Jump to content

Nowy Arsenał ( Wersja 4 - 7 )


vidkunsen
 Share

Recommended Posts

W poradniku wideo wygląda, ze to zadanie na wzrywczatkę dla Leśnika jest do zrobienia. Chyba, że gość tam ma jakąś inną odmianę tego moda, niż my tutaj gramy.

 

Ale u mnie też nie idzie tego zadania zrobić. Przepraszam za wprowadzenie w błąd, bo jest jeszcze inne zadanie na znalezienie materiału wybuchowego i to drugie udało mi się zrobić.

ss_adam_12-11-16_01-13-55_(l05_bar).jpg

 

  • Dodatnia 1
Link to comment
Share on other sites

Ja również w 4.0. Na Jupiterze miałem pierwszy i jak na razie jedyny wylot, do tego bez loga. Poza tym mam za sobą wszystkie lokacje z Zewu. Za zadanie na klucz dla Pomidorowa, dostajemy kombinezon - całkiem fajny. Za PDA z X-8 od Sacharowa dostajemy ulepszony egzoszkielet z białym noktowizorem, te wdzianko ma fenomenalne parametry. We Wschodniej Prypeci znalazłem skrzynkę z dynamitem - ale na razie jeszcze nie miałem zadania na nią.

 

ss_cichy_12-11-16_14-55-39_(pripyat).jpg ss_cichy_12-11-16_15-19-41_(pripyat).jpg ss_cichy_12-11-16_15-33-12_(pripyat).jpg

 

ss_cichy_12-11-16_15-33-15_(pripyat).jpg ss_cichy_12-11-16_15-47-35_(jupiter).jpg ss_cichy_12-11-16_18-04-44_(l08_yantar).jpg

 

KOD DO LABORATORIUM X-8:

33 48 25

  • Dodatnia 1
Link to comment
Share on other sites

Również ja, grając na 4 wersji, nie mogłem wykonać zadania na materiał wybuchowy dla leśnika. Wziałem zadanie, piknęło, jest w PDA, ale nie ma znaczka na mapie z lokalizacją. Wiedząc gdzie powinien być, poszedłem tam, ale go nie było. Wgrałem tego fixa na naprawę, zadanie od początku i to samo. Czyli jednak trzeba by było grać od nowa, a nie mam najmniejszego zamiaru tego robić.

Miałem problemy z Krugłowem. Nie chciał pójść po utorowaniu mu drogi. Dzicz sprawdzona w każdym zakątku, żadnego mutanta czy NPCa. No to go zostawiłem i poszedłem na Jantar. Sacharow miał za niego zastępcę. Tyle, że kasy za pendrajwa nie będzie. Ale mam jej tyle, że mi nie zależy. No i autor moda miał kiepski pomysł, wyposażając Krugłowa w granatnik. Ileś razy sam się zabił, strzelając przez siatkę bramy. Nawet sprzedanie mu automatu i amunicji, niewiele pomagało.

Ktoś pytał, czy można moda polecić niedoświadczonym graczom. Ja bym tego nie zrobił.

Choćby tylko za taką widoczność, o innych przegięciach nie wspomnę.

ss_administrator_12-11-16_20-14-57_(l08_yantar).jpgss_administrator_12-11-16_20-25-49_(l08_yantar).jpgss_administrator_12-11-16_22-04-37_(l08_yantar).jpg

  • Dodatnia 2
Link to comment
Share on other sites

Zawsze można sobie ciut poczitować, i dopisać ten materiał wybuchowy któremuś z handlarzy.

explosive_charge

Jest troszkę mieszania, bo trzeba zedytować zarówno plik danego handlarza, jak i plik quest_items.ltx, ale się da (wiem, bo nie mając innego wyjścia sam tak zrobiłem). Jeśli ktoś jest zainteresowany, to mogę zrobić taki fix dla Sacharowa na Jantarze, lub Pomidorowa w Prypeci.

Tak w ogóle, to zacząłem oglądać poradnik do tego moda, i okazuje się, ze we freeplayu jest jeszcze trochę nowych zadań :D

Tutaj wideoporadnik z przejścia całego moda - 23 filmy po kolei :

 

  • Dodatnia 3
Link to comment
Share on other sites

Jestem we freeplay. Mod fajny - przyjemna rozgrywka. U siebie nie stwierdziłem takich problemów z widocznością jak @kondotier - nie mam pojęcia od czego to zależy. Problem z widzeniem ma GG kiedy dostaje się pod wpływ wszelkiego typu promieniowania, kiedy jest ranny i głodny. Wylot miałem tylko jeden - bez loga - o czym pisałem wyżej. Jak dla mnie: mod do polecenia dla graczy. Stopień trudności nie przesadzony a i fabuła trochę inna i mnogość lokacji i sprzętu - zadawalająca.  

Moja ocena:

OCENA: 7/10.

Link to comment
Share on other sites

Te efekty jakie pokazałem, to skutki spawnu pogody. @cichy, piszesz że od początku miałeś słoneczną pogodę. Mnie się ona przytrafia tylko na Bagnach. I wtedy tych problemów z grafiką nie ma. Na innych lokacjach mam albo burze z wyładowaniami, albo gęstą mgłę jak na wcześniejszych screenach. Nawet w czasie mgły pojawiają się cienie od słońca ( choć w opcjach mam wyłączone ) dające niezbyt udane efekty graficzne.

No cóż, dał mi mod taki spawn, to się męczę. Ciekawe jak długo dam radę.

Mod na pewno zadowoli tych, co i tak do każdego moda dodają minimody na zmianę uzbrojenia. Tu tego robić nie będą musieli, bo co krok, to nowy typ broni, albo w trupie, albo w schowku. I do tego amunicji w nadmiarze. Ale mnie to nie kręci. Zabrało mi adrenalinę, czy wystarczy amunicji na zadanie, broń będzie odpowiednia do zadania, a pancerz nie straci swoich zdolności obronnych.

Jedną z zalet tego moda jest bieg czasu. Przyśpieszenie go w modzie w stosunku do realnego, jest tak dobrane, że gra się z przyjemnością, bo nie mamy nocy co pół godziny gry. A noce załatwia łatwo dostępny śpiwór, z możliwością spania zwiększaną co godzinę i wielokrotnością spania pod rząd.

Tego fixa na materiał wybuchowy dla leśnika trzeba dodać do #1 z informacją, że jest konieczny.

Link to comment
Share on other sites

   Myślałem, że to freeplay i i @apg2312 mnie uświadomił, że jestem w błędzie. Po zniszczeniu Świadomości i przejściu wszystkich portali lądujemy na CEZAS 2. Idąc widzimy znaczniki na żółto osób na dachu budynku. Po drabinie z boku dostałem się na dach i tu niespodzianka: (Zulus z ZP) Witalik - handlarz stoi obok grupy naukowców. Przechodząc ponownie kolejne portale za nimi dostałem się do bunkra sterowania Monolitem - tego z Doppelganger 7.63. I tu spotkałem Doktora Monolita. To rozpoczęło kolejną linię zadań. Mamy ruszać do Limańska w poszukiwaniu.... Zbunkra wydostajemy się teleportem i lądujemy na Kordonie u Sidora.

 

ss_cichy_12-11-16_22-16-15_(l12_stancia_2).jpg ss_cichy_12-12-16_19-16-42_(lab_x14).jpg ss_cichy_12-12-16_19-17-26_(lab_x14).jpg ss_cichy_12-12-16_19-18-55_(lab_x14).jpg

KOD DO DRZWI W LIMAŃSKU:

 

78 93 19

  • Dodatnia 1
Link to comment
Share on other sites

Zachęta dla tych, co lubią mroczne mody.

Większość gry, mam taką pogodę.

ss_administrator_12-12-16_20-29-24_(l03_agroprom).jpgss_administrator_12-12-16_20-36-03_(l03_agroprom).jpgss_administrator_12-12-16_20-45-59_(l02_garbage).jpg

Ale i zabawne sytuacje                                                                                 I zakochane małolaty na gigancie

ss_administrator_12-12-16_19-44-23_(l03u_agr_underground).jpgss_administrator_12-12-16_20-42-50_(l03_agroprom).jpg

DODANO: Znalazłem link do różnych poprawek. Mnie zaciekawiła ta na automatyczne rozładowywanie broni podnoszonej z trupów, (avtozarjażałka). Jeszcze nie sprawdzone.

  • Dodatnia 6
Link to comment
Share on other sites

Jurek 48, nie wiem bo zapomniałem ale jest spałner jakby co.

Misja na część zanozy - zanoza występuje tylko i wyłącznie na terenie zatonu koło koloni letnich - domki tzw. estrada/muszla koncertowa.

Zajrzałem w spałner i jest tam misja na kostkę rubika(Enzo Rubik, węgierski inżynier połowa lat 70-ych), robię teraz tą misję.

Jest też do wzięcia misja na ikonę i wiele innych atrakcji.

Wieża koło stacji Janów, tam czeka na nas Brodacz - na Prypeci wschodniej na wieży koło portu rzecznego skrzynka z kwestu od niego ale najciekawsze to, że można kupić u niego za 60 lub 80 tysięcy neutralność monolitu!!!

Zaglądajcie do spałnerów - dowiecie się co można zdobyć.

Edited by vidkunsen
Link to comment
Share on other sites

Pobierz z googledisc - (drugi link). Pobierałem niecałe 40 min. Nawet po 3.0 MB. Ten pierwszy ekran, że nie można przeskanować na wirusy olej. Daj pobieranie i już. Paczka czysta.

DODANO:

Pobrałem i wkleiłem fixa na automatyczne rozładowanie. Link https://yadi.sk/d/esqR8Ho9xTb33

Z kilku w nim zawartych, pobieramy tylko kat авторазгружалка. Po rozpakowaniu mamy kilka katalogów w robaczkach. Otwieramy i w gamedacie szukamy pliku z rozszerzeniem txt. W nim opis fixa grażdanką.

Wykorzystałem dwa.

1. Na rozładownie broni podnoszonej z trupów i chwalę go sobie. Nie muszę każdego złomu rozładowywać pojedynczo, wchodząc do inwentarza. Mam też od razu wyświetloną informacje na ekranie ile jakiej amunicji "wskoczyło" do inwentarza.

ss_administrator_12-13-16_14-02-23_(l06_rostok).jpg

2. Na wzmocnienie pancerzy z osłoną głowy przed headshotami i zwiększeniem udźwigu, nawet o 45 kg, co w tym modzie jest bardzo przydatne.

Kogo razi zbyt głośna muzyka, ma możliwość poeksprymentować z jej usunięciem. https://yadi.sk/d/NgO3wVaLxFCb6 Nie robiłem tego.

Na koniec kilka screenów z mojej gry, będących odpowiedzią na pytanie z SB, czy w moda warto zagrać. Warto, ale mod nie dla początkujących, nie znających podstawek i innych modów.

ss_administrator_12-13-16_23-58-51_(puzir).jpg

Spoiler

ss_administrator_12-12-16_20-51-45_(l02_garbage).jpgss_administrator_12-13-16_14-30-31_(l08_yantar).jpgss_administrator_12-13-16_15-39-12_(l07_military).jpgss_administrator_12-13-16_23-04-17_(promzone).jpgss_administrator_12-14-16_00-59-42_(hiding_road).jpgss_administrator_12-14-16_01-29-12_(hiding_road).jpgss_administrator_12-13-16_23-56-00_(puzir).jpg

Dla mnie najlepszym ostrym narzędziem była Maczeta. Ma najlepszą animację i jest przez to najskuteczniejsza.

To na tyle, a to mniej niż połowa moda.

 

 

  • Dodatnia 3
Link to comment
Share on other sites

Miałem to coś, co wygląda jak szabla. Wziąłem, sądząc że będzie dobra na zombiaki, bo długa. Niestety, ale zła animacja spowodowała, że można się nią od much odganiać, a nie walczyć. Maczeta, podobnie jak w ZK2, ma animację pchnięcia, więc jedno pchnięcie w głowę zombiaka i go nie ma.

Ale mam prośbę do "mechaników" grających w Arsenał. Rozchodzi się o slot w inwentarzu, dla noża, latarki i lornetki. Teraz jest tak, że możemy w nim mieć latarkę i wymiennie nóż lub lornetkę. Rozchodzi się o to, aby to nóż był niewymienny, a automatycznie wymieniały się latarka i lornetka.

I pytanie. Czy u grających też występuje problem, z postawieniem na broni celowników, które są w opisie. Mam takie coś z Sajgą, Młotem i karabinem K89. I jeszcze na kilku, ale nie pamiętam jakich. A na filmowym poradniku, stawiane są one bez problemu. Problem miałem, zanim postawiłem czit rozładowywacza, czyli że to nie on tak podziałał.

Link to comment
Share on other sites

Poklepałem chwilkę... Dotarłem na Stary Jantar - lokację niewidoczną na mapie (przechodząc jesteśmy ogołoceni - warto schować gdzieś graty...). Tu jatka z Wehrmachtem i rozmowa z Generałem - dostajemy urządzenie. Odnajdujemy portal powrotny i po rozmowie z doktorem Monolitem mamy wypełniać ścieżkę Monolitu - włączyć Mózgozwęglacz ponownie...

 

ss_cichy_12-16-16_22-16-26_(yantar_old).jpg ss_cichy_12-16-16_22-19-38_(yantar_old).jpg ss_cichy_12-16-16_22-26-45_(yantar_old).jpg

 

ss_cichy_12-16-16_22-29-35_(lab_x14).jpg ss_cichy_12-16-16_22-30-11_(lab_x14).jpg ss_cichy_12-16-16_22-30-25_(lab_x14).jpg

  • Dodatnia 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity