Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Zadanie od Bandytów dostałem kilka minut po tym jak wybiłem cały Hangar i wziąłem PDA Jochy, nie rozmawiałem z nikim i nie brałem od nikogo zadania na zabicie stalkerów w pchlim targu, a Drużynę-Z przywołałem bo chciałem zobaczyć co mi to da bo sam nie wiedziałem o co z tym chodziło. 

A jak mogę dostać się na Agroprom? Byłem w estakadzie w Dolinie Mroku i udało mi się zdobyć fleszke z tajnym przejściem z Agropromu na bagna. Każda próba przedostania sie na Agroprom kończy się tym ze mi wyskakuje komunikat że nie moge.

2 godziny temu, kondotier napisał:

Czy wcześniej, zanim bandyci w hangarze stali się wrodzy, byłeś w nim, handlowałeś i robiłeś zadania dla Jogi? Doszło z nim do strzelaniny? To są możliwości, a nie konieczności rozgrywki w tym momencie. No i czy na pewno są wrodzy ci z hangaru. Bo ci za murem i na barykadzie, oraz przy rurach koło tunelu, to jakby inna banda. Jeśli to jednak ci z hangaru, to stawiaj drużynę Z. Tylko bądź bardzo blisko muru, aby zespawnowali ci się wewnątrz hangaru i wykonali swoje zadanie.

Bandyci byli cały czas do mnie wrogo nastawieni, nie handlowałem z nimi ani nie robiłem żadnych zadań

Edytowane przez Adamczyk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Adamczyk  A co się stało z tą Drużyną Z , którą postawiłeś na Pchlim? Są tam jeszcze, czy zginęli? Jeśli żyją, nowej nie wezwiesz. Każ im iść do hangaru. Jak martwi, wołaj nową, stojąc przy hangarze.

Jeśli nie masz przejścia na Agro, to się wybierz do baru.

A to co się wydarzyło na Wysypisku, jest efektem Twojej gry, poczynając od Bagien. Skrypt moda ma taki algorytm. Na to nic nie poradzisz. Więc się nie przejmuj. Nie pisałeś, czy w Dolinie Mroku zabrałeś PDA w tej dolince za stacją benzynową. W nim było sporo istotnych wskazówek. I były w dolinie jeszcze inne. Nic nie stoi na przeszkodzie wziąć je idąc tam na nowo, albo przy najbliższej okazji, jak los cię tam rzuci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drużyna-Z siedzi na Pchlim targu z stalkerami. 

Mam zebrane wszystkie PDA z Doliny Mroku, Rudego Lasu i Wysypiska, mam tez PDA Gryka (nie wiem czy dobrze napisałem) i Świadomości-Z oraz tą fleszke. 

Resztę PDA musze zdobyć na innych lokacjach ale problem w tym ze nie mogę przejść na inne lokacje oprócz: Bagien, Kordonu, Wysypiska, Magazynów Wojskowych, Rudego Lasu i Doliny Mroku
Gdy próbuje się przedostać na np. Agroprom to pokazuje mi to, podobnie jest z innymi przejściami. Sam już nie wiem co mam robić.

 

Chyba totalnie już zepsułem grę, może spróbuje na nowo zagrać.

 

 

Edytowane przez Suseł
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Adamczyk Może w odwrotnej kolejności jak postawiłeś problemy.

Z taką informacją jaką masz na teleporcie na Agro, spotkasz się jeszcze nie raz. To jest taka blokada skryptowa, abyś nie wszedł tam, gdzie jeszcze być nie powinieneś.

Tego PDA Gryka pilnuj jak oka w głowie. Jest bardzo ważnym, aby na CEA chciał z tobą rozmawiać st.Re.Lock.  tak z ciekawości. W którym momencie i gdzie ono Ci się trafiło. Będzie to podpowiedź dla nowych graczy. Bo ono trafia się różnie.

Teraz nowej Drużyny Z nie będziesz mógł wywołać. Musisz podejść do tej drużyny na Pchlim i nakazać dowódcy udanie się do hangaru. Jak go zdobędą, obsadź hangar taką zwykłą drużyną.

Pisałem już, skoro tele na Agro nie puszcza, idź do baru, barman pomoże.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, kondotier napisał:

Tego PDA Gryka pilnuj jak oka w głowie. Jest bardzo ważnym, aby na CEA chciał z tobą rozmawiać st.Re.Lock.  tak z ciekawości. W którym momencie i gdzie ono Ci się trafiło. Będzie to podpowiedź dla nowych graczy. Bo ono trafia się różnie.

 

@kondotier Udało mi się Druzyne-Z przywołać na magazynach wojskowych i tam zaczęli krótką bitwę z zombiakami. Wszyscy nie żyli i jak dobrze pamiętam to ja to PDA wyciągnąłem z jakiegoś Stalkera Druzyny-Z chyba się nazywał Czarny szorż...szerż nie pamiętam.

 

4 minuty temu, kondotier napisał:

Pisałem już, skoro tele na Agro nie puszcza, idź do baru, barman pomoże.

 

Bar? Chodzi o ten Bar z Cienia Czarnobyla?

Całe wysypisko jest w Czysto Niebowcach, został mi jeden stalker z Druzyny-Z i nie wiem gdzie go mogę zaprowadzić żeby zginął

 

Poszedłem do Kordony do Wioski Nowicjuszy i nie mogłem znaleźć Wilka, po chwili wbiła grupa Rosyjskiego specnazu i zaczęła do wszystkich strzelać. Jest sens dalej grać?

A zbierać PDA, przechodzić na inne lokacje i brać zadania trzeba w odpowiedniej kolejności?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Adamczyk  Tak, ten bar z barmanem i Powinnością.

U tego Zetowca zobacz, jakie ma opcje przemieszczania. Jak ma jakąś np. z mutantami, tam go pchnij. Byle mutantów było na tyle, że on ich nie załatwi. A jak załatwi, to znów go gdzieś poślij.

Wilk był potrzebny, aby dał Ci zadanie na przeprowadzenie Anieli do wioski. Już nie jest potrzebny w wiosce. Lubi się przespacerować na inne lokacje. Po tym ataku wojska Aniela przeżyła? Sądzę że tak, bo jest nieśmiertelna. Jak jesteś na Kordonie, to możesz ją trochę podprowadzić, na następną lokację. Tyle tylko, że to jest trudna "wycieczka". Któremuś z ostatnio grających podpowiadałem, co ma zrobić. Poczytaj. Najpierw trzeba pół Kordonu wyczyścić, tak z mutantów, jak i z wojaków. A oni zaatakowali wioskę, bo chyba nie zlikwidowałeś tych dzików, co grasują koło zwalonego drzewa za drogą. Dawał na nie zadanie Wilk.  I to one podprowadziły wojsko za blisko wioski, a oni wtedy wioskę atakują.

Pisałem już, że mod to wolnościówka. Chodzisz tak jak mod pozwala i teleporty przenoszą. Więc jak tu zachować jakąś kolejność? Jedyna wymuszona kolejność, to najpierw do sztolni w Rudym lesie musisz zaprowadzić Chaleckiego, a dopiero po nim Anielę. Ale to tylko z powodu zabugowania moda. Odwrotna kolejność powoduje brak dialogu, w wyniku którego pozyskasz Art Śmierci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, kondotier napisał:

Tak, ten bar z barmanem i Powinnością.

@kondotier Niestety nie wiem jak tam dojść bo nie mogę na inne lokacje się przenieść oprócz tych których wcześniej wymieniałem. A to normalne ze mi nie pokazuje ze jest taka lokalizacja jak Bar?
EDIT: W smartfonie na mapie nie pokazuje mi nic o barze, zatonie a widziałem na filmikach i czytałem ze takie lokacje są. One nie są pokazane na mapie?

Zacząłem grę od nowa, wybiłem całe bagno z Samotnych wilkow i zapełniłem je Czystym Niebiem i jak na razie jest spokój, zaprowadziłem też Zarke
Kordon wybiłem z całego wojska i mutantów (zniszczyłem także Helikopter), przeprowadziłem Aniele do Wioski i siedzi tam. Znalazłem też fleszke na ulepszenie broni i fleszke na tajne przejście w Bagnach
Na Wysypisku zrespiłem Druzyne-Z w Hangarze i po 2 minutach Bandytów nie było, zebrałem też wszystkie PDA
W Dolinie Mroku w Bazie Wolności było masa zombiaków których wybiłem, na mapie mi pokazuje ze jest mechanik, handlarz i barman ale w grze nigdzie ich nie ma. Na tej lokacji zebrałem też wszystkie PDA

I teraz mam problem bo nie wiem co mam zrobić dalej. Powinienem spotkać Pierwszego Stalker ale nie wiem co mam zrobić żebym mógł go spotkać, nie wiem też co mam zrobić aby się dostać na Agroprom i Jantar

29 minut temu, kondotier napisał:

Jedyna wymuszona kolejność, to najpierw do sztolni w Rudym lesie musisz zaprowadzić Chaleckiego

A gdzie mogę tego Chaleckiego znaleźć? Musze coś zrobić abym miał możliwość go mógł spotkać?

Edytowane przez Adamczyk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Adamczyk Musisz poczekać, aż się odezwie ktoś z pozostałych, bo ja już tych szczegółów nie pamiętam. A że niedawno grałem w Duplikaty, to mam w głowie rozwiązania dla nich i nie chcę Cię wprowadzać w błąd.

Ale odświeżyłem sobie pamięć filmikiem i na Agro idzie się z Jantaru. A na Jantar z Rudego Lasu, teleportem na drodze z przystankiem. A jak się dostać do Rudego, to już wiesz.

W Rudym Lesie, oprócz tego co zrobiłeś, postaraj się wleźć na samą górę szybu wyciągowego. Tam leży przydatne PDA. Ale chyba już wiesz, że oprócz przechodzenia przez drut kolczasty, GB przelatuje przez kratownice podestów schodów metalowych. Tak że wejście na wieżę, będzie mocnym wyzwaniem. Na podestach trzeba chodzić po tych takich wzmocnieniach.

Jak będziesz na Jantarze, to bez podchodzenia do bunkra, musisz będąc w dalszej odległości wybić zombiaków, bo inaczej siedzący w środku naukowiec zablokuje Ci drzwi. Musisz wszystkich za wyjątkiem Sacharowa wypuścić na zewnątrz, przytrzymując sobą te środkowe drzwi.

Tu masz filmik, jak działać na Jantarze. Jest on z wersji 2.52 i dlatego filmujący idzie "Inną Drogą" i wchodzi z Agro. Ty pójdziesz od strony zakładu, ale zasada ta sama. Zombiaków likwiduj Drużyną Z. Jak wcześniej teraz nie zdobędziesz PDA Gryka ( a może tak być - spawn losowy ) to na Jantarze jest wielkie prawdopodobieństwo.

https://www.youtube.com/watch?v=gSe6JFbDRDw

Na filmiku ma bogate wyposażenie, bo już przeszedł pól moda conajmniej.

Jak już pogadasz z Sacharowem, to idź na bagienko i tam przy najgrubszym drzewie jest teleport do Limanska, ale tylko do wnętrza sklepu Gastronom. Strzelając z tego sklepu przez okna, wybij jak najwięcej ( a może i wszystkie ) mutanty, a szczególnie burery. Kiedy później z innego teleportu wejdziesz do miasta, przy fontannie powinieneś mieć spokój.

Usłyszysz też głos Pilota, więc będziesz później wiedział, gdzie go szukać. Z Gastronomu teleportem wracasz na Bagna i idziesz na Agroprom. A tu będzie małe piekiełko.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po wyczyszczeniu mostu do Limańska odblokowało mi się przejście na Jantar

 

Gdy dotarłem na Jantar poszedłem na dół w miejsce gdzie powinien być Lab x16, ale zamiast było puste pomieszczenie z skrzynkami w których znajdowała sie fleszka o tajnych przejsciach w Agropromie, od razu po tym poszedłem w stronę Bunkra i spotkałem gigantyczne pająki i po tym jak jedną zabiłem scrashowało mi grę.

PDA z szybu wyciągowego zebrałem od razu jak dostałem się do Rudego lasu, nie było to bardzo trudne.
Zebrałem też PDA Zaginionego w Rudym Lesie. Po Jantarze poszedłem prosto do Agropromu, przeczyściłem baze z zombiaków i zaprowadziłem Zoofila do bazy powinności i po tym poszedłem do Podziemi i tam zdobyłem PDA Luki. Teraz nie wiem co mam robić dalej.

 

Obok mostu do Limańska znalazłem martwych Czysto Niebowców i AZOTA, to normalne?

W jaki sposób mogę zdobyć fleszke u zaplecza sidora? cały czas mnie teleportuje w jakieś miejsce.

Edytowane przez Adamczyk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Adamczyk  Odpowiadam ze sporym opóźnieniem, bo mi wczoraj rano internet wcięło aż do dzisiejszego popołudnia.

Będziesz chyba musiał powtórzyć trochę gry. Po pierwsze, Azot przy moście musi przeżyć, inaczej są komplikacje.

Początek filmiku, 15 min,  jak oczyścić teren obok mostu i przyjąć Azota.

Na Jantarze nie możesz odpuścić wejścia do bunkra, wypuszczenia naukowców, aby mogli odlecieć śmigłowcem. Rozmowa z Sacharowem uruchamia skrypt.

Nie zapomnij o tym teleporcie na bagienku, do Gastronoma w Limansku.

Na Agro w podziemiach coś sknociłeś, bo powinieneś się znaleźć na estakadzie w DM, albo gdzieś w Strefie ( chyba na Kordonie ).

Na Jantarze jak najmniej sam się wdawaj w walkę, a likwiduj mutanty i zombiaki przywoływanymi drużynami. Masz już PDA Gryka? Jak nie, to tu jest idealna okazja uśmiercać Czarnego Żorża aż do skutku. Całe dziadostwo musi być wybite nawet daleko od bunkra, aby syrena przestała wyć na stałe.

Wstawiam dwa filmiki z Agropromu. Jeden pokazuje tylko oczyszczenie dolnych korytarzy, aby mieć dostęp do drabinki pozwalającej wyjść poziom wyżej i wyłączyć timer, a po zejściu znów na dół dojście do Luki i teleportów.

Pamiętaj, że timer włącza się automatycznie w momencie pojawienia się przy Luce. Nic wtedy z nim nie rób, tylko gnaj wyłączyć timer. Wtedy tu wrócisz, a jego śmierć w niczym nie szkodzi.

Drugi pokazuje całość działań na Agro, z braniem zadań od enpeców ( nie tylko od tego wypychacza mutantów ) i po ich wzięciu zachowanie w podziemiach. Jest to filmik z v.2.52 Inną Drogą, także nie dziw się wyposażeniu jakie on posiada. Oprócz tego wyposażenia, reszta działania jest tożsama.

Uprzedzam pytanie , v.2.52 nie jest przetłumaczony. Fabuła w nim jest jeszcze bardziej skomplikowana.

Pokazuje on taką sztuczkę możliwą do wykonania, aby dla rozliczenia się z wziętych zadań, wrócić na Agro. Możesz ją powtórzyć, ale znów będziesz musiał wejść do podziemi, aby wejść w ten teleport po stronie drabinki i znaleźć się na estakadzie.

Sztuczka polega na tym, że wciskasz się na kratę w drzwiach, robisz szybki zapis. Wgrywasz ten zapis i masz teleport na dach INB.

Jak wyłączyć timer.

https://www.youtube.com/watch?v=1_O9VrtSy9M

Działanie na Agropromie po Jantarze.

https://www.youtube.com/watch?v=GcLk1iNnXQ8

Czy zabrałeś na Kordonie z trupa wojaka ten taki inny miotacz ognia? Jego daje się ładować butlami odjętymi od tych baniakowatych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, kondotier napisał:

Będziesz chyba musiał powtórzyć trochę gry. Po pierwsze, Azot przy moście musi przeżyć, inaczej są komplikacje. Na Jantarze nie możesz odpuścić wejścia do bunkra, wypuszczenia naukowców, aby mogli odlecieć śmigłowcem. Rozmowa z Sacharowem uruchamia skrypt.

@kondotier Z Jantaru wypuściłem naukowców od razu po bunkra z zombiaków, z Sacharowem też rozmawiałem

Jak pierwszy raz grałem w REBORNa FF to tez w tunelu znalazłem martwego AZOTA, drugi raz gram i ta sama sytuacja (Zadanie na oczyszczenie mostu do limanska dostalem od razu jak z Bagna poszedłem na Kordon), nie da sie jakoś zrobić tak zeby ten AZOT tak nie umierał albo żeby znów był żywy? Dużo zrobiłem już w modzie i powtarzać mi sie tego za bardzo nie chce ale jesli musze to i tak zrobie bo chcialem moda ukończyć

35 minut temu, kondotier napisał:

Czy zabrałeś na Kordonie z trupa wojaka ten taki inny miotacz ognia? Jego daje się ładować butlami odjętymi od tych baniakowatych.

Tak zabrałem

31 minut temu, kondotier napisał:

Na Agro w podziemiach coś sknociłeś, bo powinieneś się znaleźć na estakadzie w DM, albo gdzieś w Strefie ( chyba na Kordonie ).

 

Wyłączyłem Timera i wziąłem PDA Luki i poszedłem na teleport do estakady w DM

32 minuty temu, kondotier napisał:

Na Jantarze jak najmniej sam się wdawaj w walkę, a likwiduj mutanty i zombiaki przywoływanymi drużynami. Masz już PDA Gryka? Jak nie, to tu jest idealna okazja uśmiercać Czarnego Żorża aż do skutku. Całe dziadostwo musi być wybite nawet daleko od bunkra, aby syrena przestała wyć na stałe.

 

Z tym PDA Gryka mam problem bo juz 4 raz przywołuje Druzyne-Z i ani razu mi sie nie trafiło to PDA

Zapomniałem też dodać że zainstalowałem do moda ,,ulepszenie'' które dodaje shotugna w slocie na pistolety, wiecej czasu na wylaczenie Timera i czegoś jeszcze związanego z HUDem

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Adamczyk  Tak jak pisałem. Za bardzo się zbliżyłeś do mostu i odszedłeś. Skrypt się uruchomił, a ty go nie dokończyłeś. Albo omijaj most z daleka, a najlepiej jak tylko załapie Cię do działanie kontrolera, bierz się za wytłuczenie mutantów. Filmik powinien pokazać Ci jedno z rozwiązań. Azot musi przeżyć i mić bezpieczeństwo na przyszłość.

Aby dcą drużyny został Czarny Żorż, trzeba ją przywołać nie mniej niż 5 - 6 razy. Nie martw się, takich okazji że drużyna zginie jest sporo.

Jeśli przeteleportowałeś się na estakadę, to teraz obserwuj minimapę, czy na początku estakady od strony budowy jest znacznik stojącego tam enpeca. Możesz nawet tam się przespacerować, jeśli nie byłeś jeszcze przy pierwszej skrzynce z fleszką. Jak go nie ma, to czegoś z gry skryptowi jeszcze brakuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 19.01.2021 o 19:56, kondotier napisał:

Za bardzo się zbliżyłeś do mostu i odszedłeś. Skrypt się uruchomił, a ty go nie dokończyłeś

 @kondotier Aż z Kordonu? dodam też że jak zrobiłem to zadanie to nie mogłem już od nikogo brać żadnych zadań pobocznych

 

W dniu 19.01.2021 o 19:56, kondotier napisał:

Jeśli przeteleportowałeś się na estakadę, to teraz obserwuj minimapę, czy na początku estakady od strony budowy jest znacznik stojącego tam enpeca. Możesz nawet tam się przespacerować, jeśli nie byłeś jeszcze przy pierwszej skrzynce z fleszką. Jak go nie ma, to czegoś z gry skryptowi jeszcze brakuje.

Na minimapie mi nic nie pokazywało, a do pierwszej skrzynki z fleszką nie mam jak dojść ponieważ gdy zbliżam się teleportu który mnie na tą estakadę teleportuje to pisze mi to

 

Edytowane przez Suseł
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Adamczyk Skrypt uruchomiłeś wchodząc do Rudego Lasu.

Ten teleport w rurze na zakładzie otworzy się dużo później. Do początku estakady idziesz przez budowę. Albo przez okno w hangarze wyskakujesz na dziedziniec, albo z prawej strony hangaru koło kanału pod płytami z plecakiem, lub tak jak wchodziłeś na dach estakady, ale wcześniej przy samym hangarze masz taki zbiornik z rurami. Po nim i po rurach na ziemie i masz estakadę. Bo takimi sposobami będziesz musiał dojść do Pierwszego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, kondotier napisał:

Skrypt uruchomiłeś wchodząc do Rudego Lasu.

@kondotier Czyli będę musiał od nowa grać? kurde, a wiesz czemu mi zadanie na Oczyszczenie Mostu do Limańska wyświetliło się w Kordonie? 

Edytowane przez Adamczyk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Adamczyk Jeśli masz zapis z teleportu przed wejściem do Rudego Lasu, to zacznij z niego.

A zadanie to pojawia się tak wcześnie, aby grający nie rozmieniał się na drobne, nie starał robić czegoś innego, a dążył do dotarcia do tego mostu, drogą mocno pokrętną. A że z mostu nie wejdzie do Limanska, mod zmusi go do szukania innego sposobu dotarcia. A nim jest CEA i st.Re.Lock.

To taka przewrotność logiki ERa, autora modów z tej serii. Ukryta linia scenariuszowa, zmuszająca gracza do jej szukania w pozornym bezsensie. Zmusza do przejawiania inicjatywy, gdy z pozoru znalazł się w sytuacji bez wyjścia. :banghead:

I taka mała podpowiedź. Jak jesteś na MW to sprawdzaj, czy stał się już aktywny teleport w lewym górnym rogu mapy, za tymi kamieniami z radiacją i psami. Jest tam płot, a zanim przesmyk z drzewem. Koło tego drzewa jest bardzo istotny teleport.

I jeszcze takie pytanie w rodzaju tego jakie zadaje Sidorowicz. Postępować jak z nowicjuszem, czy od razu puszczać na głęboką wodę. Jesteś na forum od kilkunastu dni i nic nie wiemy o twoim doświadczeniu ze stalkerskimi modami.

A pytania kieruj nie tylko do mnie, ale raczej do tych co niedawno ukończyli moda. Już wyjaśniałem dlaczego.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

8 godzin temu, kondotier napisał:

I jeszcze takie pytanie w rodzaju tego jakie zadaje Sidorowicz. Postępować jak z nowicjuszem, czy od razu puszczać na głęboką wodę. Jesteś na forum od kilkunastu dni i nic nie wiemy o twoim doświadczeniu ze stalkerskimi modami.

 

Ogrywałem już kilka modów do stalker m.in Anomaly, Dead air + Hybrid PL i Misery. REBORNa w tamtym roku zacząłem grać tylko ze to jest jedyny mod z którymi mam problemy dlatego konto założyłem (i też żeby móc pobierać społszczenia

 

8 godzin temu, kondotier napisał:

A pytania kieruj nie tylko do mnie, ale raczej do tych co niedawno ukończyli moda. Już wyjaśniałem dlaczego.

Racja zapomniałem o tym, postaram się mniej męczyć pytaniami

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Adamczyk
W Artefaktach Śmierci można łatwo położyć grę, ale to głównie przez nieuwagę. Zauważ, że czasami podczas wykonania zadania pojawia się charakterystyczny grzmot. To oznacza, że wykonałeś coś istotnego dla fabuły. 
Parę podpowiedzi:

  • Odprowadzić Zarkę na Bagnach do przejścia na Agroprom. Po rozmowie lepiej zaczekać aż zniknie. Nie mam stuprocentowej pewności czy trzeba ją odprowadzić, ale raczej tak, bo jest to ważna postać. Niektórzy pisali, że lepiej zestrzelić śmigłowiec patrolujący Bagna. W każdym razie mi on nie sprawiał problemów. 
  • Aniela - kolejna Bardzo istotna postać. Będąc na Kordonie, pogadaj z Wilkiem, a następnie odprowadź ją do wioski. Po wszystkim poprosi Cię o odprowadzenie do kopalni w Rudym Lesie. Miej na uwadze fakt, że wcześniej musisz w to samo miejsce zaprowadzić jej ojca. Spotkasz go w Limańsku.
  • Po zabraniu PDA Luki w podziemiach Agropromu i wyłączeniu czasomierza skorzystaj z teleportu ( czytałem, że to już zrobiłeś ). Jak weźmiesz fleszkę z estakady, to pojawi się istotny NPC. Koniecznie z nim pogadaj. 
  • Nie pchaj się do CEA bez PDA Gryka. W mojej grze zespawnowałem sobie Drużynę-Z na Jantarze. Pisał o tym @kondotier - najbardziej prawdopodobne, że to właśnie tam wpadnie ci to PDA. 
  • Przy końcowym etapie gry musisz zniszczyć bazę Czystego Nieba. 

Tobie dopisało szczęście i miałeś dostęp do bunkra Sacharowa. U mnie drzwi były zamknięte. 

Czasami można odnieść wrażenie, że Artefakty Śmierci są pozbawione logiki. I faktycznie trochę tak jest - oczywiście nie bez powodu. Szrama podczas szturmu na CEA w Czystym Niebie strzela do Striełoka, przez co rzeczywistość uległa poważnym zmianom. Stąd te wszystkie klony stalkerów, dziwne zjawiska itd. 

Fleszki i PDA warto zbierać, bo to właśnie dzięki nim dostajesz kolejne wskazówki i podpowiedzi, a przy okazji trochę wyjaśnień. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Agrael napisał:

Zauważ, że czasami podczas wykonania zadania pojawia się charakterystyczny grzmot. To oznacza, że wykonałeś coś istotnego dla fabuły.

O to akurat mnie tez mocno zastanawiało skąd się to bierze, dzięki za info.

Zarke już odprowadzałem, helikopter mi nie sprawiał problemów ale i tak go spróbowałem rozwalić tylko że sobie dałem z tym spokój bo cały czas uciekał a ja do niego tylko z karabinu strzelałem

Aniele też odprowadziłem do Wioski Nowicjuszów

5 minut temu, Agrael napisał:

Jak weźmiesz fleszkę z estakady, to pojawi się istotny NPC. Koniecznie z nim pogadaj. 

Chodzi o tego Pierwszego Stalkera? i on się będzie znajdował w bazie wolności pewnie (oczywiście zgaduje)

6 minut temu, Agrael napisał:

Nie pchaj się do CEA bez PDA Gryka. W mojej grze zespawnowałem sobie Drużynę-Z na Jantarze.

Mi to PDA już udało się zdobyć na Magazynach Wojskowych jak na początku zacząłem grać w REBORNa, za drugim razem kiedy od nowa grałem miałem problem z Druzyną-Z bo mi nie przywoływała wszystkich Stalker

 

Kurczę widzę ze muszę kolejny raz od nowa grać w moda, tym razem będę jeszcze bardziej uważny co robię. 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Adamczyk napisał:

Chodzi o tego Pierwszego Stalkera?

Zgadza się. Znajdziesz go przy wejściu na estakadę. Ponadto w Dolinie Mroku ( tunel za fabryką ) jest teleport, który aktywuje się dopiero po rozmowie z P. Stalkerem. 

Ciężko mi powiedzieć czy Musisz grać od nowa, bo jeżeli zrobiłeś wszystko jak należy, to raczej nie ma takiej potrzeby. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Agrael napisał:

Zgadza się. Znajdziesz go przy wejściu na estakadę. Ponadto w Dolinie Mroku ( tunel za fabryką ) jest teleport, który aktywuje się dopiero po rozmowie z P. Stalkerem. 

 

@Agrael O to już wiem czemu nie mogłem tam wejść, dziekuję 

8 minut temu, Agrael napisał:

Ciężko mi powiedzieć czy Musisz grać od nowa, bo jeżeli zrobiłeś wszystko jak należy, to raczej nie ma takiej potrzeby. 

Problem jest z tym Azotem, bo drugi raz mam tak że go spotykam martwego, najciekawsze jest to że dostałem zadanie na oczyszczenie mostu z limańska już na kordonie, być może to ma coś wspólnego z jego śmiercią albo jak @kondotier mówił, że się skrypt uruchomił. 

Chciałem się jeszcze zapytać bo czytałem że w modzie jest anticheat, czy jak zmienię sobie prędkość poruszania ODRODZONEGO to mogę mieć problemy z dalszą grą? I czy jest jakiś sposób na to żeby najemnicy nie chodzili tak w kółka w jedną i drugą stronę na bagnach i w Magazynach Wojskowych? Bardzo mi to przeszkadza bo nie mogę kupić od nich żadnych artefaktów albo sprzedać im zebrane bronie bo cały czas uciekają.

 

Edytowane przez Adamczyk
Za szybko pisałem i zapomnialem dopisać jednej rzeczy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To normalne. Zadanie z oczyszczeniem mostu może sobie wisieć tak długo, jak zechcesz. Dopiero gdy się zbliżysz do niego w Rudym Lesie, to będziesz miał krótki filmik. Po zlikwidowaniu mutantów powinien pojawić się Azot i nie jest on niezbędny do ukończenia gry. Z tego, co pamiętam, to daje zadanie na zdobycie PDA. 

13 minut temu, Adamczyk napisał:

czy jak zmienię sobie prędkość poruszania ODRODZONEGO to mogę mieć problemy z dalszą grą?

Aż tak wolno biega ? ; )  W tej kwestii nie pomogę, bo nigdy nie kombinowałem przy parametrach postaci, a przynajmniej nie w Rebornie. 

16 minut temu, Adamczyk napisał:

I czy jest jakiś sposób na to żeby najemnicy nie chodzili tak w kółka w jedną i drugą stronę na bagnach i w Magazynach Wojskowych?

Ci na Bagnach grzecznie siedzą w jednym miejscu, a dopiero później idą na Agroprom. Tylko najemnicy z MW biegają w kółko. Jest na to rada - poradnik od @kondotiera. Proszę: [KLIK]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Agrael napisał:

To normalne. Zadanie z oczyszczeniem mostu może sobie wisieć tak długo, jak zechcesz. Dopiero gdy się zbliżysz do niego w Rudym Lesie, to będziesz miał krótki filmik. Po zlikwidowaniu mutantów powinien pojawić się Azot i nie jest on niezbędny do ukończenia gry. Z tego, co pamiętam, to daje zadanie na zdobycie PDA. 

 

@Agrael To on jednak nie jest aż tak potrzebny? bo ja czytałem że musi przeżyć, przy rozmowie z Butcherem nawet pisze że musi przeżyć

 

2 minuty temu, Agrael napisał:

Aż tak wolno biega ? ; )  W tej kwestii nie pomogę, bo nigdy nie kombinowałem przy parametrach postaci, a przynajmniej nie w Rebornie. 

 

Według mnie wolno biega:D Przypomniała mi się taka sytuacja gdy pierwszy raz zaczynałem przygodę z REBORNEM (Początkowo grałem w doppelgangera i próbowałem 11 razy go przejść tylko że za każdym razem mi nie wychodziło bo coś zepsułem, tak się napaliłem tymi lokacjami że od razu poszedłem zwiedzać calutką mapę a najbardziej mnie interesowało Metro i Strażnica), gdy byłem w Wyrobisku to udało mi się teleporter znaleźć i gdy do niego wszedłem to przeteleportowało mnie do monolitowców i dostałem komunikat ,,Nie ma miejsca w zonie REBORNA'' (czy coś takiego), moze mam jeszcze nawet film z tego.

 

8 minut temu, Agrael napisał:

Ci na Bagnach grzecznie siedzą w jednym miejscu, a dopiero później idą na Agroprom. Tylko najemnicy z MW biegają w kółko. Jest na to rada - poradnik od @kondotiera. Proszę: [KLIK]

Ja właśnie mam taki problem ze oni mi cały czas uciekają, od razu gdy rozpocząłem grę to porozmawiałem z wszystkimi NPC i zabrałem bronie u mechanika w bazie czystego niebo i pobiegłem do nich, a oni sobie łazili i  się zatrzymywali tylko na sekundę i znów uciekali

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Adamczyk  trochę mało tych modów zaliczyłeś. I to akurat takie, które Ci przy Rebornach niewiele pomogą. Ale pomińmy to. Widzę, że jesteś zdeterminowany, to Cię poprowadzimy i moda ukończysz. Ale nie zapoznałeś się z wypowiedziami w temacie moda. O tym grzmocie, potwierdzającym prawidłowość wykonania zadania było sporo wypowiedzi. Tak samo, o tym jak zatrzymać na MW biegających najemników. Sam wstawiłem informację ze zrzutami. Patrz w spojler, jak nie chcesz szukać.

Spoiler

Przede wszystkim, aby ich zatrzymać, musisz z mutantów wyczyścić wioskę, przysiółek i okolice teleportu do Rudego. Następnie stajesz przy tej szopie koło drogi do teleportu. Odczekujesz aż odbiegną w okolice wychodka i wtedy przy tej szopie stawiasz zwykłą drużynę. Po to było wcześniejsze wybijanie mutantów, aby tam jak najdłużej przetrwała. Jak drużyna się pojawi, wtedy najemnicy siadają koło ogniska. Możesz wtedy spokojnie rozmawiać tak z nimi, jak i z ich szefem w sraczyku. Kiedy pośle cię do enpeca, aby zabrać od niego PDA, nie musisz go zabijać sam, ale poszukaj koło wieży pijawki ( czasem sama podejdzie bliżej ) i ją podprowadź do enpeca. Kiedy ona go załatwi, ty załatw ją i z trupa zabierz PDA. Jeśli wyjdziesz z lokacji, a po powrocie jednak ta drużyna zniknęła, stawiasz następna i masz siedzących najemników.

Masz na forum wyszukiwarkę, korzystaj z niej, bo jak do tej pory, prawie wszystkie problemy z jakimi wystąpiłeś, zostały w temacie moda omówione. Zyskasz na czasie, bo jak czasem, to na naszą odpowiedź możesz długo czekać. Taki przypadek, jak mój z internetem zawsze się każdemu może przytrafić.

I nie ma sensu zaczynać od zera. Na Bagnach jeśli odprowadziłeś Zarkę i po jej wejściu w teleport grzmotnęło, to są prawidłowo zrobione. Na Kordonie Anielę masz we wiosce, Wilk Ci ( po powtórce ) żyje. Na Wysypisku też wszystko wg. Twojego opisu masz prawidłowo. W Dolinie Mroku zebrałeś wszystkie PDA. Zostało Ci tylko pozbieranie fleszek z estakady. Od tego momentu gdy znalazłeś ostatnie PDA, możesz powtórzyć. Zbieranie fleszek z estakady, zacznij od strony bazy Wolności. Bo to miejsce gdzie pojawi się Pierwszy Stalker. Jak już dotrzesz na MW, to masz filmik od 25 min co robić.

https://www.youtube.com/watch?v=pU0_SmJcv6E

Tylko musisz pamiętać, że w rebornach nikt i nigdy nie jest w stanie dokładnie powtórzyć cudzej gry. Tak, że to co zobaczysz, może tylko być wskazówką, a zrobić będziesz musiał to, na co Tobie mod pozwoli. Za kilka zrobionych gier, mnie ani razu Loki nie dał zadania. A moda skończyłem.

Ale jednak jak się zdecydujesz zacząć znów od latania nad Bagnami, to Twoja wola. I wsłuchuj się, czy ważne zadania ( Jak Zarka w teleporcie ) potwierdzi grzmot.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.