MaklerR Opublikowano 11 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2018 Mam problem z zadaniem "Znikąwszy w ciemności". Po wczytaniu lokacji "Bąbel Przestrzenny" postać od razu umiera, jeśli ktoś nie jest pewny o które zadanie chodzi, to chodzi o te od zjawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 11 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2018 @MaklerR poproszę o zapis gry, oczywiście sprzed Bąbla. Dodano: ok, za chwile sprawdzę i dam znać co się urodziło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaklerR Opublikowano 11 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2018 @Anton Gorodecki bajtek - quicksave.scop 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 11 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2018 Prawdopodobnie umierałeś z powodu napromieniowania. Sprawdź czy odpalisz u siebie poniższy zapis. BTW - słabo u ciebie z zapasami żywności. bajtek - babel.dds bajtek - babel.scop 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaklerR Opublikowano 11 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2018 @Anton Gorodecki Już sprawdzam, a zapasy mam zchomikowane w skrzynce Edit: Wszystko działa, dziękuje ślicznie 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 12 Czerwca 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2018 @Anton Gorodecki Sorki za nie aktualizowanie postu 1, parę dni byłem na wsi, a net w telefonie badziewny. Mogę tylko przeglądać forum ale nic nie zrobię. Masz moce odpowiednie to spokojnie modyfikuj tematy jak trzeba. Taka w sumie jest zasada, jak są jakieś nowe linki, patche, a np ten co robił temat nie daje znaku życia, to nic się nie stanie jak ktoś inny to zrobi Trzeba iść pobierać modzika. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 12 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2018 Jeśli ktoś będzie potrzebował opracowałem spawner w wersji PL: Spawner do moda Wiatr Czasu 1.3 PL.rar p.s. Zmieniłem nazwę na OldMan Wyszukiwarka w spawnerze nie obsługuje polskich znaków. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 12 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2018 7 minut temu, OldMan napisał: Wyszukiwarka w spawnerze nie obsługuje polskich znaków. Spróbuj napisać nazwy z polskimi znakami w zwykłym Notatniku. Zazwyczaj to pomaga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 12 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2018 Mod mi się uruchamiał 3 minuty bo jadę teraz na integrze. Niestety ten trik z notatnikiem nie działa. Za to da się wpisywać polskie znaki jeśli zmieni się układ klawiatury na polski a nie polski programisty. Spędziłem nad tym wiele godzin żeby te czcionki się pojawiły. Pytałem u Nas i w świecie jak na razie bez skutku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 16 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2018 Fajny ten mod. Nic dziwnego, że zajmuje bardzo wysokie miejsce w rankingu modów na AP-PRO. Mam jednak problem - wyleciałem z logiem - Spoiler [error][ 8] : W magazynie brak miejsca dla wykonania tego polecenia. Mam 8GB RAM DDR4, za mało? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 16 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2018 Ja również grałem na 8 GB RAM i było OK. Może po prostu zmniejsz nieco ustawienia, aby ominąć problematyczny obszar? Dodano: @smox nie napisałem, że przesadziłeś. Jakby coś zawsze możesz podesłać zapis gry do sprawdzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 16 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2018 Raczej nie przesadziłem z ustawieniami, bo tylko wysokie i dynamiczne oświetlenie. Wyleciałem na początku rozgrywki, po zabiciu kontrolera w kopalni. Spróbuję jak będzie po zmniejszeniu ustawień. Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 16 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2018 Jak grałem w tego moda, to też mi się przytrafiały te wyloty na brak miejsca w magazynie. Gdzieś wyczytałem, żeby się tym nie przejmować, wgrać ostatni zapis, bo coś jest z optymalizacją moda i ma trudności z wymianą plików w stosie. Czy coś takiego. Zresztą w wielu modach dźwięk jaki słyszymy przy kontrolerze nie znika po jego zabiciu. Ciągnie się dalej jak smród po gaciach. Po tej wiadomości, jak zabijałem kontrolera, lub miałem takie efekty dźwiękowe, robiłem zapis i wgrywałem ponownie. Uszy miały ulgę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZapomnialemLoginu Opublikowano 16 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2018 Udało mi się zebrać wszystkie 6 skrzynek z narzędziami dla obu techników, jednak żaden z nich nie umożliwia instalacji serwomotorów do egzoszkieletu. Tylko jeden z nich ma (po najechaniu na okienko z serwomotorem) wyświetla komunikat „st_tools" cośtam, to chyba Novikow. Podobnie było w oryginalnym Wiatrze (1.2 i wcześniejsze)? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 16 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2018 Godzinę temu, ZapomnialemLoginu napisał: Tylko jeden z nich ma (po najechaniu na okienko z serwomotorem) wyświetla komunikat „st_tools" cośtam, to chyba Novikow Rzeczywiście, u Nowikowa wyświetla się brak nazwy modyfikacji serwomotorów przy egzach. Dziękuję za info. Zaraz dopiszę odpowiednią sekcję i uaktualnię polonizację. U Śruby można zamontować serwomotory do "zwykłego" egzoszkieletu. Dodano: uaktualniłem #1 post o nowe wersje polonizacji z pobieralni. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZapomnialemLoginu Opublikowano 16 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2018 Udało mi się skończyć, za uporanie się z serwomotorami serdecznie dziękuję, dzięki temu nie musiałem kicać przez Radar i Generatory jak zajączek. a exo dostałem od Maksa za obalenie reżimu Łukasza. Nie znam także przyczyny, dla której sporo postaci podczas chodzenia giba się na boki. Pierwszy raz się z czymś takim spotkałem. Z technicznych spraw - natknąłem się na samotnika, któremu brakowało tekstury na kamizelce, natknąłem się też na dziwne powierzchnie np. budynek Agropromu w bazie wojskowej czy jakiś budynek ceglany gdzieś tam. Podobały mi się momenty gdy mod z nami pogrywał za pomocą halucynacji czy teleportacji. Nie było też momentów gdzie się zacinałem na dłużej czy musiałem korzystać z poradników, sam spawner też nie był potrzebny. U Barmana dostałem zlecenia na arty, nie mogłem jednak znaleźć Kotleta. Jak sobie z tym poradziłem? W modzie część zwłok nie znika i zostają przez całą grę przez co nadal tworzą się nowe schowki, dopiero za którymś razem pojawił się schowek z Kotletem. Co do gry - pozbyłem się najemników z Limańska, pomogłem Maksowi, wziąłem artefakt od szefa myśliwych (na którego nasłał mnie Informator). Czy w pierwszym i ostatnim przypadku odciąłem się od jakichś zleceń? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 16 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2018 Czy można w tym modzie zmienić udźwig? Próbowałem, ale mi się nie udało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 16 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2018 59 minut temu, smox napisał: Czy można w tym modzie zmienić udźwig? Odpowiedź znalazłem TUTAJ w poście Bossa nr. 2176. Co prawda archiwum było dostosowane pod wersję 1.2, ale podmieniłem pliki i u mnie działa. Sprawdź proszę @smox u siebie (oczywiście najpierw wykonaj kopię zapasową plików): Wiatr Czasu 1.3 - Zwiększony udźwig 1000 kg.7z Godzinę temu, ZapomnialemLoginu napisał: Nie znam także przyczyny, dla której sporo postaci podczas chodzenia giba się na boki. Pierwszy raz się z czymś takim spotkałem. Na pierwszym repacku, którym grałem (jeszcze wtedy po angielsku) było to samo. Trochę śmiesznie, trochę strasznie Godzinę temu, ZapomnialemLoginu napisał: Z technicznych spraw - natknąłem się na samotnika, któremu brakowało tekstury na kamizelce, natknąłem się też na dziwne powierzchnie np. budynek Agropromu w bazie wojskowej czy jakiś budynek ceglany gdzieś tam. Rozumiem, ale w czasie mojej gry nie natknąłem się na w/w problemy. Godzinę temu, ZapomnialemLoginu napisał: W modzie część zwłok nie znika i zostają przez całą grę przez co nadal tworzą się nowe schowki, dopiero za którymś razem pojawił się schowek z Kotletem Również to zauważyłem, ale nie chciałem podpowiadać przyszłym Graczom Pamiętam, że w którymś modzie też się z tym spotkałem... Godzinę temu, ZapomnialemLoginu napisał: Co do gry - pozbyłem się najemników z Limańska, pomogłem Maksowi, wziąłem artefakt od szefa myśliwych (na którego nasłał mnie Informator). Czy w pierwszym i ostatnim przypadku odciąłem się od jakichś zleceń? Albo pozbywasz się najemników z Limańska (jeśli nie to po prostu odejdą, nie pamiętam czy z Zony czy na opuszczoną część Rostoku) albo pozbywasz się powinnościowców obozujących przy moście w Limańsku. Jeśli zlikwidujesz "czerwonych" spod mostu (i tym samym nie wykonasz dla nich zadania na zdobycie info o najemnikach) to prawdopodobnie blokuje to linię fabularną "Rozłam w Wolności". Diodor albo ucieknie z Zony albo go zabijasz. Nie zauważyłem w obu przypadkach jakichś poważnych konsekwencji. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 17 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2018 Wczoraj na oficjalnej stronie moda "Wiatr Czasu 1.3" na ap-pro.ru twórca tej modyfikacji - akmc74u zapowiedział swój nowy projekt. Ogólny zarys historii wygląda następująco: Cytat (Będzie to) historia byłego najemnika, który po nieudanym życiu na Wielki Ziemi, nikomu nie potrzebny, po upływie 5 lat decyduje się powrócić do Zony, aby odnaleźć sens życia. Nie ma z góry określonego celu i sam nie wie, czy chce jedynie zarobić pieniądze, czy może będzie ukrywał się w Strefie tylko przez pewien czas. Niestety stare problemy, z powodu których był zmuszony opuścić Zonę szybko dają o sobie znać... Modyfikacja będzie działa się w roku 2019. Wydarzenia będą kontynuacją "Wiatru Czasu", jednakże trudno nazwać ten projekt pełnoprawnym sequelem. Po upływie 5 lat [chodzi tutaj o rok 2014, który był docelową datą wysłania Demidowa w przeszłość w WT 1.3] Strefa wyraźnie się zmieniła: "Monolit" i Emisje stały się jedynie pustymi słowami, "Mózgozwęglacz" został wyłączony na zawsze, "Powinność" i "Wolność" zostały rozbite na wiele pomniejszych grup, z powodu braku Emisji artefakty znacznie rzadziej rodzą się w anomaliach, a same anomalie powoli znikają, populacja mutantów zmniejszyła się, a granice między Strefą a Wielką Ziemią zacierają się... Te i inne czynniki spowodowały powolny koniec stalkerskiego fachu. Północne peryferia Zony, [obszar, który został "odblokowany" na skutek naszych działań pod koniec WT 1.3] staje się jedynym miejscem, gdzie można spotkać aktywnie działających stalkerów. Na nim będzie rozwijała się fabuła nowej modyfikacji. 8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 18 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2018 Bardzo fajny ten mod Nie dość, że ma ciekawą fabułę i zadania, to jeszcze ładnie wygląda @Anton Gorodecki, dzięki za zwiększony udźwig, działa bez problemu. Nie przytrafiają mi się też wyloty. @OldMan pomajstrował mi coś w pliku wymiany i teraz "śmiga" na DX11 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 18 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2018 Z tego co widzę to kilka osób w niego gra, a skoro jest taki ładny to proszę strzelać jakieś ładne "foty" i zamieszczać na Forum tutaj lub w innym odpowiednim dziale Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaklerR Opublikowano 18 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2018 Podsumuję moją przygodę. Rozgrywka tradycyjna natomiast fabuła...MÓJ BOŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻE....jaka ona jest dobra, polecam zagrać zwłaszcza dla niej, takiego zwrotu akcji nigdzie bym się nie spodziewał. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaarMoo Opublikowano 19 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2018 Mam takie same wyloty jak @smox i @kondotier, ale tylko w Rostoku. Zauważyłem w menedżerze zadań, że x-Ray Engine wykazuje dużą RAMożerność właśnie na tej lokacji. Rozpoczynając grę zużywa ok. 2,5 GB by po 30 minutach połykać 3,9 GB. Po przekroczeniu 4 jest wylot. Plik wymiany mam ustawiony na 1,5 x 8 GB czyli 12288 MB. A np. w Legend Returns jest na stałym poziomie cały czas - 2,4 GB. Czyli jaki z tego wniosek ? Autor lekko odpuścił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 19 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2018 Mnie @OldMan ustawił tak jak na screenie i wyloty ustały - Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 19 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2018 No i wykrakałem. W Rostoku (Barze) musiałem zmniejszyć ustawienia, bo wróciły wyloty z brakiem pamięci. Na Magazynach Wojskowych muszę muszę jeszcze je zmniejszyć, bo wyleciałem znowu, tylko z trochę innym logiem - FATAL ERROR [error]Expression : !m_error_code [error]Function : raii_guard::~raii_guard [error]File : ..\xrServerEntities\script_storage.cpp [error]Line : 748 [error]Description : not enough memory Nie wiem jakiego trzeba by mieć kompa, by zagrać w tego moda na max. ustawieniach! Chyba takiego jak @Buber. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.