Eylau Opublikowano 15 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2016 Sam na podstawkę. Spróbować z repacka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 15 Marca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2016 Oczywiście. Od razu masz komplet do gry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eylau Opublikowano 16 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2016 Nic to nie dało. Pomogło dopiero odpalenie gry w trybie zgodności z Win XP SP3. Dzięki wszystkim za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 16 Marca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2016 Jak się ma XP, to trzeba od razu o tym informować. Większość nowych modów jest dl WIN7/64. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eylau Opublikowano 17 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2016 Jezu, mam WIN8 a grę odpaliłem tylko w zgodności z XP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 17 Marca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2016 Taka uroda modów. Jak ma być na jakąś wersję win, to na innych wersjach się sypią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2016 (edytowane) Witam. Mam mianowicie taki problem, gdy przechodzę do jakiejś lokacji po rozmowie z Zarką: FATAL ERROR [error]Expression : wave&&wave->length() [error]Function : CSoundRender_Source::LoadWave [error]File : E:\priquel\sources\engine\xrSound\SoundRender_Source_loader.cpp [error]Line : 65 [error]Description : Can't open wave file: [error]Arguments : d:\program files\deep silver\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\video\intro_gsc.ogg stack trace: Edytowane 18 Sierpnia 2016 przez matri32 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaarMoo Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2016 A masz we właściwościach ikony na pulpicie napisane - nointro ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Dodałem nointro i to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Spróbuj ten plik \intro_gsc.ogg sam jeden ponownie wgrać do moda. Może ktoś kto ma moda postawionego, podrzuci Ci swój plik. Mogło się coś źle ściągnąć lub zainstalować. Ale po rozmowie z Zarką na estakadzie Strażnicy, o ile dobrze pamiętam, już chyba nie ma żadnych filmików. Lądujesz od razu w podziemiach, które w modzie są na Radarze, ale z wejściem na skrzyżowaniu, tam gdzie w podstawce jest snajper i drzwi zakodowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Wylot następuje nie, kiedy startuje do menu, tylko kiedy ląduje w podziemiach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Ale log błędu pokazuje, że przyczyną jest plik, który pokazał na końcu. Ten plik coś mu nie pasuje. Zaproponowałem najprostszy sposób na sprawdzenie. Jesteś pierwszym, który ma wylot w tym momencie gry. Owszem, zdarzały się wyloty, ale grubo później, z braku pamięci. Bo inny sposób, to reinstalacja moda, która może nic nie dać, jeśli plik jest z błędami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2016 A czy folder patches też trzeba usuwać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2016 @matri32 w repozytorium kolegi @Koma dostępnym TUTAJ znajdź archiwum Clear Sky - Voiceover.7z Dokładna ścieżka: 2. Localizations\Polish\Clear Sky - Voiceover.7z. Pobierz je i wypakuj plik intro_gsc.ogg z archiwum do d:\program files\deep silver\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\video\ --- Po instalacji podstawki usuń katalogi BIN i PATCHES. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Wkleiłem ten plik, co podałeś. To samo, ten sam wylot. Chyba go sobie odpuszczę, bo nie chce mi się już męczyć głowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Spokojnie... Rozumiem że instalowałeś ponownie i samą podstawkę i moda? Sprawdź najpierw czy sama podstawka się odpali,ok? Czy możesz zrobić zrzut ekranu folderu video w d:\program files\deep silver\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\video\ ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2016 (edytowane) Sama podstawka odpaliła, ale teraz jak zrobiłem reinstall to bezlogowe wyloty. Hurra! Znowu bezlogowy wylot przy zmianie lokacji. Edytowane 20 Sierpnia 2016 przez matri32 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Wygląda na to, że mod źle Ci się pobrał. Mniej czasu stracisz na nowe pobranie, niż na boksowanie się z tym które masz. Pobrał bym z innego linka, niż ten z którego brałeś. @Anton Gorodecki- masz może zapis już w laboratorium? Tym zapisem będzie można sprawdzić prawidłowość pobrania moda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Być może to kłopot z uszkodzonym archiwum moda t.j. napisał mój szanowny poprzednik albo nieprawidłowa instalacja moda? Kilka zapisów z początku eksploracji Bunkra Radaru - TUTAJ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toldi Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Chłopaki mam problem z uruchomieniem,pobrałem repacka z torenta i nici nieidzie odpalić gry,więc mówie coś sie żle ściągło to jeszcze raz ściagnołem z Mega od @pacjenta1972 i też nici nie odpala.To zainstalowałem polską podstawke i instalowałem moda wedle instrukcji i też bug taki: FATAL ERROR [error]Expression : wave&&wave->length() [error]Function : CSoundRender_Source::LoadWave [error]File : E:\priquel\sources\engine\xrSound\SoundRender_Source_loader.cpp [error]Line : 65 [error]Description : Can't open wave file: [error]Arguments : c:\program files (x86)\deep silver\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\final_reborn_2_50.ogg stack trace: Jak byście mogli pomóc,to zgóry dziękuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Skopiuj z archiwum instalki moda plik final_reborn_2_50.ogg (gamedata\sounds\characters_voice\scenario) a następnie wklej do folderu scenario (ścieżka c:\program files (x86)\deep silver\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\sounds\characters_voice\scenario). Jeśli to nie pomoże usuń plik final_reborn_2_50.ogg a następnie powiel jakikolwiek inny plik .ogg z folderu scenario, po czym zmień jego nazwę na final_reborn_2_50.ogg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toldi Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Witam, chciałem zaznaczyć że w ogóle niema takiego folderu pliku ani w modzie spakowanym, ani rozpakowanym. A gra się włącza normalnie, ale po jakiś 3 sek bug właśnie z tym logiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Spróbuj pobrać bezpośrednio ze strony moda http://www.reborn-stalker.ws/forum/66-449-1 Spoiler ВЕРСИЯ 7.63yadi.sk https://yadi.sk/d/WcMKFUdQiruky -геймдата -> gamedatahttps://yadi.sk/d/FUYLc23nirbYahttps://yadi.sk/d/1nzcPDqWjjtLi / Обновляемый фикс к 7.63 с ридми внутри / -> Fix do 7.63 z poradami w środku Новой игры не требует. -> nowa gra nie potrzebna Фиксы срабатывают, если ситуация с ними ещё не пройдена игроком. Fix działa, jeśli nie zrobiono jeszcze zadań które naprawia//все правки от игроков, апробированные временем, включены в основной архив игры// ->sprawdzone poprawki od graczy, włączono do archiwum modahttps://yadi.sk/d/gU6UxXLEiscT8 -репак 7.63 ЧН+Мод -> repack moda na podstawce rosyjskiej Masz gwarancje poprawności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toldi Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 A chłopaki nie macie może tego pliku ,jakos podesłać,mam wolny internet i zas będe sciągał 1,5 tygodnia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 W folderze scenario masz kilka plików z rozszerzeniem .ogg. Powiel jeden z nich i nazwij final_reborn_2_50.ogg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.