Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

@Anton Gorodecki

Sorki za nie aktualizowanie postu 1, parę dni byłem na wsi, a net w telefonie badziewny. Mogę tylko przeglądać forum ale nic nie zrobię.

Masz moce odpowiednie ;) to spokojnie modyfikuj tematy jak trzeba. Taka w sumie jest zasada, jak są jakieś nowe linki, patche, a np ten co robił temat nie daje znaku życia, to nic się nie stanie jak ktoś inny to zrobi :)

Trzeba iść pobierać modzika.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mod mi się uruchamiał 3 minuty bo jadę teraz na integrze.
Niestety ten trik z notatnikiem nie działa.  
Za to da się wpisywać polskie znaki jeśli zmieni się układ klawiatury na polski a nie polski programisty.

Spędziłem nad tym wiele godzin żeby te czcionki się pojawiły. Pytałem u Nas i w świecie jak na razie bez skutku.
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Anton Gorodecki zmienił(a) tytuł na [Wiatr Czasu 1.3] Polonizacja, instrukcja instalacji, linki, ogólna dyskusja

Jak grałem w tego moda, to też mi się przytrafiały te wyloty na brak miejsca w magazynie. Gdzieś wyczytałem, żeby się tym nie przejmować, wgrać ostatni zapis, bo coś jest z optymalizacją moda i ma trudności z wymianą plików w stosie. Czy coś takiego. Zresztą w wielu modach dźwięk jaki słyszymy przy kontrolerze nie znika po jego zabiciu. Ciągnie się dalej jak smród po gaciach.

Po tej wiadomości, jak zabijałem kontrolera, lub miałem takie efekty dźwiękowe, robiłem zapis i wgrywałem ponownie. Uszy miały ulgę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Udało mi się zebrać wszystkie 6 skrzynek z narzędziami dla obu techników, jednak żaden z nich nie umożliwia instalacji serwomotorów do egzoszkieletu. Tylko jeden z nich ma (po najechaniu na okienko z serwomotorem) wyświetla komunikat „st_tools" cośtam, to chyba Novikow. Podobnie było w oryginalnym Wiatrze (1.2 i wcześniejsze)?

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, ZapomnialemLoginu napisał:

Tylko jeden z nich ma (po najechaniu na okienko z serwomotorem) wyświetla komunikat „st_tools" cośtam, to chyba Novikow

Rzeczywiście, u Nowikowa wyświetla się brak nazwy modyfikacji serwomotorów przy egzach. Dziękuję za info. Zaraz dopiszę odpowiednią sekcję i uaktualnię polonizację.

U Śruby można zamontować serwomotory do "zwykłego" egzoszkieletu. 

ss_bbqn_06-16-18_11-50-19_(military).jpg

Dodano: uaktualniłem #1 post o nowe wersje polonizacji z pobieralni.

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Udało mi się skończyć, za uporanie się z serwomotorami serdecznie dziękuję, dzięki temu nie musiałem kicać przez Radar i Generatory jak zajączek. :owieczka: a exo dostałem od Maksa za obalenie reżimu Łukasza. 

Nie znam także przyczyny, dla której sporo postaci podczas chodzenia giba się na boki. Pierwszy raz się z czymś takim spotkałem.

Z technicznych spraw - natknąłem się na samotnika, któremu brakowało tekstury na kamizelce, natknąłem się też na dziwne powierzchnie np. budynek Agropromu w bazie wojskowej czy jakiś budynek ceglany gdzieś tam.

Podobały mi się momenty gdy mod z nami pogrywał za pomocą halucynacji czy teleportacji. Nie było też momentów gdzie się zacinałem na dłużej czy musiałem korzystać z poradników, sam spawner też nie był potrzebny. U Barmana dostałem zlecenia na arty, nie mogłem jednak znaleźć Kotleta. Jak sobie z tym poradziłem? W modzie część zwłok nie znika i zostają przez całą grę przez co nadal tworzą się nowe schowki, dopiero za którymś razem pojawił się schowek z Kotletem.

Co do gry - pozbyłem się najemników z Limańska, pomogłem Maksowi, wziąłem artefakt od szefa myśliwych (na którego nasłał mnie Informator). Czy w pierwszym i ostatnim przypadku odciąłem się od jakichś zleceń?

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

59 minut temu, smox napisał:

Czy można w tym modzie zmienić udźwig?

Odpowiedź znalazłem TUTAJ w poście Bossa nr. 2176. Co prawda archiwum było dostosowane pod wersję 1.2, ale podmieniłem pliki i u mnie działa. Sprawdź proszę @smox u siebie (oczywiście najpierw wykonaj kopię zapasową plików):

Wiatr Czasu 1.3 - Zwiększony udźwig 1000 kg.7z

Godzinę temu, ZapomnialemLoginu napisał:

Nie znam także przyczyny, dla której sporo postaci podczas chodzenia giba się na boki. Pierwszy raz się z czymś takim spotkałem.

Na pierwszym repacku, którym grałem (jeszcze wtedy po angielsku) było to samo. Trochę śmiesznie, trochę strasznie:biggrin:

Godzinę temu, ZapomnialemLoginu napisał:

Z technicznych spraw - natknąłem się na samotnika, któremu brakowało tekstury na kamizelce, natknąłem się też na dziwne powierzchnie np. budynek Agropromu w bazie wojskowej czy jakiś budynek ceglany gdzieś tam.

Rozumiem, ale w czasie mojej gry nie natknąłem się na w/w problemy.

Godzinę temu, ZapomnialemLoginu napisał:

W modzie część zwłok nie znika i zostają przez całą grę przez co nadal tworzą się nowe schowki, dopiero za którymś razem pojawił się schowek z Kotletem

Również to zauważyłem, ale nie chciałem podpowiadać przyszłym Graczom:P Pamiętam, że w którymś modzie też się z tym spotkałem...

Godzinę temu, ZapomnialemLoginu napisał:

Co do gry - pozbyłem się najemników z Limańska, pomogłem Maksowi, wziąłem artefakt od szefa myśliwych (na którego nasłał mnie Informator). Czy w pierwszym i ostatnim przypadku odciąłem się od jakichś zleceń?

Albo pozbywasz się najemników z Limańska (jeśli nie to po prostu odejdą, nie pamiętam czy z Zony czy na opuszczoną część Rostoku) albo pozbywasz się powinnościowców obozujących przy moście w Limańsku. Jeśli zlikwidujesz "czerwonych" spod mostu (i tym samym nie wykonasz dla nich zadania na zdobycie info o najemnikach) to prawdopodobnie blokuje to linię fabularną "Rozłam w Wolności".  

Diodor albo ucieknie z Zony albo go zabijasz. Nie zauważyłem w obu przypadkach jakichś poważnych konsekwencji.  

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj na oficjalnej stronie moda "Wiatr Czasu 1.3" na ap-pro.ru twórca tej modyfikacji - akmc74u zapowiedział swój nowy projekt. Ogólny zarys historii wygląda następująco: 

Cytat

(Będzie to) historia byłego najemnika, który po nieudanym życiu na Wielki Ziemi, nikomu nie potrzebny, po upływie 5 lat decyduje się powrócić do Zony, aby odnaleźć sens życia. Nie ma z góry określonego celu i sam nie wie, czy chce jedynie zarobić pieniądze, czy może będzie ukrywał się w Strefie tylko przez pewien czas. Niestety stare problemy, z powodu których był zmuszony opuścić Zonę szybko dają o sobie znać...

Modyfikacja będzie działa się w roku 2019. Wydarzenia będą kontynuacją "Wiatru Czasu", jednakże trudno nazwać ten projekt pełnoprawnym sequelem. Po upływie 5 lat [chodzi tutaj o rok 2014, który był docelową datą wysłania Demidowa w przeszłość w WT 1.3] Strefa wyraźnie się zmieniła: "Monolit" i Emisje stały się jedynie pustymi słowami, "Mózgozwęglacz" został wyłączony na zawsze, "Powinność" i "Wolność" zostały rozbite na wiele pomniejszych grup, z powodu braku Emisji artefakty znacznie rzadziej rodzą się w anomaliach, a same anomalie powoli znikają, populacja mutantów zmniejszyła się, a granice między Strefą a Wielką Ziemią zacierają się... Te i inne czynniki spowodowały powolny koniec stalkerskiego fachu. Północne peryferia Zony, [obszar, który został "odblokowany" na skutek naszych działań pod koniec WT 1.3] staje się jedynym miejscem, gdzie można spotkać aktywnie działających stalkerów. Na nim będzie rozwijała się fabuła nowej modyfikacji.

 

  • Dodatnia 8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo fajny ten mod:) Nie dość, że ma ciekawą fabułę i zadania, to jeszcze ładnie wygląda:)

ss_jarek_06-18-18_17-33-13_(red_forest).thumb.jpg.157218a4b9a7e0e7cf73126479a207dd.jpg  

@Anton Gorodecki, dzięki za zwiększony udźwig, działa bez problemu. Nie przytrafiają mi się też wyloty. @OldMan pomajstrował mi coś w pliku wymiany i teraz "śmiga" na DX11:)

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam takie same wyloty jak @smox i @kondotier, ale tylko w Rostoku. 

Zauważyłem w menedżerze zadań, że x-Ray Engine wykazuje dużą RAMożerność właśnie na tej lokacji. Rozpoczynając grę zużywa ok. 2,5 GB by po 30 minutach połykać 3,9 GB. Po przekroczeniu 4 jest wylot. Plik wymiany mam ustawiony na 1,5 x 8 GB czyli 12288 MB.  A np. w Legend Returns jest na stałym poziomie cały czas - 2,4 GB. Czyli jaki z tego wniosek ? Autor lekko odpuścił.   

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i wykrakałem. W Rostoku (Barze) musiałem zmniejszyć ustawienia, bo wróciły wyloty z brakiem pamięci. Na Magazynach Wojskowych muszę muszę jeszcze je zmniejszyć, bo wyleciałem znowu, tylko z trochę innym logiem -

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : !m_error_code
[error]Function      : raii_guard::~raii_guard
[error]File          : ..\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line          : 748
[error]Description   : not enough memory

Nie wiem jakiego trzeba by mieć kompa, by zagrać w tego moda na max. ustawieniach! Chyba takiego jak @Buber.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.