malakas Opublikowano 5 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 Powrót tak ,ale gorzej jak trzeba wracać z bardzo daleka. Jednak byłbym za poszukaniem tej notki i przeprowadzeniem próby na otwarcie przejścia. Jestem przeciwnikiem spawnera i niepotrzebnych poprawek ,ale w tym wypadku sądzę, że jest to na miejscu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pani Wyrwiflak Opublikowano 5 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 Byłam wczoraj na ATP, zrobiłam kuriera, dysk i wybiłam wszystkich w bazie, ale schowka ani widu ani słychu. Nie wiem od czego zależy ta losowość, bo przecież jakoś jest w grze opisana. Coś innego przyszło mi do głowy, ale może to głupie, ja się całkiem nie znam. Czy nie można tej losowości zmienić w kodzie? Ja nie lubię takiego grzebactwa, ale z drugiej strony zgadzam się, że to trochę za ważna rzecz żeby była losowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 5 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 Problem polega na tym ,że nie wiemy gdzie szukać właściciela schowka. Może to być ktoś z grupy stalkerów na ATP,lub ktoś zupełnie inny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 5 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 To może napisać do Arhary które pliki odpowiadają za losowość i je zmienić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trurl3 Opublikowano 5 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 Heh, tysiące ludzi graja i nie narzekają... trudno się spodziewać, żeby specjalnie dla nas to zmienił.., Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 5 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 Właśnie jeżeli nie narzekają, a jakby zaczeli narzekać to może by Arhara wprowadził zmiany które umożliwiłby gre bez dużych problemów, może liczyć na pomoc moderów niemal z całego świata. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 11 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 Czy narzekają, czy nie narzekają, czasem po prostu trzeba zakasać rękawy i samemu zabrać się do roboty Dzieki obszernemu raportowi Stalkera korn06 udało mi się bardzo szybko zlokalizować nazwę przedmiotu, który daje przejście z Agropromu na Bagna Dzieki screenowi schowka na ATP udało mi się ustalić co nastepuje: 1. dane z pliku "stable_treasure_manager" Schowek doświadczonego zwiadowcy Schowałem mapę z koordynatami przejścia. Mnie ona już na nic - ja tą ścieżkę i tak znam na pamięć... 2. dane z pliku "treasure_manager" [atp_arhara_secret_1] target = 18017 name = atp_arhara_secret_1_name description = atp_arhara_secret_1_descr items = af_kol_2, razved_karta, ammo_12.7x108, 2, bomba, detonator_2, bomba_mina_n condlist = {=npc_rank(veteran)} 3, {=npc_rank(master)} 5 community = stalker, bandit, dolg Z powyższych fragmentów kodu wynika jednoznacznie, że poszukiwanym przez nas przedmiotem jest "razved_karta" Jak widać poza tym, by zdobyć info o tym schowku trzeba zabić (lub obszukać zwłoki zabite przez kogoś innego) 3 stalkerów w randze weterana i 5 stalkerów w randze mistrza z ugrupowań: samotnik, bandyta lub powinność. Oprócz tego dochodzi jeszcze tak zwany czynnik losowy, który może ale nie musi dać nam informacji o tym schowku mimo spełnienia wymagań co do jego otrzymania - taki "rzut kostką" Może nim być też na przykład rozpicie flaszki z jakimś stakerem, lub kupienie info o schowku - ale to też jest generowane losowo. Ponieważ przejść na Bagna jest dramatycznie mało w grze, postanowiłem dodać w "Małych usprawnieniach Solianki" plik spawnera, który spowoduje, że pożądany przez wszystkich przedmiot pojawi się u Was w ekwipunku i NIKT już nie utknie z powodu niemożności dostania się na Bagna Aby w/w przejście pojawiło się u Was na mapie należy zrobić co następuje: 1. zespawnować (lub kupić u handlarza) przedmiot 2. udać się na Agroprom w miejsce wskazane na mapce załączonej do przedmiotu (ubrać się w coś dającego ochronę od radaicji) 3. iść wzdłuż południowego płotu, aż pojawi się napis na ekranie "Nowa droga" i znacznik przejścia 4. przejść na Bagna UWAGA - wylądujemy tuż obok przysiólka kontrolerów na Bagnach, więc przygotujcie się odpowiednio lub bierzcie nogi za pas ) Poniżej screeny z mojej ekspedycji sprawdzajacej, czy zespawnowany przedmiot da przejście (oczywiście, że dał - bo inaczej bym o tym nie pisał ) http://img338.imageshack.us/img338/6276/42894865.jpg http://img34.imageshack.us/img34/3122/94188826.jpg http://img151.imageshack.us/img151/1389/35601109.jpg http://img255.imageshack.us/img255/9198/13833432.jpg http://img716.imageshack.us/img716/6104/63478235.jpg http://img814.imageshack.us/img814/9804/77934189.jpg 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trurl3 Opublikowano 12 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 Czy możliwe jest wprowadzenie zmian do skryptu, które na przykład usunęłyby czynnik losowy? W ten sposób prędzej czy później każdy otrzymałby info o tym przejściu, no chyba że nigdy nie obszukuje trupów, ale wtedy sam sobie jest winien... Jakoś wolałbym te metodę niż konieczność spawnowania przedmiotu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 12 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 Możnaby zmienić któryś z istniejących kwestów, tak by w nagrodę oprócz tego, co jest przewidziane w scenariuszu, otrzymać ten "fragment mapy". Oczekuję na propozycje Weżcie pod uwagę, że będzie to trudna sprawa, bo będzie wymagała wyczucia kiedy dodać to przejście - bo nie może być ono na przykład wcześniej niż to, które daje nam Fanat, ale z drugiej strony nie może też być dawane za późno, bo fabuła nie ruszy dalej. Jeśli ktoś będzie miał propozycję, to oczekuję, że dołączy ze dwa screeny z proponowanego kwestu (będą znacznym ułatwieniem przy wprowadzaniu zmian). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trurl3 Opublikowano 12 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 Ja uważam że istniejący mechanizm jet w porządku jedynie trzeba osunąć z niego czynnik losowy - niech po obszukaniu tych 3 weteranów i 5 mistrzów pojawia się informacja. A jeżeli jeśli jeszcze jakiś trigger, to niech będzie przynajmniej stały - żeby było wiadomo co zrobić. Chyba łatwiej jest podpiąć istniejąca procedurę i gotowy schowek pod jakieś wydarzenie... chociaż chyba w ten sposób proponuję właśnie to, co Yurek... Jest pytanie - jeśli 3 weteranów i 5 mistrzów to nie wszystko, to gdzie szukać tego co jeszcze jest potrzebne i co świadczy o tym, że jeszcze coś jest? Może lepiej właśnie to COŚ znaleźć i wtedy będzie wiadomo co zmieniać. Albo po prostu umieścić tę mapę i/lub w innym schowku, który jest bardziej prawdopodobny do znalezienia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 12 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 BRAWO YOUREK... Jednak miałem rację co do notatki...to ona otwiera przejście nawet kupiona w sklepie...ale zabicie tych pięciu to zbyt dużo za taka notatkę. Czy nie można jej umieścić na stałe w jakiejś szafce lub stałym schowku w świecie gry. Oczywiście nie za wcześnie..np. w piwnicy Wioski pijawek na MW..to kawałek gry już po Fancie...jednocześnie nie jest za późno by pchnąć fabułę bagien..? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 12 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 Właśnie ten czynnik losowy i jego efemeryczność była dla mnie impulsem by elitarną i unikalną egzę dać jako nagrodę za kwest, a nie jako znajdźkę ze schowka. Mechanizm schowków jest w założeniu prosty, ale jednak praktyka pokazuje, że coś się dzieje w skryptach schowków o czym nie mamy pojęcia - no bo jak wytłumaczyć, że na tylu grających w Soliankę na naszym forum tylko JEDNEJ osobie trafił się ten schowek na ATP (ja go nie dostałem mimo, że jestem pewien, że zatłukłem wystarczającą ilość niemilców ). W związku z tym, że mechanizm ten nie jest do końca przez nas rozpracowany, nie zalecałbym kombinowania ze schowkami i "fragmentem mapy". Chowanie go gdzieś po kątach też może być zawodne - a nuż jakiś NPC go weźmie, zginie i śmieciarz zrobi swoje ... Ze wzgdlędu na wagę "znaleziska" i jego znaczenie dla gry, jestem za tym, by "wyjąć" ten przedmiot ze schowka i dorzucić go jako nagrodę dodatkową za kwest. Otwarte pozostaje pytanie do którego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 12 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 Jeżeli nie można w piwnicy ,gdzie jak sądzę NPC nie mogą się dostać ..(tu mogę się mylić)...proponuję dołożyć do Łukasza...oni są daleko...ale powinno to być jednak na MW...nie dalej ..do którego ..do byle jakiego chodzi o odblokowanie ewentualnego braku dojścia na Bagna... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korn06 Opublikowano 12 Stycznia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 To może dobrym momentem w grze byłoby dodanie tej notki jako nagrody za kwest Kutwy na likwidację pijawek w wiosce. Kutwa jest nieśmiertelny, to zadanie jest pierwsze jakie możemy wykonać dla niego , można jeszcze zaznaczyć wyraźnie w dialogu,że za wykonanie tego zadania dostaniemy kryształ i notatkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pani Wyrwiflak Opublikowano 12 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 Yurek, jesteś boski i genialny. Jak tylko będzie mozna, to wypróbuję spawnera (za daleko jestem za wioską pijawek, choć to dobre miejsce). Ktoś już próbował? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 12 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 To może dobrym momentem w grze byłoby dodanie tej notki jako nagrody za kwest Kutwy na likwidację pijawek w wiosce. Kutwa jest nieśmiertelny, to zadanie jest pierwsze jakie możemy wykonać dla niego , można jeszcze zaznaczyć wyraźnie w dialogu,że za wykonanie tego zadania dostaniemy kryształ i notatkę. Pomysł byłby dobry, gdyby nie to że ja tego kwestu wogóle nie miałem Wiem nawet dlaczego Po prostu podczas mojej gry tak się złożyło, że szedłem do miejsca gdzie jest posterunek najemnmików po ulepszona giwerę dla Woronina, a że droga prowadziła przez wioskę pijawek (a ja jeszcze na dokładkę potrzebowałem na gwałt macek dla Prapora), to wszystkie pijawki w wiosce miały pecha i zmarły w wyniku zatrucia ołowiem No i potem (trochę poźniej) jak poszedłem do Kutwy - to zlecenia na pijawki w wiosce juz dla mnie nie było http://www.stalkerteam.pl/public/style_emoticons/<#EMO_DIR#>/confused.gif Musimy znaleźć coś innego - coś co każdy gracz musi zaliczyć. Yurek, jesteś boski i genialny. Jak tylko będzie mozna, to wypróbuję spawnera (za daleko jestem za wioską pijawek, choć to dobre miejsce). Ktoś już próbował? Dzięki Ten "fragment mapy" możesz sobie wyspawnować w dowolnej lokacji. Nosisz go sobie potem w plecaku. Dopiero na Agropromie, jak znajdziesz się w miejscu oznaczonym na czerwono pojawi się komunikat "Nowa droga" i uaktywni Ci się przejście na Bagna. Dopóki nie znajdziesz się w tym właśnie miejscu, przejście NIE POJAWI się na mapie. Ja próbowałem, a screeny z akcji masz w poście powyżej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 12 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 Może Sacharow na przykład po zadaniach na rozstawienie tych trzech nadajników,albo przyniesienie trzech książek z labów.Ewentualnie mamy jeszcze Wilka na Magazynach z tym że choć Wilk jest tym razem chyba nieśmiertelny to już zadanie na radiostację nie zawsze zaskakuje.Mógłby też Łukasz dawać lepszą nagrodę po wyczyszczeniu nas z gotówki po zadaniu na mózgi kontrolera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 12 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 Jak dla mnie za późno..dlaczego Jestem w tej chwili na MW ...zrobiłem wszystkie możliwe zadania ..pozostaje tylko wybór... 1...iść na Bagna..(logiczny w tym etapie gry) 2...obronić barierę i uruchomić resztę gry..ale bez Bagien to może okazać się potem błędem Jeżeli w tej chwili nie mam przejścia na Bagna, a chce grać zgodnie z fabułą i poradnikiem gra się sypie... Właśnie dla tego mówię, że należy dodać przejście podczas pierwszego pobytu na M. Wojskowych. Pomysł @korn06 z dodaniem notki za kwest w wiosce jest całkiem dobry...jeżeli będzie wzmianka w poradniku, w dziale przejścia to na pewno każdy je uruchomi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 12 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 OK. Tu się zgodzę z malakasem - "fragment mapy" musi pojawić się jeszcze przed obroną Bariery. @ malakas Czy mógłbyś napisać jakie kwesty zrobiłeś na MW do tej pory ? Spróbuję wtedy coś dopasować i wyjmę w końcu tą notatkę o przejściu ze schowka Czy ktoś posiada screeny lub sejwa sprzed tego zadania od Kutwy na oczyszczenie wioski pijawek - byłoby to bardzo pomocne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 12 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 Nie rozmawiałem z łukaszem....nie broniłem bariery Kutwa...pijawki w wiosce Woronin ..fleszka wariata...specjalna broń...granatnik... petrenko..zabić zdrajcę koleś na bramie ..znajdź szczepionkę (ale on daje przejście..odpada ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 12 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 Nie rozmawiałem z łukaszem....nie broniłem bariery Kutwa...pijawki w wiosce Woronin ..fleszka wariata...specjalna broń...granatnik... petrenko..zabić zdrajcę koleś na bramie ..znajdź szczepionkę (ale on daje przejście..odpada ) OK. To już przynajmniej wiem w jakim polu mogę się poruszać. Myślę, że coś z tego wybiorę. Chociaż skłaniam się najbardziej jednak ku kwestowi Kutwy (mimo, że ja miałbym wtedy problem w grze [no dobra, żartuję - coś bym wymyślił ]), lub kwestowi Pietrenki. Co Wy na to ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trurl3 Opublikowano 12 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 Kwest Kuchmistrza na wronie jajka Też z bazy Wolności... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korn06 Opublikowano 13 Stycznia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 Pomysł byłby dobry, gdyby nie to że ja tego kwestu wogóle nie miałem Wiem nawet dlaczego Po prostu podczas mojej gry tak się złożyło, że szedłem do miejsca gdzie jest posterunek najemnmików po ulepszona giwerę dla Woronina, a że droga prowadziła przez wioskę pijawek (a ja jeszcze na dokładkę potrzebowałem na gwałt macek dla Prapora), to wszystkie pijawki w wiosce miały pecha i zmarły w wyniku zatrucia ołowiem No i potem (trochę poźniej) jak poszedłem do Kutwy - to zlecenia na pijawki w wiosce juz dla mnie nie było A ja nie miałem kwestu Łukasza na likwidację najemników na MW, bo wcześniej ich zlikwidowałem. To może lepszym momentem będzie , gdy ta notka będzie nagrodą Woronina za przyniesienie tego ulepszonego karabinu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trurl3 Opublikowano 13 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 A ja nie miałem kwestu Łukasza na likwidację najemników na MW, bo wcześniej ich zlikwidowałem. To może lepszym momentem będzie , gdy ta notka będzie nagrodą Woronina za przyniesienie tego ulepszonego karabinu? Albo jeszcze w barze kwest Woronina na likwidację ataku najemników? Tylko musimy się zastanowić, jak bardzo ma być otrzymanie tego przejścia 'zapewnione' w trakcie przechodzenia scenariusza. Kwesty w rodzaju tego, który podałem powyżej nie są konieczne do przejścia dalej i niektórzy mogą je opuścić. Jeśli ma być pewnie - to trzeba mapę podpiąć pod kwest z 'głównego nurtu" scenariusza, w rodzaju oddania dokumentów wojskowych z Agropromu albo dokumentów z laboratorium w Dolinie Mroku. Tylko czy naprawdę musimy prowadzić za rękę i niemal 'zmuszać ' do otrzymania tego przejścia? Przejście w nagrodę za odparcie najemników w Barze jest przykładem kwestu 'pobocznego' który jednak może dać wymierne korzyści... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korn06 Opublikowano 13 Stycznia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 Z tym kwestem Woronina na likwidację ataku najemników jeszcze lepszy pomysł. Bo zawsze jest możliwość że ktoś pójdzie na MW , znajdzie tą unikalną snjperkę, wyrzuci ją bądź sprzeda i zadania nie da się zaliczyć. Według mnie tę notkę, powinno się dostać za kwest na który trzeba dostać zlecenie i nie da się go wykonać wcześniej samemu, a tak jest z tym odparciem najemników. Tylko trzeba wyraźnie zaznaczyć w dialogu, że za wykonanie tego kwestu dostaniemy unikalne info z przejściem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.