Wędrowiec Opublikowano 30 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2014 Witam mam pytanie-Jeśli chciałbym zagrać w AA2 przykładowo z LURK`iem to najpierw zainstalować Lurka i na to AA2 czy najpierw AA2 a na to nałożyć gamedatę LURK`a .Z góry dziękuję za szybką odpowiedź . :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vandr Opublikowano 30 Lipca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2014 AA2 to zbyt duży mod by łączyć go z jakimkolwiek innym w taki sposób. Dlaczego chcesz łączyć je oba? Musisz się zdecydować, albo AA2 albo coś innego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Perun Opublikowano 30 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2014 vandr już robi uploading na ModDB, /sg/ już dostaje szału. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaimeneX Opublikowano 30 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2014 PLIKI USUNIĘTE! I czekamy do soboty albo niedzieli? Pisałeś że upload skończy się dziś, tylko autoryzacja może zająć do niedzieli albo krócej naprzykład... do jutra ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vandr Opublikowano 30 Lipca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2014 Tak. O ile autoryzacja przebiegnie szybko to już jutro rano (albo nawet dziś w nocy) mod będzie dostępny do pobrania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaimeneX Opublikowano 30 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2014 Do pobrania na Moddb jest już Autumn Aurora 2 Link do pobrania:Autumn Aurora 2.05 CHANGE LOG: (Po Angielsku) - randomly happening blowouts (separate day/nights cycles/). Also underground blowouts are possible. - harder gameplay in the beginning of the game (some better suits or excessive ammo removed from boxes) - changed rewards for random tasks in the beginning phase of the game - new animations for a majority of firearms - new ambient sounds (outdoor and underground). New ambient sounds sections. - improved UI - improved environment textures - dynamic messages sent by stalkers, completely rewritten to match Autumn Aurora 2 feel - new music on some levels - reinstated time limit for random tasks to avoid CTDs and broken savegames related to PDA task overload. - some various fixes Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 30 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2014 Witam mam pytanie -Jeśli chciałbym zagrać w AA2 przykładowo z LURK`iem to najpierw zainstalować Lurka i na to AA2 czy najpierw AA2 a na to nałożyć gamedatę LURK`a . Z góry dziękuję za szybką odpowiedź . :) Możesz spróbować takiego sposobu:Zainstaluj Lurka potem z AA2: - gamedataconfigweathers [cały folder] - gamedatalevels [cały] - gamedatashaders [cały] - gamedatasounds [bez weapons] - gamedatatextures [bez UI] Obecnie gram w połączone w ten sposób: Soljanka+ ООP / Collector / Master+AA2 Napiszę może w ten sposób EFEKT JEST NIESAMOWITY !!! Jestem pełen uznania dla autorów moda !Gdybym mógł pomóc w instalacji polecam się ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaimeneX Opublikowano 31 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2014 Parę screenshotów z nowego AA. Jako pierwsze. (werble) Słońce na niebie, przebijające chmury. No i nowa animacja AK74u + Porównanie. ENB i bez. Z Spoiler Bez Spoiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny Druh Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Mod Miodny :) Chyba najbardziej zmieniający szatę graficzną :) Jestem Pełen Uznania :) Jest to jak dotąd jedyny mod poza LOST ALPHĄ, który sprawił że gra się w Stalkera jak za pierwszym razem - EFEKT WOW ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEB2E Opublikowano 1 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2015 @Czarny Druh zgodzę się z tobą. (i LOST ALPHA raczej to nie mod (w moim odczuciu) (odchodząc od tematu)). A moje pytanie brzmi: czy da się zmniejszyć poziom trudności? bo na łatwym jest jak na najwyższym chyba :p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzanownyKijaszek Opublikowano 9 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2015 Hej... Mam pewien Problem z Modyfikacją pod tytułem Autumn Aurora 2.1 Wszystko działa sprawnie... Do czasu gdy Daje opcje Nowa Gra I nie ważne Jaki wybieram stopień trudności Błąd występuje ten sam... Czyli podczas ładowanie wyskakuje nazwa... Wczytywanie Shaderów Czy coś takiego... Po tym wyrzuca mnie gra do pulpitu... Po czym występuje Komunikat "XRay Engine" tu jest link z którego pobierałem Tą Modyfikacje http://www.moddb.com/mods/autumn-aurora-compilation-mod W razieczego Sorki za błedy... Czy inne Problemy Ale Jestem nowy... I nie za bardzo ogarniam Wszystko... Proszę o Szybką Odp... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacjent1972 Opublikowano 9 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2015 (edytowane) Tu masz temat na forum, https://stalkerteam.pl/topic/2860-autumn-aurora-2/.Sprawdź czy masz odpowiedni patch do podstawki oraz czy dobrze zainstalowałeś moda.Podaj loga błędu, znajdziesz go tutaj: C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs Edytowane 9 Grudnia 2015 przez pacjent1972 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 9 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2015 Przeniosłem temat z prośbą o pomoc @SzanownyKijaszek tutaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzanownyKijaszek Opublikowano 9 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2015 pacjent1972 Nie jestem pewien czy chodziło własnie o to ale to własnie znalazłem w danym folderze FATAL ERROR [error]Expression : fatal error [error]Function : CBlender_default_aref::Compile [error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrRender_R1\Blender_default_aref.cpp [error]Line : 75 [error]Description : <no expression> [error]Arguments : Not enought textures for shader, base tex: prop\prop_barbwire3 Edit:Wystarczy tylko to: j/wTo jest błąd potrzebny do rozwiązania problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacjent1972 Opublikowano 9 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2015 Pomóżcie @Kijaszkowi z tym błędem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 9 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2015 Na jakim grasz oświetleniu ? Możliwe że zainstalowałeś " Full Dynamic Lighting Only " a grasz na oświetleniu statycznym. Jeżeli tak to zmień na pełne dynamiczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzanownyKijaszek Opublikowano 10 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2015 Oki Spróbuje///Ej... To Poskutkowało Gra Chodzi Bardzo Dynamicznie Bardzo wam Dziękuje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 3 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2018 Nie ma to, jak odkop po 3 latach Ostatnio zainstalowałem sobie Stalkera na steam, bo chciałem zobaczyć jak wersja steamowa radzi sobie z modami - Kiepsko. Tzn.. Nie kiepsko, ale w takim ShoC mamy od razu patch 1.6 tak więc trzeba się bawić w degradację co całkowicie mnie zniechęciło. Ale jak już zainstalowałem sobie steamową wersję no to trzeba pograć. Wybrałem tego oto moda graficznego, który urzekł mnie pięknymi screenami. ( Kiedyś w niego grałem, ale krótko. Chyba nawet starszą wersję ) I faktycznie.. Wygląda pięknie. Jak dotąd najlepszy mod pod grafikę do Cienia, w jaki grałem. Nie skupiam się na fabule ( no bo i nie ma, na czym ) tylko powoli gram starając się wpatrywać w piękno Zony. Trochę screenów z mojej gry: Spoiler 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mixons Opublikowano 11 Lipca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2018 Witam, wczoraj zakupiłem Stalkera: Cień Czarnobylu w wersji GOG i gra normalnie się uruchamiała, dzisiaj po zainstalowaniu moda Autumn Aurora 2.1 pojawia się błąd "XR_3DA.exe caused ACCESS_VIOLATION". Poniżej wstawiam log błędu. Szukałem rozwiązaniu na różnych forach, lecz nic nie pomogło, włącznie z wyłączaniem internetu czy uruchamianiem przez settings.exe Z góry dziękuję za pomoc. Spoiler * Detected CPU: GenuineIntel P3 family, F6/M12/S3, 2792.00 mhz, 43-clk 'rdtsc' * CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2 Initializing File System... using fs-ltx fsgame.ltx FS: 33609 files cached, 5549Kb memory used. Init FileSystem 0.841583 sec 'xrCore' build 3312, Feb 27 2008 Initializing Engine... Executing config-script "user.ltx"... [c:\users\miki\docume~1\stalke~1\user.ltx] successfully loaded. Starting INPUT device... Loading DLL: xrRender_R2.dll Loading DLL: xrGame.dll * [win32]: free[4038076 K], reserved[49228 K], committed[106936 K] * [ D3D ]: textures[0 K] * [x-ray]: crt heap[7759 K], process heap[2428 K], game lua[0 K], engine lua[0 K], render[0 K] * [x-ray]: economy: strings[1325 K], smem[0 K] Executing config-script "c:\gry\s.t.a.l.k.e.r. shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"... ! cant convert dik_name for dik[144], prop=[Poprzednia [c:\gry\s.t.a.l.k.e.r. shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded. Executing config-script "user.ltx"... Executing config-script "c:\gry\s.t.a.l.k.e.r. shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_extreme.ltx"... ! Unknown command: r__dtex_range ! Unknown command: r__ssa_glod_end ! Unknown command: r__ssa_glod_start ! Unknown command: r__wallmark_ttl ! Unknown command: rs_detail ! Unknown command: rs_skeleton_update ! Unknown command: vid_bpp [c:\gry\s.t.a.l.k.e.r. shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_extreme.ltx] successfully loaded. Executing config-script "c:\gry\s.t.a.l.k.e.r. shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"... [c:\gry\s.t.a.l.k.e.r. shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded. [c:\users\miki\docume~1\stalke~1\user.ltx] successfully loaded. SOUND: OpenAL: enumerate devices... SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present devices Generic Hardware SOUND: OpenAL: system default SndDevice name is Generic Hardware SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software SOUND: OpenAL: All available devices: 1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) 2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) SOUND: OpenAL: SelectBestDevice is Generic Software 1.1 SOUND: OpenAL: Required device: Generic Software. Created device: Generic Software. * sound: EAX 2.0 extension: absent * sound: EAX 2.0 deferred: absent * sound : cache: 32773 kb, 3805 lines, 8820 bpl Starting RENDER device... * GPU [vendor:10DE]-[device:1391]: NVIDIA GeForce GTX 850M * GPU driver: 22.21.13.8253 * CREATE: DeviceREF: 18 * Vertex Processor: PURE HARDWARE * Texture memory: 4025 M * DDI-level: 9.0 * GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30) * GPU vertex cache: unrecognized, 16 * DVB created: 1536K * DIB created: 512K ! Version conflict in shader 'def_shaders\def_aref' ! Version conflict in shader 'def_shaders\def_aref_v' ! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans' ! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans_v' ! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans_v_tuchi' ! Version conflict in shader 'def_shaders\lod_old' ! Renderer doesn't support blender 'effects\shadow_world' ! Version conflict in shader 'effects\watertest-1' count of .thm files=130 load time=36 ms * NULLRT supported * ...and used * HWDST/PCF supported and used * NV-DBT supported and used - r__tf_aniso 16 - r2_tf_mipbias 0. Starting engine... [16-9] get_xml_name for[ui_mp_icon_rank.xml] returns [ui_mp_icon_rank.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_icons_map.xml] returns [ui_icons_map.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_common.xml] returns [ui_common.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_old_textures.xml] returns [ui_old_textures.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_ingame.xml] returns [ui_ingame.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_map_description.xml] returns [ui_map_description.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_models_multiplayer.xml] returns [ui_models_multiplayer.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_team_logo.xml] returns [ui_team_logo.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_team_logo_small.xml] returns [ui_team_logo_small.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_mainmenu.xml] returns [ui_mainmenu.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_mp_main.xml] returns [ui_mp_main.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_statistics.xml] returns [ui_statistics.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_hud.xml] returns [ui_hud.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_numpad.xml] returns [ui_numpad.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_inventory.xml] returns [ui_inventory.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_inventory2.xml] returns [ui_inventory2.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_iconstotal.xml] returns [ui_iconstotal.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_pda.xml] returns [ui_pda.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_icons_npc.xml] returns [ui_icons_npc.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_npc_monster.xml] returns [ui_npc_monster.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_npc_unique.xml] returns [ui_npc_unique.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_buy_menu.xml] returns [ui_buy_menu.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_asus_intro.xml] returns [ui_asus_intro.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_button_sleep.xml] returns [ui_button_sleep.xml] [16-9] get_xml_name for[amk_pda.xml] returns [amk_pda.xml] [16-9] get_xml_name for[amk_pda_blank.xml] returns [amk_pda_blank.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_cop_hud.xml] returns [ui_cop_hud_16.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_cop_loot.xml] returns [ui_cop_loot_16.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_cop_loot_other.xml] returns [ui_cop_loot_other.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_cop_trade.xml] returns [ui_cop_trade_16.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_cop_trade_other.xml] returns [ui_cop_trade_other.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_cop_talk.xml] returns [ui_cop_talk_16.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_cop_char_info.xml] returns [ui_cop_char_info.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_faction.xml] returns [ui_faction.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_cop_radblood.xml] returns [ui_cop_radblood_16.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_cop_hud_16.xml] returns [ui_cop_hud_16.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_cop_loot_16.xml] returns [ui_cop_loot_16.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_cop_talk_16.xml] returns [ui_cop_talk_16.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_cop_trade_16.xml] returns [ui_cop_trade_16.xml] [16-9] get_xml_name for[color_defs.xml] returns [color_defs.xml] [16-9] get_xml_name for[hint_item.xml] returns [hint_item.xml] Loading DLL: xrGameSpy.dll [16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml] [16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml] [16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml] [16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml] [16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml] [16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml] [16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml] [16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml] [16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml] [16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml] [16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml] [16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml] [16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml] [16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml] [16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml] [16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml] [16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml] [16-9] get_xml_name for[game_tutorials.xml] returns [game_tutorials.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_credits.xml] returns [ui_credits.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_movies.xml] returns [ui_movies.xml] stack trace: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 11 Lipca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2018 No cóż... Wkleiłem Twój error w google i pojawia się wynik: https://translate.google.pl/translate?hl=pl&sl=en&u=http://www.gog.com/forum/stalker_series/xr_3daexe_caused_access_violation_crash_at_launch_soc_autumn_aurora_21&prev=search Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mixons Opublikowano 11 Lipca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2018 Tak jak napisałem, w moim przypadku nie pomaga uruchomienie Stalkera przez plik settings.exe, właściwie to nawet nie mam jak uruchomić Stalkera przez ten plik, ponieważ jedyna opcja to "save and close". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 11 Lipca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2018 No tak ale SoC uruchamia się przez plik XR_3DA.exe który jest w katalogu bin. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mixons Opublikowano 11 Lipca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2018 Przez ten plik również próbowałem uruchamiać, ale wyskakuje dokładnie ten sam błąd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 11 Lipca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2018 Może tak... Jak instalujesz podstawkę przed dodaniem AA2.1 w jakiej wersji masz podstawkę ? AA2.1 jest na wersję 1.0006 Może zrób tak: Skasuj przenieś swój katalog bin w inne miejsce pobierz i wypakuj ten katalog do głównego katalogu gry. https://my.pcloud.com/publink/show?code=XZNvUB7ZW0YyLO99j4zeK1elkfK7Oj4XsAjk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 11 Lipca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2018 A po instalacji moda wywaliłeś z folderu bin plik d3d9.dll? Przenieś go gdzieś i spróbuj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.