tom3kb Posted October 17, 2018 Report Share Posted October 17, 2018 Kolejny odcinek Stalker News, a w nim zebrane informacje z ostatnimi nowościami z: OP-2.1, Armstalker Online, Lost Alpha DC, Powrót Szramy 2, True Stalker, Oblivion Lost 3.0, Darkest Time Extended, SFZ Project, Legend Returns 1.0 oraz Last Days. 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zwinny Posted October 17, 2018 Report Share Posted October 17, 2018 (edited) Co z tym op i olr bo z ruskim mi zbytnio nie po drodze Edited October 17, 2018 by Zwinny Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kondotier Posted October 17, 2018 Report Share Posted October 17, 2018 Twórcy się chwalą ile to już zrobili, a o tym ile do końca ani słowa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ignachinio Posted October 19, 2018 Report Share Posted October 19, 2018 Hejo przetłumaczy ktoś co tam w Op-2.1 słychać? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kondotier Posted October 19, 2018 Report Share Posted October 19, 2018 @Ignachinio Podano tylko wielkość moda, że poprawili tekstury, dorabiają ikony. A wydanie moda jest na horyzoncie. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ignachinio Posted October 19, 2018 Report Share Posted October 19, 2018 Czyli coraz bliżej do tego pamiętnego wydarzenia? Ok Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Czujny Posted October 19, 2018 Report Share Posted October 19, 2018 Może jednak OP-2.1 jeszcze w tym roku? Byłoby wspaniale. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kondotier Posted October 19, 2018 Report Share Posted October 19, 2018 @Ignachinio - A co się dzieje z horyzontem, jak się starasz do niego zbliżyć? Spoiler Ta pozorna linia zetknięcia nieba z ziemią, w miarę zbliżania się do niej, oddala się coraz bardziej. @Czujny Nadzieja to coś, co czasem potrafi nas nawet przy życiu utrzymać. Te informacje pozwalają mieć nadzieję, że na Nowy Rok. Tylko pamiętaj, że u nich on w stosunku do naszego jest zawsze później i wypada już w naszym następnym. A ten następny ma tylko 12 miesięcy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ignachinio Posted October 20, 2018 Report Share Posted October 20, 2018 Bardziej chodzi o to że cały czas się coś tam dzieje i może już nie długo? Dawno nie grałem w stalera żadnego Specjalnie czekam na OP żeby mieć tą energię do gry Na przykładzie TFW wiem, że cisza przy modzie oznacza w większości jego koniec :( 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kondotier Posted October 20, 2018 Report Share Posted October 20, 2018 @Ignachinio - To możesz jeszcze długo poczekać. W ostatnim roku pojawiło się kilka wartych zagrania modów. Zostały przetłumaczone. Co ci szkodzi się nimi zabawić? Grałeś w Złoty Kufer, Złotą kulę, Przestrzenną anomalię i 3. część Czasu Sojuszu? A to nie wszystkie. Aby się przygotować do OP2.1 nie wolno odpuścić NS2016. Przy tym ostatnim poczytaj, jakiego błędu nie wolno zrobić na samym początku. Aktualnie ten błąd ( pierwsze przejście pod mostem ) jest wałkowany w tematach moda. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Czujny Posted October 20, 2018 Report Share Posted October 20, 2018 @kondotier Nie wiem jak uważa kolega, ale ja mogę Ci odpowiedzieć co mi szkodzi się nimi zabawić. Kolega wyżej stwierdził, że specjalnie czeka na OP aby mieć te energię do gry i doskonale go rozumiem. Jakbym przewałkował teraz jakieś pomniejsze, średniej jakości mody fabularne i biegał po tysiąc razy przez Kordon, magazyny czy Agroprom, to podejrzewam że przy nowym OP nie byłoby zaspokojonego tego elementu oczekiwania. Ciekawie będzie zagłębić się ponownie w Strefę bez naleciałości z innych modów, jakby zupełnie na świeżo. Też czekam z niecierpliwością na OP-2.1 i stwierdziłem, że nie będę sobie "rozmydlał klimatu" Zony innymi modami. Nie zgodzę się też z jedną kwestią, że aby przygotować się do OP należy obowiązkowo przejść NS2016. Jak już pisałem wcześniej, NS odpuściłem ze względu na absurdalny poziom łatwości, a po tym zacząłem OP-2, które nie nastręczyło mi żadnego problemu, a przestałem grać tylko dlatego... że OP-2.1 Tak więc, NS2016 jak najbardziej można sobie odpuścić. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 20, 2018 Report Share Posted October 20, 2018 32 minuty temu, Czujny napisał: Jakbym przewałkował teraz jakieś pomniejsze, średniej jakości mody fabularne Żaden ze wskazanych wyżej przez kondotiera nie jest "średniej jakości"; nazywając je tak dajesz do zrozumienia, że nawet się nimi nie zainteresowałeś - a powinieneś, bo takiej Złotej Kuli nie porównasz do niczego innego. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Czujny Posted October 20, 2018 Report Share Posted October 20, 2018 @Sierioża Odnoszę się ogólnie do innych modów, nie konkretnie do tych wypisanych, a to z kolei nadaje sensu całkoształtowi mojej poprzedniej wypowiedzi. Po prostu traktuję OP-2 jako mod doskonały i dlatego w oczekiwaniu na niego nie będę się rozdrabniał na inne, proste. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kondotier Posted October 20, 2018 Report Share Posted October 20, 2018 OP oceniłem krótko, ale po dość długiej grze, choć nie do końca. Mod zrobiony przez sadystów dla masochistów. Przykład. Przez ścianę strzela do mnie NPC z PMu i po 2-3 strzałach mnie zabija. Ja wywalam przez tę samą ścianę do niego magazynek z km-u, ale bez skutku. A że był z PMem wiem, bo go obszedłem i wtedy padł od jednej serii. Zasięg broni NPCów jest prawie na całą lokację, a mojej na rzut kamieniem. Aby zabrać schowek, trzeba grzebać w actor i dać mu skoczność pchły ( słup na Kordonie przy ATP ). Taki balans możliwości trudno nazwać hardkorem, a jest rzezią graczy. Może sprawiać radość samogwałcicielom i autorowi moda, że kolejnemu graczowi się nie udało. Ale jak ktoś lubi mieć problemy co krok, jego wola. Nie mam nic przeciwko temu, aby sobie grali. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ignachinio Posted October 20, 2018 Report Share Posted October 20, 2018 Nie traktuję modów jakoś gorzej ale kolega ma racje. Wolę poczekać na Op-2.1 tak jak napisał kolegą wolę wyczekać na tego moda. A czy NS2016 to nie gra innej ekipy niż Op-2.1? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 20, 2018 Report Share Posted October 20, 2018 Tak sobie myślę, że OP można zrobić z większości modów - ot, wszystko co dotyczy gracza na minimum i wszystko co dotyczy wrażych stworów na maksimum. Dla podkręcenia "atmosfery" można sobie jeszcze we własnym zakresie jasność monitora obniżyć do 10%. Są gusta i guściki, o tym się nie dyskutuje. Grajcie w to, co Wam się podoba Tylko szkoda, że przegapiacie naprawdę dobre mody pod innymi niż masochizm względami, bo - i tu drugie powiedzonko: żeby życie miało smaczek... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Czujny Posted October 20, 2018 Report Share Posted October 20, 2018 1 godzinę temu, kondotier napisał: OP oceniłem krótko, ale po dość długiej grze, choć nie do końca. Mod zrobiony przez sadystów dla masochistów. Przykład. Przez ścianę strzela do mnie NPC z PMu i po 2-3 strzałach mnie zabija. Ja wywalam przez tę samą ścianę do niego magazynek z km-u, ale bez skutku. A że był z PMem wiem, bo go obszedłem i wtedy padł od jednej serii. Zasięg broni NPCów jest prawie na całą lokację, a mojej na rzut kamieniem. Aby zabrać schowek, trzeba grzebać w actor i dać mu skoczność pchły ( słup na Kordonie przy ATP ). Taki balans możliwości trudno nazwać hardkorem, a jest rzezią graczy. Może sprawiać radość samogwałcicielom i autorowi moda, że kolejnemu graczowi się nie udało. Ale jak ktoś lubi mieć problemy co krok, jego wola. Nie mam nic przeciwko temu, aby sobie grali. A ja mam nieodparte wrażenie, że jesteś bardzo zdegustowany OP. Owszem jest trudno, ale to co mówisz jezst lekką przesadą. Podczas walki z sołdatami na Agropromie miałem może trzy, cztery podejścia i udało się. Nie pamiętam żeby jakikolwiek NPC zabił mnie przez ścianę. Tak samo zasięg broni NPC wcale nie jest na całą lokację, nie zdejmują Cię przy byle okazji i ogólnie rzecz biorąc nie są niemożliwi do ubicia. Z tymi samogwałcicielami, to lekko popłynąłeś. W ogóle zastanawia mnie, że Ty miałeś tak niemiłe przejścia z tym modem, a ja z kolei wspominam go dobrze. Gdzie leży różnica... w patchach? W poziomie trudności? W stylu gry? Co do innych modów, to sukcesywnie staram się je poznawać i w miarę możliwości oraz czasu, przechodzić. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ranger801 Posted October 20, 2018 Report Share Posted October 20, 2018 @Czujny Do jakiego momentu grałeś w OP-2? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Czujny Posted October 20, 2018 Report Share Posted October 20, 2018 @Ranger801 Ciężko mi teraz sobie przypomnieć. To już chyba pół roku jak zrobiłem przerwę w oczekiwaniu na update, a saveów chyba nie zostawiłem, ale moge poszukać i upewnić się. Mogę potwierdzić, że nie dotarłem do lokacji z Zewu Prypeci, ale jeśli chodzi o zadania etc etc. nie kojarzę. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ranger801 Posted October 20, 2018 Report Share Posted October 20, 2018 @Czujny Nie no, nie szukaj, szkoda czasu. Pytałem, bo po tym jak napisałeś, że nie grasz w starą wersję, bo czekasz na nową, to zastanawiałem się czy na pewno poznałeś "prawdziwe oblicze" OP-2. Mam na myśli skakanie po balkonach, liniach wysokiego napięcia, drzewach, słupach, lub chodzenie po kolei po niewidzialnych teleportach. Albo też strzelanie sobie pod nogi z granatnika, żeby wyżej skoczyć. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Czujny Posted October 21, 2018 Report Share Posted October 21, 2018 @Ranger801 Potwierdzam, że owo "prawdziwe oblicze" miałem przyjemność poznać. Chociażby na Agropromie dało mi pierwszy schowek na słupie przy drodze do bazy wojskowych i musiałem główkować, aż udało mi się wdrapać na drzewo i po gałęzi skoczyć, złapać w locie (nie potrafiłem doskoczyć na słup) fanty i prosto na ziemię siuup! Może i męczące, ale za to jak później duma rozpiera. Inną sytuacją było polowanie na tego typa z siekierą w lesie, gdzie przytargałem za sobą (uciekając) dwie chimery, parę nibypsów i stado zombie, a tu jeszcze on się pojawia. Jedynym ratunkiem była leżąca nieopodal skała, która okazała się strzałem w dziesiątkę. Zmarnowałem całą amunicję, wszystkie granaty i nawet ostatnie pestki do PM'a ale udało się. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kondotier Posted October 21, 2018 Report Share Posted October 21, 2018 I naprawdę uważasz że takie coś jak z tym Leśnikiem może satysfakcjonować? Nawet rozwiązania jakie są w REBORNACH, mają uzasadnienie. A w OP jatka, jatka i jeszcze raz jatka. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Czujny Posted October 21, 2018 Report Share Posted October 21, 2018 @kondotier A Ciebie nie zadowoliłoby pokonanie wymagającego przeciwnika na trudnej lokacji? Mi odpowiada tam wszystko. Niektóre ciekawe fabularne zadania, ilość dostępnego terenu i sprzętu, groźniejsze mutanty i to poczucie, że na każdym kroku musisz się pilnować, a nie kicasz sobie wesoło po Zonie, która nie stwarza żadnego zagrożenia. W założeniu twórców Strefy ma być ona niebezpieczna, wymagająca i zmuszać do sensownego planowania następnych kroków. Osobiście uważam, że to jest jak najbardziej na plus kiedy po raz setny przemierzasz wysypisko, ale nie robiąc tego "byle szybciej, bo trzeba do Sidora odfajkować kwest", tylko uważając pod nogi. Starcie z Leśnikiem było dla mnie naprawdę bardzo emocjonujące, bo ciekawie jest mieć wyważoną grę. Z jednej strony klimat, tajemniczość i ciekawa fabuła, a z drugiej od czasu do czasu poczuć gorący oddech Strefy na plecach. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ignachinio Posted October 21, 2018 Report Share Posted October 21, 2018 Ale dyskusja. Op-2 to największy i najtrudniejszy ale z głową mod do stalkera. Najbardziej rozbudowany.. z duża ilością fajny zadań. Fakt twórcy gry przegięli pałę zadaniami ze słupami i tak dalej (ciekawe jakie było ich tłumaczenie ) Ale ilość broni i mega dużo zadań oddaje to z nawiązką. Uważam, ze chwalony tutaj Zaurus (ten od tej serii badziewi) mógłby się dużo nauczyć grając w OP-2. Tam do samego końca gra ma sens a i nasz bohater nie jest nieśmiertelny. Ja czekam na OP-2.1 mam nadzieje że pojawi się w miarę szybko. Modem bez sensu i nie dającym radości z gry są Misery.. dodanie 100 rodzajów szynki to nie to o co chodzi w modzie.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kobal Posted October 21, 2018 Report Share Posted October 21, 2018 Wtrącę swoje trzy grosze. OP-2 wzbudza sporo emocji, a wystarczy sobie uświadomić, że to po prostu mod nie dla wszystkich. I nie ma się co frustrować jeśli komuś nie pasuje. To po prostu mod dla ludzi, którzy chcą siedzieć w Zonie jak najdłużej a potrzebują tylko jakiegoś pretekstu, haczyka, w postaci schowanego za granicą lokacji, czy też na słupie wysokiego napięcia, schowka. Pomyślcie ile czasu ludzie musieli siedzieć przy stalkerze zanim odkryli te wszystkie sposoby i tricki wchodzenia na przeróżne dachy, słupy i wychodzenia poza lokację. A że też po spędzeniu w Zonie tyle czasu byle burer czy chimera nie robi już na takich gościach wrażenia, stąd i całe stada przeróżnych mutantów. Jak by nie było, da się przejść. Nie powiem, jak grałem pierwszy raz, było ciężko, leciały brzydkie słowa, i to całymi seriami. Ale za drugim podejściem, jak już człowiek wiedział co i jak, 90% schowków przeszedłem za pierwszym lub drugim podejściem. Jak się opanuje kilka tricków, okazuje się, że wcale nie jest tak trudno. A jak potem grałem w NS 2016 to już zwyczajnie mnie nudziła Krótko mówiąc, chcieli takiego moda, to go sobie zrobili i tyle w temacie. 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.