Stalkerman1 Opublikowano 21 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2014 Cześć planuję rozpocząć moją przygodę z serią stalker ale chce zacząć od cop i zobaczyć czy mi się spodoba, a wiem że jest sporo modów, nie znam się na nich oraz na ich instalacji więc porszę was o radę byście polecili mi mody które poprawiają grafikę, tekstury, dodają jakieś przydatne ale nie pusjące rozgrywke ulepszenia mogą zawierać rozszerzenia fabularne ale ważne by były proste do instalacji, gre zamirzema pobrać z torrentów więc orgnalna nie będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 21 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2014 Zerknij do tych tematów : http://stalkerteam.pl/topic/5518-kt%C3%B3ry-mod-dla-cop-polecacie-wybra%C4%87/ http://stalkerteam.pl/topic/6399-zew-prypeci-czy-czyste-niebo-od-czego-zacz%C4%85%C4%87/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 21 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2014 gre zamirzema pobrać z torrentów więc orgnalna nie będzie Nic mi do tego, ale dzisiaj ceny oryginalnej gry np. na allegro, to 20-30 zł z przesyłką. Warto się zastanowić, czy opłaca się ściągać. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stalkerman1 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2014 jak mi się gra spodoba to może kupię, niechce kupować w ciemno żeby później nie kurzyła się tylko, co do tematu można zamknąć odpowiedź uzyskałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 22 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2014 Tylko żeby potem nie było płaczu na forum, że mody mi nie chodzą na piracie ratujcie. Bo i takie rzeczy są możliwe. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...