Jump to content
vidkunsen

Grupa Krwawej Drogi

Recommended Posts

image.png.420c27d5af608f51acce6fbc27636841.png

Группа Кровавой Дороги

http://stalkermod.ru/MODYI-Zov-Pripyati/stalker-gruppa-krovavoj-dorogi.html

Zew 1602, Język Rosyjski, OBT, 4,8 GB w 7 zipie, 9,5 GB po rozłożeniu.

Autor Han Kostenlo, kontakt: 

Stalker "Komar" polazł za perymetr, wlazł w elektro anomalię, trochę go popieściło i obudził się na Kordonie w wiosce nowicjuszy, w myślach ma 2 drogi - łatwą i ciernistą którą wybierze zależy od gracza.

Nowe: scenariusz, kwesty, postacie, 10 lokacji.

Stąd pobieramy :

Mod:

https://yadi.sk/d/uo19O3mdy7Hl4Q

Fiks:

https://yadi.sk/d/lhs-o0yfs0H6Uw

 

Uwaga! - mod ma bardzo wiele wariantów przejścia, akcji więc zwracajcie uwagę na detale i waszą drogę przejścia moda, może będzie krwawa a może nie.

image.thumb.png.6f52bae69c63c0b5aa959babe9bec879.png

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bez spojlera.

Mod rozgrywa się na zachodniej stronie rzeki, sporo nowości i jest od razu z podstawką oraz działa bezkolizyjnie z innymi małymi modami.

Wygląd menu i przybycie z 1 zadaniem:

 

ss_tomahawk_11-16-18_17-17-56_(mainmenu).jpg

ss_tomahawk_11-16-18_17-27-03_(escape).jpg

p.s. w plikach screenshot jest mała niespodzianka dla miłośników Hentai.

Edited by vidkunsen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Główne zadanie i wiele kwestów z nim związanych to "wesoła" ekipa która pozostawia po sobie drogę krwi.

Gram bez wylotów, na wiadukcie bez orientów śmierć od snajperów trepów, cienie na silniku zewu!

Dominuje na razie deszcz, późna jesień w pełni, dziki wściekłe akcja wartka niczym wodospad Szklarka w Sudetach.

Bar taki trochę rozbudowany:

Spoiler

ss_tomahawk_11-16-18_20-55-41_(bar_rostok).thumb.jpg.224eb14f48e54597cb738cd4c5e0f770.jpgss_tomahawk_11-16-18_20-53-54_(bar_rostok).thumb.jpg.e96e35afefd1c0b7d078470e1a97b1f5.jpg

ss_tomahawk_11-16-18_19-13-11_(escape).jpg

p.s. Sierioża - masz do wyboru: odgrzewane dania z konxa XIX w tzw. n.e. takie jak niemieckie klopsy jarmusch (zmielone kartofle, buraki, cebula głównie i to co jeszcze znajdziesz) lub hammburger fleisch (mielone mięsa w tym też rybie mięso) zwane dziś mielonym, karbinadlem lub hamburgerem.

Albo coś całkowicie nowego, nieznanego.

Dlatego wolę nowe mody i nawet OBT - bo każdy mod kiedyś był OBT - niż przechodzić moda po raz kolejny i grac na pamięć.   

Edited by vidkunsen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znane są pewne szczegóły dotyczące opracowania nowej wersji moda Grupa Krwawej Drogi.  Tworzenie moda trwa nadal. Istnieje edycja dialogów, rozwój i dalsze testowanie nowych zadań. Deweloper zauważył, że proces pracy nad modem jest nieco spowolniony z powodu złożonego problemu, który nie został jeszcze rozwiązany. Na czym dokładnie polega problem nie podał ani on ani autor.

Fabuła moda będzie miała różne drogi/scenariusze przejścia.

Autor wprowadził pakiet broni „ARSENAL OVERHAUL” oraz pakiet graficzny SWTC”.Warto zauważyć, że autor pracuje nad swoim modem sam. W tym przypadku z pewnością warto zauważyć, że pomoc w jego opracowaniu nie zaszkodzi. Nie ma przybliżonej daty wydania modyfikacji. Gotowość moda autor szacuje na 30-40%.

Wersja beta - OBT

Mod: https://drive.google.com/file/d/1kAMBLHhIcRPlF06OBl4UgXaF3Yz92VRV/view

Fiks: https://drive.google.com/file/d/1gteG7jDuAEHF2hwIW8frjEtFT-o2626w/view

image.png.8e513ef5d2ae6ff45ba0903d48c4c77f.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

A to odsyłacz do całości nagranej rozgrywki moda.

https://www.youtube.com/watch?v=Hm84lW-wiCY&list=PLpaU_AMCeFEaNYzA8O61M5VSH3qzgPv_a

@vidkunsen  Odsyłacze na Google są martwe. No i nie wstawiłeś odsyłacza do poprawki: https://yadi.sk/d/lhs-o0yfs0H6Uw

@Sierioża  Mod jest scalakiem stąd wielkość pobranego moda i wypakowanego, bo zawiera podstawkę. A ta ma 4.8 GB.

Share this post


Link to post
Share on other sites

PODBICIE TEMATU.

I znowu sam na placu boju. Mod postawiony i uruchomiony. Chyba z początku przesadziłem z wysokością ustawień, bo miałem bezlogowe wyloty i po nich zawieszanie uruchamiania na ekranie menu. Ratunek w restarcie komputera. Po zniżeniu ustawień problemów już nie było. Grupa Krwawej Drogi, to jakaś banda eliminująca stalkerów. Zostają po nich tylko trupy i krwawy ślad. Nasz GG ma to wyjaśnić.

Gram z poprawką i mam graficzne zmiany w stosunku do tego co można zobaczyć na wstawionym filmiku. Teraz jedno z zadań, faktycznie dzięki tym zmianom, można wykonać w sposób bezkrwawy. Jak na razie, mod pod gusta tych kochających szaro-buro i deszczowo. Siła GG i przeciwników zbalansowana. Kto trafi pierwszy ten wygrywa. No i scenariusz jak na razie spójny i płynny. Ale to na pierwszej lokacji. Zobaczę co będzie dalej. 

A tu kilka zrzutów z krótkiej gry.

Z tym ockniemy się w wiosce na Kordonie.                             A u handlarza takie ceny. Problem z kupnem szybko minie.

ss_administrator_04-21-19_16-35-27_(escape).thumb.jpg.67e36f95ba4fa2b409c46be62d0e91b5.jpgss_administrator_04-21-19_16-40-00_(escape).thumb.jpg.9c63bcf812e7cd83bf8cf71029860acd.jpg

Nie uświadczymy Sidora. Jest nowy handlarz.                                       Torów i mostu pilnuje wojsko. Strzelają jak snajperzy.

ss_administrator_04-21-19_16-37-02_(escape).thumb.jpg.cc330f620a4c8157961d7e05d5c93759.jpgss_administrator_04-21-19_18-30-22_(escape).thumb.jpg.41260bbc7519aa9f44ab9d34423395ea.jpg

Szaro buro leje prawie bez przerwy.

ss_administrator_04-21-19_17-08-01_(escape).thumb.jpg.36b5725d29f27b5520f5c49805aeeaed.jpgss_administrator_04-21-19_17-43-06_(escape).thumb.jpg.b1fd6d7db1e7004f892eb5c65e9a63f6.jpg

A to zmiana tekstur, pozwalająca wejść do baraku na strażnicy, ale wyjść trzeba już drzwiami.

ss_administrator_04-21-19_19-24-28_(escape).thumb.jpg.f791fdcdc9b38ac8f9fd185184777c6d.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

PODBICIE TEMATU.

No i mod przetestowany do końca. Mam nadzieję, że to co teraz jest finałem, nie będzie nim w wersji końcowej moda. Kto biegły w grażdance, a nie chce czekać na finalną, śmiało może się za niego zabrać.

Jak na OBT, gra bezproblemowa. Tak pod względem technicznym, jak i scenariuszowym. Przy okazji robienia sobie ekranu startowego, dowiedziałem się dlaczego mod tak dużo waży. Ponieważ katalog teksturowy, to jeden wielki śmietnik, zajrzałem też do innych katalogów. To samo. Śmietnik dla mnie, ale nie dla twórcy moda. Ma w nich wszystko to, co mogłoby mu się przy zmianach koncepcji przydać. Np. opisy broni są po angielsku. Ciekawe czy tak to zostawią.

Liczę jednak na to, że w finalnej wersji pozostawią tylko te niezbędne pliki, aby moda odchudzić.

A tu kilka zrzutów z gry:

W martwym Mieście jest lab. Już kiedyś był w jakimś modzie. Dla mnie był zabawką, bo w poprzednim modzie w który grałem, był ten sam.

Jak na razie roboty w nim niewiele.

ss_administrator_04-23-19_12-32-39_(deadcity).thumb.jpg.810478a92efe43499e214c0c5971cb70.jpgss_administrator_04-23-19_12-47-44_(deadcity).thumb.jpg.fc78ad22936c9c6c3189a3e9dca11aa8.jpg

Po drodze była próba przejęcia dokumentów,                                 Czekała na nie również GKD, która od początku  manipulowała          

pod sugestią pomocy, ale to ślepy zaułek moda.                                  naszym Komarem, aby stał się jednym z nich.

ss_administrator_04-23-19_12-51-48_(deadcity).thumb.jpg.c40e1c54c3480bfe2009f28b5e0ad5f8.jpgss_administrator_04-23-19_15-56-07_(military).thumb.jpg.81d76943578e3753679d21aae4150634.jpg

Mamy to wyjaśnione w dialogu z przywódcą Hanem,                                Po nim mamy informację, o właściwej drodze testowania.

oraz rozmów z innym członkami ugrupowania.

ss_administrator_04-23-19_16-07-02_(military).thumb.jpg.78512751d29d9b38eb64f06e70012478.jpgss_administrator_04-23-19_16-02-25_(military).thumb.jpg.cd3e9d98d12c3c2efafb85ea049ce5d3.jpg

Mod nas blokuje w pomieszczeniu widocznym na zrzucie                          Jednak sposobem się wydostałem, lecz z lokacji MW wyjść

czwartym. W PDA brak dalszych zadań.                                                       się nie da. Na teleportach jest informacja od Hana.

ss_administrator_04-23-19_16-24-45_(military).thumb.jpg.d99f003db2c31dbb713c4da56cd6af2d.jpgss_administrator_04-23-19_16-30-18_(military).thumb.jpg.e2e150c0770a6f37b33f76666dcbaef6.jpg

Może to być ciekawy mod. Warto więc na niego czekać.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pojawiło się kilka screenów z nowej wersji moda.

cM0kecvjBH8.jpg

GZsU_gwn5vo.jpg

Autorzy szykują się do udostępnienia nowej wersji do testów dla graczy.

Szału w zmianach nie ma wycięto trochę rzeczy, poprawiono dialogi, fabułę żeby wszystko wyglądało sensowniej.

Kolejna OBT ma wyjść na rocznicę premiery pierwszej wersji czyli w okolicy 15 listopada.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cytat

Po kilku sporach z samym sobą, zdecydowałem się opublikować, powiedzmy, to co mam.
Od razu uprzedzam - to co jest teraz to bardzo surowa nawet dla otwartego beta testowania GKD, niby nie wylatuje i optymalizacja zwłaszcza nie ucierpiała... Tak jakby. Otwarte beta testowanie skierowane jest do tych, którzy chcą odświeżyć pamięć o tym, co to generalnie jest GeKeDe.

Trochę podpowiedzi: W niektórych miejscach, w których wcześniej niczego nie było, teraz można coś znaleźć. Szczególnie powinno się zajrzeć do laboratorium w Martwym Mieście, Wysypisku i Kordonie. Także możliwe są żarty przy niektórych działaniach. Coś w tym stylu.

Link w spoilerze zaktualizowany, dołączę go tutaj:

https://drive.google.com/file/d/128jVWDppqFbwkAnQv7prdcNlB7OHb_Xb/view

Źródło: ap-pro.ru | vk.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

fiksów nie ma, pobrałem odpalę i zobaczę co i jak względem poprzedniej wersji.

10329 MB.

Dobra, odpalone i zagrane:

 

Spoiler

ss_tomahawk_11-15-19_18-21-41_(escape).thumb.jpg.9a07df180083e145697ceda0fb97482f.jpgss_tomahawk_11-15-19_18-21-12_(escape).thumb.jpg.3979fd94ea1ec4f81a71b8966cab63ab.jpg

 

ss_tomahawk_11-15-19_18-19-28_(mainmenu).jpg

ss_tomahawk_11-15-19_18-20-19_(escape).jpg

Bez spojlera:

Czarny Łabędź:

 

ss_tomahawk_11-15-19_19-32-51_(escape).jpg

Edited by vidkunsen

Share this post


Link to post
Share on other sites

MrocznyStalker - z pytaniem o spolszczenie to tutaj: https://stalkerteam.pl/search/?type=core_members&group[16]=1

i tutaj: https://stalkerteam.pl/topic/4171-propozycje-mod%C3%B3w-do-t%C5%82umaczenia/?tab=comments#comment-39561

Jak zagrasz to się dowiesz, że mod ma podtytuł związany tytułem - inne tłumaczenie skrótu GKD.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@MrocznyStalker  Zapamiętaj, że jeśli jest spolszczenie do moda, to zawsze o tym jest informacja w #1 i odsyłacz do pobrania. Jeśli nie ma, to i spolszczenia też.

A to co jest do pobrania, to dopiero część moda dana do testowania. Trzeba poczekać, aż zostanie wydany w całości, to wtedy może któryś z tłumaczy weźmie się za niego.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.