Skocz do zawartości

Junx

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Na nowym sprzęcie postanowiłem pobrać tego samodzielnego Hybrida i po jakimś czasie grania, gdy próbuję się dostać do Jupitera lub Cmentarzyska pojazdów wywala mnie do pulpitu. Taki sam problem występuje u mnie z połączenia Call of Chernobyl z Hybridem final.

Log z samego Hybrida:

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : data
[error]Function      : CVirtualFileReader::CVirtualFileReader
[error]File          : FS.cpp
[error]Line          : 584
[error]Description   : c:\users\arczi\onedrive\pulpit\stalker\hybrid\gamedata\meshes\dynamics\weapons\wpn_sig550\wpn_sig550_hud.ogf
[error]Arguments     : Not enough storage is available to process this command.
 

stack trace:

Log z CoC'a + Hybrid :

 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : D3DX11CreateTextureFromMemory ( HW.pDevice,S->pointer(),S->length(), &LoadInfo, 0, &pTexture2D, 0 )
[error]Function      : CRender::texture_load
[error]File          : ..\xrRenderDX10\dx10Texture.cpp
[error]Line          : 525
[error]Description   : Ran out of memory
[error]Arguments     : c:\users\arczi\onedrive\pulpit\s.t.a.l.k.e.r. - call of chernobyl\gamedata\textures\item\item_altar_device_bump.dds
 

Jak to naprawić? :boli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ARRCZ Nie da się tego naprawić. To jest typowy błąd, gdy Stalkerowi brakuje RAMu. Pamiętaj, że Stalker z definicji potrafi korzystać tylko z 3.2 GB RAMu.

Jeśli masz zapis sprzed wylotu to powinien on normalnie działać.

Możesz próbować zmniejszyć ustawienia graficzne albo zmniejszyć promień A-Life w trybie online.

Powinno to częściowo pomóc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ARRCZ

Napisałem Ci, jak wół:

Cytat

To jest typowy błąd, gdy Stalkerowi brakuje RAMu. Pamiętaj, że Stalker z definicji potrafi korzystać tylko z 3.2 GB RAMu.

Nic nie da się z tym zrobić. Musisz obniżyć część ustawień, by nie zużywało tyle RAMu, Twój komputer nic tutaj nie pomoże, no chyba, że masz mniej niż 4 GB RAMu w ogóle.

Możesz sobie poczekać aż Junx z Dragonem przerzucą się na x64 bitowy silnik, wtedy nie powinno być takich problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kubastalker123@Mr.Luko W logu jest napisane coś w stylu "cho***a, właśnie się coś spiep****o, radź se sam". To zależy od tego, czy nie możecie się dostać za każdym razem, czy tylko czasami.

Możliwych błędów może być mnóstwo, poczynając od przeładowanej lokacji, przez błędy w plikach smart_terrain, kończąc na niepoprawnie skonfigurowanym spawnie mapy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety błąd z przejściem na wschodnią prypeć pojawia się za każdym razem nawet po rozpoczęciu nowej gry i przy próbie wejścia z każdego przejścia. Możliwe że podczas rozpakowywania uszkodziły się te właśnie pliki ?

Edytowane przez Mr.Luko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, nie uszkodziły się tylko ktoś niepoprawnie je skonfigurował. Możesz zawsze zrobić reinstalację moda i sprawdzić.

Wystarczy, że ktoś odpowiedzialny za tą lokację zapomniał o jednym przecinku i już powinno tak wywalać. Można szukać jakiegoś błędu, ale to jest jak szukanie igły w stogu siana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem totalną amebą, wytłumaczyłby mi ktoś jak mam zainstalować Hybrida 1.1?
Pobrałem oba party oraz patcha.
Wypakowałem part 1, part 2 się nie dało potem doczytałem, że sam się wypakował, to fajnie wszystko, tylko nie potrafię wgrać patcha, ponieważ mam ten sam problem co już był wymieniony, ale nikt nie napisał jak to ogarnąć.
Mam 900000rubli i hełm psioniczny, najwidoczniej źle wgrałem patcha.
Wrzuciłem go do gamedaty xD. Najwidoczniej źle, to gdzie mam go wgrać?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Dostałem taki log

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : <no expression>
[error]Function      : CInifile::Load
[error]File          : Xr_ini.cpp
[error]Line          : 285
[error]Description   : fatal error
[error]Arguments     : Duplicate section 'simulation_task_60' found.
 

stack trace:

0023:00CC3DCC xrCore.dll, xrDebug::fatal()
0023:00CC69A1 xrCore.dll, CInifile::Load()
0023:00CC6318 xrCore.dll, CInifile::CInifile()
0023:0644C1E4 xrGame.dll, CDialogHolder::operator=()
0023:00C8A46F luabind.beta7-devel.rc4.dll, luabind::detail::class_rep::constructor_dispatcher()
0023:6E7E266D lua51.dll
0023:6E7E7246 lua51.dll, lua_pcall()
0023:0645FDFB xrGame.dll, CDialogHolder::operator=()
0023:77824751 ntdll.dll, RtlGetCurrentServiceSessionId()
0023:6E7E75EE lua51.dll, lua_rawget()
0023:6E7E7F1F lua51.dll, lua_type()
0023:064604B5 xrGame.dll, CDialogHolder::operator=()
0023:06460505 xrGame.dll, CDialogHolder::operator=()
0023:77825EC9 ntdll.dll, RtlAllocateHeap()
0023:00CAE542 xrCore.dll, CLocatorAPI::get_path()
0023:06460190 xrGame.dll, CDialogHolder::operator=()
0023:06439FA3 xrGame.dll, CDialogHolder::operator=()
0023:06673E9F xrGame.dll, CDialogHolder::UseIndicators()
0023:06675CA3 xrGame.dll, CDialogHolder::UseIndicators()
0023:06678B54 xrGame.dll, CDialogHolder::UseIndicators()

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.