DaarMoo Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Panowie, banalne pytanie. Czy jest jakiś poradnik do tej wersji ? Kurcze, nie wszystko pamiętam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Poradnika nie znalazłem, ale pomogło mi to - 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaarMoo Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2017 (edytowane) Dzięki @smox ! Przekopałem nasze forum i stalkeruniverse, ale nic odpowiadającego fabule nie znalazłem. Edytowane 19 Kwietnia 2017 przez DaarMoo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2017 @DaarMoo Ja tam zawszę biorę poradnik od Geonezisa tu z naszego forum, w sumie jest chyba w nim wszystko tylko nie ma tego początku na Kordonie ale to już pamietam, że ładunek wybuchowy, którego potrzebujemy respi się Spoiler w wiosce kotów jak podejdziemy do drzwi Sida. I to chyba był największy problem z początku. Bo ludzie najpierw obszukiwali wioskę, i drugi raz już im się nie chciało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaarMoo Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2017 O ładunku pamiętałem. Ale dzięki. Korzystam z poradnika znalezionego przez @smoxa, a później przeskoczę na "nasz". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZapomnialemLoginu Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Tak mi się przypomniało patrząc na ten poradnik... do czego służą stopery/zegarki kupowane u sprzedawców? Grałem w SGMy ale nigdy nie znalazłem dla nich użytecznej funkcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaarMoo Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2017 (edytowane) @ZapomnialemLoginu kupując zegarek dostajesz informację o konkretnej przydatności gadżetu. Ma przypominać Ci o określonym czasie na wykonanie zadania i o zbliżającym się upływie czasu do końca danego zadania. To teoria. W praktyce leży w plecaku i po dłuższej grze zaczynam zastanawiać się - co to za przedmiot ? Jak chcesz się pobawić to najedź kursorem, zaznacz - użyj i będziesz miał coś takiego : Spoiler Ja tego nie próbowałem. Edytowane 20 Kwietnia 2017 przez DaarMoo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Kilka słów o schowkach. Część z nich zamknięta jest na zamek szyfrowy. Trzeba znaleźć odpowiednią Kartę dostępu do schowka i użyć ją przy schowku (wcześniej zapamiętać kod). Schowków z zamkiem znalazłem kilka, niestety Kartę tylko jedną, ale szukam dalej. Fajne są też GPS-przewodniki. To nic innego jak teleporter, przenoszący w zaznaczone miejsce na lokacji w której jesteśmy. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Mam taką propozycję. Ponieważ te zakodowane schowki, kody do nich i GPS przewodniki, nie są zbyt łatwe do znalezienia, a w poprzednich poradach raczej o nich nie ma za wiele, dobrze byłoby zrobić temat, do którego byłyby ( oczywiście że w spojlerach ) wstawiane zrzuty ekranu z opisem, gdzie te "cuda" się znajdują. Naznajdywałem sporo schowków, ale takie coś jeszcze mi się nie przytrafiło, a jestem już na Janowie. A trudno szukać schowków, jak się prowadzi NPCa, a zombiaki i mutanty atakują. No i to samodzielne znajdowanie schowków było nie celowe, bo potem przy nagrodzie za wykonane zadania miałem informację, że schowek wcześniej znalazłem. To taka mała niekonsekwencja moda. Schowki w nagrodę powinny być oddzielne, od przypadkowych. Wtedy tych przypadkowych warto szukać. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfiat Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Może mi ktoś pomóc z tym błędem? zainstalowałem wszystko wg instrukcji i nie działa :/ edit: dobra, zawaliłem się mułem i nie zainstalowałem poprawki 1602. Wystarczy zainstalować grę + mod + fix + spolszczenie i to tyle? czy mam jeszcze zmieniać katalog rus na pol i plik localization jak w poście nr 1 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2017 @kfiat jak już wszystko wrzuciłeś to odpalaj, nic nie musiałem rus na pol zmieniać itd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaarMoo Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2017 (edytowane) Nie dość, że ściągałem go trzy dni to jeszcze zaczyna mi świrować. Na Kordonie i Bagnach było ok. natomiast po wejściu na Zaton płynność gry drastycznie spadła. Dotyczy to nie tylko GG, ale i pozostałych postaci. Najśmieszniejsze było to, jak po wejściu na Zaton fps-y spadły, ale wystarczyło zrobić zwrot o 180 stopni i wracały do normy. No ale nie będę przecież chodził do tyłu. Generalnie płynność raz spada, a za chwilę wraca do normy. Taka huśtawka. To samo na Janowie. I jeszcze jedno spostrzeżenie. Mam włączony MSI A. Temperatura CPU na Zatonie i Janowie w porównaniu z pierwszymi lokacjami spadła > 20 stopni. Z 68 do 46. Podobnie użycie. GPU też spadło. Ale wystarczy wejść na Bagna i wszystko wraca do normy. Wszelkie zmiany grafiki są bezowocne. Czyli ogólnie "wesoło". A i jeszcze. Na tych dwóch feralnych lokacjach całkowita płynność zachowana jest przy patrzeniu przez optykę (lornetka, lunety) Edytowane 21 Kwietnia 2017 przez DaarMoo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Tak to jest ze wszystkim, co jest tuningowane. Ten mod oparty jest na staroci. Wielokrotnie poprawiany, ulepszany, zmieniany. Jedno odejmowano, co innego dodawano, nie zawsze z dobrym skutkiem. Też na Zatonie i Janowie miałem problemy z płynnością gry. Zmniejszyłem oświetlenie i trochę pomogło. Zmniejszyłem też odległość widzenia i jakość tekstur, a przede wszystkim trawę na zero. Ale już dawno przy modach, fpsy nie spadały mi do 30-20, a w porywach do 10 jak tu. A na Jupiterze musiałem mocno zmniejszyć jasność i kontrast, aby dostać nie rażący w oczy obraz. Ale i tak jest ten mod najmniej problemowy z wszystkich jego wersji i odmian. Jeszcze ani razu nie wyleciałem z przepełnienia, choć czasem na ekranie miałem wszystko, deszcz, pioruny, to takie falujące powietrze, przemieszczającą się mgłę, kupę anomali i mutantów. W OP-2 byłby to na 100% wylot. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaarMoo Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2017 To fakt @kondotier, wylotów jest zero. Twoja opinia tylko potwierdziła mój zamiar rezygnacji z gry. Nie ma sensu wkurzać się co chwilę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Nie mam pojęcia o czym Wy piszecie. Faktycznie, trochę mi przycinało koło Skadowska i Janowa, ale wyczyściłem system, zdefragmentowałem dysk i wróciło do normy. Innych problemów nie mam. Dziwię się zwłaszcza @kondotierowi, bo kompa ma mocnego, czego o moim powiedzieć nie mogę. Widok przez okulary Diegtiariowa - Teraz jestem w Czerwonym Lesie - 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaarMoo Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2017 @smox to dlatego piszę żeby grający mieli pojęcie, że takie niespodzianki mogą się przydarzyć. Do wiadomości. Sam doskonale wiesz jaki kapryśny jest Stalker. I nie ma znaczenia moc obliczeniowa. Drugi raz spotykam się z czymś podobnym. Pierwszy raz to OGSE 0.6.9.3 gdzie po przejściu w spokoju kilku lokacji, trafiam na Martwe Miasto i jest totalny spadek fps-ów. Oczywiście byli grający, którzy tego problemu nie mieli, ale sporo miało. Z moim kompem jest tak. Albo mod mi pójdzie i wtedy czyszczę i defragmentuję, albo nie pójdzie i wtedy żadne czyszczenie nie pomoże. Poza tym, jest tyle podobnych wersji tego moda, że można wybrać coś innego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaarMoo Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Nie wiem co mi się stało, ale czepiłem się tego moda jak pijany płotu. W związku z tym, że pierwsze podejście nie wyszło postanowiłem coś zmodyfikować. Pobrałem SGM 2.2 Lost Soul Addon, a spolszczenie wrzuciłem z Lost Soul Final. Na razie działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Ejże! @smox, potwierdziłem tylko że na Zatonie fpsy spadają i to mocno. Nawet na moim kompie fraps pokazywał 15 - 20. Abym nie był gołosłowny daję screeny: Zszedłem na niższe oświetlenie i gra idzie do przodu, bez nerwów czy narzekania. I nie ma najmniejszego powodu aby przerwać grę. Mam trochę problemów scenariuszowych, bo nikt nie chce ze mną gadać o zakablowaniu Flinta, choć mam już to zadanie. Tak samo, choć mam Na głowie Sferę i Welesa w ręce, nie chce mi się pojawić bąbel z Powinnościowcami. Coś mi świta, że chyba powinien być jakiś ulepszony. @DaarMoo- dziwne, że dla takiego czegoś chcesz zrezygnować z gry. Na Janowie już jest bez tych zacinek. Ale te uwagi to masz do Addona czy do Final? Bo jak do Addona, to nie ma rozmowy. Nie ten mod. A poniżej kilka screenów pokazujących grafikę w modzie. Nie wkładam do spojlera, bo zmniejszyłem rozmiar. I mały bug graficzny. To na środku screena, to lina którą była związana brama. Brama się otwarła, ale wiązanie zostało na dawnym miejscu. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2017 @kondotier, zadanie z Flintem i Powinnościowcami jest z czystego ZP i nic tu nie zmieniono. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkk7 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2017 @kondotierdo bąbla z Powinnościowcami potrzebny jest detektor swaróg ( linia zadań u naukowców ), a zadanie z Flintem rozwiąże się dalej w miarę postępu fabuły. Pewnie i tak już wiesz po wpisie @smox-a. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Podziękowanie dla obu. Już trochę szczegółów z podstawki zapomniałem. Było nie było, ona i wcześniejsze mody z tymi rozwiązaniami to 4 lata do tyłu. Włóczęgę i pozostałych Monolitowców już mam na stacji, magazyn broni otwarty, tak że to zadanie z bąblem zostaje jako ciekawostka. Z zadań naukowców, na razie mam tylko to na Rudy las i jestem po pierwszej wizycie w nim. Za to mogę już się wybierać do Prypeci. Tylko SEVY mi brakuje . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaklerR Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2017 @kondotier Od sowy powinieneś dostać zadanie by zanieść 3 welesy naukowcom. Zanosisz je do Nowikowa a on skręca Swaroga i możesz zbadać bąbel. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Zadania na Zatonie, sprzed pójścia do Prypeci zrobione. Wszyscy milczą, stąd moje wahanie co dalej. Z któregoś SGMa pamiętam, że koło oczyszczalni powinno pojawić się przejście, a go nie mam. Po latach mieszają się scenariusze podobnych modów. Może w tym nie będzie. Ale to nie problem. Pogram, zobaczę co wyjdzie. Jeszcze powinienem się dostać na Agro, bo i tam są śmigłowce do zbadania, a na razie drogi nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberm Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Droga na Agro w SGM-ie z Zatonu wiedzie poprzez Płaskowyż (winna byc taka "kropka" na mapie) - ale czy onaż droga jest permanentnie ustawiona , czy tez aktywuje się poprzez zadania - nie pamietam. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaarMoo Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2017 @kondotier uwagi krytyczne kierowałem do Final. Mówisz, że Lost Soul Addon to inny mod ? Gram w niego ze spolszczeniem z Final i na razie (jestem na Bagnach) są identyczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.