3OM6AKAH Opublikowano 3 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2018 Dodano menu "Photo mode" - uruchamiamy klawiszem "-" (ale nie z numpada). Rzecz przydatna dla "fotografów". Pozwala szybko włączyć/wyłączyć HUD, ustawić FOV i DOF oraz włączyć nagrywanie demo_record. Info dla leniwych: spawner działa, ale przy próbie zespawnowania "Oka stalkera" - wylot bez loga (przynajmniej u mnie). Reszta bez zarzutu. I jeszcze "paschałka" znaleziona na Rostoku Spoiler "A to co, reklama w grze? NIE! To taka paschałka/easter egg." 6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
3OM6AKAH Opublikowano 3 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2018 Kolejne 3 schowki Kolekcjonera Spoiler Wieża przy szosie na Cmentarzysku Pojazdów Koniec Tunelu na Cichych Pagórkach (Magazyny Wojskowe) Trzeba się trochę pomęczyć, aby dotrzeć do tego miejsca. Jama niedaleko wraku czołgu w Czerwonym Lesie. Tu moja przygoda ze schowkami kończy się. Nie mogę tam się dostać. Jamy są dwie - chodzi o tę bliżej chaty Leśnika, jest w niej plecak (sprawdzałem demo_rec). Kombinowałem długo, próbowałem teleportu na czołgu - nie działa. Może bug, a może jestem za mało cierpliwy... 1 hour ago, Anton Gorodecki said: (...) na razie pograłem trochę "grzesznikiem" i sam skrypt działa dobrze - zamiana neutrał/"grzesznik" funkcjonuje bez zarzutu. W 0.8 również - to dotyczyło tylko Samotników. Dodam, że Grzech po tej "operacji" nadal był wrogi, inne frakcje - bez zmian. 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 5 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2018 Poniżej zamieszczam tłumaczenie "krzaków" z opcji instalowania repacka: 1. Dźwięki kroków ze starych buildów 2. Półprzezroczysty inwentarz 3. Muzyka w menu z Legend Returns 0.4 DODATKOWE ŹRÓDŁO DO POBRANIA LR 0.9.1 (~5 GB, archiwum rar): Informacje pochodzą ze strony macierzystej modyfikacji LR. 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 7 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2018 Miałem umieścić tą informację w instrukcji instalacji polonizacji, kiedy skończymy testy, ale jeśli ktoś już teraz chce zmienić sobie portret (awatar) swojej postaci to należy edytować (najlepiej w darmowym programie paint.net) plik your_avatar znajdujący się w katalog instalacyjny moda/gamedata/textures/ i w czasie wyboru postaci zaznaczyć: Spoiler ui_your_avatar w linijce menu gdzie wybieramy portret postaci. 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 7 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2018 Jeśli ktoś chciałby zmienić wygląd ikon (żywności, lekarstw i amunicji) w inwentarzu (na podobieństwo tych z serii NLC) to poniżej umieszczam plik, który należy skopiować ze zgodą na nadpisanie plików do katalogu gry. gamedata.7z Informacje pochodzą ze strony macierzystej moda na VK. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
3OM6AKAH Opublikowano 14 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2018 (edytowane) @TheSoldy - odpowiedź na Twoje pytanie dotyczące położenia Kombinezonu Turysty: Spoiler Edytowane 14 Marca 2018 przez A6AKAH 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheSoldy Opublikowano 14 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2018 Dzięki wielkie! Mam jeszcze pytanie - czy mój schowek (ta niebieska skrzynia w barze) morze zostać okradziony? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
3OM6AKAH Opublikowano 14 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2018 Raczej nie, ale głowy nie daję. Mogą pojawić się w niej dodatkowe przedmioty po tym, gdy wyświetli się na mapie jako "zwykły" schowek. Ja dla pewności po prostu "stawiam" obok plecak i w nim trzymam swoje śmieci - jak dotąd nikt się ważył... 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheSoldy Opublikowano 14 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2018 Może ktoś jeszcze wskazać gdzie znaleźć tego zwiadowce Barmana na Dziczy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
3OM6AKAH Opublikowano 14 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2018 Zwiadowcy szukaj (zgodnie z opisem zadania) na Rostoku, a nie Dziczy. Rostok to nowa lokacja LR - sprawdź mapę. Więcej nie podpowiem - znaleźć go łatwo, a nie chcę nikomu psuć zabawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheSoldy Opublikowano 14 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2018 Tak, o tej lokacji już wiem, aczkolwiek jeszcze mnie tam nie było. W sumie jest tam jeszcze jedna rzecz której też szukałem na Dziczy. Jeszcze raz dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 14 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2018 3 godziny temu, A6AKAH napisał: Zwiadowcy szukaj (zgodnie z opisem zadania) na Rostoku, a nie Dziczy. Rostok to nowa lokacja LR - sprawdź mapę. Niestety opis na mapie źle wskazuje nazwę lokacji (dotyczy to zarówno rosyjskiej jak i polskiej wersji, jest to wina skryptu). Dlatego warto pamiętać, że niewielka fabryka na północ od Dziczy to właśnie Rostok. Dodano: poniżej zrzuty ekranu ze źle działającym obszarem zaznaczenia nazwy "Rostok": Spoiler 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anatolij Opublikowano 17 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2018 Co trzeba zrobić w zadaniu Dzieci Podziemia.Chodzę po labie X8 słyszę płacz dziecka i nie wiem co dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 17 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2018 Ograłem kolejną frakcję - tym razem był to "Grzech" i dowiedziałem się jak odcinać części ciał stalkerów. Potrzebne będą nam do tego dwie rzeczy: Rytualne ostrze "Warg" oraz Umiejętność "GRABIEŻ" na pierwszym poziomie. Ostrze dostaniemy za wykonanie zadania na zlikwidowanie 3 przywódców frakcji. Zadanie to otrzymujemy od Worona: Spoiler Kiedy już zdobędziemy "Warga" uczymy się umiejętności "GRABIEŻ" na pierwszym poziomie: Spoiler po czym otrzymujemy info o nowej, dodatkowej umiejętności, którą jest wycinanie części ciał stalkerów: Spoiler ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Rozwijając umiejętność "SIŁA" na czwartym poziomie będziemy mogli korzystać z karabinu Gaussa oraz kopać niewielkie mutanty. Jeśli chcemy kopnąć mutanta podchodzimy do niego tak blisko aż wyświetli się napis "Kopnij" i naciskamy przycisk "F": Spoiler --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Grając jako "Samotnik" w jednym z bonusowych schowków otrzymanych z osiągnięcia "Turysta" znalazłem "Skórę z twarzy stalkera". Po jej założeniu rzeczywiście stajemy się neutrałem czyli stalkerem bez przynależności frakcyjnej. Spoiler Jednak po jej zdjęciu NIE stajemy się znów "Samotnikiem", ale członkiem frakcji "Grzech" (wszystkie frakcje są naszymi wrogami). Spoiler Niestety nie mogłem sprawdzić czy można w ten sposób podejmować zadania od frakcji "Grzech" gdyż została ona przeze mnie wcześniej spacyfikowana 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 17 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2018 Makabryczno-nekrofilskie to zadanie z "wycinaniem serc" i handel nimi . Bez komentarza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 17 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2018 20 minut temu, kondotier napisał: Makabryczno-nekrofilskie to zadanie z "wycinaniem serc" i handel nimi . Bez komentarza. Nie rozumiem tego komentarza. Po pierwsze to tylko gra/modyfikacja (pomijam, że nie ma nawet animacji wycinania TYLKO informacja o wyciętych częściach ciała) a po drugie zgodnie z informacjami na okładce Zewu Prypeci (na którym oparty jest i CoC i LR) oraz stronach: https://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=13216 https://pl.wikipedia.org/wiki/S.T.A.L.K.E.R.:_Zew_Prypeci gra ta jest przeznaczona dla osób, które osiągnęły 18 rok życia. Pomijam fakt, że frakcja Grzech to kanibale (jest to opisane w dialogach Legend Returns). 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 17 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2018 To nie komentarz, przecież to napisałem. Takie było moje pierwsze odczucie. A że w modach już gorsze rzeczy się działy, to i ten fakt ujdzie. @Anton Gorodecki - jeśli mój wpis odebrałeś jako krytykę, to jest to małe nieporozumienie. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 17 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2018 1 godzinę temu, anatol napisał: Co trzeba zrobić w zadaniu Dzieci Podziemia. Chodzę po labie X8 słyszę płacz dziecka i nie wiem co dalej. Zgodnie ze współrzędnymi z pliku tz_scripts dokumenty powinny leżeć na tym stole w X-8: Spoiler Niestety ich tam nie ma (wziąłem zadanie od "Śmierci", odszyfrowałem PDA i udałem się do X-8). Być może pojawienie się dokumentów jest uzależnione jeszcze od czegoś a być może to po prostu błąd). @anatol uruchom spawner i utwórz sobie te dokumenty (Przedmioty z zadań/docs_x8): Spoiler 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 17 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2018 O ile dobrze pamiętam, podziemia Agropromu się od siebie różnią, w zależności od tego którędy do nich wejdziemy. Inaczej wyglądają wchodząc jak w podstawce z Kretem, a inaczej jak przez wentylację. A nazwa zadania jest trochę myląca. Bo nie rozchodzi się o dzieci w podziemiach, a o kryminalistów ( popularne podziemie ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szelcu Opublikowano 17 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2018 W dniu 2.12.2017 o 21:04, cichy napisał: Pociągnąłem temat artefaktu Spirala dla Żaby. Jest on w ... Ukryj zawartość ... posiadaniu jednego z Najemników na terenie dawnej bazy Wolności na terenie Magazynów Wojskowych. W moim wypadku nie miał go Pies, a inny bojownik. Z rozmowy z Żabą wynika, ze jego obecna "ochrona" znalazła się "sama" - więcej nie chciał gadać na ten temat. Rozliczyłem zadanie i brnę dalej. Jako ciekawostka: artefakt zostaje w naszym posiadaniu w inwentarzu, i nie można go wyrzucić - widać do czegoś będzie potrzebny. Natomiast ja grając Najemnikiem, po rozmowie z przywódcą najemników otrzymuje "artefakt atrapę" w celu oszukania Żaby. Co z tego wyniknie, zobaczymy Tak jak mówił Cichy, ten mod jest naprawdę świetny, wow. 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
3OM6AKAH Opublikowano 21 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2018 Odnośnie zadania "Dzieci podziemi": On 17/03/2018 at 11:18 AM, Anton Gorodecki said: Zgodnie ze współrzędnymi z pliku tz_scripts dokumenty powinny leżeć na tym stole w X-8: Niestety ich tam nie ma (wziąłem zadanie od "Śmierci", odszyfrowałem PDA i udałem się do X-8). Być może pojawienie się dokumentów jest uzależnione jeszcze od czegoś a być może to po prostu błąd). Udało mi się odnaleźć je w tym miejscu: Spoiler "Naprowadzili" mnie "niebiescy", którzy również pojawiają się w "Jubilejnym" zamiast w X-8. A więc chyba jednak błąd... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 21 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2018 Poprawka 0.9.2 rozwiązała problem Dokumenty są tam, gdzie być powinny (dodatkowo znalazłem "Kompas"): Spoiler 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
3OM6AKAH Opublikowano 21 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2018 Rzeczywiście, ale trzeba zacząć nową grę, a ja "ciągnę" na zapisach z poprawką#5 . Chyba dlatego - pomimo aktualizacji do 0.9.2 - dokumenty znalazłem w tym miejscu. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaarMoo Opublikowano 16 Kwietnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2018 Nowe miejsce schowka na Cichych Wzgórzach. Spoiler Spoiler 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 28 Kwietnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2018 Przypominam jedynie, że ten temat NIE SŁUŻY do zadawania pytań, ale przeznaczony jest do umieszczania gotowych rozwiązań dla innych graczy. Pytania proszę zadawać w poniższych tematach: https://stalkerteam.pl/forum/485-dyskusja-ogólna/ https://stalkerteam.pl/forum/486-problemy-fabularne/ https://stalkerteam.pl/forum/487-problemy-techniczne/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.