Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

@kondotier Nie chyba nie ma w tym modzie GPSów. Jakaś tam część jest wzięta z OGSM więc system zakładania schowków możliwe, że też, ale tak jak mówiłem - to już raczej błąd lub niedopatrzenie autora moda, że schowki się nie pokazują. 

@DaarMoo Hehe mam tak samo z Zewem Prypeci zawsze jak testuję jakieś mody graficzne, chwilę pogram i odechciewa mi się - mod taki jak Second Breath to jest raczej pozycja skierowana do graczy, którzy zaczynają dopiero przygodę ze Stalkerem i chcieliby zagrać w Czyste Niebo, ale wyglądające lepiej niż vanillowe :P 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ss_daniel_05-29-21_18-14-59_(marsh).jpg

Ależ ten modzik jest.. Piękny :smile_gitara:

Ciężko ocenić ten tytuł, bo dopiero będę szedł na Kordon, ale dość długo bawiłem się w eksplorację Bagien. Przede wszystkim zauważyłem sporą zmianę w wojnie frakcji, bo Czyste Niebo po zdziesiątkowaniu Renegatów nie zamierza spocząć na laurach i od razu wysyła kolejne oddziały, które w końcu zajmują wszystkie ważniejsze punkty na mapie: 

Spoiler

ss_daniel_05-29-21_17-58-04_(marsh).jpg

Kolejną "nowością" jest eksperymentalny PDA z OGSM 1.8. Nic nadzwyczajnego, ale zawsze można sobie poczytać. 

Spoiler

ss_daniel_05-29-21_18-05-55_(marsh).jpg

Zawartość schowków została zmieniona. Czasami znajdziemy bezużyteczne bambetle, ale mogą się trafić lepsze fanty. Radzę często zerkać na mapę, bo można się natknąć na zwłoki stalkerów. W tym przypadku mamy Wolnościowca. Co robił Wolnościowiec na Bagnach ? Nie wiadomo, ale miał przy sobie fleszkę z informacją o modyfikacji FN F2000:

Spoiler

ss_daniel_05-29-21_18-30-15_(marsh).jpg

ss_daniel_05-29-21_18-30-22_(marsh).jpg

 

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@bolo Jak rozwiązać problem utraty sił podczas poruszania się ( chód, bieg, skok ) masz w spoilerze. Uwzględnia też ile obciążenia nosisz. Przed zmianami kopia pliku actor obowiązkowa dla bezpieczeństwa, bo są mody z blokadą takich zmian.

 

Spoiler

W tych liniach zmień na podane wartości.

jump_power                 = 0.0
jump_weight_power       = 0.0
overweight_jump_k       = 0.0

stand_power             = -1.0
walk_power              = 0.0
walk_weight_power       = 0.0

 

 

  • Super 1
  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

ss_daniel_06-09-21_21-15-52_(yantar).jpg

Mod zaliczony. Największą zaletą Second Breath jest oprawa wizualna, a więc produkcja powinna zadowolić miłośników pięknych widoków. Oczywiściej jest to też dobry kandydat do odświeżenia sobie Czystego Nieba. Niestety mod od czasu do czasu serwuje nam wyloty. Nie jest ich jakoś wybitnie dużo, ale mogą się zdarzyć. 

Taka drobna ciekawostka - autorem moda jest ta sama osoba, która później pracowała nad Zewem Czystego Nieba, ale najlepsze jest to, ZCzN boryka się z większą ilością błędów niż Secound Breath

Autor wykorzystał lokacje z Anomaly, ale dorzucił jeszcze OGSM 1.8 z 2010 roku. Uważam, że to był dobry pomysł, bo dostaliśmy eksperymentalny PDA, a w nim przemyślenia Szramy, informacje z zebranych dokumentów, opowieści stalkerów itd. Zawsze coś. 

A właśnie.. Dokumenty. Jest ich całkiem sporo - jeżeli ktoś jest spostrzegawczy, to bez trudu znajdzie rozsiane po lokacjach zwłoki, a przy nich informacje lub fleszki: 

Spoiler

ss_daniel_06-14-21_15-13-46_(escape).jpg

Nie kupowałem egzoszkieletu. Po Zonie biegałem w kombinezonie bandyty. Ot lekkie utrudnienie gry, ale na własne życzenie. 

Po dorwaniu Striełoka czeka nas freeplay, więc można dołączyć do jakiegoś ugrupowania. 

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam dziwny problem, w Dolinie Mroku po wykonaniu zadań jak zacznę rozmowę np. z przewodnikiem to zaraz ginę, nie dzieje się tak tylko z mechanikiem nie wiem dlaczego tak się dzieje, proszę o sugestie. Idę na Wysypisko i sprawdzę czy tam będzie podobnie.

Na Wysypisku też tak jest, że podczas rozmowy ginę ale nie dotyczy to np. Dzikiego Napra, czy ktoś miał taki przypadek?.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@bolo Takiego problemu nie miałem. Oczywiście pojawiały się sporadyczne wyloty ( na przykład podczas wzięcia namiaru na schowek u NPC na Agropromie ), ale z przewodnikami w mojej grze było wszystko okej.

@kondotier Głównie zmiany w grafice. Jest nowa broń i mini zadania z OGSM. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@bolo W Twoim przypadku problemem może być właśnie to, że wyszedłeś z DM przed wysadzeniem tunelu, poza tym to autor informował, że sama DM jest dość problematyczna w tym modzie ze względu na optymalizację więc może być tak, że przez to, że teraz tam wracasz możesz mieć problem lub przez to, że nie ukończyłeś głównej linii fabularnej w DM przed wyjściem z niej i przez to masz problemy.

Trzeba patrzeć na ten mod pod tym kątem, że to jednak mod na Czyste Niebo (więc na dość problematyczną platformę) i wykonywanie zadań inaczej niż autor to zaplanował może później powodować błędy (podobnie jak w różnych modach na Cień Czarnobyla) - tym bardziej, że Wolność w DM bodajże dopiero po wysadzeniu tunelu i przegonieniu Najemników robi się do Szramy przyjaźnie nastawiona i może to mieć potem wpływ na to co się dzieje dalej,  więc poradzę Ci zrobić tak - cofnij się trochę w fabule i najpierw ukończ linię fabularną w DM i dopiero wtedy idź dalej i powinno być ok - ja robiłem w takiej kolejności i ukończyłem moda bez problemów - podobnie jak @Agrael

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie, chwilę mnie nie było, musiałem odpocząć od stalkera, teraz próbuję uruchomić tego moda no i oczywiście nie byłbym sobą jakbym nie miał problemów po raz kolejny, mod mi się uruchamia, spokojnie, natomiast mam problem ze sterowaniem i plikiem uruchamiającym, zrobiłem go na wersji ori polskiej od Topseller (takie zielone napisy), pierwsza sprawa to u mnie nie ma takiego pliku jak "!start_game.cmd"  normalnie uruchamiam go xrEngine a druga sprawa z tym sterowaniem, w całej zakładce sterowania w menu są myślniki, na każdej z funkcji, gdy chcę ustawić odpowiedni klawisz, miejsce się podświetla ale nic się nie dzieje, w ogóle nie reaguje, jakieś pomysły?😁

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cez137 A jak nie pomoże to co podpowiedział Ci @kondotier to zamiast próbować instalacji na czystej polskiej podstawce to pobierz sobie z GoogleDrive lub z torrenta tą wersję, która zawiera grę, moda i fix w jednym - ja na niej grałem bo nie działał mi link do samego moda i łatki i nie było żadnych problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cez137 Zaczyna się tak jak oryginalne CzN bo to jest oryginalne CzN - fabuła jest niezmieniona względem Czystego Nieba, aczkolwiek OGSM, który jest bazą dla tego moda dodaje trochę nowych zadań pobocznych itd - żeby mieć pełen obraz to musiałbyś zajrzeć do tematu moda OSGM dla CzN i poczytać co zmienia. 

W skrócie ten mod to jest mocno ulepszone graficznie Czyste Niebo - oryginalne lokacje z CzN zastąpiły ich ładniejsze wizualnie odpowiedniki z Anomaly, są też nowe efekty wizualne anomalii, zintegrowana paczkę broni (opartą na STCoP Weapon Pack i wolna gra po zakończeniu fabuły głównej choć oprócz Wojen Frakcji lub robieniu zadań pobocznych to nie ma za bardzo co robić w tej wolnej grze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.