gawron Opublikowano 29 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2015 TYTUŁ: Escape from Tarkov PLATFORMA: PC PREMIERA: 2016 OPIS: Spoiler Escape from Tarkov to zrealizowany w konwencji MMO shuter FPS/TPS z elementami RPG oraz survivalu, w której gracze wcielają się w członków dwóch korporacji militarnych, walczących ze sobą na terenie tytułowego rosyjskiego miasta. Za stworzenie gry odpowiada pochodzące z Sankt Petersburga studio Battlestate Games, którego członkowie nie należą do branżowych nowicjuszy, a na swoim koncie mają m.in. prace przy takich markach, jak STALKER, Mass Effect czy BioShock. Escape from Tarkov nie będzie jednym wielkim sandboksem jak np. DayZ. Swoją budową ma bardziej przypominać Destiny, z określonymi konkretnymi lokacjami ważnymi dla scenariusza, które będziemy dzielić z innymi graczami. Każde takie miejsce (centrum miasta, przedmieścia, elektrownia itp.) odwiedzimy w trybie rajdu, w którym naszym głównym zadaniem ma być odnalezienie choćby jednego z kilku wyjść z obszaru o wielkości około ośmiu kilometrów kwadratowych. Po drodze zdobędziemy ekwipunek, doświadczenie i wykonamy zadania poboczne – wszystko może zostać jednak przerwane wydarzeniami losowymi, jak ostrzał z moździerzy, atak szabrowników czy... innych graczy. Nigdy bowiem nie będziemy wiedzieć, kto jeszcze jest na serwerze, robiąc ten sam rajd. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- FABUŁA Akcja gry rozgrywa się na liczącym 16 kilometrów kwadratowych terenie zniszczonego, rosyjskiego miasta Tarkowa, odciętego od świata przez wojska Federacji Rosyjskiej i ONZ. Gracze opowiadają się po stronie jednej z dwóch rywalizujących ze sobą korporacji militarnych i walczą o przetrwanie w pozornie opuszczonej, pełnej rozmaitych niebezpieczeństw metropolii. W przeciwieństwie do większości popularnych strzelanin MMO, całość oprawiona została w niezwykle frapującą otoczkę fabularną, a podczas zabawy na graczy czeka cała masa misji specjalnych, zadań i zagadek, które sukcesywnie odsłaniają kolejne tajemnice Tarkowa. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- MECHANIKA Mimo że sedno rozgrywki stanowi rywalizacja graczy należących do dwóch konkurencyjnych drużyn, cała zabawa nie sprowadza się tylko i wyłącznie do ustawicznej wymiany ognia. Jednym z istotnych wyróżników gry Escape from Tarkov jest możliwość swobodnego przemieszczania się po obszarze całej metropolii, wchodzenia w interakcje z napotkanymi postaciami niezależnymi i podejmowania całej masy zróżnicowanych aktywności. Możemy więc przeprowadzać rajdy na bazy przeciwnika, zajmować się realizacją tajnych misji (samotnie lub w trybie kooperacji), bądź poświęcić się eksploracji i zbieraniu przedmiotów, którymi następnie w specjalnych punktach możemy wymieniać się z innymi graczami. Na szczególne wyróżnienie w grze zasługuje oryginalny system rozwoju postaci, który nalicza kilka rodzajów doświadczenia w zależności od typu podejmowanych przez graczy aktywności. W miarę postępów rozgrywki, możemy zaś opanować ponad setkę zróżnicowanych umiejętności, podzielonych na cztery główne kategorie: fizyczne, kognitywne, bojowe i praktyczne. W grze nie zabrakło też oczywiście całkiem sporych możliwości ulepszania i modyfikacji broni. Niezwykle istotnym elementem rozgrywki jest także aspekt survivalowy. Okazuje się bowiem, że równie groźnym przeciwnikiem co najemnicy konkurencyjnej korporacji, jest dla nas także samo miasto – wraz z panującymi tam warunkami i czającymi się na każdym kroku niebezpieczeństwami. Kontrolowana przez nas postać może więc zginąć nie tylko od kul przeciwnika, ale także z powodu urazów, chorób, wycieńczenia, odwodnienia czy zatrucia substancjami promieniotwórczymi. Oznacza to, że aby przetrwać, musimy też nieustannie szukać żywności, wody, leków oraz innych przydatnych przedmiotów. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- TRYBY GRY Produkcja studia Battlestate Games to z założenia gra sieciowa, nastawiona na rywalizację i kooperację drużynową z możliwością równoczesnej zabawy 64 graczy. Jednakże spora liczba aktywności dodatkowych nadaje rozgrywce nieco sandboksowego charakteru i sprawia, że w grze znajdą coś dla siebie zarówno wielbiciele rozgrywek PvP, jak i zwolennicy samotnej zabawy w trybie PvE. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- KWESTIE TECHNICZNE Wydana na platformie PC Windows gra Escape from Tarkov wyróżnia się fotorealistyczną oprawą graficzną, uzyskaną dzięki nowoczesnej technologii trójwymiarowego skanowania rzeczywistych lokacji (wykorzystanej m.in. także w produkcji Get Even polskiego studia The Farm 51). Twórcy położyli przy tym bardzo duży nacisk na sam realizm rozgrywki, objawiający się w takich elementach, jak wiernie odwzorowana balistyka pocisków, w pełni proceduralny system efektów, pełna swoboda ruchu oraz interakcji z otoczeniem, a także zaawansowane opcje personalizacji broni i postaci. Akcja gry rozgrywa się na liczącym 16 kilometrów kwadratowych terenie zniszczonego, rosyjskiego miasta Tarkowa, odciętego od świata przez wojska Federacji Rosyjskiej i ONZ. Gracze opowiadają się po stronie jednej z dwóch rywalizujących ze sobą korporacji militarnych i walczą o przetrwanie w pozornie opuszczonej, pełnej rozmaitych niebezpieczeństw metropolii. W przeciwieństwie do większości popularnych strzelanin MMO, całość oprawiona została w niezwykle frapującą otoczkę fabularną, a podczas zabawy na graczy czeka cała masa misji specjalnych, zadań i zagadek, które sukcesywnie odsłaniają kolejne tajemnice Tarkowa. VIDEO: Spoiler SCREENY: Spoiler ŻRÓDŁO: http://www.3dnews.ru/924104 http://gamebomb.ru/gbnews/14413#!prettyPhoto http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=29647 STRONA OFICJALNA - http://www.escapefromtarkov.com/ 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LVutner Opublikowano 30 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2015 Tak patrząc na screeny to zapowiada się dobra gra. Mam nadzieję że studio magicznie nie upadnie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 30 Listopada 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2015 Dobrze by było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LVutner Opublikowano 2 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2015 Mi się wydaje że gra jest połączeniem Battlefielda (i poczęści ARMA'y), Metra oraz STALKERA. Oprawa dźwiękowa jak dla mnie powala. Graficzna też jakby niepatrzeć postapokaliptyczna i surowa. Brakuje tutaj tylko nieliniowej fabuły dla gracza oraz freeplaya. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 2 Grudnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2015 W Metrze też tego nie ma, a gra się całkiem fajnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LVutner Opublikowano 2 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2015 Lecz nic niezastąpi eksploracji Zony bądź innego miejsca bez liniowej fabuły shootera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 2 Grudnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2015 Pewnie, że nie, ale bez nieliniowej. Mój błąd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Walik Czosnek Opublikowano 2 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2015 Nie no, gra fajnie się zapowiada Gdyby tak jeszcze komuś chciało się wskrzesić S.T.A.L.K.E.R. 2... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LVutner Opublikowano 2 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2015 Wskrzesić się da. Trzeba tylko chcieć, teraz mamy od groma ruskich poradników jak modyfikować silnik itp. Co to za problem przerobić silnik Zewu Prypeci, dodać parenaście nowych funkcji i wsparć dla nowych technologii? Spytaj się twórców RADIUM'a. Oni tam dorzucili HBAO+ oraz DX12. Dla chcącego nic trudnego, wpierw trzeba zebrać ekipę zgranych modderów i można działać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 3 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2015 Potrzeba kogoś kto się zna na kodowaniu a ja nie nadaje się do takiej pracy sami wiecie z jakiego powodu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anatolij Opublikowano 5 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2015 (edytowane) Nowy trailer gry https://youtu.be/aSeh9_QD2nE oraz nowe screeny Edytowane 5 Grudnia 2015 przez anatol 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Walik Czosnek Opublikowano 5 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2015 Haha, może kiedyś nasze forum wydało by moda "S.T.A.L.K.E.R. 2" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 6 Grudnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2015 A braciaki mają wyglądać, między innymi tak: 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anatolij Opublikowano 6 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2015 (edytowane) Video z gry https://youtu.be/a70_QmnjhCU Edytowane 6 Grudnia 2015 przez anatol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anatolij Opublikowano 11 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2015 (edytowane) Gameplay z gry https://youtu.be/e2ePcsK88z8 Edytowane 11 Grudnia 2015 przez anatol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anatolij Opublikowano 11 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2015 AK74N w różnych konfiguracjach. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEB2E Opublikowano 11 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2015 zacne milordzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 23 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2015 http://www.youtube.com/watch?v=gZiP5kjUii8& 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 28 Grudnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2015 Piękna sztuka, tylko czy to, aby nie przesada. 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 28 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2015 (edytowane) Jeszcze w glocku, który pozwala strzelać maszynowo to ma sens ale w makarowie chyba by człowiekowi palec odpadł zanim by to opróżnił. Edytowane 29 Grudnia 2015 przez tom3kb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mnieciu Opublikowano 29 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2015 Palec palcem, ale przy tym to 2 ręce zamęczysz. Troszku to kuriozalnie wygląda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 29 Grudnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2015 Myślałem, że twórców gry poniosła fantazja, ale jak widać takie przeróbki miały miejsce. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 29 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2015 (edytowane) Ta miały, miały, 80 naboi w magazynku ale po co to komu w makarowie Pewnie z takim magiem waży ze 3 razy tyle co normalnie To już bym wolał APS Stieczkina albo OTs-33 niż takie kuriozum nosić. Edytowane 29 Grudnia 2015 przez tom3kb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 29 Grudnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2015 Oj tam, czepiasz się. Pewnie, że wygląda to pokracznie, poręczne też raczej nie jest i na pewno sporo waży. Jak się sprawuje, trzeba by zapytać gościa z pierwszej foty . Traktuję to jako ciekawostka. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 29 Grudnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2015 Świeża grafika, jeszcze pachnie farbą . 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.