Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 9.12.2018 o 17:37, vidkunsen napisał:

X - 18, jest tu mały myk z Tolianem i fleszką, jakby co to piszcie, jakby wam fabula stanęła.

Kto grał np. w Old Episodes. Episode 3, ten będzie wiedział:).

W dniu 9.12.2018 o 19:31, kondotier napisał:

durnego i wkurzającego spawnu NPCów za plecami w oczyszczonym z nich pomieszczeniu

Tego nie doświadczyłem, chyba że po zabraniu jakiejś fleszki, ale to pewnie po to, żeby nie wpadać w euforię.

Z nikim nie da się pohandlować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kondotier mógł się natknąć na fabularne kwestie takie jak ty Gawron spostrzegłeś, miałem tak zazwyczaj jak wziąłem fleszkę ze schowka a tu kolejne mutanty/nieprzyjaciel i trzeba się od nowa przebijać.

Po którymś razie można się przyzwyczaić do tego a także do tego, że  trzeba dokładnie zwiedzić daną lokacje i pamiętać gdzie co jest.

Mod ciężki ale inaczej się  nie da, poziom mistrz zobowiązuje do czegoś więcej niż do prostego błądzenia po lokacji.

Brak handlu oznacza też, że nie ma żadnych trofeów myśliwskich.

Powodzenia, spotkamy się na Kordonie :biggrin:

p.s. grałem na czystym modzie, kontrolerzy z bliska to polecam nóż.

Edytowane przez vidkunsen
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O tyle jest dobrze, że gdy chcemy wrócić do wcześniejszego labu, nie ma z tym problemu. Teleporty pomiędzy labami zostają otwarte i można przechodzić bez wklepywania kodu. Nie zabrałem jednej fleszki i się po nią wracałem. Mutanty i NPCe już się nie odradzają, więc jest to spacerek.

Do końca mam jeszcze trochę, ale śmiało powiem, że po przetłumaczeniu mod ze względu na nietuzinkowe rozwiązanie scenariusz będzie miał wzięcie. Do tego mały hardkorek i jest dobra zabawa. A mod przynajmniej do tej pory stabilny, bezwylotowy (odpukać ) szybko się wczytujące po zginięciu, co raczej jest wkalkulowane w scenariusz. Wszystko co nam potrzebne na uzupełnienie zapasów mamy dostarczone przez moda. Albo w schowkach, albo z trupów.

Wielkie zielone szafy otwiera się nożem, a warto to zrobić.

ss_administrator_12-10-18_12-26-21_(laba_x).thumb.jpg.5c35669534d1dce916831cf246296698.jpg

Spoiler

ss_administrator_12-09-18_22-27-12_(lab_x14).thumb.jpg.e0c4b4cde0d3e0c37b8554cc85687dbb.jpgss_administrator_12-09-18_22-42-23_(lab_x14).thumb.jpg.9e603e60a46b925855320ecaaaef9dd0.jpgss_administrator_12-10-18_11-55-03_(laba_x).thumb.jpg.3760ea5344f5d0525f03f6bbbb265686.jpgss_administrator_12-10-18_12-28-27_(laba_x).thumb.jpg.04a03b72b7ad9ec11b9bab3c4a34aefe.jpgss_administrator_12-10-18_12-57-35_(laba_x).thumb.jpg.e3abab4d990e5411beb4bd5b783b21cc.jpgss_administrator_12-10-18_14-48-42_(laba_x).thumb.jpg.23691b769452dcfa7c27e6b4c1013128.jpgss_administrator_12-10-18_15-06-02_(laba_x).thumb.jpg.50d042c5cf3c6c7edce9b1ce9a51a5a9.jpgss_administrator_12-10-18_16-15-48_(l15u_pripyat_und).thumb.jpg.b0d904e6008d73d07a0b09929bb3a6a6.jpgss_administrator_12-10-18_17-38-16_(l15u_pripyat_und).thumb.jpg.a58a0f6370eb951d593898be598e5ece.jpgss_administrator_12-10-18_18-21-29_(catacomb_xs).thumb.jpg.fcad8b2147b9b83c6a54a5360b972cf1.jpgss_administrator_12-10-18_12-28-04_(laba_x).thumb.jpg.88351dd9d613902d2194e6c1fb0cc79c.jpgss_administrator_12-10-18_18-26-22_(catacomb_xs).thumb.jpg.b32a8bfdd76853659bc65b84a667825e.jpg

 

ss_administrator_12-10-18_18-32-17_(catacomb_xs).thumb.jpg.c19e869d1e197f791ef4d53b64ef3315.jpg

 

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie dwa razy skrypt nie zatrybił.

1. Przy wlewaniu benzyny do generatora w Jubilejnym. Kapitan stał i nic nie robił.

2. W tunelu Prypeć 1. Najemnik nie miał fleszki do sejfu Kowalskiego. 

@vidkunsen nie wiem jak inni, ale ja w Ciebie wierzę. Ogólnie.

No i więcej pewności. Siebie.

Napisz, napisz.

Edytowane przez DaarMoo
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tom3kb  To była tylko sugestia dla ewentualnego tłumacza - tłumaczy, że ich trud nie pójdzie na marne. Dlatego też daję tyle screenów, aby zachęcić tak do tłumaczenia, jak i do gry. "Ulepszyłem" sobie trochę moda, dodając udźwigu i "uodporniając" GG. Nie jest całkowicie nieśmiertelny, tak że emocje pozostawiłem. A udźwig, jak się okazuje z gry, niekoniecznie trzeba zwiększać, bo nawet sporych ilości amunicji, leków i żarcia dźwigać nie trzeba. Co chwila mod nam to podrzuca w wystarczającej ilości. Patrz screen z zielonymi szafami.

@vidkunsen  A coś tak nagle zrobił się taki skromny? Jeśli mod wart pochwały, to i Ty go pochwal, a jeśli nie, to podaj powody.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro jest tłumaczony, to tym bardziej potrzebne screeny na zachętę, zamiast tysiąca pochwał.

Niemiłe spotkanie ...                                                           ... i dalsze działanie z takim wyposażeniem. Bagnet nam został, to zwyciężymy

ss_administrator_12-11-18_13-42-40_(tunnel_lab_1).thumb.jpg.016a47fd8a7e717b7f91f0ee6a093849.jpgss_administrator_12-11-18_14-38-11_(tunnel_lab_1).thumb.jpg.d01b1a8e1d955fb135cf6fd5bbcef88b.jpg

Widoczki z różnych lokacji.

Spoiler

ss_administrator_12-11-18_12-46-50_(sza_hol_1).thumb.jpg.f125056f627e0c64011f8235a71c24ca.jpgss_administrator_12-11-18_12-55-56_(sza_hol_1).thumb.jpg.19b7fae066af98fc9048d9e2c3081985.jpgss_administrator_12-11-18_13-42-14_(tunnel_lab_1).thumb.jpg.575d26f06f923e3d6d99d929d523809a.jpgss_administrator_12-11-18_15-09-46_(l08u_brainlab).thumb.jpg.ad67c2ae6e9a875911b3eeb3d380026a.jpg

ss_administrator_12-11-18_17-09-39_(tunnel_lab_1).thumb.jpg.4b9b37b5a54660601ea4f8fdc46fe763.jpgss_administrator_12-11-18_17-10-16_(tunnel_lab_1).thumb.jpg.4eff06ebd1a85b2a61a24be193e7d3e5.jpgss_administrator_12-11-18_12-55-56_(sza_hol_1).thumb.jpg.b85cefa4bdcf96a9c4d1175bbc40f4df.jpgss_administrator_12-11-18_18-57-47_(tunnel_lab_1).thumb.jpg.429ff6dd43ff15d9c4cf442cecdd4cf8.jpg

ss_administrator_12-11-18_18-50-57_(tunnel_lab_1).thumb.jpg.86006f5795b45a1ad2f0103291396196.jpgss_administrator_12-11-18_18-53-46_(tunnel_lab_1).thumb.jpg.a0eb8659d4ed445f384ae09b5557b932.jpgss_administrator_12-11-18_19-54-31_(level_labx5).thumb.jpg.8f585685541614d67762aee523ecb1fe.jpgss_administrator_12-11-18_19-54-56_(level_labx5).thumb.jpg.07e6a07d4d8af38dd7ee23d39321e35a.jpg

Niestety, autka tylko dekoracją.

ss_administrator_12-11-18_17-19-17_(sza_hol_1).thumb.jpg.3a9d3d9cc762180d614c6365d38a2d41.jpg

Jak widać na screenach mimo że to podziemia, widać jak należy, kolory wyraziste, a i "doświetlacze" jak należy. Nareszcie w gruchotach nie świecą reflektory.

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt nie wspomniał o zawartości fleszek, a przecież to nie tylko kody do przejść, skrzynek, drzwi i sejfów. Czytając zawartość tych nośników mamy możliwość poznania wydarzeń, które rozegrały się w podziemiach w różnych miejscach i w różnym czasie, jak i historie osób z nimi związanych. Ogólnie rzecz ujmując, poznając treść zapisów, zanurzamy się w klimat moda.

Spoiler

1.thumb.jpg.d5ce543b64d29cf34e4555a51ec55422.jpg

2.thumb.jpg.0dbb4cf273e5cdb92a35d73c96b7c222.jpg

3.thumb.jpg.dc2fe645943ddd36792c0e2308dd151c.jpg

 

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@smox Patrząc na zawartość kat Rus, może być problem. Kat Pol trzeba będzie uzupełnić o brakujące pliki z polskiej podstawki. Bo inaczej sporo tekstu na ekranie będzie w robalach, poczynając od menu głównego, opisy broni i sprzętu, medykamenty itd. Mogą być też potrzebne pliki z tych katalogów które są w modzie. Mod je będzie pobierał z podstawki. Ale sądzę, że "gawronowi" o tym przypominać nie trzeba.

@gawron  Dając screeny nie robiłem poradnika, a tylko pokazywałem urokliwość podziemi. Ze znanych w podstawkach mamy tylko X16, pozostałe są z różnych modów, często mało znanych. A kto grał w 3 cz. Czasu sojuszu, to z tabletem będzie obeznany. Natomiast dla fleszek, można by zrobić jakiś informator, gdzie się znajdują. Bo przepuszczenie będzie skutkować ponowną niepotrzebną wędrówką po labach. A niektóre znaleźć jest naprawdę trudno. Ale tylko dla nich, bo inne opisy gry wg, mnie są zbędne i popsują zabawę.

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, smox napisał:

Czy spolszczenie będzie kompatybilne też z wersją Repack?

Postaram się zrobić tak, żeby działało. Kondotier już wyjaśnił, w czym rzecz, z tym że ten mod opisy broni czyta bezpośrednio z plików konfiguracyjnych i na repacku może brakować polskich znaków, pobiorę i sprawdzę.

6 godzin temu, kondotier napisał:

Dając screeny nie robiłem poradnika, a tylko pokazywałem urokliwość podziemi.

Wcale tak nie uważam, a podziemi lepiej przedstawiać nie trzeba od tego, jak to zrobiłeś:).

Na forum są koledzy, którzy bardzo dobrze robią poradniki, może któryś się zdecyduje, byłoby dobrze.

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to jeszcze trochę screenów z końcówki moda.

To tylko dekoracje, aż żal że wziąć nie można.

ss_administrator_12-12-18_13-30-45_(bar_stalker).thumb.jpg.14fb82d512d2de7d3df143ffefbe11ca.jpgss_administrator_12-12-18_13-37-04_(bar_stalker).thumb.jpg.bbf5a70ee80cbab88fb79b4d7cb15e58.jpg

Mutanty pozamykane, ale walnąć można.

ss_administrator_12-12-18_13-40-26_(bar_stalker).thumb.jpg.c4c7fc2a76a26e8f50c1048217982b58.jpgss_administrator_12-12-18_13-41-33_(bar_stalker).thumb.jpg.bcb4b4c060cc4b022715f4449a37e689.jpg

Wchodzisz i cisza, ale w parę sekund później już taka sytuacja.

ss_administrator_12-12-18_15-22-18_(laba_x9).thumb.jpg.d8668d763b181aad7de9a074604ea737.jpgss_administrator_12-12-18_15-23-35_(laba_x9).thumb.jpg.7d89fbe33192fa62fe1f5d6a348d5978.jpg

Tak wyglądają laboratoria.

ss_administrator_12-12-18_15-52-15_(laba_x9).thumb.jpg.09a7040b3d72ff837524c9154b730bb3.jpgss_administrator_12-12-18_15-55-54_(laba_x9).thumb.jpg.b26ef5f74d1b2e441f6c56fa8fec8ef2.jpg

W spojlerze już końcówka przeprawy po laboratoriach ...

Spoiler

ss_administrator_12-12-18_16-34-07_(laba_x9).thumb.jpg.a8884ceaceceec01b77d02baf278a75b.jpgss_administrator_12-12-18_16-59-02_(laba_x9).thumb.jpg.84cc1dec8939f1fdb645a5546b44ce5d.jpgss_administrator_12-12-18_17-00-17_(laba_x9).thumb.jpg.08310e23eda059e1d3fd9b3a198121d5.jpgss_administrator_12-12-18_17-07-04_(laba_x9).thumb.jpg.07828a074a2976bace48154f908779f5.jpgss_administrator_12-12-18_18-01-23_(laba_x9).thumb.jpg.ee7c8d8c34a3694ad5cf8abc4ac93ffb.jpgss_administrator_12-12-18_18-11-40_(laba_x9).thumb.jpg.45c7f08e4875f03e41e966c68dfdf066.jpgss_administrator_12-12-18_18-25-23_(laba_x9).thumb.jpg.b014d6c9c408fb5665723ace1e2c0f06.jpgss_administrator_12-12-18_18-26-26_(level_escape).thumb.jpg.c5505b0dabb2d6a95ab1e66f6d0afcd7.jpg

... aby skończyć ją w takim miejscu, z takim wyposażeniem i dowiedzieć się, że nasza mordęga była na próżno. Znaleźliśmy się w POTRZASKU.

ss_administrator_12-12-18_18-31-40_(level_escape).thumb.jpg.83cabf3e2fe5c8ec375362444a38ebea.jpgss_administrator_12-12-18_18-31-47_(level_escape).thumb.jpg.059ed7020b28ebcea6b6faea96dd5999.jpgss_administrator_12-12-18_18-41-28_(level_escape).thumb.jpg.2d5a58b27ec38bae18a62630c4835056.jpgss_administrator_12-12-18_18-38-01_(level_escape).thumb.jpg.43eaa0d7eee58b2f6dce048d0bbcb850.jpg

Na ekranie znajdziemy jeszcze biało na czarnym finał naszej zbyt tajnej misji. Jaki? O to aby zobaczyć, trzeba się samemu postarać.

Tak że ściągać moda i nastawiać się na świąteczną przyjemność.

A swoją drogą, od dawna zastanawiałem się, kiedy jakiś autor moda zrobi takie podziemia, którymi można przejść całą Strefę. No i mamy. Teraz tylko ktoś moda powinien wykorzystać, łącząc go z innym, dziejącym się na powierzchni. Ech, chciałbym tego doczekać :052: :023: .

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.