Skocz do zawartości

Powrót Legendy - Porady Graczy


cichy

Rekomendowane odpowiedzi

Dodano menu "Photo mode" - uruchamiamy klawiszem "-" (ale nie z numpada). Rzecz przydatna dla "fotografów". Pozwala szybko włączyć/wyłączyć HUD, ustawić FOV i DOF oraz włączyć nagrywanie demo_record.

mfot.jpg.351a26a35149756e6e4467840e69be0c.jpg

Info dla leniwych: spawner działa, ale przy próbie zespawnowania "Oka stalkera" - wylot bez loga (przynajmniej u mnie). Reszta bez zarzutu.

I jeszcze "paschałka" znaleziona na Rostoku

Spoiler

p(factory).jpg.50c6e7edf5aa43fdb2fb605c753c161d.jpg

"A to co, reklama w grze? NIE! To taka paschałka/easter egg."

 

  • Dodatnia 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejne 3 schowki Kolekcjonera

Spoiler

Wieża przy szosie na Cmentarzysku Pojazdów

4.thumb.jpg.b9eb851889e3ef5e3cf794f44c137ec4.jpg

Koniec Tunelu na Cichych Pagórkach (Magazyny Wojskowe)

Trzeba się trochę pomęczyć, aby dotrzeć do tego miejsca.

5.thumb.jpg.ec60a03d96194af6c25904a5dfe06d56.jpg

Jama niedaleko wraku czołgu w Czerwonym Lesie.

Tu moja przygoda ze schowkami kończy się. Nie mogę tam się dostać. Jamy są dwie - chodzi o tę bliżej chaty Leśnika, jest w niej plecak (sprawdzałem demo_rec). Kombinowałem długo, próbowałem teleportu na czołgu - nie działa. Może bug, a może jestem za mało cierpliwy...

6.thumb.jpg.baf2359728d555176dbab4c245b89ec9.jpg

 

1 hour ago, Anton Gorodecki said:

(...) na razie pograłem trochę "grzesznikiem":005: i sam skrypt działa dobrze - zamiana neutrał/"grzesznik" funkcjonuje bez zarzutu.

W 0.8 również - to dotyczyło tylko Samotników. Dodam, że Grzech po tej "operacji" nadal był wrogi, inne frakcje - bez zmian.

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poniżej zamieszczam tłumaczenie "krzaków" z opcji instalowania repacka:

1RNyZ2m.png

 

1.  Dźwięki kroków ze starych buildów

2.  Półprzezroczysty inwentarz

3.  Muzyka w menu z Legend Returns 0.4

 

DODATKOWE ŹRÓDŁO DO POBRANIA LR 0.9.1 (~5 GB, archiwum rar):

xWJRP7m.png

Informacje pochodzą ze strony macierzystej modyfikacji LR.

  • Dodatnia 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem umieścić tą informację w instrukcji instalacji polonizacji, kiedy skończymy testy, ale jeśli ktoś już teraz chce zmienić sobie portret (awatar) swojej postaci to należy edytować (najlepiej w darmowym programie paint.net) plik your_avatar znajdujący się w katalog instalacyjny moda/gamedata/textures/ i w czasie wyboru postaci zaznaczyć:

Spoiler

YaeiYbV.jpg

ui_your_avatar w linijce menu gdzie wybieramy portret postaci. 

  • Dodatnia 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2vqBmeO.png

Jeśli ktoś chciałby zmienić wygląd ikon (żywności, lekarstw i amunicji) w inwentarzu (na podobieństwo tych z serii NLC) to poniżej umieszczam plik, który należy skopiować ze zgodą na nadpisanie plików do katalogu gry.

gamedata.7z

Informacje pochodzą ze strony macierzystej moda na VK.

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, A6AKAH napisał:

Zwiadowcy szukaj (zgodnie z opisem zadania) na Rostoku, a nie Dziczy. Rostok to nowa lokacja LR - sprawdź mapę.

Niestety opis na mapie źle wskazuje nazwę lokacji (dotyczy to zarówno rosyjskiej jak i polskiej wersji, jest to wina skryptu). Dlatego warto pamiętać, że niewielka fabryka na północ od Dziczy to właśnie Rostok.

Dodano: poniżej zrzuty ekranu ze źle działającym obszarem zaznaczenia nazwy "Rostok":

Spoiler

8zFQJ3G.jpg

tpF5aaO.jpg

 

  • Dodatnia 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ograłem kolejną frakcję - tym razem był to "Grzech" i dowiedziałem się jak odcinać części ciał stalkerów. Potrzebne będą nam do tego dwie rzeczy:

  1. Rytualne ostrze "Warg" oraz
  2. Umiejętność "GRABIEŻ" na pierwszym poziomie.

Ostrze dostaniemy za wykonanie zadania na zlikwidowanie 3 przywódców frakcji. Zadanie to otrzymujemy od Worona:

Spoiler

Q6dTssU.jpg

GWGQ8ia.jpg

2Tlqq3H.jpg

VQGg8da.jpg

 Kiedy już zdobędziemy "Warga" uczymy się umiejętności "GRABIEŻ" na pierwszym poziomie:

Spoiler

jcCFBCJ.jpg

po czym otrzymujemy info o nowej, dodatkowej umiejętności, którą jest wycinanie części ciał stalkerów:

Spoiler

AdpA5M6.jpg

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Rozwijając umiejętność "SIŁA" na czwartym poziomie będziemy mogli korzystać z karabinu Gaussa oraz kopać niewielkie mutanty. Jeśli chcemy kopnąć mutanta podchodzimy do niego tak blisko aż wyświetli się napis "Kopnij" i naciskamy przycisk "F":

Spoiler

dYRv09K.jpg

6XZOjd9.jpg

   ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Grając jako "Samotnik" w jednym z bonusowych schowków otrzymanych z osiągnięcia "Turysta" znalazłem "Skórę z twarzy stalkera". Po jej założeniu rzeczywiście stajemy się neutrałem czyli stalkerem bez przynależności frakcyjnej.

Spoiler

jJ5fxCr.jpg

 

Jednak po jej zdjęciu NIE stajemy się znów "Samotnikiem", ale członkiem frakcji "Grzech":005: (wszystkie frakcje są naszymi wrogami:uzi:).

Spoiler

xvr5qKD.jpg

JdPyMcC.jpg

Niestety nie mogłem sprawdzić czy można w ten sposób podejmować zadania od frakcji "Grzech" gdyż została ona przeze mnie wcześniej spacyfikowana:070: 

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, kondotier napisał:

Makabryczno-nekrofilskie to zadanie z "wycinaniem serc" i handel nimi :081::008: . Bez komentarza.

Nie rozumiem tego komentarza. Po pierwsze to tylko gra/modyfikacja (pomijam, że nie ma nawet animacji wycinania TYLKO informacja o wyciętych częściach ciała) a po drugie zgodnie z informacjami na okładce Zewu Prypeci (na którym oparty jest i CoC i LR) oraz stronach:

https://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=13216

https://pl.wikipedia.org/wiki/S.T.A.L.K.E.R.:_Zew_Prypeci

gra ta jest przeznaczona dla osób, które osiągnęły 18 rok życia.

Pomijam fakt, że frakcja Grzech to kanibale (jest to opisane w dialogach Legend Returns).

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, anatol napisał:

Co trzeba zrobić w zadaniu Dzieci Podziemia. Chodzę po labie  X8 słyszę płacz dziecka i nie wiem co dalej.

Zgodnie ze współrzędnymi z pliku tz_scripts dokumenty powinny leżeć na tym stole w X-8:

Spoiler

ss_bbqn_03-17-18_12-10-03_(labx8).jpg

Niestety ich tam nie ma (wziąłem zadanie od "Śmierci", odszyfrowałem PDA i udałem się do X-8). Być może pojawienie się dokumentów jest uzależnione jeszcze od czegoś a być może to po prostu błąd).

@anatol uruchom spawner i utwórz sobie te dokumenty (Przedmioty z zadań/docs_x8):

Spoiler

ss_bbqn_03-17-18_12-09-32_(labx8).jpg

 

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O ile dobrze pamiętam, podziemia Agropromu się od siebie różnią, w zależności od tego którędy do nich wejdziemy. Inaczej wyglądają wchodząc jak w podstawce z Kretem, a inaczej jak przez wentylację. A nazwa zadania jest trochę myląca. Bo nie rozchodzi się o dzieci w podziemiach, a o kryminalistów ( popularne podziemie ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 2.12.2017 o 21:04, cichy napisał:

Pociągnąłem temat artefaktu Spirala dla Żaby. Jest on w ...

  Ukryj zawartość

... posiadaniu jednego z Najemników na terenie dawnej bazy Wolności na terenie Magazynów Wojskowych. W moim wypadku nie miał go Pies, a inny bojownik. Z rozmowy z Żabą wynika, ze jego obecna "ochrona" znalazła się "sama" - więcej nie chciał gadać na ten temat. Rozliczyłem zadanie i brnę dalej. Jako ciekawostka: artefakt zostaje w naszym posiadaniu w inwentarzu, i nie można go wyrzucić - widać do czegoś będzie potrzebny.

ss_cichy_12-01-17_21-26-59_(l07_military).jpg ss_cichy_12-02-17_19-11-32_(l07_military).jpg

ss_cichy_12-02-17_19-26-26_(l07_military).jpg ss_cichy_12-02-17_20-33-07_(l05_bar).jpg

 

Natomiast ja grając Najemnikiem, po rozmowie z przywódcą najemników otrzymuje "artefakt atrapę" w celu oszukania Żaby. Co z tego wyniknie, zobaczymy :D Tak jak mówił Cichy, ten mod jest naprawdę świetny, wow.

  • Super 1
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie zadania "Dzieci podziemi":

On 17/03/2018 at 11:18 AM, Anton Gorodecki said:

Zgodnie ze współrzędnymi z pliku tz_scripts dokumenty powinny leżeć na tym stole w X-8:

Niestety ich tam nie ma (wziąłem zadanie od "Śmierci", odszyfrowałem PDA i udałem się do X-8). Być może pojawienie się dokumentów jest uzależnione jeszcze od czegoś a być może to po prostu błąd).

Udało mi się odnaleźć je w tym miejscu:

Spoiler

docsX8(pripyat).jpg.5e022b12b674ac0c8ff6e061960cbd3d.jpg

"Naprowadzili" mnie "niebiescy", którzy również pojawiają się w "Jubilejnym" zamiast w X-8.

A więc chyba jednak błąd...

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Przypominam jedynie, że ten temat NIE SŁUŻY do zadawania pytań, ale przeznaczony jest do umieszczania gotowych rozwiązań dla innych graczy.

Pytania proszę zadawać w poniższych tematach:

https://stalkerteam.pl/forum/485-dyskusja-ogólna/

https://stalkerteam.pl/forum/486-problemy-fabularne/

https://stalkerteam.pl/forum/487-problemy-techniczne/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.