Jump to content

Last Days (Spin-off moda Anomalia Przestrzenna)


Anatolij
 Share

Recommended Posts

W sieci pojawiła się informacja na temat opracowywania nowej modyfikacji "Last Days".Jest ona tworzona na platformie   modyfikacji do" Zewu Prypeci", stanie się ona oficjalnym spin-off "Anomalia Przestrzenna" .Fabuła nowej modyfikacji opowie nam o stalkerze  Szwed.W trakcie przechodzenie modyfikacji dowiemy się jak członek ugrupowania "Ostatni Dzień" pojawił się w Zonie i co się z nim stało.Ponadto twórcy modyfikacji obiecują stworzenie moda w nowym gatunku dla Stalkera ale w jaki nie powiedzieli.Miejscem akcji będzie " Kordon" ale nie wykluczają dodania innych lokacji.Data premiery nie jest jeszcze znana.

 

90749252.jpg

47743423.jpg

52101503.jpg

  • Dodatnia 11
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Wszyscy lubią Anomalię Przestrzenną, to proponuję przenieść temat do modów w produkcji, bo pewnie ten też będzie miał wzięcie ;) Proffesional coś przebąkuje o częstszych aktualizacjach, więc zrobiłem od razu posta z szablonu. W @anatolowym opisie nic nie zmieniałem.

last_mini.jpg.5af70069e5819dce30aa31bd91318565.jpg

Tytuł oryginalny: Последние Дни / Last Days
Tytuł polski: Ostatnie Dni
Deweloperzy: PROFFESIONAL, 9-VITAL-8
Platforma: Zew Prypeci 1.6.0.2
Premiera: TBD, prace w toku

Fabuła: W sieci pojawiła się informacja na temat opracowywania nowej modyfikacji "Last Days". Jest ona tworzona na platformie   modyfikacji do" Zewu Prypeci", stanie się ona oficjalnym spin-off "Anomalia Przestrzenna" .Fabuła nowej modyfikacji opowie nam o stalkerze  Szwed.W trakcie przechodzenie modyfikacji dowiemy się jak członek ugrupowania "Ostatni Dzień" pojawił się w Zonie i co się z nim stało.Ponadto twórcy modyfikacji obiecują stworzenie moda w nowym gatunku dla Stalkera ale w jaki nie powiedzieli.Miejscem akcji będzie " Kordon" ale nie wykluczają dodania innych lokacji.Data premiery nie jest jeszcze znana.

 

Screeny:

Spoiler

last6.thumb.jpg.0e9975ac80b47c1cc22d978224e295b2.jpglast4.thumb.jpg.88adc78abe4aced0eb7831db401058ae.jpglast5.thumb.jpg.675f0a1e201539e75397b2f3e1c95db8.jpglast2.thumb.jpg.9632c4c0013eedc5a1a888f304429826.jpglast3.thumb.jpg.5ce0c0779ffabdd194d56c69455a324b.jpglast1.thumb.jpg.0905313c302aea26815e5f85e85437b2.jpglaa1.thumb.jpg.7d482b39ca363be5422bc2f37e7033e6.jpglaa2.thumb.jpg.492af9ae5932e3879aae21b2eabb9889.jpglaa3.thumb.jpg.18566453f0a56bb239eb15f3f1fbd004.jpg

Dodatkowe informacje:

Spoiler
  • nowa fabuła;
  • zmieniona koncepcja rozgrywki;
  • nowe głosy (z udziałem profesjonalnych aktorów dubbingowych);
  • nowe animacje;
  • miejscem akcji są dwie lokalizacje: Krematorium (gotowe na 100% podziemia Kordonu) i Martwe Miasto (90%)

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Deweloperzy dali kolejny cynk - zaczęli prace nad fabułą. Ważnym elementem rozgrywki będzie unikalny system dialogów. Bardzo często w trakcie rozgrywki będziemy mogli wybrać, czy nasza postać powie prawdę (zielony), skłamie (żółty), czy po prostu zareaguje agresywnie (czerwony). Wybieranie różnych wariantów oczywiście nie pozostanie bez znaczenia dla opowiadanej przez moda historii.

A bonusowa informacja dla nas, która wielu pewnie zasmuci - jak widać na screenie, nie ma górnego okna dialogowego. Wynika to z faktu, że mod będzie "mówiony", nie "czytany". To oznacza spore problemy przy ewentualnym spolszczeniu. Może to właśnie ten moment, kiedy należałoby się pochylić nad tą sprawą i opracować jakieś rozwiązanie? Nie wiem jak z chętnymi do ewentualnego aktorzenia i nie wiem też, jak z integracją nowych plików dźwiękowych z modem, ale wydaje się to rozwiązaniem najprostszym. To już pozostawiam tęgim głowom do rozmyślań :)

last1.thumb.jpg.27e7f1ad3a91610e1a251dc413210a61.jpg

Link to comment
Share on other sites

@Sierioża Tu pole do popisu dla @Ranger801, ze zrobieniem napisów do tekstów mówionych. Ale najpierw pliki dźwiękowe trzeba przetłumaczyć.

A to jest robota głupiego. Jak się pojawią efekty akustyczne, to dupa chlup. Już były robione takie napisy w dwóch modach, zdały efekty, ale nie było ich za dużo.

Ale z tego co napisałeś, byłoby to robienie moda od nowa. Tak więc, albo gra w oryginale, albo obejście się smakiem.

Link to comment
Share on other sites

@kondotier Zawsze można skontaktować się z Proffesionalem i zapytać, czy nie przesłałby tekstu. Przecież czytający nie jadą z pamięci, gdzieś to musi być zapisane.

Tekstu do napisów wyświetlanych niezależnie od okna dialogowego będzie więcej niż w tamtych, więc chyba bardziej ekonomicznie byłoby je nagrać po polsku. No ale tu z kolei potrzeba kilku chętnych i zaimplementowania tego.

Link to comment
Share on other sites

W sieci (a dokładnie na stronie stalker-mods.clan.su - Подземная локация 10 0.3.4(demo).7z 193 MB) znalazłem w pełni grywalną lokację z tej (będącej jeszcze w fazie produkcji) modyfikacji (wystarczy rozpakować pobrane archiwum i skopiować do katalogu z zainstalowanym czystym Zewem Prypeci 1.6.02). 

ZwuAOGd.jpg

Jest to niewielki podziemny ciąg korytarzy z dołączonymi do niego małymi pomieszczeniami (wszystkie poniższe zrzuty ekranu zostały wykonane przeze mnie celowo bez użycia HUD-a, celownika i latarki. Niektóre przy pomocy komendy demo_record).

RU3rczR.jpg 

Korytarze są mocno zaśmiecone, wszędzie poniewierają się resztki sprzętu i materiałów. Pomieszczenie są brudne a na ich podłogach widać gruz i ziemię. Wszędzie widoczne są pajęczyny i przebijające się przez sufit korzenie. 

Spoiler

 

 0O8IqBC.jpg MRtc6gv.jpg

C4vJQ9Y.jpg dUCPTXr.jpg

YLKhp7p.jpg JYZd0oM.jpg

FZTGzif.jpg uLWQRox.jpg

1jVCf68.jpg JLTLU3K.jpg

bvcHvRZ.jpg nArxKxb.jpg

9epw08U.jpg tPW0re4.jpg 

0icCLZ6.jpg 

Mroczny klimat dosłownie wylewa się z tej lokacji. Mamy tu dobry przykład "environmental storytellingu" (narracji środowiskowej): w pomieszczeniach można naleźć porzucone narzędzia przy warsztacie pracy mechanika, trupy w klatkach i na podłodze, pozostawiony kubek z zaschniętą kawą, schowek z fantami, pozostawionymi na czarną godzinę...

Spoiler

mxwq8pO.jpg 43qNte1.jpg

TptQdtt.jpg GX9o4QM.jpg

Zachęcam wszystkich do eksploracji tych mrocznych podziemi. Naprawdę warto zobaczyć na własne oczy tą lokację.

  • Dodatnia 3
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Główny projektant Przestrzennej Anomalii i Last Days dostał pracę w policji w innym mieście i "nie może zabrać tam komputera, na którym robił moda, bo nie ma miejsca na niego w mieszkaniu" :D

Moim zdaniem mocno naciągane tłumaczenie, dane zawsze można przenosić z jednego kompa na drugi ;) nawet jeśli mieszkanie jest wielkości kartonu można uniknąć transportu drugiego PC. Raczej bym obstawiał brak czasu przy nowej robocie.

Tak czy siak trzeba liczyć się z obsuwami przy pracach nad modem, a kto wie czy nawet nie skasowaniem projektu ale to to już tylko moje czarnowidztwo. Obym nie wykrakał.

  • Dodatnia 2
Link to comment
Share on other sites

Z takim podsumowaniem nie wiem czy dać Ci plus za informację, czy minus za krakanie :D

Może znajdzie się chętny na przejęcie obowiązków... :078: Albo chociaż wola walki do dokończenia, pomimo trudności. Anomalia nie była długa, a to miał być spin-off, więc docelowo jeszcze mniejszy.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Cytat

Więc może za jakiś czas zobaczymy newsa w stylu "zbieram na nowego kompa do pracy nad modem" tak jak było na stronie Lost Alpha DC ;)

No i wykrakałem :D

Komputera nie ma ;) Co z pracami na razie nie za bardzo wiadomo, to wszystko co miało wyjść w Update 5, przeszło do Anomalii Przestrzennej 2. Ale jak ktoś chce to może wesprzeć twórców finansowo. ;) Na stronie linki gdzie wpłacać kasiorkę.

Na osłodę parę nowych obrazków.

z93D_KCTf40.jpg8TuVUdi_pxU.jpgf7TwfDi3Zlk.jpgt007CDGWHYc.jpg

Spoiler

ZBLmR4gQKmo.jpg5EW9fvFYlVE.jpgfR6pez7orCo.jpg

 

  • Dodatnia 3
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Jak było wspomniane kilka postów wyżej na udzielenie odpowiedzi będziemy mieli określoną ilość czasu. Modderzy zastanawiają się teraz jaką opcję wybrać gdy licznik dojdzie do zera, a gracz nie wybierze odpowiedzi. Opcje są dwie, mod zalosuje za nas jedną z kwestii do wyboru. I to jest chyba lepsze rozwiązanie. Druga możliwość, nie wybierzemy dialogu, upłynie czas, gracz będzie milczał. Nie jestem pewien jakby to mogło działać. Szczególnie jak wybór byłby w jakiejś długiej rozmowie, i co wtedy nie odezwiemy się to jak ma toczyć się dalej dialog? Ewentualnie okno dialogu mogłoby się zamknąć, a my byśmy musieli zaczynać rozmowę od początku.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity