Gość Diegtiariow Opublikowano 7 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2013 Tytuł oryginalny: Смерти вопреки 1.5: Послушник Platforma: Zew Prypeci 1.6.02 Data premiery: 07.12.2013 r. Autorzy: Geonezis i inni Autor spolszczenia: @kondotier Śr. długość rozgrywki: ok. 10 godzin OPIS: Spoiler Ten niezaplanowany epizod serii Na przekór śmierci przenosi nas do czasów sprzed drugiej wyprawy Striełoka do samego centrum Zony. Wydarzenia rozgrywają się na nie znanym dotąd terytorium, które jest położone na północnym zachodzie od znanych nam Bagien. Nowe terytorium zostało ochrzczone przez stalkerów „Doliną cieni”. To niegościnne miejsce przyciąga wielu włóczęgów z różnych formacji, poczynając od zwykłych stalkerów, a kończąc na przemytnikach i kopaczach. Jednym z nich jest stalker o ksywce Ełaj. Tutaj rozpoczyna się Twoja przygoda. Cechy moda: nowa fabuła; nowa lokacja; duża ilość anomalnych tworów; Bardziej niebezpieczne i żywotne mutanty; nowe uzbrojenie oraz widoczne artefakty. Pełna lista autorów: Spoiler FaLcon - левел дизайнер, моделлер, SDK. Винторез94 - левел дизайнер, SDK. Goroff - моделлер, текстурщик, заселение, партиклы, конфиги. Geonezis - организатор, главный квестер, скриптер, сценарист. Skyff - сценарист. ХОВАН - главный скриптер. Malik - текстурщик, дизайнер, сайт. HitmanNew - квестер, SDK. FantomICW - квестер. Aaz - моделлер. Помощники команды: kv0, Скат, hakim, Scarabay, nikitalebedin, Unfear, RazRuSchiTeL, den-stash. Uwagi: Spoiler Zmiany graficzne w modzie powodują, że będzie stanowił dość spore wymagania dla możliwości komputerów. Mod jest zestawiony z mniejszych fragmentów i opublikowany celem poznania jego poprawności oraz zbadania obciążenia sprzętu, przed premierą kolejnej odsłony serii. Rekomendacje: Róbcie częste zapisy. Należy unikać quicksave'ów. Należy uważnie czytać dialogi i wszelkie notatki. Nie należy umieszczać w szybkim slocie przedmiotów, którego objętość zajmuje więcej niż jedną kratkę. Zaleca się wyłączenie autozapisów w opcjach. Zaleca się nie używania DX11. Wymagania Systemowe: System operacyjny: Win 7 x6 Procesor: Intel ® Core ™ i3-560 Processor (4M Cache, 03:33 GHz) lub wyższe Pamięć RAM: 4 GB lub więcej VRAM: 1024 MB lub więcej GALERIA: Spoiler Grafiki: Spoiler Przegląd moda od AP-PRO: INSTALACJA: Spoiler Pobrane archiwa należy rozpakować, a następnie przenieść do głównego katalogu z grą. LINKI DO POBRANIA: Spoiler Mod + spolszczenie + patch: Nasz serwer - [KLIK] MEGA - [KLIK] Samo spolszczenie: Nasz serwer - [KLIK] Testerzy wersji zamkniętej: @kondotier, @cichy Konsultacje: @smox Autor spolszczenia moda NIE WYRAŻA ZGODY na jego uploadowanie / publikowanie na inne serwery niż forum stalkerteam.pl Paczka uzbrojenia od @gawron na bazie Weapon Replacer: Nasz serwer - [KLIK] Cloud.Mail - [KLIK] Źródło: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 7 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2013 INSTALACJA NA POLSKĄ PLATFORMĘ: 1. Po wypakowaniu kopia katalogu rus z przemianowaniem na pol. (gamedataconfigstext) 2. Tworzymy plik localization.ltx z taką zawartością:[string_table]language = polfont_prefix = ;_cent ;_westi wklejamy tu: gamedataconfigs 3. Gramy. Rozpoczynamy na nowej lokacji Wioska Cieni :woot: . screeny z Pol gry: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 8 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2013 Chcę dodać informację o modzie, wyczytaną na rus forum.Mod został wypuszczony jakby do testowanie, przed wstawieniem go do jakiejś większej całości. Wygląda na to, że będzie częścią składową, zapowiadanego wcześniej "Prologu". Jest to mod jednej lokacji. Ma wysokie wymagania od komputera ( co widać w #1 ).Mam nadzieję, że ta informacja nie zniechęci do zagrania w niego, tych co mają odpowiednie komputery i systemy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 9 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2013 (edytowane) Nowy patch który usprawnia:- Dodano technika z Maranowa- Naprawiono błąd z pierwszej misji- Naprawiono błąd występujący z jedzeniem konserw- Dopełniono spawny kwestownych artefaktów- Poprawiono skłonności i u lekarza- Naprawiono LEP- Poprawiona pogoda, słońce jest większe - Drobne błędy Patch jest na końcu w 1 -szym. poście. Trailer:http://www.youtube.com/watch?v=9ia-bumm0hM Edytowane 16 Kwietnia 2014 przez kamil190 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 10 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2013 Jeszce jeden patch: http://yadi.sk/d/rh77V-0iDzMoC - Dotyczy: Wylot z chemiczną anomalią, nakładamy na mod patch. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 11 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2013 (edytowane) Trailer:http://www.youtube.com/watch?v=HRXc1Nk3Cs4&feature=player_embedded Edytowane 16 Kwietnia 2014 przez kamil190 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 28 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2013 (edytowane) I mam przyjemność poinformować, że moda skończyłem. Mod na luzie, z bardzo nietypowym zakończeniem. GG za swój trud, zamiast nagrody dostaje... - co, dowie się ten kto moda dogra do końca.. Widać jednak, że lokacja przygotowana dla innego moda. Wiele ciekawych architektonicznie obiektów jest w nim nie wykorzystanych. Ale widać że po to, aby ich nie wyjawić za wcześnie. Daję dwa screeny. Ze znalezioną kwestową i fabularną ikoną, oraz ostatnim dialogiem, gdzie po kliknięciu w dialog GG mamy koniec gry. Zobaczymy tylko trupa GG i odchodzącego truciciela, oraz informację że zadanie wykonano.http://www.sendspace.pl/file/pic/90f1a2f2e5998056afc9270/1 http://www.sendspace.pl/file/pic/005676d917ef9d3685815bb/1 Edytowane 16 Stycznia 2014 przez kondotier Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 28 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2013 (edytowane) Prawie ten sam Anubis co w SGM 2.0 Geonezis addon. Edytowane 28 Grudnia 2013 przez kamil190 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 11 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2014 Mam pytanie. Czy ten patch 2 jest kumulatywny i ma jedynkę? Nie można pobrać jedynki i tak pytam, choć logika wskazuje, że jak jest jeszcze widoczny patch 1, to i obowiązuje. To jak pobrać ewentualnie jedynkę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 11 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2014 Znalazłem patch 1:http://pl.rghost.net/users/XOBAH/releases/Poslushnik/files/50811881 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 11 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2014 No, dzięki. Jakoś nie chciało mi tamto zatrybić, ale teraz mam już tego patcha. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 14 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2014 Kilka wskazówek dla grających w moda "Na przekór śmierci - Nowicjusz". Nie jest to poradnik przechodzenia, bo takiego mod nie potrzebuje. Mod rozgrywany jest na jednej, ale za to jeszcze nigdzie nie występującej lokacji. Nowe, bardzo ciekawe w wyglądzie anomalie, też nigdzie nie spotykane. Kilka nowych rodzai mutantów, takie jak gigantyczne zębate żaby, wielkie zębate, wychodzące z wody i chodzące po ziemi ryby, oraz byki. Znane mutanty takie jak dziki, pijawki wyglądają inaczej. Pseudo gigant i kontroler bardzo odporni na zabicie. Potrzebny wagon amunicji. Nóż na początku walki z nimi jest nieprzydatny. Przy niektórych schowkach, aby uzyskać napis o możliwości otwarcia, trzeba się mocno pochylić ( prawie patrząc na buty GG ). Po zabraniu zawartości skrytek świątobliwego, pojawia się na ok. 1,5 min film z wojny w Czeczeni. Na słabszych komputerach zamiast niego może, ale nie musi, być czarny ekran. Te 1,5 min trzeba przeczekać. Również na słabszych komputerach, po wgraniu lub zapisaniu, następuje kilkusekundowe ściemnienie ekranu. Poczekać. Grę rozpoczynamy jako dobrze wyposażony wojskowy, z pełnosprawną bronią i pancerzem, choć skromnie zabezpieczony. Tyle ile normalnie miałby żołnierz na polu walki. Więcej trzeba zdobyć. A można, mod na to pozwala. W pierwszym zadaniu po wybuchu, nasi "sojusznicy" zmieniają się we wrogów. Tak ma być. Trzeba się z nimi rozprawić. Jeśli komuś będzie mało walki, a nie pojawią się dodatkowo mutanty ciężkiej wagi, może rozpocząć grę od nowa i będą. Do trzech razy sztuka. W zadaniu z radionamiernikiem, jeśli przed dotarciem do rannego, zadanie zostanie zaliczone, to mamy pecha. Nastąpił nieprawidłowy spawn mutantów lub wrogich NPC. Musimy zaczynać grę od nowa. Wgranie sava może nie pomóc. A bez rozmowy nie damy rady grać dalej. Robimy częste zapisy, bez quicksave. Ale metoda scigacz1975, jest nieszkodliwa. Wczytujemy się w dialogi z kwestowymi NPC. Są w nich wskazówki na skrytki. Również wczytujemy się w treść notatek znalezionych w skrytkach. W nich są "zaszyfrowane" wskazówki na kolejne skrytki. W znalezionych dziennikach szukamy też "zaszyfrowanego" kodu. Kto wnikliwie przeczyta, nie będzie miał problemu z odszukaniem. Podpowiedź: szukaj tego, co do treści nie pasuje, wygląda jak błąd. Do czasu rozliczenia się z naukowcami, wszystkie znalezione artefakty nosimy za sobą. Aby podnieść artefakt, musimy mieć pełnię zdrowia. Niektóre z nich działają wstrząsowo. Nawet jak je zabieramy po złożeniu do naszego osobistego schowka. Więc lepiej nosić. Zbieramy znalezioną broń, o uszkodzeniu mniej niż trzy kreski. Ją sprzedamy bez naprawy. Koszt naprawy uszkodzonej nie zawsze jest opłacalny. Wyjątkiem jest SWD. Możemy go zabrać już przy pierwszym zadaniu. Ale naprawa sporo kosztuje, lecz się opłaca. Będzie nam kilka razy potrzebne. Szybko trzeba się postarać o jakąś strzelbę, nawet o obrzyna. najskuteczniejsza na dziki. Amunicję pozyskujemy z licznych na lokacji zwłok stalkerów. Jest jej dostatecznie dużo, nawet w nadmiarze. Wyjątkiem jest amunicja do SWD. Tyklko do kupienia i to nie zawsze, oraz naboje śrutowe. Pancerza z jakim starujemy, pozbywamy się po znalezieniu pierwszego "Bąbla", lub innego zmniejszającego radiację. Kupujemy u handlarza ten, który możemy wyposażyć w cztery pojemniki na artefakty. Będą bardzo pomocne. Ale można tego nie robić. Też się da grać, ale.... Poruszając się po lokacji, zapamiętujmy gdzie co się znajduje. Niektóre skrytki mają namiary choć precyzyjne, to bez powiązania z otaczającymi obiektami. Rozwiązanie finalne jest zaskakujące. Nietypowe. Zamiast nagrody .... ( nie zdradzę co, bo zepsuję grę) 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek48 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2014 Link do patcha 1 nie działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 14 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2014 link do patcha 1, z dziesiątego posta działa przed chwilą sprawdzałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek48 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2014 W tej chwili sprawdziłem i nie działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 14 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2014 Link do patcha 1-http://files.mail.ru/837A199800F04004BDE69E629220BFC6. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek48 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2014 Dzięki Gawron,pobrałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 16 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 (edytowane) W związku z wstawieniem linka pobrania polonizacji, do czasu uzupełnienia w #1 informuję: Ja - kondotier - nie wyrażam zgody na translokację polonizacji na inne fora, bez mojej zgody. Instalacja: Zawartość gamedaty polonizacji wklejamy do gamedata moda, ze zgodą na zamianę plików. Gramy. Edytowane 16 Stycznia 2014 przez kondotier Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 16 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 PORADNIK PRZEJŚCIA MODA: "Na Przekór Śmierci - Nowicjusz" - Poradnik przejścia. Myślę, że warto tu zacytować słowa kolegi Kondotiera. Daje wiele ważnych wskazówek - nie będę dublował dzięki temu informacji ;)."Kilka wskazówek dla grających w moda "Na przekór śmierci - Nowicjusz". Mod rozgrywany jest na jednej, ale za to jeszcze nigdzie nie występującej lokacji. Nowe, bardzo ciekawe w wyglądzie anomalie, też nigdzie nie spotykane. Kilka nowych rodzai mutantów, takie jak gigantyczne zębate żaby, wielkie zębate, wychodzące z wody i chodzące po ziemi ryby, oraz byki. Znane mutanty takie jak dziki, pijawki wyglądają inaczej. Pseudo gigant i kontroler bardzo odporni na zabicie. Potrzebny wagon amunicji. Nóż na początku walki z nimi jest nieprzydatny. Przy niektórych schowkach, aby uzyskać napis o możliwości otwarcia, trzeba się mocno pochylić ( prawie patrząc na buty GG ). Po zabraniu zawartości skrytek świątobliwego, pojawia się na ok. 1,5 min film z wojny w Czeczeni. Na słabszych komputerach zamiast niego może, ale nie musi, być czarny ekran. Te 1,5 min trzeba przeczekać. Również na słabszych komputerach, po wgraniu lub zapisaniu, następuje kilkusekundowe ściemnienie ekranu. Poczekać. Grę rozpoczynamy jako dobrze wyposażony wojskowy, z pełnosprawną bronią i pancerzem, choć skromnie zabezpieczony. Tyle ile normalnie miałby żołnierz na polu walki. Więcej trzeba zdobyć. A można, mod na to pozwala. W pierwszym zadaniu po wybuchu, nasi "sojusznicy" zmieniają się we wrogów. Tak ma być. Trzeba się z nimi rozprawić. Jeśli komuś będzie mało walki, a nie pojawią się dodatkowo mutanty wagi ciężkiej, może rozpocząć grę od nowa i będą. Do trzech razy sztuka. W zadaniu z radionamiernikiem, jeśli przed dotarciem do rannego zadanie zostanie zaliczone, to mamy pecha. Nastąpił nieprawidłowy spawn mutantów lub wrogich NPC. Musimy zaczynać grę od nowa. Wgranie sava może nie pomóc. A bez rozmowy nie damy rady grać dalej. Robimy częste zapisy, bez quicksave. Ale metoda scigacz1975, jest nieszkodliwa. Wczytujemy się w dialogi z kwestowymi NPC. Są w nich wskazówki na skrytki. Również wczytujemy się w treść notatek znalezionych w skrytkach. W nich są "zaszyfrowane" wskazówki na kolejne skrytki. W znalezionych dziennikach szukamy też "zaszyfrowanego" kodu. Kto wnikliwie przeczyta, nie będzie miał problemu z odszukaniem. Podpowiedź: szukaj tego, co do treści nie pasuje, wygląda jak błąd. Do czasu rozliczenia się z naukowcami, wszystkie znalezione artefakty nosimy za sobą. Aby podnieść artefakt, musimy mieć pełnię zdrowia. Niektóre z nich działają wstrząsowo. Nawet jak je zabieramy po złożeniu do naszego osobistego schowka. Więc lepiej nosić. Zbieramy znalezioną broń, o uszkodzeniu mniej niż trzy kreski. Ją sprzedamy bez naprawy. Koszt naprawy uszkodzonej nie zawsze jest opłacalny. Wyjątkiem jest SWD. Możemy go zabrać już przy pierwszym zadaniu. Ale naprawa sporo kosztuje, lecz się opłaca. Szybko trzeba się postarać o jakąś strzelbę, nawet o obrzyna. najskuteczniejsza na dziki. Amunicję pozyskujemy z licznych na lokacji zwłok stalkerów. Jest jej dostatecznie dużo, nawet w nadmiarze. Wyjątkiem jest amunicja do SWD. Tylko do kupienia i to nie zawsze, oraz naboje śrutowe. Pancerza z jakim starujemy, pozbywamy się po znalezieniu pierwszego "Bąbla", lu innego arta obniżającego radiację. Kupujemy u handlarza ten, który możemy wyposażyć w cztery pojemniki na artefakty. Będą bardzo pomocne. Ale można tego nie robić. Też się da grać, ale.... Poruszając się po lokacji, zapamiętujmy gdzie co się znajduje. Niektóre skrytki mają namiary choć precyzyjne, to bez powiązania z otaczającymi obiektami. Rozwiązanie finalne jest zaskakujące. Nietypowe. Zamiast nagrody .... ( nie zdradzę co, bo zepsuję grę) " Zaczynamy od rozmowy z dowódcą oddziału. Ruszamy z nim na miejsce spotkania. Na miejscu okazuje się, że sytuacja nie jest tak kolorowa jak sądziliśmy. Następuje atak "sojuszników". Nasi towarzysze giną. Jeżeli mamy fart to spawn mutanta ułatwi nam zadanie - jeżeli nie musimy rozprawić się z przeciwnikami sami. Po tym dostajemy sygnał o radionamierniku. Na miejscu są zwłoki i umierający człowiek - w rozmowie z nim dostajemy namiar na pierwszy schowek świątobliwego. Uważnie czytamy dialog. W drugiej notatce mamy jasno - pomówić z Barmanem. Ten odsyła nas do Winatara. Za pomoc w odnalezieniu kolejnej notatki mamy zlikwidować bandytów i odzyskać kontener. Tak robimy. Po tym idziemy ponownie do Wintara - kolejne zlecenie - zabić szabrowników. Niestety to nie wszystko. Udajemy się do bunkra naukowców by pomóc im zebrać niezbędne artefakty. O ile nie sprzedaliśmy artów znalezionych dotąd będzie łatwo. Co prawda pobiegamy troszkę po lokacji ale arty są dobrze widoczne. Po wykonaniu tego polecenia dostajemy od Wintara namiar na trzeci schowek Georgija - w wiosce na strychu - tam go odnajdujemy. Mamy udać się do cegielni - tam na dachy przybudówki będzie kolejny schowek. Faktycznie jest. Kierując się zapisem odnalezionym w cegielni szukamy obozowiska na skraju lasu - maja tam być nabite na tyczki ludzkie czaszki - tu musimy uważać - chimera. Kondotier podpowiedział mi na nią sposób - doprowadzić by wlazła w anomalię elektra. Po kolejny dokument idziemy na Zwałowisko. Tam szybem dostajemy się do podziemia. Za autobusem na ścianie jest rura. W niej kolejna wskazówka. W wiosce jest kilka kontenerów. Szukamy tam gdzie jest auto zdezolowane. W plecaku kolejna notatka. Odnajdujemy samotny domek. Jest na południu lokacji koło mostu. W środku kolejne znalezisko - notatka - mamy szukać dalej na składzie kontenerów - w najwyższym punkcie. Teraz szukamy na składzie. Tu wskazówka odsyła nas do wrzosowiska. Tam w skarpie piwnica. Odnajdujemy kolejny dokument - mamy iść na niedokończoną budowę - tam gmach z anomalią. W czasie poszukiwania notatek znaleźliśmy w schowkach dwie książki z pewną historią - w nich jest ukryty kod do ostatniego schowka z ikoną. Po wzięciu jej zaczyna się walka z Monolitem. Po likwidacji przeciwników musimy szybko opuścić perymetr - czas mamy ograniczony. Po rajdzie przez lokację pozostaje nam rozmowa z Anubisem - teraz zrozumiemy wszystko. KONIEC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sedoro Opublikowano 16 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 (edytowane) Znalazłem literówke w polonizacji:Jak coś jeszce znajde to dodam. edit: Kolejny: Edytowane 19 Stycznia 2014 przez sedoro 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 17 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2014 Jak się nazbiera więcej, lub do zakończenia moda więcej nie będzie, wstawione będą poprawki.Na tę chwilę, nie są to sprawy uniemożliwiające, lub znacząco utrudniające grę. Mod nie zabiera dużo czasu, tak że do końca miesiąca wszystko powinno być jasne.Musi zagrać jeszcze kilka osób, wtedy mogą wyłapać ( a mam nadzieję, że nie znajdą) jeszcze inne literówki.Taki patch, będzie optymalnym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sedoro Opublikowano 17 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2014 (edytowane) Jeszcze "krzaczki" mi wyskoczyły na końcówce: Edytowane 19 Stycznia 2014 przez sedoro 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 18 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2014 (edytowane) Ten błąd był usunięty, nie wiem dlaczego wyskoczył. Tam pisze "Wyjdź za perymetr".Jeśli to wszystkie błędy jakie znalazłeś, to chyba nikt inny już więcej nie znajdzie. Dodano Tymczasowy patch na znalezione błędy. Zawartość gamedaty, wkleić ze zgodą na zamianę plików, do gamedata moda. Nie wymaga nowej gry. http://yadi.sk/d/iUK6HJC2GHDCG Jeśli nikt nie znajdzie więcej błędów, będzie ostatecznym. @Sedoro. Możesz u siebie sprawdzić, czy błędy zniknęły? Temat podbity, w związku ze wstawieniem linka do patcha. Edytowane 18 Stycznia 2014 przez kondotier Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sedoro Opublikowano 18 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2014 Jasne, wgram pacza i przejde moda na nowo. Jak będzie jeszcze jakiś błąd to napisze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 18 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2014 Ale wcześniej sprawdź na starych zapisach, czy masz je usunięte. szczególnie ten zapis pod zegarem przy czasówce.U mnie się on wyświetlał, więc sam tego nie sprawdzę. Widzę że Ci przypadł do gustu, skoro chcesz grać ponownie. Cieszy mnie to.Spawn mutantów, niekwestowych NPC będziesz mieć całkiem nowy, więc uważaj :yes: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.