DaarMoo Opublikowano 11 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2017 Oby. @PolskiGROM zmniejsz switch_distance do 80. Też. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yossarian Opublikowano 11 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2017 Zacząłem grać, ale chyba przesadziłem z ustawieniami grafiki i miałem co chwila wyloty bez logów. Gdy to z grubsza ogarnąłem, to teraz podczas przechodzenia na inną lokację wywaliło mnie z czymś takim: FATAL ERROR [error]Expression : data [error]Function : CVirtualFileReader::CVirtualFileReader [error]File : FS.cpp [error]Line : 584 [error]Description : d:\games\coc\gamedata\sounds\coc_ao\military.ogg [error]Arguments : Not enough storage is available to process this command. Generalnie Hybrydek mi się podoba, ale nic mnie tak nie zniechęca jak zbyt częste niezapowiedziane powroty na pulpit. Możliwe że coś namieszałem, ale za bardzo nie wiem co to by miało być. Gram na czystym CoC-u z Hybridem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaarMoo Opublikowano 11 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2017 @Chlebczarow częsty bug. Wczytaj jeszcze raz. Wbrew pozorom mod jest bardziej stabilny na wyższym DX -ie. Ja jadę na DX10 rozszerzonym. Na 9 ciągle był jakiś problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 11 Listopada 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2017 @Chlebczarow namieszałeś w plikach, reinstall moda zrobić musisz. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaarMoo Opublikowano 11 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2017 @Junx jest problem z drzwiami w Warlabie. Tak jak w CoC. Mam dokumenty z Sarkofagu, wpisuję kod (26041986) i nie chcą się otworzyć. Wariant @gawrona nie sprawdza się. Drzwi otworzone, ale dialog z kontrolerem nie zaskakuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 11 Listopada 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2017 @DaarMoo zabiłeś wszystkich i przeczytałeś dokumenty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaarMoo Opublikowano 11 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2017 Wszystkich jeszcze nie zabiłem (sorry), ale dokumenty przeczytałem. Coś mi się zdaje, że wybrałem zły wariant (pkt.6 - nic nie mówię) rozmawiając z Monolitem. Wrócę i zażyczę sobie - być bogatym. Tak do tej pory robiłem. I jeszcze coś. Nowa "podlokacja" na Generatorach. Nowe X16. Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yossarian Opublikowano 11 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2017 Dzięki @Junx zrobiłem reinstalkę, przy okazji przeinstalowałem stery od grafy, hula na dx11 bez problemów. Klimat ciężki, na pewno nie "do poduchy" . Pusty "Skadowsk" wywarł na mnie naprawdę przygnębiające wrażenie. Spoiler 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 11 Listopada 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2017 Ludzie ja Was nie rozumiem, czemu narzekacie na broń, którą zbieracie. Moje pierwsze 15 minut. Wymaga odpowiedzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kurtz Opublikowano 11 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2017 Mam pytanie odnośnie respienia mutantów w zonie-czy możne jakoś ustawić częstotliwość atakowania placówek (także tych poza lokalną strefą) przez mutanty i przejmowania ich je przez nie (mówię o pomniejszych posterunkach)? mam ustawione respienie w opcjach na max ale to nic nie daje-jeśli już coś zostało zajęte to mutanty nie zaatakują tej lokacji jeśli nie mają innej z której mogły by zaatakować. Zmniejszyło by to nieco problem frakcji okupujących dosłownie KAŻDĄ lokacje w stylu "kamyczek, ognisko, koopa pijawki, zagubiony kalosz Streloka itp".:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 11 Listopada 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2017 Niestety, ale nie da się, polecam pójść do podziemi Patch - https://yadi.sk/d/5VeswyWx3PRCqJ - Poprawiony spawn granatów - Dodany Xray-PDA (Do dodatków opcjonalnych) - NOMAD's ReShade V1 (J/w) - Re-balans stosunków między frakcjami - Dodany Quest Pack 1.25 od Dr.X i przystosowany pod Hybrid'a - I trochę drobnych poprawek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kurtz Opublikowano 11 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2017 (edytowane) 9 minut temu, Junx napisał: - Re-balans stosunków między frakcjami trochę enigmatyczne, co to konkretnie zmienia? edit: mam już zainstalowany 1.1 ale jest o połowę mniejszy- czy to jest jakiś nowy "1.1? Edytowane 11 Listopada 2017 przez Kurtz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 11 Listopada 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2017 Tak i nie, zawiera poprzednie poprawki + nowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PolskiGROM Opublikowano 12 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2017 (edytowane) 8 godzin temu, Junx napisał: Niestety, ale nie da się, polecam pójść do podziemi To jest odpowiedź do kogoś? Czy chodzi o Patch? Trochę nie rozumiem instalacji Xray Pda :/ I czy nowa gra wymagana? Edytowane 12 Listopada 2017 przez PolskiGROM Nie dopisałem 1 rzeczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bloodrise Opublikowano 12 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2017 Zainstalowałem sobie tego Reshada...moje oczy zaczęły płonąć :D. Dodatkowo bardzo mooocno obciaża komputer i powoduje mocny spadek fps( u mnie z 65-70 na 30-40). Takze ostroznie z nim. Efekt z reshadem Spoiler efekt ,, bez " Spoiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 12 Listopada 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2017 @PolskiGROM to było do kolegI @Kurtz bo pytał gdzie szukać mutantów. @bloodrise to ładny efekt, co do instalacji to chyba tak jak jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PolskiGROM Opublikowano 12 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2017 @Junx Dzięki i czy nowy patch wymaga nowej gry? I wytłumacz instalacje Xray PDA bo chce przetestować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 12 Listopada 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2017 @PolskiGROM wymagana jest. Co do instalacji xray PDA to wrzucasz jak masz i przez .exe odpalasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PolskiGROM Opublikowano 12 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2017 @Junx Odpalam przez Exe I nic się nie dzieje :/ Wciskam Start i nic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ogień86 Opublikowano 12 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2017 Dzieki za patcha i chce zapytac co daje Re-balans stosunków między frakcjami do poprzedniej wersji. Pytanko czy w tym patchu jest zawarty addon dla towarzyszy. Tak z ciekawosci pytam ,bo na razie nie mam czasu na testowanie nowej zawartosci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PolskiGROM Opublikowano 12 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2017 Prawie cała zona przejęta i cały mój misterny plan w p**** :/ Mam nadzieje że do patcha 2.0 naprawisz to bo prawie monolit wybiłem :/ a czyste niebo , najemnicy , powinność , wolność wybici :/ No cóż sprawdzę patcha i te twoje dodatki FATAL ERROR [error]Expression : <no expression> [error]Function : CScriptEngine::lua_error [error]File : ..\xrServerEntities\script_engine.cpp [error]Line : 189 [error]Description : fatal error [error]Arguments : LUA error: ... of chernobyl\gamedata\scripts\sim_combat_manager.script:130: attempt to call method 'npc_count' (a nil value) Reinstall 3 razy Xray Pda i nic :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 12 Listopada 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2017 @PolskiGROM muszę sprawdzić dokładnie, w starej wersji działało ok. @Ogień86 nie, dlatego, że coś nie działa z nimi nie tak. Poza tym nie będę na razie nic robić przy Hybrid'zie. Dlatego, że wczoraj miałem znak , że Stalker mnie "męczy", musze przerwę zrobić bo się wypale szybko. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stieczkin Opublikowano 12 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2017 Dzięki za Twój wysiłek. Świetnie to wyszło. Od siebie zmieniłem tylko w Twojej podstawce tekstury. Jesienny klimat jak dla mnie nie pasuje do zony. W/g mnie ona żyje pełną gębą, a roślinność opanowała całą przestrzeń dla tego używam ANR, SR i SWTC. Jak na razie wszystko śmiga jak trzeba. Miałem jeden locik z powodu przekombinowanej grafiki, ale to poprawiłem i już jest OK. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaarMoo Opublikowano 12 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2017 (edytowane) @Junx czy możesz poradzić coś na spawn npc-ów w czasie gry ? Mam na myśli fakt, że spawnują się, powiedzmy, 50-70 m przed GG. No, na Bagnach jest lepiej, ale na CEA prawie przed nosem. Edytowane 12 Listopada 2017 przez DaarMoo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czynnywulkan Opublikowano 12 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2017 (edytowane) @DaarMoo W opcjach masz ustawienie ,,Promień wykluczenia". Im wyższy tym dalej od ciebie się spawnują. EDIT: Wrzucam zmienione relacje między frakcjami, część zaczerpnięta z Lost Alphy (Bandyci i Monolit się lubią), część mojego pomysłu (Najmici i Monolit nie rozwalają się), jakby ktoś chciał spróbować grę z nimi, to wrzuciłem plik na mediafire: http://www.mediafire.com/file/l23p6j3grh5knwa/game_relations+poprawione.7z Wrzucamy do: nasza_lokacja_gry\gamedata\config\creatures ze zgodą na podmianę plików. A oto, jak to wygląda w praktyce: EDIT 2: Błędy zostały naprawione, powinno nie być już niezgodności. Jeśli ktoś zauważyłby jakiś błąd, proszę informować. Edytowane 12 Listopada 2017 przez czynnywulkan 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.