Jump to content
Sign in to follow this  
vidkunsen

Grupa Krwawej Drogi

Recommended Posts

image.png.420c27d5af608f51acce6fbc27636841.png

Группа Кровавой Дороги

http://stalkermod.ru/MODYI-Zov-Pripyati/stalker-gruppa-krovavoj-dorogi.html

Zew 1602, Język Rosyjski, OBT, 4,8 GB w 7 zipie, 9,5 GB po rozłożeniu.

Autor Han Kostenlo, kontakt: 

Stalker "Komar" polazł za perymetr, wlazł w elektro anomalię, trochę go popieściło i obudził się na Kordonie w wiosce nowicjuszy, w myślach ma 2 drogi - łatwą i ciernistą którą wybierze zależy od gracza.

Nowe: scenariusz, kwesty, postacie, 10 lokacji.

Stąd pobieramy :

Mod:

https://yadi.sk/d/uo19O3mdy7Hl4Q

Fiks:

https://yadi.sk/d/lhs-o0yfs0H6Uw

 

Uwaga! - mod ma bardzo wiele wariantów przejścia, akcji więc zwracajcie uwagę na detale i waszą drogę przejścia moda, może będzie krwawa a może nie.

image.thumb.png.6f52bae69c63c0b5aa959babe9bec879.png

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bez spojlera.

Mod rozgrywa się na zachodniej stronie rzeki, sporo nowości i jest od razu z podstawką oraz działa bezkolizyjnie z innymi małymi modami.

Wygląd menu i przybycie z 1 zadaniem:

 

ss_tomahawk_11-16-18_17-17-56_(mainmenu).jpg

ss_tomahawk_11-16-18_17-27-03_(escape).jpg

p.s. w plikach screenshot jest mała niespodzianka dla miłośników Hentai.

Edited by vidkunsen

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

Zapowiada się nawet, nawet, ale... 50% fabuły, kiedy po rozpakowaniu jest tam ponad 9,5? Ech. Z kolei na ap-pro autor pisze o 30% na chwilę obecną...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Główne zadanie i wiele kwestów z nim związanych to "wesoła" ekipa która pozostawia po sobie drogę krwi.

Gram bez wylotów, na wiadukcie bez orientów śmierć od snajperów trepów, cienie na silniku zewu!

Dominuje na razie deszcz, późna jesień w pełni, dziki wściekłe akcja wartka niczym wodospad Szklarka w Sudetach.

Bar taki trochę rozbudowany:

Spoiler

ss_tomahawk_11-16-18_20-55-41_(bar_rostok).thumb.jpg.224eb14f48e54597cb738cd4c5e0f770.jpgss_tomahawk_11-16-18_20-53-54_(bar_rostok).thumb.jpg.e96e35afefd1c0b7d078470e1a97b1f5.jpg

ss_tomahawk_11-16-18_19-13-11_(escape).jpg

p.s. Sierioża - masz do wyboru: odgrzewane dania z konxa XIX w tzw. n.e. takie jak niemieckie klopsy jarmusch (zmielone kartofle, buraki, cebula głównie i to co jeszcze znajdziesz) lub hammburger fleisch (mielone mięsa w tym też rybie mięso) zwane dziś mielonym, karbinadlem lub hamburgerem.

Albo coś całkowicie nowego, nieznanego.

Dlatego wolę nowe mody i nawet OBT - bo każdy mod kiedyś był OBT - niż przechodzić moda po raz kolejny i grac na pamięć.   

Edited by vidkunsen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znane są pewne szczegóły dotyczące opracowania nowej wersji moda Grupa Krwawej Drogi.  Tworzenie moda trwa nadal. Istnieje edycja dialogów, rozwój i dalsze testowanie nowych zadań. Deweloper zauważył, że proces pracy nad modem jest nieco spowolniony z powodu złożonego problemu, który nie został jeszcze rozwiązany. Na czym dokładnie polega problem nie podał ani on ani autor.

Fabuła moda będzie miała różne drogi/scenariusze przejścia.

Autor wprowadził pakiet broni „ARSENAL OVERHAUL” oraz pakiet graficzny SWTC”.Warto zauważyć, że autor pracuje nad swoim modem sam. W tym przypadku z pewnością warto zauważyć, że pomoc w jego opracowaniu nie zaszkodzi. Nie ma przybliżonej daty wydania modyfikacji. Gotowość moda autor szacuje na 30-40%.

Wersja beta - OBT

Mod: https://drive.google.com/file/d/1kAMBLHhIcRPlF06OBl4UgXaF3Yz92VRV/view

Fiks: https://drive.google.com/file/d/1gteG7jDuAEHF2hwIW8frjEtFT-o2626w/view

image.png.8e513ef5d2ae6ff45ba0903d48c4c77f.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

A to odsyłacz do całości nagranej rozgrywki moda.

https://www.youtube.com/watch?v=Hm84lW-wiCY&list=PLpaU_AMCeFEaNYzA8O61M5VSH3qzgPv_a

@vidkunsen  Odsyłacze na Google są martwe. No i nie wstawiłeś odsyłacza do poprawki: https://yadi.sk/d/lhs-o0yfs0H6Uw

@Sierioża  Mod jest scalakiem stąd wielkość pobranego moda i wypakowanego, bo zawiera podstawkę. A ta ma 4.8 GB.

Share this post


Link to post
Share on other sites

PODBICIE TEMATU.

I znowu sam na placu boju. Mod postawiony i uruchomiony. Chyba z początku przesadziłem z wysokością ustawień, bo miałem bezlogowe wyloty i po nich zawieszanie uruchamiania na ekranie menu. Ratunek w restarcie komputera. Po zniżeniu ustawień problemów już nie było. Grupa Krwawej Drogi, to jakaś banda eliminująca stalkerów. Zostają po nich tylko trupy i krwawy ślad. Nasz GG ma to wyjaśnić.

Gram z poprawką i mam graficzne zmiany w stosunku do tego co można zobaczyć na wstawionym filmiku. Teraz jedno z zadań, faktycznie dzięki tym zmianom, można wykonać w sposób bezkrwawy. Jak na razie, mod pod gusta tych kochających szaro-buro i deszczowo. Siła GG i przeciwników zbalansowana. Kto trafi pierwszy ten wygrywa. No i scenariusz jak na razie spójny i płynny. Ale to na pierwszej lokacji. Zobaczę co będzie dalej. 

A tu kilka zrzutów z krótkiej gry.

Z tym ockniemy się w wiosce na Kordonie.                             A u handlarza takie ceny. Problem z kupnem szybko minie.

ss_administrator_04-21-19_16-35-27_(escape).thumb.jpg.67e36f95ba4fa2b409c46be62d0e91b5.jpgss_administrator_04-21-19_16-40-00_(escape).thumb.jpg.9c63bcf812e7cd83bf8cf71029860acd.jpg

Nie uświadczymy Sidora. Jest nowy handlarz.                                       Torów i mostu pilnuje wojsko. Strzelają jak snajperzy.

ss_administrator_04-21-19_16-37-02_(escape).thumb.jpg.cc330f620a4c8157961d7e05d5c93759.jpgss_administrator_04-21-19_18-30-22_(escape).thumb.jpg.41260bbc7519aa9f44ab9d34423395ea.jpg

Szaro buro leje prawie bez przerwy.

ss_administrator_04-21-19_17-08-01_(escape).thumb.jpg.36b5725d29f27b5520f5c49805aeeaed.jpgss_administrator_04-21-19_17-43-06_(escape).thumb.jpg.b1fd6d7db1e7004f892eb5c65e9a63f6.jpg

A to zmiana tekstur, pozwalająca wejść do baraku na strażnicy, ale wyjść trzeba już drzwiami.

ss_administrator_04-21-19_19-24-28_(escape).thumb.jpg.f791fdcdc9b38ac8f9fd185184777c6d.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

PODBICIE TEMATU.

No i mod przetestowany do końca. Mam nadzieję, że to co teraz jest finałem, nie będzie nim w wersji końcowej moda. Kto biegły w grażdance, a nie chce czekać na finalną, śmiało może się za niego zabrać.

Jak na OBT, gra bezproblemowa. Tak pod względem technicznym, jak i scenariuszowym. Przy okazji robienia sobie ekranu startowego, dowiedziałem się dlaczego mod tak dużo waży. Ponieważ katalog teksturowy, to jeden wielki śmietnik, zajrzałem też do innych katalogów. To samo. Śmietnik dla mnie, ale nie dla twórcy moda. Ma w nich wszystko to, co mogłoby mu się przy zmianach koncepcji przydać. Np. opisy broni są po angielsku. Ciekawe czy tak to zostawią.

Liczę jednak na to, że w finalnej wersji pozostawią tylko te niezbędne pliki, aby moda odchudzić.

A tu kilka zrzutów z gry:

W martwym Mieście jest lab. Już kiedyś był w jakimś modzie. Dla mnie był zabawką, bo w poprzednim modzie w który grałem, był ten sam.

Jak na razie roboty w nim niewiele.

ss_administrator_04-23-19_12-32-39_(deadcity).thumb.jpg.810478a92efe43499e214c0c5971cb70.jpgss_administrator_04-23-19_12-47-44_(deadcity).thumb.jpg.fc78ad22936c9c6c3189a3e9dca11aa8.jpg

Po drodze była próba przejęcia dokumentów,                                 Czekała na nie również GKD, która od początku  manipulowała          

pod sugestią pomocy, ale to ślepy zaułek moda.                                  naszym Komarem, aby stał się jednym z nich.

ss_administrator_04-23-19_12-51-48_(deadcity).thumb.jpg.c40e1c54c3480bfe2009f28b5e0ad5f8.jpgss_administrator_04-23-19_15-56-07_(military).thumb.jpg.81d76943578e3753679d21aae4150634.jpg

Mamy to wyjaśnione w dialogu z przywódcą Hanem,                                Po nim mamy informację, o właściwej drodze testowania.

oraz rozmów z innym członkami ugrupowania.

ss_administrator_04-23-19_16-07-02_(military).thumb.jpg.78512751d29d9b38eb64f06e70012478.jpgss_administrator_04-23-19_16-02-25_(military).thumb.jpg.cd3e9d98d12c3c2efafb85ea049ce5d3.jpg

Mod nas blokuje w pomieszczeniu widocznym na zrzucie                          Jednak sposobem się wydostałem, lecz z lokacji MW wyjść

czwartym. W PDA brak dalszych zadań.                                                       się nie da. Na teleportach jest informacja od Hana.

ss_administrator_04-23-19_16-24-45_(military).thumb.jpg.d99f003db2c31dbb713c4da56cd6af2d.jpgss_administrator_04-23-19_16-30-18_(military).thumb.jpg.e2e150c0770a6f37b33f76666dcbaef6.jpg

Może to być ciekawy mod. Warto więc na niego czekać.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pojawiło się kilka screenów z nowej wersji moda.

cM0kecvjBH8.jpg

GZsU_gwn5vo.jpg

Autorzy szykują się do udostępnienia nowej wersji do testów dla graczy.

Szału w zmianach nie ma wycięto trochę rzeczy, poprawiono dialogi, fabułę żeby wszystko wyglądało sensowniej.

Kolejna OBT ma wyjść na rocznicę premiery pierwszej wersji czyli w okolicy 15 listopada.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cytat

Po kilku sporach z samym sobą, zdecydowałem się opublikować, powiedzmy, to co mam.
Od razu uprzedzam - to co jest teraz to bardzo surowa nawet dla otwartego beta testowania GKD, niby nie wylatuje i optymalizacja zwłaszcza nie ucierpiała... Tak jakby. Otwarte beta testowanie skierowane jest do tych, którzy chcą odświeżyć pamięć o tym, co to generalnie jest GeKeDe.

Trochę podpowiedzi: W niektórych miejscach, w których wcześniej niczego nie było, teraz można coś znaleźć. Szczególnie powinno się zajrzeć do laboratorium w Martwym Mieście, Wysypisku i Kordonie. Także możliwe są żarty przy niektórych działaniach. Coś w tym stylu.

Link w spoilerze zaktualizowany, dołączę go tutaj:

https://drive.google.com/file/d/128jVWDppqFbwkAnQv7prdcNlB7OHb_Xb/view

Źródło: ap-pro.ru | vk.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

fiksów nie ma, pobrałem odpalę i zobaczę co i jak względem poprzedniej wersji.

10329 MB.

Dobra, odpalone i zagrane:

 

Spoiler

ss_tomahawk_11-15-19_18-21-41_(escape).thumb.jpg.9a07df180083e145697ceda0fb97482f.jpgss_tomahawk_11-15-19_18-21-12_(escape).thumb.jpg.3979fd94ea1ec4f81a71b8966cab63ab.jpg

 

ss_tomahawk_11-15-19_18-19-28_(mainmenu).jpg

ss_tomahawk_11-15-19_18-20-19_(escape).jpg

Bez spojlera:

Czarny Łabędź:

 

ss_tomahawk_11-15-19_19-32-51_(escape).jpg

Edited by vidkunsen

Share this post


Link to post
Share on other sites

MrocznyStalker - z pytaniem o spolszczenie to tutaj: https://stalkerteam.pl/search/?type=core_members&group[16]=1

i tutaj: https://stalkerteam.pl/topic/4171-propozycje-mod%C3%B3w-do-t%C5%82umaczenia/?tab=comments#comment-39561

Jak zagrasz to się dowiesz, że mod ma podtytuł związany tytułem - inne tłumaczenie skrótu GKD.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@MrocznyStalker  Zapamiętaj, że jeśli jest spolszczenie do moda, to zawsze o tym jest informacja w #1 i odsyłacz do pobrania. Jeśli nie ma, to i spolszczenia też.

A to co jest do pobrania, to dopiero część moda dana do testowania. Trzeba poczekać, aż zostanie wydany w całości, to wtedy może któryś z tłumaczy weźmie się za niego.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niedawno twórca dodał jedną krótką ogg-wiadomość bardziej dla zabawy, niż z przymusu. Możliwe, że będzie więcej. Wcześniej była myśl zebrać zespół dla udźwiękowienia, ale zmieniono zdanie. Ogólnie autor nie umie pracować w zespole i możliwe, tak nawet lepiej - większość projektów zostaje zamknięta z powodu rozpadu zespołu lub innych wewnętrznych konfliktów. A kiedy pracujesz sam, konflikty możliwe są tylko w głowie i z nimi łatwiej sobie poradzić...

Screeny. Nie przypadkowo autor pokazuje po raz milionowy screen tego trupa - jest on ważny, znajdźcie go. Mały easter egg od twórcy.

UPD: Całkiem zapomniałem, dodałem trochę śmiesznych i nie bardzo, dialogów stalkerom w Barze. Jeszcze najemnikom, ale wy ich, odpowiednio nie zobaczycie od razu, podczas fabuły pojawi się możliwość.

f_gVNdaZAjE.jpgJQGRYYiG6j0.jpgM4_fTOl5TXc.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

TZibnWY.png

Modyfikacja od samego początku daje nam możliwość wyborów, które w znaczący sposób wpływają nie tylko na nasze cztery litery, ale na losy poznanych przez nas ludzi. Na szali często ląduje ludzkie życie. Pomagając Chanowi dość łatwo i szybko można dorobić się sporej sumki... Można też go olać.

Spoiler

juI22N0.jpg

1dabBPL.jpg

Fabuła może zaczyna się nieco sztampowo, ale powoli wciąga. Niczym szaleństwo, które zamienia powoli człowieka w zombie. 

Spoiler

R9OD1pV.jpg

qa62akH.jpg

HW0czDO.jpg

 

Podoba mi się paczka broni dołączona do moda (dawno nie używałem Skorpiona:)) oraz dźwięk naszego ociężałego biegu. Komar za dużo na siebie nie weźmie, więc trzeba trochę pobiegać. Pogoda dopasowana do klimatu - ciężka...   

EbFCfcd.jpg

Zmierzam krwawą drogą ku Wysypisku...

0er98Lb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ukończyłem OBT "Grupa Krwawej Drogi" na dwa sposoby: "dobry koniec GKD" i neutralny. W każdym z nich musimy postępować w odpowiedni (według zamysłu autora moda) sposób dla danego odgałęzienia fabularnego. Dwa razy gra stanęła w martwym punkcie, dlatego trzeba często zapisywać i czytać uważnie dialogi. Często zdarzało się tak, że znacznik zadania był w jednym punkcie, a trzeba było zrobić coś, co nie było związane z danym miejscem.

HuRmA6m.jpg

Na tym etapie (OBT) jest to bardzo specyficzny mod. Nie musimy w nim zbierać artów (znalazłem ich raptem trzy sztuki i później dałem sobie siana z szukaniem), ponieważ eksplorując lokacje w trakcie wykonywania zadań fabularnych natrafiamy na oddziały wrogich sobie (i nam) frakcji, które toczą ze sobą walki. W praktyce wygląda to tak, że czekamy, aż któraś strona wygra/dobijamy niedobitków i zbieramy fanty z trupów, po czym lecimy sprzedać je Barmanowi (posiadającemu bardzo szeroki asortyment broni, odzieży ochronnej i amunicji). Jest to główny sposób zarabiania w tym modzie (pomijam oczywiście kasę z zadań). Na lokacjach jest bardzo mało mutantów, poza tym nie można ich skórować.    

TGpB9o3.jpg

Jeśli chodzi o grafikę, to dla niektórych Graczy bolączką może być szarówka i deszcz przeważający w pogodzie tego moda. Zauważyłem też "uciekające" słońce w lokacji Bar i małe usterki z renderowaniem oświetlenia. Radar nie posiada trawy i jest pusty, ale za to ma dwie fajne miejscówki. Rudy Las też jest opustoszały, jednak można znaleźć tam trochę artów. 

Spoiler

8On0ORZ.jpg

mubgMGx.jpg

iOj0JVW.jpg

8xialcD.jpg

Kombinezonów i broni nie można ulepszać. Pożywienie jest dość drogie. GG dość szybko staje się głodny. Ogólnie mówiąc ekonomia nie istnieje. Mamy brnąć przez fabułę, przy okazji uśmiercając/być świadkiem (bezsensownych) śmierci NPC-ów nie martwiąc się o kasę.

Fabuła gna na złamanie karku. Niby po rozmowach z członkami GKD mamy wszystko wyjaśnione, ale przydałoby się trochę unormować dialogi, aby stały się bardziej wiarygodne, logiczne i czytelne. Praktycznie od początku moda wiemy kto jest kim ponieważ a) uczestniczymy głównie w zadaniach fabularnych z głównego wątku i b) nie ma zadań pobocznych.

Widzę w tym modzie spory potencjał. Fabuła moda i historia GKD są dość ciekawe. "Strzelankowa" formuła modyfikacji może nieco odpychać, ale myślę, że warto czekać na pełną wersję. 

Spoiler

1k20HMi.jpg

enpXgkF.jpg

tThq5Rv.jpg

rVxiL2S.jpg

Większych błędów nie uświadczyłem (jeden nieśmiertelny bandyta na STS zwanym potocznie ATP). 

Podziękowania dla (autora moda) Han_Kostenlo za ciekawe i nietypowe podejście do tematu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Discord
Comunity