Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 miesiące temu...

@Mnieciu

Już nie ważne (miałem problem, jest w spoilerze) ale po obchodziłem anomalię dookoła i znalazłem punkt gdzie mogłem ją zbadać bez porażenia.

  Pokaż ukrytą zawartość

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie ukończyłem moda i ogólnie wrażenia pozytywne, chociaż w końcówce zaczęła mnie wkurzać niestabilność moda i częste wyloty.

Plusy:

Ciekawa fabuła, dobre dialogi. Sporo różnorodnych questów.

Bardzo ładny graficznie, fajny pack broni.

Fajne dodatki gameplayowe: niektórzy stalkerzy mają plecaki z których możemy wybrać co zabrać, artefakty, amunicje medykamenty, chociaż z drugiej strony jest to troszkę głupie, bo dlaczego nie moglibyśmy zabrać całego plecaka fantów ;)

Podobało mi się to wprowadzenie punktów, za które możemy nabywać różne umiejętność, a także crafting niektórych przedmiotów, pancerzy itp. Transmutacja artefaktów, selekcja artefaktów u naukowców.

Dobry balans handlu, przyjemnie się walczy, amunicji niby jest sporo ale dosyć szybko się ją zużywa.

Ładne lokacje.

Minusy:

Optymalizacja mogłaby być lepsza, normalnie gram na high, a tutaj mod nieprzyjemnie chrupał, musiałem zejść na średnie ustawienia ale całe szczęście, że nawet wtedy mod wygląda bardzo fajnie.

Pod koniec gry częste wyloty.

Mod nie usuwa ciał zabitych mutantów i stalkerów.

Przydałoby się jakieś info jak wytwarzać niektóre przedmioty. Mamy potrzebne itemy ale nie możemy czegoś zrobić bo okazuje się, że potrzeba jeszcze mieć komplety narzędzi ze sklepu itd. W sumie logiczne ale mogłaby się pojawić jakaś notka np w inwentarzu ;)

Niezbyt długi, trochę mało solidnych questów pobocznych (dosyć długi to był tylko quest dla Barmana), w sumie my trafiliśmy do Zony w konkretnym celu, a nie żeby bawić się w stalkera no ale.

Na niektórych lokacjach jak przechodzilismy na inne mapy ustawiało nas twarzą do przejścia ;) i wiecie mapa się załadowała, krok do przodu i przechodzimy z powrotem na stara lokację. :banghead:

Niewykorzystany potencjał zdobywania umiejętności i craftingu. Jak dla mnie mod był za krótki i nawet połowy zdolności nie odblokowałem. Z craftingu skorzystałem tylko w zadaniu na bombę dla Noego. Powinno być więcej zadań zmuszających nas do stworzenia czegoś i dostarczenia np tych nowych pancerzy. Tak samo transmutacja i selekcja artów nie wykorzystana. Zamiast dać kilka zadań na znalezienie i dostarczenie takich wypasionych artów, to naukowcy mają raptem parę questów z podstawowymi artami..... ehhh.

Itemy questowe leżą od początku na mapie i parę razy zdarzyło mi się wziąć coś co potrzebne było dalej w quest-cie, nie zablokowało mi to fabuły ale za pierwszym graniem zostało mi kilka zadań w PDA, chociaż miałem je zaliczone.

Ocena 8-/10

Jakby go trochę wydłużyć i bardziej dopracować, wykorzystać potencjał tego systemu umiejetności, craftingu dałbym dyszkę. Ale nie ma co narzekać to solidny mod, w którego warto zagrać. :)

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Moda porzuciłem tak gdzieś w 3/4 fazy gry, Część rzeczy w tym temacie przez was spisanych pamiętam ale już dalsze - mniej.

Co mnie odrzucało to paskudne oświetlenie, nawet najmniejsze źródło światła sprawiało że wszystko się błyszczało. Grzebałem w user.ltx z poradnikami, tworzyłem nowy, bawiłem się suwakami i nic. Rozwiązanie znalazłem w temacie poświęconym...Complete 2009. Trzeba ustawić takie wartości w user.ltx:

r2_sun_near 20 ;
r2_sun_near_border 1 ;
r2_gloss_factor 2.5 .

Dzięki temu w pomieszczeniach jest ciemno a na zewnątrz trochę błyszczy się ale to i tak bardziej komfortowe ustawienie.

No i pierwszy problem w grze - bandyci nie mają dokumentów dla Sida. Pamiętam że to zadanie nie sprawiało mi problemów a teraz? Idę przeczesać cały Kordon, może szefu się za bardzo oddalił przy cedzeniu kartofelków...

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po czterech podejściach w końcu udało mi się moda przejść. Końcówka gry była dla mnie gorąca (po wizycie na Radarze). Powodem były nieścisłości w znacznikach i celach misjii. Poprosiłem o wsparcie Wolności (los nas skrzyżował wcześniej to czemu nie) i zdecydowałem się najpierw wybrać z ekipą do Prypeci. To był błąd bo to co tam wyczyniali przyprawiało o plaskacza (facepalma) - rozłazili się i padali jak muchy. Samemu też nie bardzo ale co tam... Po ubiciu ~30 monoli znalazłem gdzieś jakiegoś unikatowego NPCa z dokumentami co już musimy sami odkryć. Potem spacer wieczorem po bagnach i wizyta w Czerwonym Lesie. I tak jak w Kontrakcie... nowe lokacje.

I pomyliłem się co do moich szacunków. Moda porzuciłem w połowie, nie 3/4 gry. Arty - próbowałem transmutacji ale same śmiecie mi wychodziły. Co innego transformacje u Sacharowa ale tam trzeba mieć masę pieniędzy. Sprzedaż artów jest średnio opłacalna bo ceny niskie a lokacje z Zewu (Zaton i Jupiter) to jedyne miejsca gdzie arty się pojawiają i jedyne miejsca gdzie następują emisje. Na innych lokacjach arty są w anomaliach ale wyskakują dopiero wtedy, gdy uczynimy naszą postać nieśmiertelną, wdepniemy i aktywujemy anomalię i usadowimy się w nich na jakiś czas. Tak, robiłem testy. Wyniki zaskakujące. Musiałbym spędzić tam jakieś 2 lata by mieć upragnione arty od kierownika Sacharowa.

Gaussa nie znalazłem, jedynie baterie do niego na anomalii parkingowej na Jupiterze (pozostałości po podstawowym Zewie Prypeci).

Tym razem złamałem swoje zasady i zamiast postawić moda na czystej podstawce wrzuciłem go na grę potraktowaną wcześniej Kontraktem Na Dobre Życie. Tym sposobem konsola była na czerwono (tak jakby inne mody były mniej zaczerwienione od brakujących plików) ale rozwiązała problem z przekombinowanym połyskiem spowodowanym podbiciem efektu bloom do szalonych wartości.

Skoro o „Kontrakcie.." mowa to łączy je możliwość kupienia granatników podwieszanych połączona z niemożnością kupienia granatów do nich. W obu modach nawet Bogaty Klient nie pomógł.

Końcówka w której staczamy się po urwisku i zbieram jakiś nowy artefakt była świetnym zakończeniem.

Edytowane przez ZapomnialemLoginu
dopiski
  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Proszę o pomoc. Gra odpaliła, ale po krótkiej grze co chwila mnie wywala.

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : !m_error_code
[error]Function      : raii_guard::~raii_guard
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line          : 748
[error]Description   : ... - zew prypeci\gamedata\scripts\xr_art_hunter.script:114: attempt to call method 'light_artefact' (a nil value)
 

stack trace:


Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Dzisiaj jeszcze raz od nowa ściągnąłem pliki i zainstalowałem. Miałem wyłaczone wszystkie programy zabezpieczajace. Oto log:[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CModelPool::Instance_Load
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\Layers\xrRender\ModelPool.cpp
[error]Line          : 117
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't find model file 'dynamics\weapons\wpn_hand\wpn_hand_00.ogf'.
 

Prosze o pomoc.Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Mam problem z zadaniem od barmana,mam pogadać z Kotem po tym jak zabiłem Haka i jego kumpli w dziczy. Kot nie żyje pewnie go zabiłem jak byłem kontrolerem. Można go jakoś wskrzesić? Drugie pytanie mam takie gdzie znajdują się dokumenty które są gdzieś koło trupiarki zadanie dla Sidorovicha ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Mam problem który wystąpił już kilka razy:

[error]Expression    : !m_error_code
[error]Function      : raii_guard::~raii_guard
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line          : 748
[error]Description   : ...call of pripyat\gamedata\scripts\get_artefact.script:23: attempt to call method 'is_anomaly_blowout' (a nil value)
 

Zauważyłem że rozwiązanie się znalazło jednak linki do poprawionego binu nie są już aktywne (przynajmniej mi nie działają). Proszę o pomoc

Edit: instalacja c++ 2008, 2010 i użycie podstawowego binu bez patcha pomogła. Niestety podmiana xrGame.dll aby móc zmienić FOV powoduje crashe 

Edytowane przez Alf13
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Anatolij zablokował(a) ten temat
  • 1 miesiąc temu...

Niedługo bedę wracał do Klondajk bo go nie skończyłem ostatnim razem a bardzo mi isę podobała modyfikacja i znalazłem wersje Klondajk 2.0 REBORN.

Zmian jest sporo,głownie w kwestii technicznej. Mam ściągnietego moda i spróbuję odpalić je ze spolszczeniem do oryginalnej wersji. Z tego co wyczytąłem w translatorze to zmian w samych zadaniach raczej nie ma także jest nadzieja że oprócz dodatkwych klamotów bedzie spolszczenie działać z tą wersją moda. Zmiany są następujące :

  Pokaż ukrytą zawartość

Link do pobrania Klondajk 2.0 Reborn :

Yadi.sk

Moze warto by było dopasować sposlzczenie do tej wersji moda, bo nie ukryajmy oryginalna wersja miałą kilak problemów technicznych i z balansem.

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@FeRu

  Cytat

-Исправлены все ошибки в тексте диалога,добавлено в диалоге несколько больше предложений,чтобы диалог не выглядел сухим...ну знаете как "спасибо я пойду в лагерь"..."хорошо" это разве общение людей один из которых чуть не погиб,а другой выручил.Наверно там будет чуточку по живее диалог

Rozwiń  

Naprawiono niektóre dialogi i dodano nowe kwestie dialogowe, w niektórych przypadkach. Bardziej je rozbudowano. Więc możesz mieć problemy ale sama wersja moda wygląda ciekawie z tymi wszystkimi zmianami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.