Gość Diegtiariow Opublikowano 31 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2016 Spróbuję, ale wątpię żeby to się udało. Prawdopodobnie dobra myśliwska broń: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 31 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2016 Jeśli to kis23 czy jakoś tak, to jest to mała armatka. Tylko o amunicję ciężko. Ja się jej wcześniej pozbyłem, bo broni nie miałem, a potem tego żałowałem. A przy wchodzeniu z innych teleportów do MM, będziesz miał inny spawn i powinieneś wejść. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 7 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2017 Dzięki @kondotier, przejście z Limańska na Martwe Miasto działa. Jednak nie, gra sama się zatrzymuje jak chcę podejść bliżej do miasta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 7 Stycznia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2017 Kamil190, spróbuj czegoś nowego w kwestii przejścia/teleportacji: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 7 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2017 @kamil190- spróbuj zmienić ustawienia graficzne. W modzie jest kilka niedopracowań graficznych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 15 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2017 A to kilka screenów, pokazujących płeć piękną w modzie, solo i parami. A jest jej sporo. Ostatni screen, to nie moja robota, po prostu ich znalazłem. A te zwierzątka, nie tylko są nam przyjazne, ale często są w stanie pomóc, atakując mutanty i ściągając je na siebie. A tak ogólnie, ten mod taki mały hardkorek, oparty na mapkach tak z CCz, CzN jak i ZP. Ale są też lokacje z modów. Dobry dla tych, co lubią duuużo różnych broni, pancerzy i kupę strzelanin. Ale też i dla poszukiwaczy. Nowa frakcja Myśliwych, w kombinezonach Czystoniebowców, co na początku myli gracza. W sumie mod ciekawy, choć ma kilka niedopracowań, jak choćby brak spawnu materiału wybuchowego w zadaniu od Leśnika, lub powtarzające się zadania, których za drugim razem wykonać nie można. Niektóre zakwiecone lokacje powodują przeciążenie pamięci i zacinanie płynności gry. Mod też nie lubi przeładowanych schowków robionych przez gracza. Praktycznie są one zbędne, bo ilość amunicji, żywności oraz pancerzy znajdywanych z postępem gry, jest z naddatkiem. Wyjątek, to amunicja do strzelby KiS, którą trzeba chomikować na początkowym etapie gry, nawet jak strzelby jeszcze nie mamy. Pod koniec gry, już nie jest tak źle. W modzie są płatni przewodnicy, ale prowadzą tylko tam, gdzie już byliśmy. Wrażenia z gry piszę po jej dwukrotnym przejściu. Po zakończeniu podstawowej gry, jeśli naciśniemy Esc podczas końcowych napisów, mamy free play, a wyjść ze Strefy i zakończyć moda pomaga dialog u Sidorowicza. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 15 Lutego 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2017 Zadanie od Leśnika na materiał wybuchowy(fiks): https://yadi.sk/d/sCBDqQTcyCmnG PM i PMM: https://yadi.sk/d/H71zgTMHyCmHV GP 25, AK 74, Bizon: https://yadi.sk/d/ZQxtU5CQyCmZT M4 podlufowy: https://yadi.sk/d/Wmzj2sSfyCn2F Do słabych kompów: https://yadi.sk/d/68DQnSIKyCnDn Do grafiki i DX-a: https://www.microsoft.com/ru-ru/Download/confirmation.aspx%3Fid%3D35 Mody - Nowy Arsenał 2: https://cloud.mail.ru/public/4Agm/PciYUvDNc Nowy Arsenał 3: https://yadi.sk/d/pjut5NuYtRcJQ Nowy Arsenał 4 - przejście , filmy do obejrzenia i ściągnięcia: http://gudanglagu.ws/mp3/s-t-a-l-k-e-r-новый-арсенал-4-0-прохождение-7-серия.html 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 16 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2017 @vidkunsen- post #1 jest Twój, więc masz uprawnienia jego modyfikacji. Weź i przerzuć do niego pierwsze 5 pozycji. Link opisany jako do grafiki, przenosi do sklepu komputerowego. A poprzednie wersje tego moda są chyba zbędne. I podaj skąd wziąłeś te poprawki. Bo z bronią na które one są i każdą inną nie miałem problemów. Mogą być dla poprzednich wersji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkk7 Opublikowano 18 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2017 W końcu w wolnej chwili odpaliłem moda w wersji 4.0, z linku w wersji 3.0 były problemy. U mnie też mglisto i ponuro, zrobiłem zadanie od Sidora na fleszkę i wracając natykam się już na wojaków. Z tym sprzętem który mamy na początku to ciężko z nimi powalczyć, wioska kotów wyczyszczona, a wojaki pchają się za mną nawet do bunkra Sidora i strzelają przez drzwi. Spróbuję ich ominąć i zobaczymy co dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 18 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2017 Wojaków na Kordonie, pomiędzy czartakiem a mostem, zawsze będzie sporo. Ale jak się dobrze ulokujesz w młynie, to można kilku sprzątnąć i się doposażyć. Z ich bronią już będzie można coś zdziałać. Szybko załapiesz, jak postępować, aby ich patroli nie ściągać do kociarni. Nowicjusze się przydają, choćby na szybki handel. Uważaj na panienki, bo to samobójczynie, pierwsze pod ogień lezą. Ale i też nie są źle wyposażone, więc na nich można się dozbroić. DODANO: Na dachu młyna z bronią po ATP Czyszczenie wojaków A to przyniosłem do wioski Czyta kto chce, jak najłatwiej załatwić wojsko Spoiler W przybudówce młyna jest anomalia. Wchodzimy na jej dach, wskakując z cysterny. Zwabiamy żołnierzy jeśli sami nie przylezą, strzelając do nich z byle czego. Potem tylko trzeba uważać, aby nas nie trafili przez dziury w dachu, a oni nas szukając, grzecznie włażą w anomalię. Niektórym można pomóc ze strzelby. Następnie wystarczy ich wyczyścić i łąką, sporo od drogi wrócić do wioski. A mając taką broń jak na ostatnim screenie, szczególnie rpK, możemy nawet odeprzeć atak wojaków na wioskę, o ile by przyleźli. Jeśli ktoś przed przeczytaniem tego, wrócił z ATP do wioski, nic nie stoi na przeszkodzie aby poszedł do młyna i powojował z wojakami. Naprawdę warto. Szanujmy rpK, na tym etapie gry, to najskuteczniejsza broń. Można na nim postawić celownik i zastępuje snajperkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkk7 Opublikowano 19 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2017 Trochę schowków znalazłem, zawsze na początek warto pomyszkować bo jest biednie . Wojaków do wioski nie spraszałem jak wróciłem z fleszką to już wioska kotów była wyczyszczona przez nich, kilku udało się ubić i z ich sprzętem już łatwiej tylko amunicji jak na lekarstwo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkk7 Opublikowano 25 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2017 (edytowane) Podbicie. Wojaków obszedłem bokiem i pomogłem kotom obronić wioskę. Pogodę mam jak @kondotier albo mgła albo leje na okrągło i błyskawice, jeszcze ani jednego słonecznego dnia. Na ostatnim screenie przejście na Dzicz i jest problem bo za każdym razem przy próbie przejścia niezależnie od ustawień mam dziwny wylot ( czasami z logiem, czasami bez i nikt nie zgłaszał takiego problemu ), dziwna litera dysku, mod siedzi na D. Na Magazyny mogę przejść, spróbuję na bagna po broń powinnościowca. Teraz powinienem zdobyć dokumenty z labu na Jantarze. FATAL ERROR [error]Expression : strchr(str,']') [error]Function : CInifile::Load [error]File : E:\stalker\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp [error]Line : 181 [error]Description : Bad ini section found: [error]Arguments : [log Lab w Dolinie Mroku i trafił się karłowaty mutek . Edytowane 25 Lutego 2017 przez mkk7 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 25 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2017 Nie miałem czegoś takiego. Mod szedł bez problemu. Spróbuj włożyć płytę do napędu, może jej brak mu nie pasuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 25 Lutego 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2017 05:30 i ok. 08:30 o 12:00 jest jasno i słonecznie, deszcze przelotne: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkk7 Opublikowano 25 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2017 Mam rozumieć że mod korzysta w jakiś sposób z podstawki. Spróbuje coś z tym pokombinować, choć to dziwne bo znalazłem broń powinnościowca na Bagnach i z tymi lokacjami też nie ma problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 25 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2017 Jednym takie coś się przytrafia, innym nie. Log wskazywał na coś co jest w napędzie E, a to może być tylko płyta. Może, ale nie musi. Całkiem dobrze na Dziczy mogło się coś za dużo zespawnować. Idź na MW i od razu się cofnij i spróbuj na Dzicz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 26 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2017 @mkk7 - popatrzyłem w moje zapisy i mam zachowane 1 przejście na Dzicz. W paczce masz zapisy przed Dziczą i już na niej. Sprawdź, czy u Ciebie zaskoczą. Jeśli tak, to coś masz sknocone u siebie. No i wrzuć mi ten Twój zapis na PW, sprawdzę u siebie, póki mam jeszcze moda na dysku. Dzicz.7z Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkk7 Opublikowano 26 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2017 (edytowane) Jeszcze pokombinuje czy coś się da z tym zrobić bo może faktycznie mod coś kombinuje z podstawką ( spróbuję ją przeinstalować ), sprawdzę te Twoje. @cichy sprawdzał na moim zapisie i miał taki sam wylot, dziwne bo z innymi lokacjami puki co nie ma żadnych problemów. Sprawdziłem czy mod wymaga zainstalowanej podstawki i okazuje się że nie. Podstawka odinstalowana i rejestr wyczyszczony dokładnie ręcznie, mod się uruchamia. Na zapisie @kondotier-a z przed przejściem na Dzicz jak i już na samej lokacji działa, być może czegoś brakuje i scrypt się dziwnie sypie, u @kondotier-a w ekwipunku zauważyłem że jest już detektor anomalii i karta dostępu do X18, u mnie pomimo zabrania dokumentów z X18 tej karty nie widzę. Spróbowałem przejść na kilka innych lokacji i też beż problemów, zrobię zadanie na detektor ( ewentualnie zobaczę co z tą kartą dostępu ) i spróbuję brnąc dalej. Edytowane 27 Lutego 2017 przez mkk7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 3 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2017 Grając od początku (delektując się rozgrywką), w Wiosce Kotów znalazłem schowek, który przeoczyłem wcześniej. W domku z futryną zabitą deskami, w szafie, jest skrzynia z niezłą zawartością jak na początek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 3 Marca 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2017 Zadanie na ubicie pseudogigantów w Leśnej Czasze od Sacharowa - znacznik pokazuje dolinkę z anomaliami niedaleko od chatki leśnika ale ich tam nie ma, ja je spotkałem za bajorem z pieczarą w w rejonie doliny w której są anomalie i sporo artefaktów, zabiłem i zadanie do zdania u Sacharowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkk7 Opublikowano 20 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2017 W końcu trochę wolnego czasu było i mod ukończony . Instalacja to rozpakowanie moda do dowolnej lokalizacji ( nie wymaga podstawki ). Mod dość stabilny ( u mnie problem z lokalizacją Dzicz, przy próbie wejścia z którejkolwiek strony następował wylot z dziwnym logiem, sprawdziłem możliwość ukończenia moda bez tej lokacji i jest to możliwe, @cichy i @kondotier podziękowania za zainteresowanie i próbę pomocy z tym problemem ), kilka wylotów związanych z przepełnieniem pamięci pomimo 12GB ramu. Wszystkie pozostałe lokacje bez problemowe. Nowy Arsenał to taki rozszerzony i trochę przebudowany SoC, w części zmienione niektóre zadania fabuły głównej i dołożone zadania poboczne, więcej lokacji z inną grafiką, jak w tytule dość pokaźny arsenał broni ( do koloru do wyboru, większość graczy powinna być zadowolona , w wiosce kotów na początku rozgrywki trafił mi się AKM snajperski 7.62 z który nie rozstałem się do końca rozgrywki ), duży wybór pancerzy i kombinezonów. Brak modyfikacji sprzętu, jedynie możliwość napraw. W modzie możemy korzystać z pojazdów, dodatkowo pojawiły się przyjazne zwierzątka które nie atakują nas tylko inne mutanty ( na początku zwracamy uwagę do czego strzelamy ). Na początku rozgrywki jest biednie ( nawet brak latarki, kupimy dopiero w barze ) ale w trakcie jej rozwoju możemy się dobrze wyposażyć ( schowki, broń po zabitych, handlarze i nagrody za wykonane zadania), w połowie moda jest już całkiem spokojnie i przyjemnie ( w pewnym momencie schowków na mapie było tak wiele że przestałem znaczną część przeszukiwać ). Z pogodą w modzie bywa różnie jak widać po wpisach w temacie, u mnie przeważnie mglisto, deszczowo i ponuro choć zdarzały się poprawy aury. Mod w sumie ciekawy i godny polecenia Zmiany w pogodzie np. Prypeć Przyjazne zwierzaki. Kilka screenów z innych lokacji. 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anatolij Opublikowano 22 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2017 Do 26 Marca ma się pojawić ostateczna wersja modyfikacji o numerze 4.1. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anatolij Opublikowano 26 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2017 Dzisiaj pojawiła się zapowiadana nowa wersja modyfikacji o numerze 4.1.Będzie to wersja ostateczna,w nowej wersji usunięto szereg błędów w tym błędy związane z wykonywanymi przez graczy zadaniami. ŻRÓDŁO: http://www.amk-team.ru/forum/topic/13320-novyj-arsenal/ Link do pobrania: https://drive.google.com/open?id=0Bw63XZZXfWlAVEJ6bmNzNVI3TWc 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 7 Września 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Września 2017 SPAWN MENU DO WERSJI 4.1: W ZAŁĄCZNIKU: Спавнер Новый Арсенал 4.1.7z LINK: https://cloud.mail.ru/public/MjqZ/XANgQ8jR6 ŹRÓDŁO: http://stalker-mods.clan.su/load/s_t_a_l_k_e_r_ten_chernobylja/s_t_a_l_k_e_r_ten_chernobylja/spavner_novyj_arsenal_4_1/5-1-0-2148 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 31 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Października 2017 Serwis Pack do wersji Nowy Arsenał 4.1; ZMIANY: - Dodany snajpierski karabin WSSK "Wydech" z nabojami 12,7 x 55 mm SC-130; - Dodany snajpierski karabin Barrett M98B z nabojami .338 Lapua Magnum; - Naprawiony biały ekran przy instalowaniu kolimatora na PP-2000, jak również odwzorowanie miotacza granatów na snajperskim SIG SG 550; - Dodane nowe tekstury, latarka i muzyka od etRussk; - Nowa broń i amunicja dodana postaciom i handlowcom, jak również dodana do przypadkowych schowków; - Unikatowy RPD-44 teraz skrócony. -Wiele innych większych i mniejszych poprawek fabularnych / estetycznych. LINK DO Na4SP2: 1. https://yadi.sk/d/6Lwr2AoT3PCkHP 2. https://drive.google.com/file/d/0B9lGXRTBbQTnNUhBWTVrclB4eFk/view LINK DO OFICJALNEGO DODATKU DO SP2 (Na4SP2_addon1_: https://yadi.sk/d/2aAn4c5l3PDzff ŹRÓDŁO: http://www.amk-team.ru/forum/topic/13320-novyy-arsenal/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.