kondotier Opublikowano 3 Maja 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2018 @konkun11 - Zobacz w arcie, on zwiększa też udźwig. Ja tych artów znalazłem 7, tak że nie musiałem stosować innych, no i udźwig miałem ponad miarę. Po Obrzeżach i Kordonie, powinieneś mieć conajmniej cztery. Na Obrzeżach były w schowkach na drzewach. I jest takie coś, że AK47 z lunetą i Sajga kupiona w sklepie, są bronią z którą najlepiej przechodzić moda. Można dodatkowo trzymać jeszcze tę czterolufkę z Kordonu. Naboje z solą do niej, są tak samo skuteczne jak śrutowe. @zsv23 - Mod ma swoją ludzką historię. Był robiony na raty, bo wojna w Donbasie zniszczyła autorowi sprzęt. Zbierał potem materiał moda u swoich pomocników. Stąd ma sporo niedoróbek i jedną z nich jest blokada ciężkiej amunicji. Gdyby tak było zamierzone, to tej amunicji by w modzie nie było. No i skorzystaj z tej wstawki od @smox , będzie Ci się lepiej grało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zekan11 Opublikowano 3 Maja 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2018 (edytowane) @kondotier Już sobie z tym poradziłem. Dałem jednemu artowi full wytrzymałości i ładunku. Szkoda, że projekt nie został doszlifowany bo to jest zajebisty mod. Są jeszcze jakieś mody cofające fabułę do czasów zaraz po 2 awarii ? Edytowane 3 Maja 2018 przez konkun11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 4 Maja 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2018 @konkun11 - Jeśli chcesz całkiem innej fabuły, to przyjrzyj się Wariantowi Omega 4.0, lub Fotografowi. Możesz też spróbować Drogi we mgle. Każdy spolszczony mod na naszym forum, ma w #1 opis zmian jakie wprowadza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zsv23 Opublikowano 10 Maja 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2018 Dzięki za wyjaśnienia. Mod bardzo mi się podobał, kiedy zobaczyłem dedykację na końcu, to nawet się wzruszyłem. Teraz przechodzę sobie drugi raz i odkrywam rzeczy, które wcześniej ominąłem. W związku z tym mam dwa pytania: 1) za Żelazną Kurtyną jest rozbity UAZ, co do którego lalka daje podpowiedź, żeby popytać ludzi, czy nie widzieli PDA. Zagadałem z Andriejem, dał mi PDA i dostałem na mapie znacznik "punkt ewakuacji płk Krasnowa". Punkt ten widnieje za wioską kotów na Kordonie. Poszedłem tam, ale żadnego schowka nie znalazłem ani nic. To tylko tak dla bajery czy coś tam jednak jest? 2) Czy ktos pamięta, skąd wypada ostatnia kapsułka z tych trzech, za pomocą których tworzymy w X-18 artefakt "pancerz"? Jedną mam z kontrolera na ATP, drugą z dzika, z którego była zrobiona zupa, a trzecia...? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mnieciu Opublikowano 10 Maja 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2018 Zdaje mi się ,że w laboratorium z mutanta jakiegoś. Poszukaj po moich filmach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zekan11 Opublikowano 11 Maja 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2018 Czy to normalne, że Abdul nie idzie za Żekanem w Barze ? Autobus już pokonałem a ten dochodzi do zabitego żołnierza ja biorę krótkofalówkę i nic się nie dzieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 11 Maja 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2018 Samo wzięcie krótkofalówki nie wystarczy. Trzeba przez nią porozmawiać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zekan11 Opublikowano 11 Maja 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2018 @smox Dzięki za odp A ten karzełek poza trupem i schowkiem gdzieś prowadzi ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 11 Maja 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2018 Chyba nie. Stoi sobie w pomieszczeniu i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zekan11 Opublikowano 12 Maja 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2018 Czy jest możliwe odzyskanie ekwipunku w x-16 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mnieciu Opublikowano 12 Maja 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2018 Tak. Gadasz po wyjściu z wojskowym u naukowców i tam gdzieś w obozie jest skrzynka. Blisko tego wojskowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowalosiu69 Opublikowano 24 Maja 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2018 Witam . Utknąłem na Kordonie przy próbie przejścia przez wiadukt . Na dachu młyna pojawiła się wieżyczka strzelnicza i nie pozwala na podejście do krzaka w którym zadanie karze się ukryć i poczekać na śmierć napastników . Czy coś zrobiłem żle , czy może jest jakiś sposób na oszukanie tego ustrojstwa . Będę wdzięczny za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaklerR Opublikowano 24 Maja 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2018 @kowalosiu69 Wystarczy ja zniszczyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 24 Maja 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2018 @kowalosiu69 - Zabrałeś "nibypendrajwa" obcym, to teraz nie chcą cię wypuścić z Kordonu. Zrób jak napisał MaklerR. Jak nie masz dobrego karabinu, to musisz omijając te parzydła wleźć na strych młyna i samopał z tymi lepszymi ładunkami wystarczy. Strzelasz przez dziury w dachu. Ale nawet ze snajperki, trzeba oddać conajmniej 10 strzałów. Sądzę, że na Obrzeżach byłeś i schowek maski znalazłeś. No i jest jeszcze jeden sposób jak się nie uda przeskoczyć pod mostem. Wracasz do handlarza, rozmawiasz, dostajesz zadanie na specjalny kombinezon ze strażnicy. Idziesz tam na określonych warunkach, zdobywasz kombinezon i przy okazji uwalniasz biedaka który w areszcie znalazł się za to, że dał ci się oszukać. Musicie obaj dotrzeć do wioski. W kombinezonie idziesz do tunelu z elektrami i tam oprócz obserwowania ich przesuwania, idziesz za nimi w bardzo niskim przysiadzie tuż przy ścianach. Da się przejść i dostajesz potwierdzenie że przeszedłeś. No i masz dodatkową, ciekawą grę. Ale zanim to zrobisz, trzeba zabrać arta z dachu przystanku. Jak go nie masz, to jednak wieżyczkę musisz unieruchomić, bo Ci nie pozwoli. Jak się dostać na dach przystanku, jak skrzynie się poprzewracają, pokazałem screenami. Tych artów w całej grze jest sporo, to możesz z przystankowego zrezygnować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 24 Maja 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2018 Oprócz w/w metod wymienionych przez Kondotiera możesz popróbować metody zbliżeniowej. Szybko wejść w martwe pole przez budynki do właściwego budynku i obrzucać go zaczepnymi lub obronnymi jak masz, granaty dają radę. Jeśli byłeś w wojsku to pojęcie: manewr i odskok nie są ci obce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowalosiu69 Opublikowano 24 Maja 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2018 Jestem ostatnim poborem który służył 2 lata . Bardzo wdzięczny jestem za szybką pomoc . Koło przystanku od początku gry brak skrzyń . Być może kiedy uruchomię Zaporożca któremu brakuje już tylko jednego koła dam radę wskoczyć na przystanek . Z poważaniem K. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 24 Maja 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2018 @kowalosiu69 - jak będziesz na dachu przystanku i nie będzie skrzynki, to jeszcze raz zapytaj lalki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowalosiu69 Opublikowano 4 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2018 Witam ponownie . Proszę o poradę gdzie nad bagienkiem z mięsaczami na Obrzeżach jest schowek Igły w stogu siana . Straciłem masę czasu na poszukiwania i nic . A może źle zrozumiałem maskę ? . Z góry dziękuję . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 4 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2018 @kowalosiu69 - Jest po stronie skarpy, leży w trawie i najłatwiej go zobaczyć idąc od sadzawki w górę, nawet w dzień z zapaloną latarką. Jak go znajdziesz, to jeszcze zajrzyj do tej zatopionej łódki. Część bliższa brzegu. Patrz 3 i 6 min https://www.youtube.com/watch?v=59FOXgqgxmw&list=PLit1Wbp6EQI8M2Ow_z5OvRcLZDnjAMuWJ&index=6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowalosiu69 Opublikowano 4 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2018 Wielkie dzięki . Wskazówka była wystarczająca . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 4 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2018 @kowalosiu69 - Jeśli grasz pomagając przemytnikom, to będąc u strażaków w garażu, wejdź na ten samochód z budą. Coś tam znajdziesz, z czego warto korzystać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stanley Opublikowano 5 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2018 no i chyba zakończyła się moja przygoda z modem po przejśściu na lokację bar . O problemie z barem mówi CINEMAN na wideo od 11 minuty. Przeszłem na patch 3.2 i dało się obejść autobus .Dalej pograłem normalnie ale nie da się wczytać zapisów z tej lokacji, za każdym razem wylot. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 5 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2018 @Stanley - Akurat posłużyłeś się jednym z niewielu błędów Sinemana. Znajdź w temacie mojego screena z zaznaczoną drogą, jak należy przechodzić po tych szkieletach. Żadnego skakania. Podchodzisz do autobusu, wyłączasz magnetofon, wchodzisz do środka i zabierasz kolbę, będzie potrzebna na Jantarze. Inne już powinieneś mieć, zabrałeś na Wysypisku koło tunelu i chyba na Agro koło INB. Tyle tylko, że nie pamiętam czy przed wyłączeniem magnetofonu nie trzeba najpierw zabrać kolby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stanley Opublikowano 6 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2018 Wielkie dzięki @kondotier , ruszyłem dalej. I już żadnych wypadów przy wczytywaniu sejwów w barze. Informacja o konieczności kolejności przechodzenia przez szkieleciory powinna być gdzieś ujęta (bez podawania szczegułów), najlepiej w rozmowie z Abdulem. Kolbę bierzemy po wyłączeniu magnetofonu. Dla innych mających problem z tym przejściem podaję że informacja o kolejności jest na stronie 11 i jeszcze jednej tego tematu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 6 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2018 @Stanley - Też się na tych szkieletach przewiozłem, więc sprzeciwiłem się pomysłowi autora moda i zrobiłem ten "szlak przeżycia". Nie można aż tak mocno ingerować w moda. A i tak dodaliśmy Abdulowi 1. opcję dialogową, aby bez kombinowania można go było zostawić na wieży i pójśc spokojnie na Jantar. Poczytaj temat moda o prowadzeniu rozgrywki na Magazynach Wojskowych, abyś się nie wpędził w kozi róg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.