Skocz do zawartości

Symulatory pola walki: ARMA, IF oraz ciekawe mody i mody typu S.T.A.L.K.E.R do ARMA II CO


czernobyl10

Rekomendowane odpowiedzi

@tom3kb grałem w tą misje do ARMA II i cieszę się, że będzie misja do ARMA III. Pobiorę i zainstaluje. Inna sprawa to czy zagram ponieważ ogrywam misje z warsztatu. Mam ulubiony zbiór misji do których powracam bardzo chętnie i przeszedłem je po kilka razy. Aktualne misje są przerabiane przez autorów więc dostajemy nowe wersji do zagrania. Obecnie powróciłem do serii FHQ ponieważ ukazały się zmienione wersję starych misji oraz nowe misje. Człowiek grając w jedną misję od kilku lat staje się tradycjonalistą i przyzwyczaja się do gry. Obecnie zamierzam przypomnieć sobie misje serii FHQ oraz zagrać w nowe misję z tej serii. Oczywiście krótki komentarz z misji zobaczycie w wątku. Jeżeli ktoś chce spróbować swoich sił w grze ARMA III to zachęcam do zakupu. Uważajcie natomiast podczas gry. Gdy usłysz wystrzał to zapewne zginąłeś. Giniesz na początku często i nawet nie wiesz kto strzelał. Po około 100 godzinach gry opanowujesz zasady sterowania i wiesz kto strzelał. Polecam ARMA 3.:t3m:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Promocja na steamie. Opłacalne https://store.steampowered.com/sub/95419/

https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=877684623

Kolejna ciekawa, długa i trudna misja dla gracza pojedynczego lub drużyny. Naszym celem jest odnalezienie zaginionego oddziału partyzantów na terenie Thirska. Mała podpowiedź, na początku radze zaatakować obóz Czedaków aby zdobyć gogle noktowizyjne ponieważ większość walk toczyć będziemy nocą. Długość misji to około 5-6 godzin. Po odnalezieniu zaginionych partyzantów musimy przebazować wszystkie siły do nowego obozu. Dopiero po przebazowaniu całego oddziału misja zakończy się. Polecam misje, ciekawa i trudna rozgrywka to podstawowe zalety misji z serii FHQ.

misja.jpg

mapa.jpg

obóz Czedaków.jpg

odnaleziony oddział.jpg

w drodze do nowego obozu.jpg

czołg czedaków.jpg

nowy obóz misja zakończona.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

W związku z awarią komputera pozostał mi powrót do wcześniejszych gier z serii ARMA. Tak wyszło na steamie na starym komputerze mam zainstalowaną ARMA Złota edycja oraz ARMA II wraz ze wszystkimi dodatkami. Pobrałem mnóstwo modów, addonów misji i kampanii, bądźcie gotowi na ciekawe relacje. Okazuje się że ARMA II wraz z dodatkiem OA nadal żyje dzięki steamowi. Co prawda nie jest tak popularna jak ARMA III ale nadal gra sporo osób. W końcu zagram w poprawioną wersję moda CWR, pobrałem wszystkie missionspacki jaki tylko są dostępne. Więc szykujcie się na ciekawe opisy. Dokończę w końcu wątek o modach serii Stalker do ARMA II OA/CO. Bądźcie gotowi. Jeszcze jedna dość istotna uwaga. ARMA II/OA jest na steamie. Wszystkie mody i misję instalujemy w głównym katalogu gry Operation Arrowhed ponieważ ARMA II uruchamiana jest jako mod/DLC do gry. Nie stosujcie żadnych programów typu laucher ponieważ nie wczytają wam ARMA II. Nie oznacza to porzucenia ARMA III tylko odsunięcie rozgrywek w czasie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, czernobyl10 napisał:

W końcu zagram w poprawioną wersję moda CWR, pobrałem wszystkie missionspacki jaki tylko są dostępne.

Panie to masz "kilka lat grania" :) choć nie wiem czy wszystkie missionpacki były testowane z najnowszym CWR ale w0lle raczej nie zmieniał classnames jednostek itp tylko robił poprawki w konfigach więc na 99,9% wszystko powinno śmigać.

Oprócz dwóch oficjalnych kampanii mogę polecić te 3. Na pewno je masz jak pobierałeś ze strony CWR 2 albo armaholica, nie wiem czy były na steamie.

Red Hammer, to trzecia oficjalna kampania z gry, gramy jako rosyjski żołnierz http://www.armaholic.com/page.php?id=20627

Operation Merkury, duża kampania dla komandosów http://www.armaholic.com/page.php?id=29532

ULOTC wielka kampania, zrobiona jako mission pack dla brytyjskich jednostek, 30 misji http://www.armaholic.com/page.php?id=20635

Z mission packów to mogę polecić te robione przez Sandera, czasami trudne ale b.fajne, da się grać zarówno w coopie jak i w singlu, tutaj 200 misji http://www.armaholic.com/page.php?id=14618

A tutaj 25 http://www.armaholic.com/page.php?id=17003

Tu znowu 20 http://www.armaholic.com/page.php?id=20223

Od siebie trochę prywaty, też zrobiłem dwa mission packi do CWR 2, jeden niestety w0lle gdzieś zapodział na stronie moda jak ją aktualizował :023: ale jest na armaholicu i innych stronach

http://www.armaholic.com/page.php?id=22463

ten drugi gorszy i mniejszy http://www.armaholic.com/page.php?id=29052

4 godziny temu, czernobyl10 napisał:

Dokończę w końcu wątek o modach serii Stalker do ARMA II OA/CO.

Jeśli chodzi o "kampanie" z serii Conspiracies od sled88 (zerknąłem w twój temat) to bardzo mi się nie podobały te mody, to takie pojedyncze misje, gdzie na mapie zrobił niby kilkanaście zadań, brak briefingów i celów misji, nie wyglądało to za dobrze, no i wszelkie addony stalkerskie do army 2 były cienkie, szczególnie te z npcami co mieli ręce jak gumowe węże bez łokci ;)

Jest świetna kampania Namalsk Crisis http://www.armaholic.com/page.php?id=14194

ona jest trochę w klimatach stalkerskich, mapa z obiektami i budynkami z gier stalker, modele npców, mutanty itd.

@edit

O widzę, że Namalsk Crisis ograłeś i masz podobne zdanie jak ja na jego temat :)

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gry na parę lat to dobrze napisane ponieważ w ARMA III gram od 2013 r. do 2018 r. więc rozgrywki mi zajęły 5 lat. Teraz powracam do wcześniejszych gier z serii. Jedno mogę powiedzieć i to smutne ale tak musi być. Nowa gra powoduję porzucenie czasem ciekawych modów i serii misji do wcześniejszych gier. Tak jest w przypadku ARMA Armed Assault. Większość misji szczególnie tych rozgrywanych na modzie zawierającym wyspy nie działa, sam mod ace nie działa więc pozostaje gra w mody które działają co ogranicza ilość misji. Nie mniej nadal jest tego sporo. ARMA II OA/CO to mnóstwo misji, modów i kampanii. Wyjście ARMA III jak dotychczas najlepszej części w całej serii gier spowodował że przestałem grać w AII OA/CO. Teraz następuje powrót do starej dobrej części gry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.armaholic.com/page.php?id=18066

Ciekawa kampania do ARMA II/OA/CO której akcja dzieje się na Wyspie Thirsk. Kampania składa się z siedmiu misji o długości ok. 1-2 godzin. Gramy jako członek Organizacji militarnej i wykonujemy zadania przeciwko prorosyjskim rebeliantom. Misje wymagają modów z serii ACE które znacznie urealniają rozgrywkę oraz ją utrudniają. Kilka screenów z pierwszej misji poniżej.

 

20180823231430_1.jpg

20180824001954_1.jpg

20180824005159_1.jpg

20180824010603_1.jpg

20180824010819_1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

cwr2_logo_bright-200x200.png

Zacząłem grać w misionspack Sandersa do moda CWR. Misje ciekawe i trudne, można śmiało napisać iż autor skierował swoją twórczość do graczy znających zasady gry a w szczególności położył nacisk na rozgrywkę w trybie wieloosobowym. Najwięcej satysfakcji osiągamy w grze pojedynczej gdy zakończymy misję. Jeszcze uwaga: nie działają misję w których musimy stosować spadochron, tu po prostu nie pojawia się nam spadochron i bohater ginie. Poniżej kilka screenów z misji rozgrywanej na jednej z wysp. To białe to jest po prostu mgła. 

Poniżej screeny z innej misji. Nie łatwo jest atakować i bronić się przed drużyną przeciwników. Polecam zagrać i samemu się przekonać.

CANARD.jpg

mgła.jpg

przeciwnicy.jpg

20181226021349_1.jpg

20181226023938_1.jpg

20181226032357_1.jpg

20181226035505_1.jpg

20181226040349_1.jpg

20181226041344_1.jpg

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@czernobyl10 Przed rozpoczęciem misji zerknij w briefingu w zakładkę z żołnierzami. Możliwe, że spadochrony sam musisz im dodać do wyposażenia.

Dawno nie grałem ale standardowe jednostki z army to miały taki "automatyczny" spadochron zawsze ze sobą. Jak ty wyskoczyłeś z samolotu/śmigłowca i dałeś rozkaz oddziałowi to potem ze swojego Menu akcji wybierałeś otwórz spadochron i reszta oddziału też to robiła.

Ewentualnie użyj radia ~ i po komendzie wyskoczenia dla wszystkich sprawdź czy nie ma też komendy otwarcia spadochronu.

Przy okazji w misjach Sandera sugeruję dawać ludziom tyle wyrzutni p-panc i rakiet ile fabryka dała, jak są do wyboru plecaki to w nie też napchać, plus ładunki wybuchowe. Sam też zawsze brałem jakiegoś LAWa i ze 4 albo więcej rakiet w zapasie bo z celnością AI to jest różnie, a sprzęt opancerzony jest twardy.

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Misje Sandera to i ja polecam w opór. Te misje to jedne z najlepszych rzeczy, jakie mnie spotkały w tej grze. Są dobrze zbalansowane, nie ma co iść bezmyślnie przed siebie, ale też nie ma zbyt wielu sytuacji, gdzie można się solidnie wkurzyć.

No i tak jak pisze @tom3kb, LAW to podstawa, ja praktycznie nigdy nie daje AI wyrzutni, tylko same rakiety. Nigdy nie wiadomo ile przyjedzie jeszcze BMP, a AI strzela z LAW do Uazów, co jest marnotrawstwem.

A co do spadochronu. Nie masz czasem równocześnie zainstalowane Invasion 1944? Bo ten biały HUD właśnie z niego pamiętam, a I44 podmienia spadochrony na inne. Może w tym jest problem.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uuu takich globalnych modów to lepiej razem nie włączać bo to jest proszenie się o kłopoty. Granie w cwr oddzielnie i w i44 też oddzielnie, jeszcze CSLA polecam.

Przy okazji jak masz jakieś zapisane misje z taką kombinacją to na czystym cwr musisz zacząć je od nowa bo masz porypane zapisy i ci się wykszaczą podczas wczytywania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyłączyłem inne globalne mody a miałem włączone:

I44

Unsung 

CSLA

RHS

cwr2_logo_bright-200x200.png

Misja ze spadochroniarzami ruszyła, tylko jeden problem że przeciwnicy tzn radziecka piechota morska ma niewidzialne mundury ale to pewnie wina RHS który zmienia jednostki i wyposażenie. RHS wyłączyłem po skończeniu misji. Niestety laucher zewnętrzny nie działa na wersji Steam gry gdyż nie widzi ARMA II jako moda a tak jest zrobiona wersja Steam że ARMA II jest modem do Operation Arrowhead. Obecnie jeden mod globalny to CWR2. Teraz już wiem czemu zdarzało się że nie zaliczało zadań, ginęły obiekty będące przedmiotem zadań oraz oddział nie posiadał pojazdu mimo opisu zawartego zadania.

Kilka screenów poniżej:

 

20181227005158_1.jpg

20181227005648_1.jpg

20181227013044_1.jpg

20181227021016_1.jpg

20181227021821_1.jpg

20181227033900_1.jpg

20181227034217_1.jpg

20181227034717_1.jpg

20181227035831_1.jpg

20181227041633_1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To i tak dobrze, że ci misje chodziły przy takim koktajlu modów. :)

 

A nie lepiej zrobić sobie na pulpicie kolejny skrót do Arrowheada i w jego właściwościach tam gdzie jest uruchamianie na końcu linijki dopisać po spacji

-mod=@nazwa moda, np @csla albo jak chcesz kilka modów to

-mod=nazwamoda1;nazwamoda2

I takim skrótem odpalasz grę już z wybranym modem, a nie wyłączasz po kolei wszystkie mody bo teraz to zagram w to, a później się okazuje, że zapomniałeś coś odznaczyć i się gra kaszami.

Z cwr mógłby być problem jak masz dużo folderów z długimi nazwami ale to zawsze można poskracać.

Ja sobie zrobiłem folder na pulpicie i tam miałem kilka takich skrótów nazwanych csla, i44, unsung, cwr i cyk odrazu odpalałem to w co chciałem grać.

Stara metoda jeszcze z przed czasów launcherów.

Trochę nie rozumiem co ci nie działa w launcherze, gra tak zawsze widzi arme 2 jak masz Arrowheada, że to niby "mod". Może w tym launcherze masz wybór czy odpalać tylko arme 2 czy też obie, przejrzyj opcje. Jak coś to zaznacz, wybierz żeby uruchamiał obie  może to być nazwane Combined Operations albo np a2+oa czy jakoś podobnie.

 

Inna metoda.

Nawet w opcjach gry w Expansions tam gdzie jest lista modów jest tez Arma 2. Tam też możesz możesz zaptaszać, odptaszać mody z którymi chcesz aktualnie grać. Taki launcher :) Ale po zmianie na liście chyba trzeba uruchomić ponownie grę żeby zadziałało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@czernobyl10 a nie wiem czy widziałeś ten najnowszy mission pack do CWR

http://www.armaholic.com/page.php?id=34174

19 misji z cutscenkani, intrem i outro, nagrany voice acting, skrypty, muzyka (pewnie też od kapeli autora), temu gościowi (nettrucker) nie raz pomagałem w robieniu misji i kampanii, zna się na rzeczy to powinny być ciekawe i zróżnicowane.

Grasz jako OPFOR (partyzanci) w czasie konfliktu, który przeradza się w WW3.

Instalacja, najlepiej w folderze z grą w katalogu missions zrób sobie kolejny folder np o nazwie The Lasy War i tam je wrzuć to wszystkie będziesz miał w jednym miejscu, nie pomyślisz z innymi.

...\Operation Arrowhead\missions\The Last War

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to ja jeszcze dodam od siebie, że Sander robił misje nie tylko pod CWR2, poniżej inne przykłady twórczości tego autora, które udało mi się znaleźć.

http://www.armaholic.com/page.php?id=9087&amp

http://www.armaholic.com/page.php?id=12735&amp

http://www.armaholic.com/page.php?id=15673&amp

http://www.armaholic.com/page.php?id=11147&amp

http://www.armaholic.com/page.php?id=20223&amp

http://www.armaholic.com/page.php?id=17297&amp

http://www.armaholic.com/page.php?id=8342&amp

Z wyżej wymienionych, póki co grałem tylko w ten pierwszy. Misje są utrzymane w tym samym stylu, co te do CWR2, co jest moim zdaniem na plus.

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja miałem wszystkie jego mission paczki ściągnięte, kilkaset misji do ogrania :D te współczesne fajnie się ogrywa z RHSem i jakimś packiem jednostek podmieniającym amerykańskie jednostki.

Słowo kluczowe Replacement Pack, paczki zawierają konfigi podmieniające oryginalne jednostki z gry na te z modów.

No i obowiązkowo JSRS, mod dźwiękowy, miażdży uszy wtedy ;)

I dla lepszych efektów wizualnych jeszcze Blastcore żeby wszystko ładnie wybuchało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cwr2_logo_bright-200x200.png

Kolejna misja do CWR mamy zdobyć stanowisko dowodzenia i oczyścić miasto, jak na razie tylko dwie ofiary u atakujących (ja) i zadanie nr 1 wykonane. Jak to u Sandersa grubo, po zlikwidowaniu patrolu pojawiły się pojazdy opancerzone: BWP oraz dwa BTR-60. Na horyzoncie widzę krążącego BTR który wspomaga obronę miasta czyli cel nr 2.

20181228013709_1.jpg

20181228035238_1.jpg

20181228024153_1.jpg

20181228035430_1.jpg

20181228044835_1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@czernobyl10

Trochę to trwało ale udało mi się i na płytkach znalazłem kampanię Operacja Odzysk :028: by artek3333

Wrzucam tutaj, a nie na PW bo może jeszcze komuś się przyda, nie znam za wielu polskich missionmakerów którzy robili kampanie więc taki trochę rodzynek.

Link do kampanii:

https://www113.zippyshare.com/v/ILqF3itu/file.html

Wymagane addony:

http://www.armaholic.com/page.php?id=6471

http://www.armaholic.com/page.php?id=10001

Opis kampanii:

Spoiler
Operacja Odzysk

Po wojnie domowej w 2009r. w Czarnorusi powstało wiele partii politycznych. Jak, to w kraju demokratycznym, mandat uzyskała również organizacja Czerwona Gwiazda tworząc swoją partie. Po nowych wyborach prezydenckich i utworzeniu koalicji demokratycznej powstał bunt kilku partii napędzanych przez Czerwoną Gwiazdę. Po raz kolejny Czerwona gwiazda postanowiła zamiast dyplomacji użyć siły, mając znaczne poparcie wśród ludności pionu wschodniego. Bardzo szybko doszło do zamieszek i utworzyło się wiele grup walczących z rządem. Rosjanie natychmiast wysłali swoje wojska, aby zapobiec rozpowszechniania się chaosu, lecz walki nadal trwają i dopuszcza się zbrodni na ludności cywilnej. Prezydent Czarnorusi Bohdan Hawrylko zwraca się do Stanów Zjednoczonych o, jakąkolwiek pomoc w rozwiązaniu konfliktu. Po przeprowadzeniu rozeznania, USA w porozumieniu z Rosją przystępują do Operacji o kryptonimie Odzysk.


Pamiętajcie, że nie jestem Tom Clancy's aby fabuła była nie wiadoma jaka :]
Głównymi bohaterami kampanii jest grupa z jednostki Navy SEALs o kryptonimie Rekin. Grupa wraz z agentami CIA zostaje wysłana do Zagori celem przeprowadzenia rekonesansu sytuacji w kraju. W kampanii mamy możliwość wczuć się w role nie tylko, jako operator, Navy SEALs, ale również, jako członek oddziału Marines, tajnej sekcji snajperów, pilota bojowej maszyny z WOC, a nawet Rosyjskiego specnazu. W niektórych misjach mamy możliwość wyboru dodatkowych zadań, które mają wpływ na przebieg w kampanii. Kampania posiada 2 zakończenia w zależności od wyboru samego gracza. Kampania posiada dodatkowe podkłady muzyczne oraz dialogi, czyli Vocie, system plików bikb odpowiedzialne za tłumaczenie dialogów w języku polskim.

Sprawy techniczne:
Aby grać wymagana jest (Arma 2) wraz z dodatkiem (Arma 2 operation arrowhead) spatchowane do wersji 1.62. co razem daje (Arma2 combined operations) kampania wykorzystuje broń z dodatku PMC, który jest już w patchu.
Większość misji w kampanii jest długa i rozbudowana, czasem mogą pojawić się jakieś problemy w danej misji i utknąć, bo nie zaliczy się jakieś zadanie, itp. W razie problemów służę pomocą i proszę zadawać pytania na forum. Z góry przepraszam za niepoprawne dialogi w języku angielskim niektórych bohaterów, to najsłabsza strona mojego tworu. Nie wiem jak kampania zareaguje używając dodatkowych modów np. ACE.

Jest nawet "krótkie" intro.

 

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Oczywiście jeżeli ktoś chce wypróbować jak się gra w "najnowszą" ARMA 3 to trzeba wypróbować. Oczywiście gra jest już obecna na rynku od 6 lat. Aktualnie wróciłem do AIIOA i nadal pozostaje przy przechodzeniu misji Sandersa. Zapowiada się bardzo długa gra ponieważ kilkaset misji zapewni długie tysiące godzin rozgrywki. Oczywiście dalej czekamy na nową wersję moda CWR2. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.