MaklerR Opublikowano 6 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2018 @A6AKAH Dzięki. Dla tych których interesuje ta wzmianka: Spoiler Główny skład czeka na grupę gracza (lub jego samego) na korytarzu, gdy idzie do sali, inny kaznodzieja wychodzi z grupy i zwraca się do gracza (Włóczęgi, jeśli jest z graczem) i mówi, że Włóczęga to właściwie Charon. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
3OM6AKAH Opublikowano 14 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2018 3 drobiazgi z "Czystego Nieba". 1. Wczesna nazwa gry - S.T.A.L.K.E.R. Anarchy Cell 2. Poligon. Niewielka lokacja w formie poligonu taktycznego, planowana w "Czystym Niebie" jako teren mini-gry oferowanej przez "Wolność". Miała ona przylegać do "Doliny Mroku" (lub być jej częścią) i pełnić funkcję analogiczną do Areny w "Cieniu Czarnobyla". źródło: https://stalker-ru.gamepedia.com/Полигон Poligon można zobaczyć np. w modzie "Anomalia Przestrzenna" (pierwsza lokacja gry). 3. Przywódcy Wolności (Czechow) i Powinności (Kryłow) noszą nazwiska znanych pisarzy rosyjskich. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leniwa Buła Opublikowano 24 Sierpnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2018 (edytowane) Czy wiedzieliście że w Stalker Cień Czarnobyla można zestrzelić helikopter ? Ja zestrzeliłem dzięki spawnerowi i przeróbce balistyki i statystyk AS VAŁ Zestrzelony helikopter nie wygląda tak ładnie i widać że jest niedopracowane Daje screena Czy kiedyś się zastanawialiście co znajduje się za zakrwawioną bramą w barze ? Otóż bardzo dziwne miasto i równiny i cud że budynki i podłoże mają detekcje kolizji Edytowane 24 Sierpnia 2018 przez Leniwa Buła 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
3OM6AKAH Opublikowano 17 Października 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Października 2019 Martwe Miasto 2008 (Zew Prypeci). Pomysł na tę lokację pojawił się prawdopodobnie po wyprawie ekipy GSC do Prypeci w kwietniu 2008, podczas której zbierano materiały do nowej gry. Autorem był lider projektu ZP - Anton Bolszakow, który poprosił kierownika artystycznego Ilię Tołmaczowa o stworzenie concept-artów lokacji. Miało to być małe, odizolowane i silnie strzeżone miasteczko, którego mieszkańcy uczestniczyli w pewnym eksperymencie socjologicznym. (Ilia Tołmaczow) Niewielka lokacja miała zawierać miasteczko otoczone wysokim murem, jak również mały przysiółek i posterunek kontrolny przy wjeździe do miasteczka. Jako część zabudowy planowano wykorzystać obiekty znajdujące się we wschodniej części Prypeci. Ponadto w kilku punktach miasta miały znaleźć się podpory/słupy dla kabli zasilających (najprawdopodobniej) psi-emiter, a na centralnym placu - konstrukcja z anteną satelitarną. Tołmaczow wykonał concept-arty latem 2008, jednak wkrótce pomysł porzucono (podobnie jak pierwszą wersję Okolic "Jupitera") w związku ze zmianą koncepcji gry. ŹRÓDŁO: https://stalker-ru.gamepedia.com/Мёртвый_город_(2008) 6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 26 Grudnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2019 4 miejsca, w których nigdy nie byliśmy w Stalkerze: Spoiler 4 sekrety o Monolitowcach: Spoiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 26 Grudnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2019 Myślałem, że jakieś ciekawe miejsca a gościu pokazuje co jest za "obrębem" mapy. A tam niedokończone obiekty, dziury w teksturach albo "platformy terenu" najpewniej baboki zapomniane podczas budowy mapy Takich miejsc to każdy kto grał w solianki czy opki to by mógł dziesiątki pokazać 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
3OM6AKAH Opublikowano 26 Grudnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2019 46 minut temu, tom3kb napisał: Takich miejsc to każdy kto grał w solianki czy opki to by mógł dziesiątki pokazać No właśnie. Poza tym równie dobrze można "włączyć boga", skok ustawić na jakieś 60-70 i... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 26 Grudnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2019 Tak, te tajemnice strefy! aż strach się bać! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 10 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2020 Ukryte tekstury w Stalkerze: Spoiler Wycięte sceny z Zew Prypeci: Spoiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sin member Opublikowano 10 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2020 Kilka faktów dotyczących uniwersum stalekra: 1. Nad terenem zony nie mogą latać żadne samoloty, oraz nawet satelity, ponieważ interferencja jest tak silna że spontanicznie spadają ( wyjątkiem są maszyny które latają na niskiej wysokości, tyle że wtedy zagrożeniem dla nich są anomalie które mogą doprowadzić do ich uszkodzenia, tak jak to było w operacji "tor wodny", w CoP ) 2. Na terenie zony ( a przynajmniej napewno w centrum ) nie można detonować silniejszych materiałów wybuchowych, takich jak np bomba atomowa gdyż wybuch spowodowałby katastrofe na cały kontynent 3. Przedstawiciel świadomości Z w SoC próbował okłamać Strieloka aby ten do nich dołączył gdyż ten był jedynym stalkerem któremu udało się do nich dotrzeć, posiadał dużą wiedze oraz odkrył po części ich sekret. Świadomość Z to część członków "Grupy", którzy w rzeczywistości chcą przejąć władze nad światem poprzez pole noosfery, a nie jak to wtedy jeden z ich członków przedstawił iż chcą naprawić swoje błędy dla dobra ludzkości 4. Limańsk powstał jeszcze przed 1960 rokiem i został stworzony dla naukowców pracujących nad kontrolą umysłu. W jednym z budynków znajduje się coś na wzór kabiny teleportacyjnej 5. Po 1991 26 grudnia ZSSR upada, tym samym zaprzestają finansowanie projektów naukowych. "Grupa" chcąca pracować dalej nad swoimi badaniami pozostaje w zonie i wykonuje je na własną ręke bez wiedzy władzy 6. W całej historii zony wiadomo tylko o jednym przypadku złapania do niewoli członka monolitu, które zakończyło się jego samobojstwem, zanim wyciągnięto od niego jakiekolwiek informacje. Monolitowiec wziął rozpęd i uderzył głową w ściane. Można stwierdzić ze monolitowcy w przypadku pojmania są zaprojektowani tak aby popełniali samobójstwo, w celu zabezpieczenia informacji które posiadają 7. Od instytutu w agropromie do labolatorium X-16 dzieli godzina jazdy samochodem 8. Przywódca bandytów Dzik w SoC występuje jako barman bandytów w StCS na wysypisku ( ma pare kg mniej ) 9. Mam osobistą teorie dotyczącą Szramy: Najemnik Szrama jest wytworem "Grupy", coś na wzór super żołnierza ( to by tłumaczyło odporność na emisje [ członkowie monolitu posiadają taką samą zdolność ] oraz brak odczuwania głodu ) i zaprojektowany w konkretnym celu ( on sam nie miał o tym pojęcia, nie był tego świadomy ) "Grupa" stworzyła go do celu likwidacji najwiekszych dla nich zagrożeń, tzn czystego nieba oraz grupy striełoka. Prawdopodobnie "Grupa" wiedziała że gdzieś na bagnach działa czyste niebo które w swojej frakcji zawiera 3 byłych członków "Grupy". Sami tej bazy nie zaatakowali, bo musieli by wysłać konkretną armie monolitu, która musiałaby przebić się przez cała Zone, co byłoby nie możliwe +zostawili by swoje tereny z mała ilością ochrony. Szrama musiał wkręcić się w cały konflikt oraz zdobyć ich zaufanie. Szrama zabił Kła, oraz za jego sprawą czyste niebo wyszło z ukrycia i ruszyło w natarciu na elektrownie, w celu zabiciu Strieloka, stalkera który był bliski od odkrycia sekretu "Grupy". Dzięki temu mieli dwie pieczenie na jednym ogniu, wpadli w pułapke, "Grupa" wywołała emisje i pozbyła się 2 największych dla siebie zagrożeń ( a przynajmniej tak im się wydawało, bo Strielok przeżył ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 15 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2020 Bugi i sekrety w Czystym Niebie: Spoiler W Cieniu Czarnobyla: Spoiler A tutaj build 2205: Spoiler Tutaj trochę o Szramie: Spoiler Fakty o legendarnym najemniku Szramie (ŹRÓDŁO): Spoiler Szrama ma zdumiewające szaro-białe oczy, krótki biały zarost i długą twarz. Brak pigmentu barwiącego oznacza, że najemnik jest albinosem. Jego ekwipunek jest podobny do wyposażenia stalkera, który uratował Striełoka, a także używa Wintara i skórzanego płaszcza, wykonanego tylko z czarnej skóry. Jak widać w początkowym filmiku, ulubioną bronią Szramy, zanim wpadł w Emisję, był najprawdopodobniejWintar. Oprócz tego nosił także brązowy płaszcz. Wintar, który Szrama zgubił, leży w północnej części Bagien (gdzie przejścia na Agroprom), niedaleko wagonów kolejowych. Dziwne jest to, że patrolujący oddział stalkerów frakcji Czyste Niebo, który uratował Szramę, nie zauważył i nie podniósł jego Wintara razem z najemnikiem. Możliwe, że Szrama leżał nieprzytomny w innym miejscu, a jego Wintar, prawdopodobnie zgubił podczas biegu z paniki przed Emisją. Może być tak również dlatego, że czystoniebowcy nie mieli czasu szukać jego broni, głównie z powodu ciągłych ataków Renegatów i mutantów. Szrama ma 40 lat, chociaż niektórzy stalkerzy nazywają go staruszkiem. Jednak profesor Sacharow opisuje go jako młodego człowieka, gdy wywołuje Lewszę. Szramę przez całą grę nikt nie nazywa po przezwisku, oprócz najemnika Leszego — wszyscy pozostali nazywają go «Najemnikiem». Profesor Kałańcza twierdzi, że Szrama „przeciwstawia się prawom nauki”, będąc w stanie przetrwać dwie emisje bez żadnej ochrony. Możliwe, że Szrama został wspomniany w „S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla” w jednym z wiadomości Ducha do Striełoka. Także Szramę wspomniano w „S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci” w notatce Striełoka do Ducha. W społeczności S.T.A.L.K.E.R. pojawiły się przypuszczenia, że Charon to Szrama, ale z wypranymi mózgami, schwytany przez Monolitowców po nieudanej próbie neutralizacji Striełoka przez Czyste Niebo. Jak wiadomo, Charon to jedynym stalker w „S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla”, który ma Wintara, który był bronią-"wizytówką” Szramy. Jednakże nie ma dowodów na poparcie tego, ani nie ma wzmianki o tym, że Szrama przeżył, lub dołączył do Monolitu. Należy również pamiętać, że gra „S.T.A.L.K.E.R .: Shadow of Chernobyl” została wydana wcześniej niż prequel „Czyste Niebo”. Wiedy twórcy nie myśleli o Szramie i jego losie. Całkiem dziwne, ale w oryginalnym „S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo” jest tylko jeden model Szramy z jego twarzą - jest to kurtka nowicjusza. Podczas gry Szrama nie odczuwa głodu. Powód, dla którego tak się dzieje, jest nieznany (możliwe, że są to wszystkie konsekwencje emisji, które jego wzmacniają, ale istnieje też prostszy powód - błąd twórców). Według dyrektora artystycznego GSC Game World, Ilyi Tolmacheva, prototypem Szramy był aktor Alexander Kajdanowski, który grał rolę stalker w filmie o tej samej nazwie. W dokumentach projektowych główny bohater nazywał się nie inaczej jak Messer. Jeszcze jeden fakt - Messerem był również nazywany Naznaczony na wczesnych etapach tworzenia fabuły. Messer to przedpremierowa wersja Szramy. Szrama na twarzy jest wyraźnie widoczna, co później nadało postaci nowe imię, a także pojawiło się w opisie zabójcy Kła. У Андрея Левицкого, автора литературной серии S.T.A.L.K.E.R. и сценариста «S.T.A.L.K.E.R.: Чистое Небо», в произведениях встречается персонаж, внешне похожий на Шрама и обладающий историей как у наёмника из старого варианта сюжета ЧН. Многие идеи, не попавшие в приквел, нашли своё место в его произведениях. U Andreja Lewickiego, autora serii literackiej S.T.A.L.K.E.R. oraz scenarzysty „S.T.A.L.K.E.R.: Czyste niebo”, w dziełach występuje postać, która wygląda jak Szrama i ma historię przypominającą najemnika ze starej wersji fabuły CN. Wiele pomysłów, które nie wpadły w prequel, znalazło swoje miejsce w jego dziełach. Zgodnie z fabułą z 2007 r., emisje tworzą kopie Szramy. Oryginał znajdują stalkerzy z Czystego Nieba na Bagnach, a duplikat rzucony jest na drugi koniec Zony. Szrama z jego duplikatem mieli się spotkać w Podziemiach Prypeci, które zostały wycięte z ostatecznej wersji gry. Zabójcą Kła mógł być inny najemnik — Wilczarz. Odnośnie Szramy to mógł zostać zombifikowany przez Świadomość-Z, jak Striełok, a mógł zginąć, jeśli jego układ nerwowy nie wytrzymał emisji. Prototypem Szramy jest aktor Aleksandr Leonidowicz Kajdanowski (1946—1995), który występował w filmie Andrzeja Arseniewicza Tarkowskiego (1932—1986) Stalker z 1980 roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 23 Sierpnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2020 W Zewie Prypeci większość postaci, który popełnili samobójstwo to: Spoiler W barze Powinności na Agropromie w CN występuje postać z nazwą Lis Bandikut (Лис Бандикут), co jest odniesieniem do serii gier: Spoiler Plaża na "Szmaragdowym" na Zatonie zmodelowana została z prawdziwej plaży na terytorium Czarnobylskiej Strefy: Spoiler Diegtiarow - jedyny stalker, do którego bandyci nie są wrodzy: Spoiler Występuje specjalna wersja gry Stalker Zew Prypeci, potrzebująca zainstalowanej gry Stalker Cień Czarnobyla lub Stalker Czyste Niebo. Spoiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 30 Sierpnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2020 Czy mają sens litery GSC w nazwie zespołu, który zrobił Stalkera?: Spoiler B.: Tak, to inicjały dyrektora zespołu. Broń wypadająca z rąk ranionego NPC ma zerowe popsucie: Spoiler Tylko w Cieniu Czarnobyla i Czystym Niebie występują wojskowi dezerterzy: Spoiler Na lokacji Prypeć można zobaczyć domy za sowieckich czasów, który nigdy nie występowali na terytorium prawdziwej Prypeci. Nie odpowiada rzeczywistości ze zrozumiałych przyczyn i wysokości pięciopiętrowców - tak, po porównaniu mapy Prypeci z Cienia Czarnobyla i z Zewu Prypeci ma miejsce jawna niezgodność długości alei, prowadzących do Pałacu Kultury "Energetyk", również jak i pod względem gęstości zabudowy, co jest ewidentnie związane z ograniczeniami silnika na moment tworzenia lokacji.: Spoiler We wszystkich cut-scenach i animacjach śmierci, Diegtiarow jest pokazywany z odkrytą głową, nawet z założonymi pancerzami, gdzie hełm jest wbudowany (np. egzoszkielet, SEVA): Spoiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 11 Września 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Września 2020 W CCz i CN wszyscy powinnościowcy mają przezwiska (oprócz niektórych kluczowych postaci), jednakże w ZP przezwisko jest tylko u Morgana. Spoiler Drzazga - jedyna postać w serii, której można zaproponować nie tylko apteczkę, ale również "zaprowadzenie do medyka": Spoiler Diegtiarow przed ewakuacją został mianowany dowodzącym operacją Tor Wodny: Spoiler Wszystkie bronie w grach Cień Czarnobyla, Czyste Niebo i Zew Prypeci mają zmienione nazwy z powodu problemów z prawami autorskimi: Spoiler NPC, grający Diegtiarowa w cut-scenach, techniczne należy do naukowców: Spoiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.