Skocz do zawartości

Second Breath of Clear Sky Release


Gość Diegtiariow

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Diegtiariow

Second Breath of Clear Sky Release.jpg

Platforma: Czyste Niebo 1.5.10
Data premiery: 29.12.2019 r.
Autorzy: BestNitsky & Jivilin
Autor spolszczenia: @Szczepan9205


OPIS:

Spoiler

Projekt Second Breath to próba odświeżenia CzN z wykorzystaniem lokacji z Anomaly. Autor przerobił również arsenał broni, dodał nowe efekty anomalii, cykle pogody, jak i roślinność.


Cechy moda:

  • Za podstawę moda posłużył OGSM 1.8 CE Fixes.
  • Wszystkie lokacje pochodzą z Anomaly.
  • Dodano nową paczkę broni - STCS.
  • Częściowo zmieniono odgłosy środowiska oraz ambient muzyczny (dźwięki zaczerpnięto z Anomaly).
  • Zmieniona ekonomia (w zależności od nastawienia frakcji), ceny podawane przy nazwach i opisach broni są uśrednione, jednakże mogą się różnić od tych podanych w opisie ze względu na posiadaną przez nas reputację.
  • Nowe efekty cząsteczkowe anomalii, ognisk itp.
  • Nowe UI/GUI oraz HUD.
  • Dokonano drobnych popraw w konfigach.
  • Dodano freeplay po zakończeniu fabuły.

Zmiany wprowadzone przez łatkę z 20.05.2022:

Spoiler

1. Usunięto ptasie krzyki z ambientu ;
2. Dodano brakujący opis dla "Pudełka z dynamitem" ;
3. Żwawy ma z powrotem swoją ksywkę;
4. Zmieniono ikonę w ekwipunku dla AG36;
5. Zmieniono opis narzędzia wielofunkcyjnego;
6. Zmieniono schowek "Kufer samochodowy";
7. Zmieniono niektóre ceny namiarów na schowki;
8. Zmieniono dźwięk PDA podczas otrzymywania zadania ;
9. Zmniejszono celownik (o kształcie krzyżyka) ;
10. Dodano "kod 6" do launchera. Otwiera on folder do instalowania aktualizacji (poprawek);
11. Zmieniono handel u kupca Powinności;
12. Edytowano interfejs użytkownika/GUI ;
13. Zmieniono schowek w Podziemiach "Instytutu Badawczego Agroprom";
14. Zmieniono model rąk dla kombinezonów naukowców na pomarańczowe dla SSP-99 "Ekolog" i na zielone dla SSP-99M "VEGA";
15. Zmieniono modele kombinezonów (chyba) dla pomarańczowego SSP-99 "Ekolog" i dla zielonego SSP-99M "VEGA";
16. Dodano "kod 7" do launchera. W przypadku wylotu wyłącza on xrEngine.exe przez co nie utkniemy z czarnym ekranem bez możliwości zamknięcia procesu z poziomu menedżera zadań;
17. Naprawiono błąd "cannot find rank" dla AEK-971, PP-19 Bizon, AKS-74U_sk3, sk2 i sk1" ;
18. Zmieniono nagrodę za zdobycie bazy wojskowej dla Czechowa na Magazynach Wojskowych;
19. Zmieniono nagroda od Kryłowa za pomoc Powinności w zalaniu Podziemi Agropromu.

PORADY:

Spoiler

Wskazówki dotyczące gry (WAŻNE):

Spoiler

Szczepan9205:
1. Na Agropromie nie bierzemy zadania na znalezienie zwłok zabitego stalkera, przy którym mamy odnaleźć artefakt - zadanie raczej jest zepsute i nie pojawia się ciało, z którego mamy zabrać artefakt (przynajmniej u mnie się nie pojawiło).

2. Na Magazynach Wojskowych również nie bierzemy zadania na odnalezienie PDA Dowódcy - tu także nie spawnuje się ciało.

3. W Limańsku skrypty mogą się czasem zacinać, więc trzeba zwracać uwagę, czy po oczyszczeniu jednego z domów z Bandytów z ciężkim karabinem oddział Czystego Nieba idzie dalej w głąb miasta - jeżeli się zatrzyma, to po dotarciu do zaułka, gdzie leży wiele ciał bojowników Powinności i Wolności nie zaatakuje nas pułapka Monolitu. Nie oznacza to końca gry, tyle że jak dojdziemy do mostu, gdzie wojaków Czystego Nieba powinni ostrzeliwać Wojskowi, to przez dłuższą chwilę nie spotkamy nikogo, mimo otrzymania zadania na porozmawianie z dowódcą oddziału - wystarczy się chwilę pokręcić po tym miejscu i w końcu oddział się zespawnuje - takie "kwiatki" trafiały się nawet w zwykłym Czystym Niebie, więc to wina samej gry, a nie moda.

4. Pod koniec Limańska, w miejscu, gdzie mamy wyłączyć generator w czasie gdy osłania nas oddział Czystego Nieba, zaraz po otrzymaniu zadania od lidera oddziału biegniemy szybko standardową trasą do generatora, czyli do domu po prawej, wchodzimy na strych, ze strychu na dach, z dachów na rury i docieramy do budynku, gdzie mieści się generator. Eliminujemy monolitowców atakujących nas na górnych poziomach i podczas wchodzenia po drabinie powinno nam się odpalić zadanie na zlikwidowanie snajpera na wieży, musimy załatwić go, zanim zrobi to oddział Czystego Nieba, bo jeśli to oni zabiją go pierwsi, to skrypt się zawiesi i nie będziemy mogli wyłączyć generatora, więc trzeba się spieszyć, bo w tym modzie zarówno wrodzy, jak i sojuszniczy NPC są całkiem celni i może się zdarzyć, że któryś z NPC zabije snajpera przed nami.


FAQ:

Spoiler

P: Kiedy gram, coś dziwnego dzieje się z teksturami wody, cieni i itd. Dlaczego?
O: Mod działa niestabilnie na renderze poniżej DX10.


P: Wpadłem w anomalię chemiczną, cząsteczki (bąble na ekranie) nie znikają. Jak temu zaradzić?
O: Wczytaj zapis/quicksave lub uruchom ponownie grę.


P: Co zrobić, kiedy gra wylatuje do pulpitu podczas wczytywania zapisów zrobionych w czasie przebywania w Dolinie Mroku?
O: Autor zaleca zmniejszenie trybu renderu do oświetlenia statycznego na czas gry w Dolinie Mroku.
Szczepan9205: Ja natomiast podczas testów spolszczenia zmniejszyłem tylko ustawienia z maksymalnych na wysokie lub średnie i wyloty ustąpiły (grałem na renderze DX10). Czasami mogą się też zdarzyć wyloty ze wskazaniem na tekstury, spowodowane niewystarczającą ilością pamięci - w takim wypadku również pomaga albo ponowne uruchomienie gry, albo zmniejszenie ustawień graficznych.


Wsparcie moda zostało zakończone 20.05.2022 r.!

GALERIA:

Spoiler

ss_szczepan_05-08-21_09-58-18_(marsh).jpg.6a30fb26b28115044b60ea74de5af0cc.jpg

ss_szczepan_05-08-21_09-16-08_(marsh).jpg.cff67a1320afeb068a839958daa4c5b5.jpg

ss_szczepan_05-16-21_13-56-38_(garbage).jpg

ss_szczepan_05-16-21_15-56-11_(agroprom).jpg

ss_szczepan_05-16-21_15-56-15_(agroprom).jpg

ss_szczepan_05-16-21_16-02-43_(yantar).jpg

ss_szczepan_05-17-21_13-39-25_(red_forest).jpg

ss_szczepan_05-17-21_18-05-04_(limansk).jpg

ss_szczepan_05-17-21_18-09-01_(limansk).jpg

ss_szczepan_05-17-21_18-25-07_(limansk).jpg

ss_szczepan_05-18-21_10-51-10_(yantar).jpg

ss_szczepan_05-17-21_21-07-55_(stancia_2).jpg

INSTALACJA:

Spoiler

Instalacja moda z linków z dopiskiem (mod + gra + g_rfix_1.00 - nie wymaga instalacji na platformie CzN):

1. Pobieramy mod z Google Drive lub przez Torrent.
2. Po tym, jak pobierzemy moda, trzeba rozpakować folder w wygodne dla was miejsce.

3. Wrzucamy spolszczenie, wyrażamy zgodę na podmianę plików - ważne, by podmienił się plik fsgame.ltx.

4. Zalecam pobranie zmodyfikowanego folderu bin, który zawiera zintegrowany z launcherem mod na zmianę FOV ponieważ oryginalnie FOV wynosi 90 lub więcej przez co gra dość dziwnie wygląda. Wystarczy pobrać archiwum ze zmodyfikowanym folderem bin, wypakować archiwum, z katalogu z modem usunąć folder bin lub zmienić mu nazwę na np. "--bin", a następnie skopiować zawartość pobranego wcześniej archiwum do katalogu z modem. 
5. To wszystko, można grać. Mod uruchamiamy poprzez plik bat "launcher.bat" lub poprzez utworzenie sobie na pulpicie skrótu do pliku xrEngine.exe znajdującego się w folderze bin, kasując ze ścieżki "Rozpocznij w:" dopisek \bin- przykładowo:

"H:\S.T.A.L.K.E.R\Second Breath of Clear Sky\bin" zmieniamy na "H:\S.T.A.L.K.E.R\Second Breath of Clear Sky".

6. Jeżeli chcemy zmienić FOV to uruchamiamy "launcher.bat" po czym wpisujemy cyfrę 8, następnie wybieramy interesującą nas wartość FOV i wpisujemy odpowiadającą jej cyfrę z listy po czym klikamy enter i gotowe.


Instrukcja aktualizacji dodatku ReShade (poprawia delikatnie wydajność):

Spoiler

Szczepan9205: Więc tak - ReShade to ogólnie zbiór efektów, który czasem diametralnie potrafi zmienić to, jak wygląda dana gra, ten załączony do moda jest w starej wersji, która troszkę dłużej się ładuje, co ma wpływ na czas wczytywania gry itd., dlatego zalecam jego aktualizację. Sam ReShade raczej mocno się nie odbija na klatkach na sekundę, ale to już każdy musi przetestować u siebie - ja mam w miarę mocny komputer, więc z niego korzystam.

1. Pobieramy ReShade ze strony https://reshade.me, następnie uruchamiamy pobrany plik i klikamy na: "Click here to select a game and manage its ReShade installation".

1.jpg

2. Pojawi się takie okienko, wybieramy "Browse" i pojawi się mniejsze okienko, w nim wskazujemy na xrEngine.exe (ten z zieloną ikonką).

2.jpg

3. Następnie wyskoczy okienko z pytaniem "Wich rendering API does xrEngine uses?" Wybieramy Direct3D 10/11/12 i po wybraniu Direct3D wyskoczy następne okienko z informacją, że aplikacja znalazła zainstalowane presety lub starszą wersję ReShade, więc klikamy na "Update"

3.jpg

4. Wyskoczy takie okienko i będą w nim zaznaczone tylko pierwsze 2 pozycje, klikamy na "Uncheck all", a potem na "Check all", żeby zaznaczyło wszystkie, następnie na "Ok" i po tym, jak program sobie wszystkie pobierze (będziemy wiedzieć, bo podświetli się napis "Edit ReShade settings bla bla bla..., ale nas to nie interesuje), to go zamykamy i ReShade jest zaktualizowany.

4.jpg

I teraz tak - wchodzimy do katalogu z modem, do folderu "game" i otwieramy notatnikiem plik dxgi.ini, w linijkach EffectSearchPatchs i TextureSearchPatchs wklejamy ścieżkę do naszego folderu "game" przed dopiskiem \reshade-shaders\Shaders i reshade\shaders\Textures\, w moim przypadku ścieżka to F:\SBoCS Test\game i na koniec powinno to wyglądać mniej więcej tak (czasem po dopisku reshade-shaders\shaders mogą być jeszcze inne różne dziwne dopiski, więc kasujemy je tak, by ścieżka wyglądała tak, jak na zrzucie):

111.jpg

I to tyle. Uruchamiamy moda, naciskamy "Page Up" po tym, jak ReShade załaduje sobie pliki (najlepiej zrobić to już po załadowaniu lokacji, żeby zobaczyć jaką różnicę robi ReShade) i z listy na górze (klikamy tam, gdzie wskazuje strzałka - ten zrzut jest tylko przykładowy), rozwinie nam się lista dostępnych presetów (dołączyłem je do spolszczenia), więc wybieramy interesujący nas preset, po czym klikamy na Select i to tyle, preset się załaduje, możemy zamknąć okienko ReShade, naciskając Escape i można grać - ewentualnie można pokombinować, jeśli coś nam w danym presecie nie pasuje, odznaczając lub zaznaczając na liście niektóre efekty, aczkolwiek polecam trzymać się tego, co wybrali autorzy tych presetów.

dQKfWhT.jpg

Jeżeli natomiast uważamy ReShade za zbędny bajer, to usuwamy z folderu "game" te pliki oraz folder i możemy grać bez ReShade:

14.jpg

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

MOD:

  • Google Drive (mod + gra + g_rfix_1.00 - nie wymaga instalacji na oryginał Czystego Nieba) - [KLIK]
  • Torrent (mod + gra + g_rfix_1.00 - nie wymaga instalacji na oryginał Czystego Nieba) - [KLIK]
  • Yandex (mod + gra + g_rfix_1.00 - nie wymaga instalacji na oryginał Czystego Nieba) - [KLIK]

Łatka z 20.05.2022r (spolszczenie nie zostało jeszcze dostosowane do łatki, ale powinno z nią działać):

Zmodyfikowany folder bin z konfiguratorem FOV (zalecany):


Spolszczenie:

Autor spolszczenia moda NIE WYRAŻA ZGODY na jego uploadowanie / publikowanie na inne serwery niż forum stalkerteam.pl

 Jeśli chciałbyś wesprzeć autora spolszczenia:

 

Źrodło:  Logo2021_site.png.1d603075f10eb6d7a4300f627d4274d9.png
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Agrael przypiął/eła ten temat

@DaarMoo To pobierz z Google Drive w wersji mod+gra+patch - tą tylko wypakowujesz i grasz. Ja właśnie tą pobierałem i na niej robiłem spolszczenie. Tyle, że ja zamiast ze !start_game odpalałem ze skrótu do xrEngine. Jedyny minus, że jest o 1,5GB większa. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@DaarMoo Z DX10 chodzi o Typ renderu czyli Rozszerzone oświetlenie dynamiczne (DX10) - to co w opcjach w menu gry wybierasz. 

Zaczekaj chwilę - postawię u siebie moda na innej partycji, wrzucę spolszczenie i zobaczę czy u mnie pójdzie czy nie.

@DaarMoo Nie wiedzieć czemu, ale winny jest plik user.ltx. Jak postawiłem mod u siebie na innej partycji to się okazało, że też nie rusza, dopiero jak usunąłem plik user.ltx to wystartował tyle, że usunęło mi wszystkie przypisane klawisze (tabelka z klawiszologią była pusta i wszystko trzeba by było przypisywać od nowa) i przy pierwszym uruchomieniu jakieś dziwne menu mi się pokazało, dopiero po zmianie rozdzielczości i uruchomieniu moda od nowa uruchomił się poprawnie. Więc są dwa wyjścia - pierwsze jest takie, żebyś usunął user.ltx, ale będziesz musiał od nowa przypisać klawisze do każdej z czynności, ustawić grafikę itd, a druga opcja jest taka, że wrzucisz mój user.ltx z przypisanymi ustawieniami graficznymi, klawiszami i dźwiękiem - jedynie ustawienia w zakładce Gra są domyślne więc będziesz je musiał też sobie ustawić po swojemu.

Na wszelki wypadek trzymaj ten plik, a ja jutro z rana postaram się dojść do tego dlaczego, user.ltx, który dołączył autor powoduje wylot po nałożeniu spolszczenia.

user.ltx

No i wiadomo - ustawienia graficzne też sobie po swojemu dopasuj, bo ja grałem na wysokich ;) 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja z kolei znalazłem też user.ltx z adnotacją (dobrze że zrobiłem) - jak będą kłopoty z DX10. Wrzuciłem i mod ruszył, choć menu jest trochę dziwne. Ok. wrzucę Twój user i zobaczę. Dzięki. 

Twój nie działa. Wrzucę swój i może Ty wyłapiesz różnicę.

user kopia w razie problemów z DX10.ltx

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@DaarMoo Tak bo to menu jest jakoś dziwnie skonstruowane - to, które jest właściwe to jest niby filmik zamiast statycznego obrazka choć jak dla mnie wygląda jak statyczny obrazek. W każdym razie - to jest rozwiązanie dla Ciebie na dziś ;) No i nawet na tym user.ltx, który Ty zdobyłeś jak już rozdzielczość ustawisz odpowiednią i uruchomisz mod od nowa to i tło i muzyka w menu będą te właściwe - czemu? Nie wiem:062:

Ja natomiast testowo wziąłem user.ltx z oryginalnego Czystego Nieba i podmieniłem go ze swoim - mod uruchomił się na domyślnych ustawieniach takich na których uruchamia się każdy mod czyli w małej rozdziałce itd. Także jutro rano przepakuję spolszczenie i dodam do niego user.ltx do podmiany + do instrukcji dopiszę, że trzeba podmienić user.ltx bo inaczej mod nie ruszy, także jak ktoś ma chęć na ten mod i to czyta to, albo niech pobierze ten user.ltx z posta wyżej lub poczeka do jutra rana na zaktualizowane spolszczenie.

Ogólnie polecam też zaktualizować sobie ReShade, bo ten używany przez mod to stara wersja, przez którą czas wczytywania się gry lub w momentach gdy ReShade się przeładowuje jest wolniejszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@DaarMoo Więc tak - wchodzisz tu:

https://reshade.me

I pobierasz instalator, jak się pobierze to uruchamiasz go i robisz tak:

Spoiler

1. Klikasz na: "Select a game and manage it's ReShade installation" 

1.jpg

2. Pojawi się takie okienko, wybierasz "Browse" i pojawi się mniejsze okienko w nim wskazujesz na xrEngine.exe (ten z zieloną ikonką)

2.jpg

3. Wyskoczy Ci pytanie "Wich rendering API does xrEngine uses?" Wybierasz Direct3D 10/11/12 i wyskoczy Ci następne z informacją, że znalazło zainstalowane presety, więc klikasz na "Update"

3.jpg

4. Wyskoczy Ci takie okienko, i będziesz mieć w nim zaznaczone tylko pierwsze 2 pozycje, kliknij na "Uncheck all", a potem na "Check all" żeby zaznaczyło wszystkie i potem na "Ok" i po tym jak program sobie wszystkie pobierze to go zamykasz i gotowe.

4.jpg

I teraz tak - wchodzimy w katalog z modem, w folder "game" i otwieramy notatnikiem plik dxgi.ini, w linijkach EffectSearchPatchs i TextureSearchPatchs wklejamy ścieżkę do naszego folderu game przed dopiskiem \reshade-shaders\Shaders i reshade\shaders\Textures\, w moim przypadku ścieżka to F:\SBoCS Test\game i na koniec powinno to wyglądać mniej więcej tak:

111.jpg

I to tyle, uruchamiamy moda, naciskamy "Page Up" po tym jak ReShade załaduje sobie pliki i z listy na górze (klikamy tam gdzie wskazuje strzałka - ten zrzut jest tylko przykładowy), rozwinie nam się lista dostępnych presetów więc wybieramy interesujący nas preset po czym klikamy na Select i to tyle, preset się załaduje i możemy zamknąć okienko ReShade naciskając Escape i można grać.

dQKfWhT.jpg

Do zaktualizowanego spolszczenia moda dołączyłem kilkanaście różnych presetów, które udało mi się przez lata zebrać (nie sugerujcie się nazwami, że niektóre są do ETS2 - w Stalkerze też działają).

EDIT. Do postu #1 dodałem link do zaktualizowanego spolszczenia (zastąpiłem stary link nowym), oraz dodałem instrukcję aktualizacji, wyboru presetu i usuwania dodatku ReShade :) Link do spolszczenia z naszej forumowej pobieralni pojawi się później, jak zostanie zaktualizowany ;)

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@DaarMoo Dałem do spolszczenia presety ReShade, które przez ostatnie kilka lat zebrałem bo zauważyłem, że po aktualizacji ten preset, który autor dał razem z modem nie zawsze działa no i jednak ten, który dał autor jest dość ubogi, a jak ktoś się zdecyduje na grę z ReShade to będzie miał w czym wybierać ;) A jak ktoś nie chce ReShade to w poście #1 jest oprócz instrukcji aktualizacji podane, jakie pliki usunąć, żeby pozbyć się ReShade.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Szczepan9205 permanentny fatal error podczas rozmowy z Sidem o zadaniu na unieszkodliwienie zombiaka.

Spoiler

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : xray::core::detail::strconcat_error::process
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrCore\string_concatenations.cpp
[error]Line          : 34
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : buffer overflow: cannot concatenate strings(1):
[d:\dysk lokalny e\dokumenty\mody do stalkera\czyste niebo\second breath of clear sky relese\s.t.a.l.k.e.r. second breath of clear sky release\game\gamedata\sounds\][
characters_voice\dialogs\Stalkerzy opowiadają historie o swoich kolegach, którzy zostali zombifikowani. Wielu nie może pogodzić się z myślą, że dawny przyjaciel łazi po okolicy, wydaje nieartykułowane odgłosy i prowadzi na wpół zwierzęcy tryb życia. Aby jednak własnoręcznie ukrócić męczarnie kolegi sił im nie starcza, dlatego zlecają «brudną» robotę obcym. Zainteresowany?.ogg]
 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@DaarMoo A to jest dopiero dziwne:063: Szczerze mówiąc to ja nie miałem takiego wylotu. Hmm to słuchaj zrób tak - jeżeli masz spakowaną paczkę z modem gdzieś na dysku to otwórz ją sobie WinRarem czy czego tam używasz, i wyciągnij sobie na pulpit folder dialogs z tego folderu sounds\characters_voice, potem usuń folder dialogs w folderze z modem i wrzuć ten, który wyciągnąłeś z paczki z modem i zobacz czy wtedy problem ustąpi - wygląda na to jakby był problem z jakimś plikiem dźwiękowym polskiego lektora. I podrzuć mi tu na wszelki wypadek swój zapis z przed rozmowy z Sidorem to zobaczę co będzie u mnie na Twoim zapisie bo u mnie sytuacja prezentuje się tak - dziś postawiłem moda od nowa, wrzuciłem pliki lektora i proszę (a nawet jeśli grasz bez plików lektora to w takim wariancie też grałem i też nie miałem żadnego wylotu):

Spoiler

ss_szczepan_05-21-21_12-55-49_(escape).jpg

ss_szczepan_05-21-21_12-55-53_(escape).jpg

Wszystko działa jak powinno, żadnych wylotów nie mam, a brałem kilka razy to zadanie odbywając rozmowę z Siodrem, a potem wczytując stan gry z przed rozmowy i tak kilka razy, żeby się upewnić, że to nie był jednorazowy przypadek.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@DaarMoo :062:Wczytałem Twój zapis i u mnie wszystko działa, a mam świeżo postawiony mod i wszystko ustawiałem od nowa więc zrobiłem dokładnie to samo co każdy pobierający moda i spolszczenie i u mnie nie ma żadnego wylotu:

Spoiler

ss_szczepan_05-21-21_21-44-03_(escape).jpg

ss_szczepan_05-21-21_21-44-05_(escape).jpg

ss_szczepan_05-21-21_21-44-10_(escape).jpg

ss_szczepan_05-21-21_21-44-12_(escape).jpg

Można było bez problemu wziąć oba zadania więc, nie wiem czemu u Ciebie się wywala - albo brakuje Ci jakiś systemowych rzeczy, albo coś źle zainstalowałeś, albo coś nagrzebałeś w plikach no bo 2 egzoszkielety, SR-25, PKM i Sajga + amunicja do każdego + artefakty mówią same za siebie :P Jak chcesz to trzymaj tu zapis po rozmowie z Sidorem (wziąłem Ci te dwa zadania, aczkolwiek z tego co zauważyłem to te zadania u handlarzy lub liderów frakcji to nie są jednorazowe zadania tylko za każdym razem jak gada się z liderem lub handlarzem to mają inne te zadania więc nie wiem czy w przyszłości jak będziesz próbować wziąć podobne zadanie u kogoś innego to znów wylotu nie zaliczysz).

admin - po rozmowie z sidorem.sav admin - po rozmowie z sidorem.dds

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@DaarMoo Mówiłem, że to nie zrobi różnicy ;) Tak samo gwarantuję Ci, że podmiana xrCore.dll też nic nie da bo ten też jest identyczny jak Twój tzn. z tej samej paczki z modem więc są identyczne i skoro u mnie działa dialog i się nie wysypuje, a u Ciebie nie to problem raczej leży po stronie, albo Twojego PC, albo tego, że coś źle zainstalowałeś, albo tego, że grzebałeś w plikach gry - obstawiam, że gdybyś postawił teraz mod na innej partycji dyskowej od nowa, wrzucił spolszczenie i swój zapis, ale edytował żadnych plików to wszystko by działało. Ale najlepiej gdyby się wypowiedział ktoś jeszcze kto ewentualnie się skusił na ten mod i gra z lektorem, czy też ma taki problem czy nie. 

xrCore.dll

No bo wiadomo - gdybym sprawdzał tą sytuację i Twój zapis na wersji na, której pracowałem nad spolszczeniem to ok bo wprowadzałem wiele zmian i któraś z nich mogłaby robić różnicę, ale tak jak mówiłem - pobrałem dziś rano od nowa mod z postu #1 i wrzuciłem na to spolszczenie czyli tak jak każda inna osoba chcąca zagrać w tego moda i u mnie śmiga bez problemu:062:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.