kobal Opublikowano 21 Grudnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2011 Ha Po prostu anomalia teksturowa. Ważne że doszedłeś do tego. W każdym razie w moich gamedatach nic takiego nie ma. Pewnie zostało po edycji jakieś tekstury, jeżeli takowej dokonywałeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 3 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 Znalazłem program którym łatwo mozna rozpakowac pliki. Nim rozpakowałem pliki RMA SHADOWS z formatu gamedata.db do formatu gamedata. Link:http://narod.ru/disk/38232868001/Raspak%26upak.rar.html. W archiwum są dwa mniejsze archiwa: 1.Program do rozpakowywania; 2.Skrypt do pakowania. Dodatkowy program:http://narod.ru/disk/35900795001/Modostroy.rar.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raven Opublikowano 3 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 Program, który rozpakował mi najnowszą wersję Osoznanie MOD: http://stalker-porta....php?al=unpaker W zipie znajdują się 2 programy: STALKER_Data_Unpacker_EN i STALKER_Data_Unpacker_RU. Aby rozpakować mody rosyjskie spakowane w plikach db używamy STALKER_Data_Unpacker_RU. Używanie tych programów jest intuicyjne - najpierw wskazujemy plik db, który chcemy rozpakować, a potem folder gdzie program ma go rozpakować do gamedaty. Najlepiej rozpakowywać pliki db do osobnych folderów, a potem je łączyć w całą gamedatę i można grać :) 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 4 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 Mam problem z rozpakowaniem gamedaty xdbo patcha na błąd przejscia do Doliny Mroku dla RMA Shadows. Może ktoś z Was rozpakować ten mały pliczek do formatu gamedaty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jejhiev Opublikowano 4 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 Czy procedura wygląda podobnie dla plików z CoP? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Кристофер (Kpuc) Opublikowano 4 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 Czy procedura wygląda podobnie dla plików z CoP? Tak, mam gdzieś pod ręka automat ... wrzucasz do głównego katalogu z grą i enter. Wyżej dałem uniwersalny lecz link nie działa wiec daje jeszcze raz. http://www.wupload.c...stkie_czesci.7z http://www.wupload.c...7535542/COP.rar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scigacz1975 Opublikowano 4 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 Moje pytanie jest trochę z innej beczki - jakim konwerterem i do jakich plików można spakować gamedaty w Clear Sky i Call of Pripyat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 4 Lutego 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 Jakoś nie próbowałem, ale zasada myślę jest ta sama i możesz użyć dowolnego konwertera. Choćby tego z pierwszego postu. Tylko odpowiednio trzeba spreparować nazwę pliku. W Czystym Niebie i w Zewie Prypeci pliki gry są w folderze " resources" i nazywają się odpowiednio resources.db0, resources.db1, i tak dalej. Ale problem jest w tym, że pliki patchy są w osobnym folderze "patches" Czyli, jeśli spakujemy moda do plików resources.dbx, gra wczyta nam je na czystą grę, a potem wczyta patche i wszystko się spieprzy. Ja bym próbował wrzucić spakowane pliki moda właśnie jako kolejne patche. Czyli na przykładzie Czystego Nieba. Tworzymy gamedatę moda. Dzielimy ją, załóżmy na dwie części. Nazwijmy je nowy folder1 i nowy folder2.Czyli tak jak według instrukcji z pierwszego posta. I teraz plik packera powinien wyglądać tak: chcp 1251 converter -pack nowy folder1gamedata -2947ww -out xpatch_11.db converter -pack nowy folder2gamedata -2947ww -out xpatch_12.db chcp 866 pause Potem wrzucamy te pliki do katalogu patches. Tyle teoria, warto by to sprawdzić kiedyś :yes: Edit: Tak na szybko spakowałem Geonezis i niestety z przykrością stwierdzam, że to nie działa W prawdzie tworzy mi się plik xpatch_03.db, ale gra się wywala na starcie. Warto chyba jednak podrążyć temat. Kiedyś, jak będzie dużo czasu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jejhiev Opublikowano 5 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 @Kobal Tak właśnie kombinuję, bo prawdopodobnie pomogło by to z wydajnością moda :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scigacz1975 Opublikowano 5 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 Myślę że problem może być w tym iż xpatch_01.db czy xpatch_02.db nie da się wypakować unpackiem z convertera - wywala błąd. To samo dzieje się gdy chcemy wypakować za jego pomocą plik resources.db Poza tym przypuszczam że kolejność w nazwie plików database w xpatch też coś robi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 5 Lutego 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 Możliwe, że converter jako taki każdy modder przygotowuje sobie sam na swoje potrzeby. To by tłumaczyło dlaczego jedne mody do SOC rozpakowuje się tym, a inne innym. Wypakować oryginalną gamedatę pewnie można za pomocą Total Comandera. A potem nikt sobie już nie zawraca głowy pakowaniem plików moda z powrotem. Więc dopóki ktoś nie napisze takowego convertera pod COP i Czyste Niebo, to go nie będzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stopperan Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Ktoś by mógł dać nowego linka z konwerterem? Bo tamten z pierwszego postu nie działa... Nvm, już znalazłem ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Jeżeli chcesz rozpakować rosyjskiego lub angielskiego moda, to polecam program, który poleca Raven w poście 28. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 (edytowane) Niestety tym nie rozpakujemy małych plików( mój post nr 29), ale program daje rade z dużymi plikami. Edytowane 10 Kwietnia 2012 przez czernobyl10 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 12 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 (edytowane) @Кристофер (Kpuc), podałeś super program (Stalker Database Extractor) do rozpakowywania plików DB, dzięki. Plusik za to, bo program wypakowuje bez gadania i tam gdzie się chce. Inne sposoby, podane przez kolegów, zapewne są też dobre, ale nie każdy ma na tyle wiedzy i chęci, by to ogarnąć, więc prostszy sposób wydaje mi się lepszy. A mam pytanie, czy jest taki podobny w drugą stronę, czyli spakować? Edytowane 12 Maja 2012 przez metek58 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Кристофер (Kpuc) Opublikowano 12 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 Nie, w drugą stronę trzeba samemu się męczyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 12 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 Dzięki @Kristofer, może ktoś ma pomysł, jak w łatwy sposób spakować, wypakowane tym programem gamedaty, by wróciły do poprzedniego stanu. Prosiłbym o radę i namiary na taki program. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi