.D.u.c.h. - M.K Opublikowano 8 Maja 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2021 Witam. Mam prośbę. Czy ktoś może wrzucić patche do tego moda na inny serwer? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 8 Maja 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2021 @.D.u.c.h. - M.K Chodzi o Patch 1.2 ? Wrzuciłem na nasz serwer. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.D.u.c.h. - M.K Opublikowano 8 Maja 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2021 @Herszt dzięki za wrzucenie tego patcha, tylko jak masz możliwość wrzucenia drugiego to byłoby super, bo mam taki błąd jak załączyłem na zdjęciu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 8 Maja 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2021 Duch MK - https://www.moddb.com/mods/call-of-chernobyl/downloads/coc-1422-patch Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 9 Maja 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2021 @.D.u.c.h. - M.K Patch 1.4.22 jest przeznaczony do czystej wersji Call of Chernobyl i można go pobrać na MoDDB, ale mogę wrzucić. Proszę: [KLIK]. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 9 Maja 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2021 @.D.u.c.h. - M.K co ty masz za grafike, że ci krzyczy, że nie obsluguje pixel shader 1.1, jakąś starą integrę? To było w DirectX8. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.D.u.c.h. - M.K Opublikowano 9 Maja 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2021 (edytowane) Profesjonał dzięki za patcha. Ale teraz mam taki błąd, który jest poniżej. A mam takie pytanie? Na jakim patchu gry chodzi ten mod? Czy na stk-pl-10004 czy może 1.0005? Moja grafika to NVIDIA GeForce GTX 1070. A przy tym błędzie to w tym pliku zmieniłem $game_data$ = false na true, czy coś jeszcze mam zrobić? To jest treść tego pliku: $app_data_root$=true|false|C:\|Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\ $game_data$ = true| true| $fs_root$| gamedata\ $game_ai$ = true| false| $game_data$| ai\ $game_spawn$ = true| false| $game_data$| spawns\ $game_anims$ = true| true| $game_data$| anims\ $game_levels$ = true| false| $game_data$| levels\ $game_meshes$ = true| true| $game_data$| meshes\ $game_dm$ = true| true| $game_data$| meshes\ $game_shaders$ = true| true| $game_data$| shaders\ $game_sounds$ = true| true| $game_data$| sounds\ $game_textures$ = true| true| $game_data$| textures\ $game_scripts$ = true| false| $game_data$| scripts\ $game_config$ = true| false| $game_data$| config\ $level$ = false| false| $game_levels$ $game_saves$ = true| false| $app_data_root$| savedgames\ $logs$ = true| false| $app_data_root$| logs\ $screenshots$ = true| false| $app_data_root$| screenshots\ $downloads$ = false| false| $app_data_root$| downloads\ $mod_dir$ = false | false | $fs_root$ | mods\ Edytowane 9 Maja 2021 przez .D.u.c.h. - M.K Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 9 Maja 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2021 @.D.u.c.h. - M.K przecież to jest mod do Zewu Prypeci, a nie Cienia Czarnobyla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.D.u.c.h. - M.K Opublikowano 9 Maja 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2021 (edytowane) I to dużo by wyjaśniało 😉 Ok wszystko przeniosłem do Zewu Prypeci, ale błąd został. Oczywiście w tym pliku też zmieniłem jak poprzednio. Edytowane 9 Maja 2021 przez .D.u.c.h. - M.K 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 9 Maja 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2021 @.D.u.c.h. - M.K Call of Chernobyl to mod samodzielny i nie nakłada się go na Zew Prypeci. Pobierasz, rozpakowujesz i kopiujesz w dowolne miejsce na dysku. Nakładasz patch 1.4.22 i dopiero potem Hybrid oraz patch 1.2. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 9 Maja 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2021 No, użyłem skrótu myślowego, wymagał wpisu o zainstalowanym Zewie w systemie, nie trzeba było mieć go nawet na dysku, a instalacja tak jak napisał @Agrael obojętnie gdzie tylko nie do folderu Zewu Wszystko jest w instrukcji instalacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilmisterPL Opublikowano 13 Grudnia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2022 W dniu 30.10.2017 o 09:48, Junx napisał(a): Platforma: Call of Chernobyl 1.4.22 Data premiery: 30.10.2017 r. Aktualna wersja: Finalna (1.2) 17.03.2018 r. Autor: @Junx Śr. długość rozgrywki: (ok. 15 godzin) OPIS: Pokaż ukrytą zawartość Przedstawiam Wam finalną wersję mojego modpack'a Hybrid - kto zagrał w starszą odmianę, ten zapewne sprawdzi też finalną. Ponadto w paczce zaimplementowano jesienną porę roku (Autumn Winds) oraz jesienną wersję AF3 (CoC Misery Atmosfer Edition). Wersja finalna różni się znacząco pod względem poprzedniej, mianowicie; wykorzystano modyfikację Extended Offline (EOC), która dodaje do gry wojnę frakcji - pod wieloma względami przypomina The Faction War do Czystego Nieba, pojawił się także nowy HUD (na wzór z Autumn Aurora 2.1), nowe menu + muzyka oraz ogólna optymalizacja wersji finalnej. Ponadto: Bronie z poprzedniej wersji (Gulash mod). Dźwięki otoczenia (CoC Ambient Overhaul). Kombinezony (Outfit mod). Nowa żywność oraz medykamenty (itemsoup). Nowe modele NPC (HD Model Pack). Nowe artefakty oraz particle + nieco nowych tekstur autorstwa Paranoia. FAQ: Pokaż ukrytą zawartość W początkowej fazie gry modyfikacja może na 2-3 sekundy się ''zaciąć". Jest to spowodowane spawnem NPC oraz mutanów. Należy usunąć starszą wersję moda. Wielkie podziękowania dla @gawron'a za poświęcony czas przy tłumaczeniu modyfikacji EOC. W przypadku pojawienia się poniższego błędu: ! [SCRIPT ERROR]: ... of chernobyl\gamedata\scripts\sim_combat_manager.script:130: attempt to call method 'npc_count' (a nil value) FATAL ERROR [error]Expression : <no expression> [error]Function : CScriptEngine::lua_error [error]File : ..\xrServerEntities\script_engine.cpp [error]Line : 189 [error]Description : fatal error [error]Arguments : LUA error: ... of chernobyl\gamedata\scripts\sim_combat_manager.script:130: attempt to call method 'npc_count' (a nil value) stack trace: 0023:0056399C xrCore.dll, xrDebug::fatal() 0023:04F4966C xrGame.dll, CDialogHolder::IgnorePause() 0023:0040E6FF xrEngine.exe, CRenderDevice::End() 0023:0056AEFC xrCore.dll, thread_name() Błąd jest związany z modyfikacją EOC. Naprawa jest przewidywana w wersji 2.0. Porady dla początkujących autorstwa @kondotier: Pokaż ukrytą zawartość Ponieważ Hybrid za podstawę wykorzystuje Call of Chernobyl, sądzę, że poniższe wskazówki przydadzą się graczom. Z ostatniego stream'a i opisów graczy wynika, że rozpoczynając grę, wielu z nich ustawia opcje po „łebkach”, nie wykorzystując wszystkich możliwości, jakie oferuje mod. Głównym błędem jest, gdy gra się po raz pierwszy - rozpoczęcie gry inną frakcją niż samotnik i rozgrywki nie na Kordonie. Przygodę z dołączeniem do frakcji oraz innymi opcjami, jakie oferuje rozgrywka, początkujący gracze powinni rozpocząć je po ukończeniu wątku fabularnego. Być może ta informacja nieco pomoże. Umieszczam screeny przedstawiające nowości moda, jakie przed rozpoczęciem rozgrywki można ustawić. Jest tego trochę, a więc większość znajduje się w spoilerach. W zależności od wyboru frakcji gracz będzie posiadał następujące stosunki z pozostałymi ugrupowaniami: W menu głównym znajduje się "Nowa gra, "Opcje" oraz Opcje przygody". W Opcjach możemy znaleźć podstawowe ustawienia i ustawienia rozgrywki. Wybierać należy z rozwagą. Pokaż ukrytą zawartość Kolejny wybór to Opcje Pogodowe - oferuje bardzo dużo możliwości. Pogodę można ustawić dla każdej lokacji inną, a więc co kto lubi i zawsze można wrócić do ustawień z modyfikacji. Pokaż ukrytą zawartość Najważniejsze, to ustawienia nowej gry. Wybór pseudonimu oraz frakcji, od której zależy początkowe wyposażenie i miejsca startu. Moja sugestia, to wybór z poniższych screenów, gdyż wtedy otrzymujemy najpełniejszą grę. Pokaż ukrytą zawartość Takie ustawienia owocują początkiej gry na Kordonie, co pozwala na szybkie przejście na Bagna i spotkanie Doktora, a więc kontynuowanie wątku fabularnego. Pokaż ukrytą zawartość Oczywiście są to tylko moje sugestie, a każdy postąpi według własnych upodobań, jednak niech potem nie narzeka, że nie ma w grze tego, co widział u innych. Pokaż ukrytą zawartość SCREENY: Pokaż ukrytą zawartość INSTALACJA: Pokaż ukrytą zawartość Poprawna kolejność instalacji: Call of Chernobyl 1.4.22 Patch 1.4.22 Hybrid Final (1.4.22) Patch 1.2 Pobrane, a następnie rozpakowane archiwa należy umieścić w jednym katalogu ze zgodą na zamianę plików. LINKI DO POBRANIA: Pokaż ukrytą zawartość Patch 1.4.22: Nasz serwer - [KLIK] Hybrid Final (1.4.22): MEGA - [KLIK] Yandex - [KLIK] Patch 1.2: Nasz serwer - [KLIK] Yandex - [KLIK] Mam pytanie a właściwie wielką prośbę,chcę ograć Hybrida ale celowanie z tak kiepskimi optycznymi celownikami to makabra co sprawia mi trudność,czy jest może jakaś paczka modów która ma celowniki takie jak w Anomaly tak by wyglądało to po ludzku bo te co są przyprawiają o makabrę człowieka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheZiomsion Opublikowano 17 Października Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Października (edytowane) Czołem! Mam problem z hybridem. Otóż ,gdy próbuję wgrać patcha 1.2 wgrywa mi się jakimś cudem patch 1.1 .Pozdrawiam! Edytowane 17 Października przez TheZiomsion Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 17 Października Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Października @TheZiomsion bo pewnie w plikach nie jest zmieniona nazwa wersji. I to wszystko, został napis po poprzedniej w menu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheZiomsion Opublikowano 17 Października Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Października 1 minutę temu, tom3kb napisał(a): @TheZiomsion bo pewnie w plikach nie jest zmieniona nazwa wersji. I to wszystko, został napis po poprzedniej w menu. Coś tak właśnie czułem. Dzięki za odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.