Jump to content
vranorvs

Call of Chernobyl - DYSKUSJA OGÓLNA

Recommended Posts

Proszę wybaczyć pytanie nie mniej. W jakim to wszystko języku? Jest chociaż angielski?

Ewentualnie kolejne. Jak bardzo wzrastają wymagania sprzętowe?

Z góry dzięki i proszę się nie dziwić pojawieniu się tych pytań.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mod w języku angielskim oraz wymagania:

Windows Vista
4GB RAM
Intel Core 2 Duo E7400 / AMD Athlon 64 X2 5600+
512 MB DirectX® 9.0c compatible card / NVIDIA® GeForce™ 9800 GTX / ATI Radeon™ HD 4850

Share this post


Link to post
Share on other sites

To jest jak w przypadków repack'ów do Stalkerów, można mieć X ilości kopii. Ja właśnie go pobrałem i wypakowuje już i zaraz odpalam.

 

@ C10, wchodzisz do Repack => English => 4.Call of Chernobyl, pobierasz i czekasz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mod w języku angielskim oraz wymagania:

Windows Vista
4GB RAM
Intel Core 2 Duo E7400 / AMD Athlon 64 X2 5600+
512 MB DirectX® 9.0c compatible card / NVIDIA® GeForce™ 9800 GTX / ATI Radeon™ HD 4850

Dziękuję Koledze uprzejmie za odpowiedź. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

W opisie jest napisane - "Mod jest na podstawkę do nowych globalno-fabularnych modów, który zawiera doskonałą do tego podstawę. W modzie zostały dodane nowe jak i stare mapy, całość zawiera 32!!! mapy oraz 400 nowych smart terrains"

Czy ten mod dodaje nowe zadania, zmienia fabułę? Czy nowe lokacje są zaludnione? Jeżeli nie, to nie ma co zawracać sobie nim głowy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To jest chyba mod freeplayowy. Koma by pewnie coś więcej napisał. Są tam jakieś typy zadań (dynamiczne questy) pewnie typu znajdź coś i łazimy po mapach i szukamy np jakichś artefaktów, broni i to chyba wsjo. Nie ma za dużo w opisie.

http://www.moddb.com/mods/call-of-chernobyl

Edited by tom3kb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jest to mod typu freeplay, lokację zaludnione i dodane npc'e od handlowania itd. Mod jakieś zadania zawiera, ale ja grałem w betę i do tego dawno. Jak Koma będzie miał czas to się rozpiszę więcej na temat moda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teraz dopiero doczytałem, że jest 12 dynamicznych/powtarzalnych zadań, mam nadzieję, że chociaż w wielu wariantach, a nie jak znajdź np artefakt to w kółko 5 tych samych ;)

To jest raczej taka baza pod przyszłe mody. Jak dla mnie nie jest to na razie nic ciekawego bo ile można latać w kółko i wykonywać te powtarzalne zadania, normalnie w stalkerze to były takie zapchaj dziury, które się wykonywało, jak akurat w ręce wpadł art, na który był quest np u Barmana. Podchodziłeś, brałeś quest i od razu zaliczałeś. :) A tutaj to ma być główną atrakcją? Ehhh....postoję i poczekam, aż ktoś zrobi z tego coś ciekawego albo ktoś mnie naprostuje, że źle oceniam to co ten mod oferuje.

 

Ps. jeśli Koma nie napisze, że tych zadań jest multum do wyboru to nawet nie zamierzam tego odpalać.

Edited by tom3kb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Akurat jest tak jak piszecie.

CoC jest zapełniony po brzegi spawnami i bardzo ostro dopracowanym AI, ale samo w sobie jest puste a questy się powtarzają. Nie ma w nim kompletnie niczego do roboty poza stalkowaniem.

A samo określenie "Baza dla modderów" można sprecyzować jako "Nie chce nam się tego dokańczać, dlatego weźcie to co mamy i zróbcie wszystko za nas" co samo w sobie zostało zademonstrowane bezpośrednim podpieprzaniem poprawek gdy CoC wyciekł.

Do tego może AI obecnego CoCa jest multum razy lepsze od oryginału, ale w porównianiu z wyciekami to ono zostało po prostu wykastrowane.

Proponuję wam zaczekać na Radium, bazuje 100% na mechanice i AI CoCa ale będzie miał rozwiniętą fabułę Zewu Prypeci, do tego mocno czerpie inspiracje z dzieł Tarkowskiego i Strugackich.

Jak minie trochę czasu to połączę CoCa z wieloma innymi modami jak ten wyżej wymieniony i może napiszę do niego jakąś fajną fabułę, coś a la TFW gdzie po starcie jako członek frakcji masz do wypełnienia całą linię zadań i kwestów.

Edited by Koma

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mod w języku angielskim oraz wymagania:

Windows Vista
4GB RAM
Intel Core 2 Duo E7400 / AMD Athlon 64 X2 5600+
512 MB DirectX® 9.0c compatible card / NVIDIA® GeForce™ 9800 GTX / ATI Radeon™ HD 4850

Dziękuję Koledze uprzejmie za odpowiedź. :D

Ja "gram" na HP NX7400 z C2D 2400 1.86Ghz i GMA950. Zaciskam zęby i "gram". Niestety Alienware M15x odpoczywa z powodu uwalonej grafiki...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mod w języku angielskim oraz wymagania:

Windows Vista
4GB RAM
Intel Core 2 Duo E7400 / AMD Athlon 64 X2 5600+
512 MB DirectX® 9.0c compatible card / NVIDIA® GeForce™ 9800 GTX / ATI Radeon™ HD 4850

Dziękuję Koledze uprzejmie za odpowiedź. :D

Ja "gram" na HP NX7400 z C2D 2400 1.86Ghz i GMA950. Zaciskam zęby i "gram". Niestety Alienware M15x odpoczywa z powodu uwalonej grafiki...

Sam tak "gram" już kilka lat. :| Zaś sprzęt który sobie złożyłem specjalnie do grania musiałem pożyczyć komuś kto bardziej go potrzebował. Cóż począć. ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Łuuu no to grubo, a która wersja M15x z ciekawości spytam :) ?

R2 z i7 740QM i Radosławem 6970M który wywinął kitę. Kilka dni temu testowałem GTXa 560M ale nie zabanglał, VBios nie spodobał się Alienowi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

@waldiamiga Ja mam M18xR1 i miałem dwa 6990M, które też padły bez powodu. Ta grafika to po prostu gówno i wszystkim popadała. Ewentualnie możesz w jakimś serwisie powiedzieć żeby programatorem wgrali Ci dellowski vBIOS do 560M i powinno smigać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja gram od premiery moda i sobie chwalę. Nie miałem z nim żadnych problemów, nawet nagrałem Gameplay (i można mnie oglądać na Twitchu) :)

 

Gram na 660Ti DirectCU II TOP i działa wyśmienicie.

Poza nudnymi misjami, które mi się pokazują w kółko i często bugujące się (idziesz gdzieś, a nagle po zmianie lokacji już cel misji jest w ogóle gdzie indziej) to nie jest źle. Jeszcze się ogarniam, by mózgozwęglacz rozwalić, ale póki co biednie z hajsem, ale dam radę :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja też pograłem trochę monolitem i też misje powtarzalne są. Kasy mam w kij, trzeba tylko troszkę pomyśleć jak zarobić, ale nie narobić się ;)

Ja gram z weapon pakiem, który jest zajefajny, nie mówię o OWR3.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gram sobie w tego moda (z STCoP Weapon Pack) i muszę powiedzieć, że jest super zabawa. Przede wszystkim świetnie dopracowane AI botów - o niebo lepsze niż w podstawkach i różnych modach w jakie grałem. Wróg potrafi bardzo sprytnie manewrować, zmieniać pozycję, okrążać, przy bliskim kontakcie ogłusza bronią i wybija nam naszą broń z ręki, efektywnie zmienia swoją szybkość poruszania się (potrafi skradać się a za chwilę biegnie sprintem). Wszystko to sprawia, że likwidowanie przeciwników tutaj jest o wiele trudniejsze i tym samym ciekawsze niż w innych grach czy modach. Jak dla mnie bomba:)

 

10ghc7k.jpg

EDIT:

A w chwilii relaksu można też podziwiać piękne widoki, jak tutaj na przykład, wschód słońca na Agropromie:

27yojn8.jpg

Atmosfear3 robi swoje:)

Edited by vitamin1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. Pograłem trochę w moda. Od dawna czegoś takiego szukałem, lecz sam mod potrzebuje pewnych dopalaczy. Bardzo fajnie jest się w cielić w Stalkera, który dopiero co przybył do zony z jakimś gównianym (W rzeczywistości op) makarovem i zwykłym płaszczem. Junx, nie wiem jaki jest twój sposób ale ja ciężko muszę pracować żeby zarobić jakiekolwiek pieniądze. Oszczędzam każdy RU, zbieram artefakty i sprzedaje tylko tam gdzie się najbardziej opłaca, zbieram amunicję z każdej broni i sprzedaje stalkerom, ratuję kolegów moich kumpli z rąk bandytów i takie tam. Jest ciężko i ja to lubię. Ale jednak modyfikacja nie ma nic innego do zaoferowania. Świat jak dla mnie jest trochę martwy, już w podstawce był żywszy. Gdyby tak połączyć CoC z M.S.O to by było cudnie. Strasznei mnie boli to że jako zwykły stalker nie mogę dołączyć do powinności. Przynajmniej nie wiem jak. Brakuje tu takich bardziej ''formalnych'' baz/skupisk zwykłych stalkerów a nawet innych frakcji, takie jak na przykład Skadovsk w Zatonie. Mod jest dobry ale nie dokończony. Nie nazwał bym tego też freeplayem, tylko surową podstawką/demo. Koma, jeśli serio planujesz ogarnięcie tego CoC'a, to czy byś mógł się podzielić w jaki sposób to chcesz zrobić?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.