Jump to content

Recommended Posts

l.jpg
 
Tytuł oryginalny:
Последний сталкер (Last Stalker)
Platforma: Cień Czarnobyla 1.0006 / Repack - wersja samodzielna
Data premiery: 03.09.2018 r.
Autor: @zaurus
Autor spolszczenia: @kobal
Śr. długość rozgrywki: ok. 30 godzin


OPIS:

Spoiler

Ostatni stalker to modyfikacja fabularna autorstwa @zaurus-a, który odpowiada też za trylogię Apokalipsa.
Mod jest kontynuacją historii przedstawionej w Upadłej gwieździe.

 

8cdfaac1f4.png

O fabule:
Nazywamy się stalkerami. Nauczyliśmy się jak przetrwać w Zonie, a z czasem postanowiliśmy, że będziemy ją kontrolować, jednak zapomnieliśmy o najważniejszym: kto powiedział, że Zona to nasze terytorium ? Nawet nie zauważyliśmy, że zaczęła wpływać na nasz świat. A co jeżeli przemiany osiągną punkt krytyczny i przez wyłom pomiędzy rzeczywistościami do naszego świata wedrze się furia demonów z ciemności ? Co ich powstrzyma ? Pieniądze korporacji finansowych, siła militarna, a może .. Wiara ?
 

8973ce87f2.png

Cechy moda:

  • Nowa fabuła, która rozgrywa się rok po wydarzeniach jakie miały miejsce w Upadłej Gwieździe: Honor Najemnika,
  • Tym razem protagonistą jest Grek, 
  • Możliwość rzucania nożem, 
  • Spora ilość nowych postaci z własną historią, 
  • Wszystkie znane lokacje zostały w różnym stopniu przerobione, 
  • Duża ilość nowych przedmiotów, z czego z niektórymi można wejść w interakcję, 
  • Nowy pakiet broni, 
  • Dynamiczna pogoda łącząca się z 7 cykli pogodowych, 
  • Spora ilość nowych tekstur i modeli, 
  • Nowe dźwięki otoczenia, muzyka oraz dubbing, 
  • Nowy HUD i zmiany w ekwipunku, 

PORADY:

Spoiler

Szybkie zapisy: 

Z wyjątkiem quicksave'ów w modyfikacji zaimplementowano nowy system szybkich zapisów. W trakcie gry w menu głównym klikamy F5, a w celu wczytania wcześniejszego zapisu F6. 

Grafika: 

Modyfikacja jest wyjątkowo ''pamięciożerna", a więc należy realnie ocenić możliwości swojego komputera.

  • Mod waży znacznie więcej od oryginalnej wersji gry. Po zbyt długiej grze możliwe są wyloty z powodu braku pamięci. Mniej więcej po godzinie gry zaleca się jej uruchomienie na nowo. 
  • W modzie występuje spora ilość ''pamięciożernych" scen, a dodatkowo niektórzy NPC mogą się zawiesić. W tym przypadku ponowne wczytanie gry powinno pomóc. 
  • Przed wejściem do sztabu Pancera należy obowiązkowo dokonać rezerwowego zapisu gry. 
  • Na niektórych lokacjach mogą zanikać odgłosy deszczu. W tym przypadku może pomóc ponowne wczytanie gry.
     

Poradnik.pdf autorstwa @Trucker64
Powyższy poradnik stanowi osobisty przebieg rozgrywki, a więc u pozostałych graczy nie wszystko musi wyglądać tak samo.

GALERIA:

Spoiler

ss_daniel_02-05-19_21-47-16_(marsh).jpg.ebfd9119f26170ca8a4e742d2d60148b.jpg

ss_daniel_02-06-19_18-14-43_(marsh).jpg.99df505af3ca52c23412961eef8234ce.jpg  ss_daniel_05-22-19_21-48-49_(escape).jpg.e1341ce06adb63ddff95f95b98d35432.jpg

ss_daniel_02-06-19_21-23-01_(garbage).jpg.6017294f7d3d5d4c23e59dbadc71c0fa.jpg  ss_daniel_02-06-19_22-27-43_(yantar).jpg.2e7f747cb7a54fe76143c3ae5ce1b53f.jpg

 

INSTALACJA:

Spoiler

Instalacja modyfikacji z patchem oraz spolszczeniem:

  1. Po pobraniu moda należy uruchomić instalator Setup_als.exe, a następnie wybrać niezbędne parametry instalacji. Niewskazanym jest instalacja na dysku C:\Program Files. Ogólnie rzecz biorąc, modowi wystarczy wskazać jedynie dysk, na którym chcemy go zainstalować. Instalator resztę zrobi za nas.
  2. Następnym krokiem jest instalacja patcha 0.1, a także spolszczenia, które zawiera patch 1.1. Pobrane, a następnie rozpakowane archiwa należy umieścić w głównym katalogu gry ze zgodą na zamianę plików. 
  3. Po instalacji na pulpicie pojawi się ikona gry. W opcjach wybieramy interesujące nas parametry, a następnie zatwierdzamy zmiany i uruchamiamy ponownie grę. Identycznie należy postąpić w przypadku późniejszych zmian. 
  4. Po uruchomieniu nowej gry i obejrzeniu intra, a następnie wyjściu z niej można dodać we właściwościach przycisku uruchamiania parametr -nointro. Znajduje się tam również parametr -smap4096. Jest on potrzebny do wzmocnienia mapy cieni w modyfikacji. W zależności od waszego komputera ten parametr można zamienić na -smap2048, -smap3072, -smap8192. Im większa liczba, tym większe obciążenie komputera. Gracze posiadający słabszy sprzęt mogą ten parametr całkowicie usunąć.

LINKI DO POBRRANIA:

Spoiler

Mod: 

Patch 0.1:

  • GoogleDrive - [KLIK]
  • Nasz serwer - [KLIK(link zapasowy)
     

Patch 1.1: 
Patch ukierunkowany został przede wszystkim na techniczną stronę moda.

  • MEGA - [KLIK]
  • Nasz serwer - [KLIK] (link zapasowy)

Zmiany (tłumaczenie autorstwa @kondotier😞

Spoiler
  • Patch stanowi głównie techniczne poprawki w celu podwyższenia stabilizacji i optymalizacji moda.
  • Jeżeli przy przechodzeniu scenariuszowej części moda nie będziemy zbierać zwykłych artefaktów, prawdopodobieństwo pojawienia się w anomaliach nowych będzie bardzo małe. Tak więc należy je zbierać, sprzedawać lub umieszczać w schowkach. Pamiętamy, że w anomaliach elektrycznych artefakty pojawiają się tylko nocą.
  • Niewielkie zmiany w plikach dźwiękowych.
  • Drobne poprawki logiki, dialogów, opisów zadań scenariuszowych, a także geometrii lokacji.


Spolszczenie zawierające patch 1.1: 

  • Nasz serwer - [KLIK]
  • GoogleDrive - [KLIK] (link zapasowy)

Autor spolszczenia moda NIE WYRAŻA ZGODY na jego uploadowanie/publikowanie na inne serwery niż forum stalkerteam.pl
 

Dodatki: 

Spoiler

Zmienione tekstury nieba - 95MB: 
Instalacja: Po rozpakowaniu archiwum plik sky_hd.xdb należy umieścić w folderze mods
Uwagi: Stosować tylko w przypadku posiadania dobrego sprzętu. 
Linki: Yandex - [KLIK] Google Drive - [KLIK]

Gra na statycznym oświetleniu - 5MB:
Instalacja: Po rozpakowaniu archiwum plik kolimator_r1.xdb należy umieścić w folderze mods.
Uwagi:
Początkowo oświetlenie statyczne nie było planowane, jednak na prośbę jednego z testerów dodano taką opcję i dokonano niewielkiej adaptacji. Ponadto zintegrowano jeden cykl pogodowy i przerobiono celowniki kolimatorowe.
Linki: Yandex - [KLIK] GoogleDrive - [KLIK]

Spolszczenie ogłoszeń na tablicach autorstwa @kondotier:
Instalacja: Po rozpakowaniu archiwum plik należy umieścić w głównym katalogu gry. 
Screeny: 

Spoiler

ss_administrator_02-06-19_14-43-15_(marsh).jpg.21503192f5d0439371590085dc1fa0cd.jpg

ss_administrator_02-06-19_15-02-56_(predbannik).jpg.375afbaca6ad9cd62a5c55edf65e1687.jpg

ss_administrator_02-06-19_14-48-01_(predbannik).jpg.a20cbbcfc7bf8127398eb4813b26726e.jpg

ss_administrator_02-06-19_14-47-08_(predbannik).jpg.9cf71f4dba96500d83ad0785f0d0150c.jpg

Linki: Nasz serwer - [Ogłoszenia PL.7z]

@tom3kb
Poniżej znajduje się starsza wersja moda z patchem 0.1 oraz dostosowanym spolszczeniem do tej wersji. Została pozostawiona dla graczy, którzy nie chcą zaczynać nowej gry. Jeżeli zaczynasz nową grę, zaleca się skorzystanie z najnowszej wersji moda.

Spoiler

Mod:

Patch 0.1:

  • GoogleDrive - [KLIK]
  • Nasz serwer - [KLIK(link zapasowy) 

Spolszczenie w wersji BETA, które działa jedynie z patchem 0.1:

  • GoogleDrive - [KLIK]

Autor spolszczenia moda NIE WYRAŻA ZGODY na jego uploadowanie/publikowanie na inne serwery niż forum stalkerteam.pl


Źródło: AP-PRO_LOGO.png.5af8a41dd682d74089b58cc2dd2edcbd.png  LOGO_STALKERMOD.png.03c0e05fd4d9f6b452ea351627d7ce2c.png

 

  • Positive 11
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...

 
 
Światło dzienne ujrzały świeże materiały twórców projektu "Ostatni Stalker" . Autorzy postanowili pokazać szczegółowo bar na lokacji Sortownia ,który został zaprojektowany w stylu rock "cafe" . Mam nadzieję , że jak najszybciej będziemy mogli odwiedzić to miejsce .


Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika  Dołączona grafika

I jeszcze bar w w całej krasie ;

 

https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=8lJPdbfQLcE

  • Positive 3
Link to comment
Share on other sites

Fajnie to wygląda. Muszę przejść te jego poprzednie mody zanim wyjdzie następny (chociaż i tak pewnie będe musiał czekac na spolszczenie, z rosyjskiego w podstawówce zostały mi podstawy w głowie ;) ) Mam nadzieję, że w tym modzie nie będzie tej super snajperki (cośtam1000), z którą lataliśmy w poprzednich częściach, a która zarąbiście upraszcza walkę. Wiem, wiem zawsze ją można schować w szafie i nie używać :)

  • Positive 1
Link to comment
Share on other sites

W MORDĘ CO TO MA BYĆ!!? 

Spokojnie to tylko moja reakcja na screeny

 

A poważnie: ktoś musiał mieć wybujałą kreatywność, by stworzyć coś takiego. Kojarzy mi się trochę z propozycjami naszego forumowego moda by anatol & spółka. Widzę tu jakichś satanistów, prezesa kolei Western Pacific i pomnik stalkera (wzniesiony przez stalkerów). Brakuje tylko obcych i predatora. I zmartwychwstałego Jacksona.

 

Nie wiem czy zagram bo wnioskuję, że w tym modzie uległ straszliwej masakrze klimat stalkera. Ale rock-cafe wymiata, to trzeba przyznać.

 

Tak czy siak będę obserwował prace, bo zawsze to coś nowego.

;)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
  • 3 months later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Autorzy modyfikacji "Ostatni Stalker" zamierzają w jak największym stopniu dopracować cały zestaw broni. Kilka tygodni temu został przedstawiony pak pistoletów, teraz przyszła kolej na broń snajperską i strzelby. Prace nadal trwają, w następnej demonstracji zostanie przedstawiona broń biała oraz przedmioty wybuchowe.

BROŃ GŁADKOLUFOWA

 

SNAJPERKI

 

 

  • Positive 3
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.