Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

@cez137 U mnie też ten artefakt się nie pojawia w tej anomalii, myślałem, że może trzeba poczekać na emisję, ale chyba 3 w międzyczasie przeszły, a artefaktu nie ma. 

Tak samo po wzięciu zadania na odnalezienie Jurka w Kołogrzywni jego zwłoki mi się nie pojawiły w tym miejscu z Twojego zrzutu @Anton Gorodecki, nie wychodziłem z lokacji, wszedłem na nią pierwszy raz z aktywnym zadaniem na odszukanie go, wszedłem do bazy Powinności żeby jednemu z Powinnościowców walizkę z bronią od Kniazia i poszedłem oblukać bodajże helikopter, i okoliczne anomalie w poszukiwaniu artów, wróciłem do bazy, a ciała nie maFiks mam zainstalowany więc nie wiem o co tu chodzi.

@kanon1022 Yyyy te ładne polskie napisy są...ze spolszczenia do tego moda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kanon1022 To coś nie tak poskładałeś moda do kupy. Składałem go parę godzin temu i krzaczki mam tylko w terenie. Liternictwo jak najbardziej w porządku.

Stawiałem: podstawka + mod + fix + spolszczenie.

@tom3kb  W #1 w opisie instalacji trzeba zrobić zmiany. Usunąć punkt 2 i 3, bo dotyczyły gry bez spolszczenia.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 4.07.2020 o 15:32, cez137 napisał:

dlaczego nie spawnuje się ten art

Aby go wykryć trzeba posiadać co najmniej detektor "Niedźwiedź". Można go zdobyć w płn. chutorze na zombiakach. 

Jako że w pewnym momencie gry artefakty przestają się spawnować w anomaliach (przynajmniej u mnie tak było), to najlepiej odkupować wszystkie "zadaniowe" arty od zleceniodawców.

W dniu 4.07.2020 o 15:32, cez137 napisał:

mapa posiada taki błąd, jestem na drodze a w PDA pokazuje jak na foto

Ta szara "droga", która jest widoczna w PDA nie odzwierciedla rzeczywistego położenia GG. Po prostu jest źle dopasowana. Zażalenia proszę kierować do autora moda.

@Szczepan9205 to niestety błąd moda. 

Poniżej znajduje się uproszczony spawner do Second Sun:

ui_main_menu.script

Wrzucamy ten plik do ...gamedata\scripts ze zgodą na nadpisanie pliku. 

Jak działa? Po umieszczeniu go w gamedacie otwieramy go notatnikiem i szukamy (znajduje się na samym końcu pliku) linijki:

    elseif db.actor~=nil and dik==DIK_keys.DIK_1 then
alife():create("jorik_pda",db.actor:position(),db.actor:level_vertex_id(),db.actor:game_vertex_id(),db.actor:id())
        end

i zamiast jorik_pda wpisujemy w cudzysłów to ID przedmiotu, który chcemy zespałnować. Przedmiot pojawi się od razu w naszym ekwipunku.

Aby zespałnować przedmiot naciskamy ESC i klawisz "1".

Jeśli w cudzysłowie nie będzie odpowiedniego ID przedmiotu nastąpi wylot po naciśnięciu ESC i klawisz "1".

Nazwy artów są umieszczone w pliku st_items_artefacts np. Kula ognista

<string id="st_af_fireball_name">
        <text>Kula ognista</text>

ale wpisujemy do cudzysłowu samo af_fireball tj.:

 elseif db.actor~=nil and dik==DIK_keys.DIK_1 then
alife():create("af_fireball",db.actor:position(),db.actor:level_vertex_id(),db.actor:game_vertex_id(),db.actor:id())
        end

  • Dodatnia 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Anton GorodeckiGorodecki aha, czyli detektor, dzięki

Ej a mieliście taką akcję z tym wolnosciowcem w ich bazie? on ma ksywkę Bij czy jakoś tak, i on daje nam zadanie na rozwikłanie zagadki śmierci anarchisty którego coś zabiło obok budynku milicji, on nas tam wysyła żebyśmy sprawdzili okolice, ja nic tam nie znalazłem, wiem że na poprzedniej stronie jest screen z jakimś notatnikiem ale jak już wspomniałem ja nic nie znalazłem, wie ktoś ocb z tym?

Aha jeszcze mam pytanie bo mi sie przypomniało, czy jak sprzedałem na początku Kotlet a teraz chce go wojskowy to lipa? czy gdzieś jeszcze można go wyłowić? bo tak łażę po tych anomaliach chemicznych i nie huhu, a to jest zadanie kwestowe ze znacznikiem na żółto

 

ss_cez137_07-05-20_19-31-16_(free).jpg

Edytowane przez cez137
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, cez137 napisał:

zadanie na rozwikłanie zagadki śmierci anarchisty którego coś zabiło obok budynku milicji

Odpowiedz na to pytanie znajduje się w tym poście:

W spoilerze dokładna lokalizacja tego miejsca

Spoiler

td9wO0f.jpg

IbxFraz.jpg

 

 

28 minut temu, cez137 napisał:

czy jak sprzedałem na początku Kotlet a teraz chce go wojskowy to lipa?

Mnie zabrakło "Kuli ognistej" i "Skrętaka", ale było to w okresie gry kiedy posiadamy już własne ugrupowanie i bazę. Jeśli nie uda ci się go znaleźć, to zespałnuj go sobie,

  • Super 1
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Anton Gorodecki No właśnie z tym Niedźwiedziem też nie ma pewności czy się znajdzie ten art jak mamy lepszy detektor bo ja znalazłem Niedźwiedzia na drugiej lokacji tam gdzie znajdziemy Azota i Kardana, przy zwłokach samotników, zanim wszedłem na lokację z questem na pomoc w wyciągnięciu artefaktu z anomalii i jak wszedłem na wcześniej wspomnianą lokację(jeszcze nie nauczyłem się nazw lokacji na pamięć :P)  to od początku art się nie pojawiał więc stwierdziłem, że może zawiesił się skrypt więc wczytałem parę razy grę od nowa, nie pomogło więc wyszedłem z lokacji i wszedłem z powrotem, ale też nie pomogło no i próbowałem jeszcze szukać po Emisjach, ale artu jak nie było tak nie ma więc dobrze, że wrzuciłeś chociaż ten uproszczony spawner bo jak mi się art nie pojawi to sobie zespawnuję - trudno się mówi :) 

Edytowane przez Szczepan9205
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Anton Gorodecki @Szczepan9205 z tym respawnem to jest tu różnie, bo mi np po emisji zrespawnowały się 2 razy pod rząd te blaski księżyca, jeden właśnie w tej anomalii elektrycznej sztorm to dałem go temu nowicjuszowi od Laura a drugi też gdzieś w elektrycznej dla Alchemika i zadania zaliczyło, mało tego jeszcze zrespawnował się błysk gdzie wcześniej nigdzie go nie było, szukam przy każdej chemicznej tego kotleta dla powinnościowca Cebuli czy jak mu tam ale jak na złość nigdzie nie ma, notatki i Jurika nadal nie znalazłem a wchodziłem i wychodziłem po kilka razy z tych lokacji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cez137 Ja też Jurika nie znalazłem więc zespawnowałem sobie jego PDA, ale póki co tylko tyle, wracam teraz na Czarcią Stanicę i zobaczymy może się pojawi tym razem Blask w anomalii. Kurde gdyby nie te ścięte mapy na końcach i brak horyzontu (idzie przywyknąć choć w bazie Powinności i Bandytów trochę wali to po oczach )  to nawet fajny ten mod, no i autor zostawił oryginalny soundtrack z Zewu, który bardzo lubię bo od Zewu zaczynałem przygodę ze Stalkerem więc tym bardziej fajnie się gra :p 

Edytowane przez Szczepan9205
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Szczepan9205 no, mod jest spoko, ma kilka niedoróbek, wiadomo jak to mody ale pod względem zróżnicowania zadań i ich częstotliwości jest naprawdę dobry, jest sporo do roboty, ciekawy tylko jestem co pcha fabułę do reszty lokacji i kiedy tam się wchodzi? bo na razie mam odkryte tylko 6 a zostało jeszcze 4 lokacje, radar, basen, administracja i kontenery, a na tym etapie gry na którym jestem obecnie to zadań nikt już chyba nie daje, myślę że kluczem jest ten art dla Cebuli bo zadanie jest na żółto i to popchnie fabułę, nigdy jeszcze nie korzystałem ze spawnerów bo bałem się że coś popsuję ale chyba będę musiał spróbować bo nie widzę za bardzo innej opcji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy jest możliwość powrotu na pierwszą lokację? Chodząc koło tej anomalii chyba Gardło, dla mnie bardziej znanej jako Zagrobowe Ręce nie znalazłem trupa powinnościowca. Oglądając później filmik, zobaczyłem, że on ma chyba kwestowe PDA.

Łażąc po drugiej lokacji wszedłem na górę "zniszczonych koszar" ( pchli ) i trafiłem na nie zaznaczony teleport, który przerzucił mnie na lokację z kontenerami i najemnikami.

Artefakty Kotlet i jeszcze jeden znalazłem przy pomocy tego najprostszego detektora w chemicznej anomalii na drugiej lokacji.

W opisy jak grać, jest informacja o konieczności stałego posiadania 70 000.  To fakt, czy pomyłka o jedno zero?

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, cez137 napisał:

ciekawy tylko jestem co pcha fabułę do reszty lokacji i kiedy tam się wchodzi?

Spokojnie. Fabuła (i zadania) moda pozwolą ci tam zajrzeć. Nie warto się pchać tam gdzie cię nie chcą:P

11 minut temu, kondotier napisał:

Czy jest możliwość powrotu na pierwszą lokację?

Mnie nie udało się wrócić na pierwszą lokację moda. 

16 minut temu, kondotier napisał:

nie znalazłem trupa powinnościowca. Oglądając później filmik, zobaczyłem, że on ma chyba kwestowe PDA.

Ciało leży nieopodal przystanku. PDA związane jest z zadaniem pobocznym niewpływającym w żaden sposób na główną oś fabularną.

18 minut temu, kondotier napisał:

i trafiłem na nie zaznaczony teleport, który przerzucił mnie na lokację z kontenerami i najemnikami.

Bez zwiększenia skoku nie mogłem dostać się do tego teleportu.

18 minut temu, kondotier napisał:

Artefakty Kotlet i jeszcze jeden znalazłem przy pomocy tego najprostszego detektora w chemicznej anomalii na drugiej lokacji.

Dobrze wiedzieć. Mnie pokazał się dopiero po skanowaniu "Niedźwiedziem". Nie wiem od czego to zależy. 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, cez137 napisał:

aaa no to było napisać że to nie w tym folderze tylko w innym panie kochany, nikt nie jest duchem świętym:006: dzięki

A było sobie w wyszukiwareczkę windosowską wpisać nazwę tego pliczku po wejściu do folderu gry i by się znalazło :D niedługo to wciśnięcie przycisku na obudowie kompa żeby go włączyć to będzie coś nie do ogarnięcia.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.