechodzenia pomiędzy lokacjami. Ale jak duży? Będzie szybka podróż między lokacjami?

- Będzie duży – 64 kilometry kwadratowe bez możliwości podróżowania transportem. Szybka podróż była już w serii i powróci, ale w niestandardowej wersji.

- W trailerach można zobaczyć wiele miejsc z pierwszych części, znanych fanom – bagna z «Czystego Nieba», Prypeć i tak dalej. Ile jeszcze starych lokacji będziemy mogli odwiedzić i czy będą nowe? Pokazano na przykład «Dugę».

- Nie będę wymieniał konkretnych lokacji, ale cała mapa gry - mieszanka nowych i starych. W tym samym czasie stare, jak widać po Bagnach i Wiosce Nowicjuszy, również się zmieniły z biegiem czasu.

Przyjrzyj się Strefie za Nieznajomym na dachu. Jest co najmniej jeden ciekawy budynek, który można rozszyfrować, ale nikt jeszcze tego nie zrobił.

- W grze pojawi się około 30 rodzajów broni z możliwością modyfikacji. Opowiedz nam więcej o tym drugim. Jakie rodzaje ulepszeń będą w grze?

W przyszłości planujemy poświęcić temu tematowi pełny update.

- Czy będzie możliwe dołączenie do frakcji w trakcie fabuły i czy to wpłynie na fabułę?

- Wybór ideologii i frakcji bezpośrednio wpływa na zakończenie.

- Jak wiemy, Siergiej Grigorowicz dał wygląd jednej z postaci w ostatnim trailerze. W S.T.A.L.K.E.R. 2 jest więcej cameo twórców?

- Tak, to jest właśnie Siergiej. Cameo twórców pojawia się zarówno w marcowych dziennikach twórców (tam, gdzie pokazano zęby), jak i w gameplay'owym trailerze.

71d63605-9b56-506b-a8a0-1f42a5d5e678

- Jaka jest inspiracja sequelem? Czy wzięliście jakieś pomysły z kina, serialu lub innych źródeł?

- Wydaje mi się, że gdy w zespole są setki osób, źródła inspiracji, choćby ze względu na liczbę, splatają się w coś nierozłącznego. Myślę, że głównym i powszechnym źródłem inspiracji jest sama Strefa.

- Ile anegdot i opowieści przy ognisku nagraliście w sequelu?

- Tak.

- Czy w grze pojawią się nowe frakcje, mutanty, anomalie? O jakich najciekawszych możesz opowiedzieć? No, chociażby zdradzić kawałek.

- Tak, pod każdym względem. W trailerze zdradziliśmy jedną frakcję - nazywa się «Варта» [Warta] (swoją drogą, to nie są bandyci z fabryki, jak wielu myślało). A jeszcze w pierwszym trailerze pojawiają się nowe potwory, których nikt nie zauważył.

- Uwaga, ważne. Czy karawany można będzie obrabować?

- I ze względu na takie pytania przez rok męczyłeś mnie wywiadem?!

- Czy zmieni się system szukania schowków i artefaktów?

- Trailer pokazuje, że artefakty są początkowo niewidoczne, ale mogą zostać znalezione przez detektor, podobnie jak w poprzednich częściach.

- Strefa wciąż żyje, prawda? Czy ma własny umysł? Czy mogłaby urodzić własną personifikację, powiedzmy, człowieka-anomalię?

- To jest bardzo dobre pytanie. Strefa to zdecydowanie więcej niż tylko obszar, w którym doszło do katastrofy. Jest potężniejsza i niebezpieczniejsza - nawet z przemówienia Nieznajomego jest to zrozumiałe. Mogę powiedzieć, że gracze zrozumieją o wiele więcej o tym, jak Strefa jest zaprojektowana i działa – najprawdopodobniej nawet więcej, niż mogliby przypuszczać.

- Czy drugi «Stalker» jest bardziej nastawiony na Xboxa, czy na PC? Mimo to jest różnica i zawsze możesz od razu zobaczyć, do czego została stworzona gra.

- Dość trudne pytanie, biorąc pod uwagę, że konsole mają teraz Stellaris, Frostpunk i Microsoft Flight Simulator.

S.T.A.L.K.E.R. od zawsze był wydawany wyłącznie na PC, a dopiero teraz debiutuje po raz pierwszy na konsolach. Prawie cała baza fanów jest na PC. Ze względu na partnerstwo z Microsoftem, gracze bardzo martwią się wersją na komputery, ale jest to nierozsądne. Naprawdę chcemy jak najlepszych wrażeń na obu platformach, ale pamiętamy o naszych korzeniach.

 

Podziękowania dla Daniła Korteza za pomoc z pytaniami

#stalker #stalker2

Rozwiń  

 

Źródło: dtf.ru

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Diegtiariow

Szczegóły:

  • Wszystkie elementy będą jeszcze dopracowywane i doszlifowywane;
  • Fizyczne edycje pojawią się w sprzedaży już wkrótce. O starcie składania zamówień GSC poinformuje w swoich społecznościach;
  • Ilość fizycznych edycji będzie ograniczona;
  • GSC myślą o koszulkach;
  • Włosy stalkerów nie będą czyste :) - wszystkich ubrudzą błotem;
  • Ekskluzywne dodatkowe zadanie opowie unikalną historię, ale nie będzie związane z główną fabułą;
  • Budynek w oddali po prawo w scenie to НИИЧАЗ (Naukowo-badawczy Instytut Czarnobylskiej Anomalnej Strefy). Potwierdził to Zachar Boczarow;
  • Morgenshtern (rosyjski raper) powiedział, że dogadał się z GSC o testowaniu Stalkera 2. GSC jeszcze tego nie skomentowało;
  • Eldar Dzharakhov wyraził ogromną chęć do napisania soundtracka do Stalkera 2. Jest on wielkim fanem tej gry;

 

Szyfr S.T.A.L.K.E.R. 2: https://youtu.be/DlEQvPSukZ4

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Diegtiariow

Ukraiński bloger OldBoi przeprowadził wywiad z GSC Game World.

Film jest po ukraińsku. W skrócie:
• W trybie singleplayer nie będzie towarzyszy w postaci innych stalkerów, psów, dronów, itd.
• Walutą w strefie będą kupony - to pieniądze, które zostały walutą narodową po rozpadzie ZSRR. Hrywny pojawiły się później.
• Morgenshtern nie będzie testował gry. GSC nie dogadywało się z nim. Gra jest testowana przez zespół.

 

Otwarto archiwum z kartowego szyfru S.T.A.L.K.E.R. 2!

Ostatecznym hasłem stało się: LIS3LGGV8W59F46PX27W. Te liczby zostały ukryte w niektórych oficjalnych publikacjach od twórców.

Wewnątrz archiwum znajduje się raport i zdjęcie: [KLIK]

  Pokaż ukrytą zawartość

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Diegtiariow

Pełny obrazek z otwartego archiwum:

-q__Fhboo3A.jpg?size=1280x758&quality=96

Nad przystankiem autobusowym znajdują się 2 literki: "NE".

 

Jak go otrzymano?:

  Pokaż ukrytą zawartość

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Diegtiariow

vwDU1NIOimg.jpg?size=1253x505&quality=96

⁉ Rozwiązywanie kartowego szyfru S.T.A.L.K.E.R. 2 jest kontynuowane!

Agenci (czyli uczestnicy gry) otrzymali na pocztę list od nieznajomego o następującej treści:

  Cytat

Cześć. Nie znamy się osobiście, ale oboje znamy stalkera o pseudonimie Szyfr. Moi ludzie w ostatniej chwili wyciągnęli go z jego ogromnych tarapatów. Z wdzięczności, opowiedział nam wszystko i podał twój kontakt. Powiedział, że można ci zaufać. Nie wiem, po co się tym wszystkim zajmujesz: z ciekawości czy na coś licząc. Tak czy inaczej, rzeczywistość jest taka, że jesteś teraz na rozdrożu. Albo będziesz pomagał dziwakom, którzy pod przykrywką NIICHAZ (Naukowo-Badawczy Instytut Czarnobylskiej Anomalnej Strefy) próbują przejąć kontrolę nad całą Strefą (i zrobić wiele innych, znacznie straszniejszych rzeczy), albo pomożesz nam. My - ci, którzy chcą ich powstrzymać. Jeśli los Strefy i całej ludzkości nie jest tobie obojętny, to wszystko, co znajdziecie wśród „media seedów”, wyślij nie do Kuratorów, ale bezpośrednio do nas. Mając niezbędne informacje, będziemy mogli skutecznie stawić im opór. Grupa „Przebłysk” (Проблеск).

Rozwiń  
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupię chyba kompa by w to zagrać.  Choć trochę nie przemawiają do mnie facjaty bohaterów. Ale każda dupa ma swój gust. 

ed...

I wiadomo, kasa musi się zgadzać dlatego rozumiem, że być może będzie jak z netflikstowskim wiedźminem. Niby ogół zakrzyknie iże jest dobrze a starzy wyjadacze, fani pełni wkurwie...nia uderzą pięścią w stół.  

Edytowane przez Zawisza
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Diegtiariow

#szyfr_Stalker2

Pierwsze -> 12 lipca - w panelu agentów na stronie Naukowo-Badawczego Instytutu Czarnobylskiej Anomalniej Strefy pojawiła się nowa wiadomość od kuratora:

  Cytat

Ostatnio spisałeś się świetnie! Z twoją pomocą wreszcie ruszyliśmy z miejsca. Nie powinieneś wiedzieć więcej. Teraz kierujemy wszystkie nasze wysiłki na znalezienie „części fotografii”. Niektóre plony będą rozprowadzane przez agentów terenowych, ale istnieje możliwość, że nasza organizacja nie jest osamotniona w poszukiwaniach. Bądź czujny, sprawdź absolutnie wszystko.
Koniec sesji.

 

iPNO5tOl4gc.jpg?size=739x1080&quality=96

Rozwiń  

 

Drugie -> W poście GSC Game World z dnia 15.07.2021 (https://vk.com/wall-15844953_590492) ukryto link do części tajemniczego obrazu.

OY3yGnxKTKM.jpg?size=1280x1092&quality=9

 

Trzecie -> Agenci na pocztę otrzymali zaszyfrowaną wiadomość od grupy Przebłysk:

  Cytat

- Witam ponownie. Mamy dla Ciebie pracę. W tym tygodniu przeprowadzimy mały atak na ich stronę. Naszym celem jest przebicie się przez ich obronę i przełamanie struktury serwisu, w nadziei, że pojawią się tam luki. Ale my możemy tylko przebić się przez ich obronę. Aby coś dostać, trzeba osoby, która jest już w systemie. Tak, takiej jak ty. Musisz wykopać wszystkie możliwe informacje. Działaj.
plik base32

 

jJr8CTbE5lw.jpg?size=1280x492&quality=96

Rozwiń  

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Diegtiariow

☢ 15 pytań do twórców S.T.A.L.K.E.R. 2 - tłumaczenie pytań z odpowiedziami:

  Pokaż ukrytą zawartość

 

Oryginalne zdjęcia:

  Pokaż ukrytą zawartość

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Diegtiariow

Na oficjalnej grupie GSC Game World pojawił się wpis i fanart'y:

  Pokaż ukrytą zawartość

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Diegtiariow

❓ Aktualizacje w rozwiązaniu kartowego szyfru S.T.A.L.K.E.R. 2.

- 22 lipca na stronie Naukowo-Badawczego Instytutu Czarnobylskiej Anomalniej Strefy (НИИЧАЗ) przeprowadzono atak hakerski. Strona była przez długi czas niedostępna, ale po ataku zauważono niewielką różnicę na stronie głównej. W głównym nagłówku strony pojawiła się linijka w alfabecie Braille'a. Po jego odszyfrowaniu stało się możliwe dotarcie pod ten adres: https://niichaz.org.ua/snap567

Przechodząc po linku instaluje się/pobiera się plik, w którym trzeba zmienić rozszerzenie na .jpeg z zawartością na czwartym obrazku.

- 22 lipca odkryto jeszcze jedną tajemnicę, zaszyfrowane alfabetem Morse'a w poście na oficjalnym kanale discord, gdzie ogłoszono przyłączenie blogera Nikolai do Bractwa Strefy. Tłumacząc kod Morse'a otrzymujemy: 067108056073067057111, co z kolei można przetłumaczyć jako Cl8IC9o. Gdy na początku dopisaliśmy "imgur.com/" i potem dokleiliśmy kod to można było otrzymać część obrazka. https://imgur.com/Cl8IC9o (Obrazek nr 5). Pozostałe części obrazka można było znaleźć w wideo od youtube-blogerów - BartGameTV i Nikolai.

 

Nikolai (0:20): https://youtu.be/lxAiiPgLoEg

BartGameTV (2:58): https://youtu.be/H4JykhaoLf0

 

 

 

- Przeszukując adresy strony internetowej Naukowo-Badawczego Instytutu Czarnobylskiej Anomalniej Strefy (НИИЧАЗ) dopatrzono się następnego archiwum z dokumentami! W archiwum, hasło które odkryto już wcześniej (Jacob2007) zawiera 2 dokumenty, w jednym z których figuruje dziennikarz Алексеенко В.З (Chodzi o tego: [KLIK])!

Link: https://niichaz.org.ua/downloads

Obrazki:

  Pokaż ukrytą zawartość

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Diegtiariow

x-QID258rwQ.jpg?size=1280x720&quality=96

⚠ W sierpniu będzie kilka wydarzeń, w których weźmie udział Microsoft, partnerzy twórców S.T.A.L.K.E.R. 2:

10 sierpnia - Xbox i Twitch znowu przeprowadzą show z indie-grami w ramach programu ID@Xbox. Początek transmisji o 19:00 czasu moskiewskiego (czyli o 17 czasu polskiego). Podobny pokaz odbył się w marcu tego roku, a pokazywane były tam dzienniki rozwoju S.T.A.L.K.E.R. 2.

Od 25 do 27 sierpnia w formacie cyfrowym odbędzie się wystawa Gamescom 2021. Wśród uczestników ogłoszony jest Xbox.

Wcześniej zespół GSC Game World podkreślił, że w tym roku planowane jest wiele różnych nowości odnośnie S.T.A.L.K.E.R. 2. W szczególności, Zachar Boczarow obiecał poświęcić jeden z dzienników rozwoju tematowi broni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Diegtiariow

W najnowszym poście na Twitterze od GSC Game World znaleziono nową część obrazu z kartowego szyfru S.T.A.L.K.E.R. 2!

Link do zdjęcia został ukryty w zakładce książki Linia ognia - https://imgur.com/GoT77IP

Obraz zawiera nowe wskazówki, a także logo Dharma Initiative - fikcyjnej organizacji naukowej z serialu Lost. Skrzyżowania z tym projektem spotkały się już kilkakrotnie w trakcie rozwiązywania szyfru. Ponadto na ścianie prawdopodobnie przystanku są słowa: "Гни свою линию" (Zegnij swoją linię).

Tak wyglądają na razie połączone kawałki. Czyżby był to screen ze S.T.A.L.K.E.R. 2? I co trzyma w ręku postać?

  Pokaż ukrytą zawartość

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za dystrybucję wersji pudełkowej będzie odpowiadać Koch Media, które było wydawcą Czystego Nieba, w którym użyto nie za ciekawych zabezpieczeń DRM (Tages Solidshield) więc raczej Denuvo jest pewne.

https://www.kochmedia.com/en/2021/08/11/koch-media-and-gsc-game-world-partner-up-for-the-physical-release-of-s-t-a-l-k-e-r-2-heart-of-chernobyl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 11.08.2021 o 13:20, ZapomnialemLoginu napisał(a):

w którym użyto nie za ciekawych zabezpieczeń DRM (Tages Solidshield) więc raczej Denuvo jest pewne.

Rozwiń  

No nie przecież jak człowiek miał oryginalną grę to czasem po 10 razy uruchamiał bo ten ich drm był taki fajny. A jak wyszly systemy 64 bitowe czy w ogóle win 7 to trzeba było ściagać sterowniki nowe tages bo w ogóle oryginalnej gry nie odpaliłeś. Także lepiej niech Koch z tych swoich "sprawdzonych" rozwiązań nie korzysta :D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.