kondotier Opublikowano 17 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2018 Wszystkie mody @zaurus takie były. Trzeba było wyczuć na podstawie otrzymywanych zadań główną linię scenariusza. A swobodna gra w bardzo ograniczonym zakresie. Bierzesz zadanie i go wykonujesz. Nabranie zadań i później realizacja w kolejności nie przewidzianej scenariuszem, za wcześnie wejście na lokację, czy na danej lokacji poza terytorialny kanał działania, zawsze skutkowało wylotem. To taki zawór bezpieczeństwa, aby całkowicie moda nie położyć. Tylko nieszczęśliwie w tym modzie, przeniosło się to na tę cześć poszukiwawczą moda. Zobaczymy, jak to zostanie przeorganizowane w nowej wersji moda. Tylko kiedy to będzie, trudno przewidzieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 17 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2018 3 godziny temu, cez137 napisał: kiedyś już o tym pisałem i uważam że to bez sensu żeby grać tak jak twórca Ale tu trzeba na serio się postarać żeby zagrać inaczej niż fabuła prowadzi, tu praktycznie nie ma takich swobodnych questów pobocznych, prawie wszystko się łączy więc nie masz po co latać po innych lokacjach. Fakt mogły by być na nie przejścia zamknięte i odblokowywane w odpowiednim czasie ale z drugiej strony tu często trzeba przejść przez kilka lokacji wiec byłoby z tym sporo zabawy. Po drugie miałeś już tyle razy tłumaczone, że ten error występuję jak poleziesz nie na tą lokację co trzeba, raz ci się przydarzyło, drugi raz, to już się powinieneś nauczyć, a ty z uporem maniaka dostajesz wylot, idziesz znowu, normalnie masz 15 znaków skręć w prawo to i tak pójdziesz w lewo. no to płacisz frycowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej75 Opublikowano 17 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2018 Kodotier DZIĘKUJE za poświęcony czas i chęć niesienia pomocy, poczekam jednak na tą obiecaną wersję. PS1 Pierwszy od od Zaursa, któy mi robi jakiekolwiek trudności - szkoda, poczekam na finalną wersję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Górski Opublikowano 17 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2018 Mam mały problem, gdy wchodzę na Agroprom to po chwili wywala mnie z gry. Macie jakiś pomysł jak to naprawić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 17 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2018 @Górski Bez loga, albo jakiegoś opisu przy jakim zadaniu, to zostaje mi: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Górski Opublikowano 18 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2018 Zadanie to zabrać znaczniki GPS FATAL ERROR [error]Expression : I != levels().end() [error]Function : GameGraph::CHeader::level [error]File : e:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrgame\game_graph_inline.h [error]Line : 171 [error]Description : there is no specified level in the game graph : 220 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 18 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2018 @Górski Na Jantar po znaczniki poszedłeś złą drogą. Trzeba iść przez MW i Rudy las. Na MW pogadać z Leo i do Rudego lasu. Z niego na Jantar, po to abyś jako pierwszy spotkał desant. Jest scenariuszowy. Na Agroprom prowadzi scenariusz z Jantara. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Górski Opublikowano 18 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2018 Ok dzięki za pomocne informację Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 18 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2018 @Górski Jak jesteś na jakiejś lokacji, to się po niej przeleć i zbieraj zwyczajne artefakty. Jest to konieczne, aby później w ich miejsce pojawiły się spec arty. Na Jantarze aż do tej anomalii Zagrobowe ręce, na prawo od teleportu na Agro. Arty albo używaj, albo sprzedawaj. U barmana i handlarza na bagnach, możesz wymienić je na noże do rzucania, które w tym modzie są zabójczą bronią, nawet przeciw pijawkom, burerom, czy pseudogigantowi. Wiesz jak ich używać? Są już porady na ten temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Górski Opublikowano 18 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2018 Po przejściu na MW dalej mnie wywala po minucie. [error]Expression : I != levels().end() [error]Function : GameGraph::CHeader::level [error]File : e:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrgame\game_graph_inline.h [error]Line : 171 [error]Description : there is no specified level in the game graph : 220 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 18 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2018 @Górski Byłeś już na Bagnach i porobiłeś tam zadania? To samo z Obrzeżami ( Sortownią ). Jak się tego nie porobi, to mod w ten sposób blokuje za wczesne przechodzenie na kolejne lokacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Górski Opublikowano 18 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2018 Tak te o były do zrobienia to mam wykonane. A jest jakiś poradnik czy coś w tym stylu z zadaniami jakie są? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 18 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2018 @Górski Np na yt po rosyjsku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 18 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2018 @gawron Na rus forum w końcu padła odpowiedź na temat rozliczenia się ze spec artów u Grubera. TE ARTEFAKTY NIE MOGĄ SIĘ DUBLOWAĆ I CO NAJWAŻNIEJSZE, MAJĄ POZOSTAĆ W PODBIERAKACH. U naukowca w Limansku możemy tylko wypakować drugi z dublujących. Po podniesieniu 30 specarta przychodzi komunikat, aby się rozliczyć. Dobrze byłoby aby tę informację umieścić ( po stosownej zmianie treści ) w #1. Tak aby nikomu nie umknęła. Przyznać muszę, że w modzie przy braniu zadania brak jest jakiejkolwiek na ten temat informacji, a dialog z naukowcem raczej sugeruje potrzebę wypakowania. A z tym sygnałem też może być problem, bo mając wszystkie spec arty w inwentarzu. Grek będzie musiał biegać tylko z nożem i w kalesonach. @Górski Sprawdź sobie w PDA, jakie zadania w nim masz. Trzeba też poczytać w notatkach. Są cztery zadania które same się rozwiążą na Generatorach, ale pozostałe trzeba zrobić. Do fabryki na Sortowni się dobierałeś? Schowek Poszukiwaczy zabrałeś? Szwagra Baszmara znalazłeś? Jest tam trochę do zrobienia. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Górski Opublikowano 18 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2018 Schowka Poszukiwaczy i szwagra Baszmara nie zrobiłem więc pewnie przez to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 18 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2018 Taka jeszcze sprawa. Czy na Wysypisku masz zaliczone pierwsze zadanie jak na screenie z PDA? Czy poszedłeś na posterunek przy bramie i rozmawiałeś z Nieznajomym? Zadanie na Reanimatora zrobisz jak dotrzesz na Agro. O ile go wziąłeś. Zadanie na pułapki wzięte z Bagien. Byłeś już tam? Schowek z pułapkami we freeplayu. Pozostałe to te do samozaliczenia. Jak masz inne trzeba je zrobić. A tu sprawa Nieznajomego. Brak tej rozmowy może być przyczyną wylotu. Trzeba czekać, aż przyjdą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 18 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2018 Górski - jak w/w na wcześniejszych stronach należy wykonywać zadania w kolejności inaczej wylot, strony 3, 4, 5 - moje wpisy dot. Bagien, Kordonu i drugiego ATP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 18 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2018 To jest uzupełnienie do informacji o nierozpakowywaniu specartów. NIE PRZENOSIMY ICH RÓWNIEŻ DO RUDEGO LASU, ORAZ DO LIMANSKA. Trochę to dziwne, bo ja takiego arta znalazłem właśnie w Limansku. Aby ich nie nosić ze sobą, MOŻNA JE TRZYMAĆ W SCHOWKACH, ALE TYLKO NA BAGNACH, EWENTUALNIE NA KORDONIE. Za wyjątkiem podwójnych, które chcemy wykorzystać, lub spieniężyć. Są droższe niż zapłata za wypakowanie. Na tamtych forach, jest sporo uskarżań na wyloty spowodowane złamaniem logiki moda, powodującej wyloty. Tłumaczono je słabością komputerów. Proponowano zmniejszenie lub nawet usunięcie ze skrótu pulpitowego, tej opcji -smap. I na forum moda jest pocieszająca informacja. W tym tygodniu ma się ukazać kompleksowy patch, usuwający wszystkie znane dotychczas problemy. Możliwa jest też zmiana treści dialogu z Grubere tak, aby było od razu jasnym, że spec arty mają być w podbierakach. Druga opcja której teraz nie było, możliwość nie wzięcia tego zadania. Ale jest konieczna nowa gra. I jeszcze jedno. Kiedy mamy wylot, zalecane jest przy wgrywaniu użycie opcji "Ostatni zapis". Wtedy mod sam wybierze ten zapis z którego możemy grać bez problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 22 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2018 PODBICIE TEMATU - PATCH v.1.1 Jest kumulatywny patch v.1.1 Informacja stąd: http://боевой-народ.рф/forum/index.php?showtopic=87502&st=1200 #1203 Pobieranie: Yandeks: https://yadi.sk/d/45tuc3lPe-93BQ Google: https://drive.google.com/file/d/1rW1b5pBefNJncNbgwToCDXXBoje9wV6u/view Mail: https://cloud.mail.ru/public/LhLC/fDtWBsCCj Mega: mega/secure.html#!bIYzXaQI!thbuoQxXlePrLWYZ-qj4kyi7lIKsIvzrrjBjDtrL79k Patch ukierunkowany przede wszystkim na techniczną stronę moda. Tłumaczenie opisu patcha. Spoiler Globalny patch do v.1.1 Instalacja: Wkleić do katalogu moda z fiksem 0.1, z zamianą plików w bin i dodać gamedata.db9. Nowa gra KONIECZNA. Głównie techniczne poprawki w celu podwyższenia stabilizacji i optymalizacji moda. Przywrócone - wyłączony w wersji podstawowej - AI pak ( rzucanie granatów, strzelanie z podlufowych, walenie po gębie, do swoich nie strzelać ). Jeśli przy przechodzeniu scenariuszowej części moda nie będziemy zbierać zwykłych artefaktów, prawdopodobieństwo pojawienia się w anomaliach nowych artefaktów bardzo małe. Zbierać, sprzedawać, umieszczać w schowkach. Pamiętamy, że w anomaliach elektrycznych artefakty pojawiają się tylko nocą. Niewielkie zmiany plików dźwiękowych. Drobne poprawki logiki, dialogów, opisów zadań scenariuszowych, geometrii lokacji. @kobal Czy możesz się odnieść do sprawy korekty spolszczenia? @zaurus Ли бы ты был так любезен и вставил нам эти файлы, в которых были внесены изменения в текстах, и их необходимо заново перевести? Czy byłbyś tak miły i wstawił nam te pliki, w których dokonano zmian w tekstach i należy je na nowo przetłumaczyć? @gawron Dodaj nowego patcha do #1. DODANO: Postawiłem moda na nowo. Zostawiłem takie wysokie ustawienia, jakie były przy instalacji. Pograłem sporo i widzę różnicę w płynności gry. Różnic w dialogach na razie nie znalazłem. Gruber na razie nie ma dialogu na spec arty. Może dlatego, że już znalezione mam w schowku. Prawie wszystkie zadania pierwszego wejścia na Bagna zrobione. Przy wizycie w bazie sprawdzę dialog mając specarty przy sobie. Ma ktoś z @kobal inny kontakt niż przez forum? Trzeba go o patchu 1.1 powiadomić. DODANO: Istotna zmiana w dialogu z Gruberem. Już nikt nie powinien mieć wątpliwości dotyczących spec artów. W podbierakach, czy wypakowane. Czyli również koniec z niepotrzebnym dźwiganiem ich do Limanska, co w efekcie powodowało problemy z modem. I kilka screenów pokazujących grafikę na tym patchu. Bagna w innych modach przysparzały problemów z teksturami. W tym nie ma żadnych problemów. Na obu górnych screenach, na niebie widać scenariuszowy item. O nim na obwieszczeniu z tablic ogłoszeń. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 26 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2018 PODBICIE TEMATU: Brak innych wypowiedzi zmusza do pisania pod sobą. Gram na najnowszym patchu v.1.1 Mod szedł jak po maśle, bez jakichkolwiek problemów. Poszedłem do Rudego lasu po kolejną skrzynkę i przy wchodzeniu do bazy Powinności wylot z takim fatal: FATAL ERROR [error]Expression : strchr(str,']') [error]Function : CInifile::Load [error]File : E:\stalker\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp [error]Line : 181 [error]Description : Bad ini section found: [error]Arguments : [log stack trace: Spece od fatali, co wy na to? Kolejny bag moda, pozwalający na złamanie logiki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 26 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2018 @kondotier na wypowiedzi innych możesz liczyć raczej dopiero jeśli ten patch też będzie spolszczony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 26 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2018 @tom3kb Teoretycznie rzecz biorąc, istniejące spolszczenie będzie zgodne w ponad 90%. Zmiany które wprowadzono do dialogów, to Gruber wyjaśnia że spec arty muszą być zapakowane. I druga zmiana jaką znalazłem, to dodano na tablicy ogłoszeń ogłoszenie o sprzedaży Manuskryptu, aby gracze tego zadania nie ominęli przez przypadek. I jest rozmowa z Barmanem. Grając piąty raz, mogłem gdzieś pójść na pamięć, mod puścił, ale logika złamana. To duża wada tego moda. Pomyślę, o ile się cofnąć aby wrócić do logiki moda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 26 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2018 To już faktycznie nie masz w co grać skoro katujesz moda 5 raz w tak krótkim czasie albo tak strasznie ci się podoba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RzyRzy Opublikowano 26 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2018 Witajcie Mam taki jeden uporczywy problem : Po znalezieniu schowka Grabarza na bagnach występuje cut-scenka z chłopcem , po niej mam wylot do pulpitu z następującym logiem : FATAL ERROR [error]Expression : assertion failed [error]Function : [error]File : [error]Line : 0 [error]Description : object 'marsh_space_restrictor_0003': pick_section_from_condlist: function 'message_from_zlatich_money' is not defined in xr_effects.script Domyślam się że chodzi o brakująca linijkę odpowiadająca za nagrode od Zlaticza za znalezienie kopaczy , ale za cholore niewiem jak mam to naprawić . Jakieś pomysły ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 26 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2018 Nie grałem w tego moda ale mam zainstalowany. Postaram się pomóc ale potrzebny mi sejv sprzed wylotu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.