Jump to content

S.T.A.L.K.E.R. 2 OldConcept [ТСС2]


Pancerniak77
 Share

Recommended Posts

wZ1LaDyk0eo.jpg

Autorzy: QTeam
Platforma: OpenXRay 587 [custom build]
Data wyjścia: nieznana
Grupa na VK: https://vk.com/totcamblustalker2

Modyfikacja dla gry S.T.A.L.K.E.R.: CoP, przed którą stoi zadanie przywrócenia samego S.T.A.L.K.E.R. 2, z 2010 roku

Twórcy:

Spoiler

DNeyRin-3D - grafik i twórca misji
Gladiator - Główny pomysłodawca. twórca 3D-grafik, techniczny menadżer i po prostu dobry człowiek
StalkerSnowy - 3D grafik
Fancryer- Aktor głosu młodych stalkerów
i inni, których dodam.

Opis fabuły:

Spoiler

Gracz — były stalker, który zebrał pieniądze i opuścił Zonę 10 lat temu. Zaczynają mu się śnić absolutnie realne, niepokojące sny, w których widzi on znane miejsca Zony. Po tym, jak te widzenia zaczynają wkraczać w prawdziwe życie, gracz udaje się do Zony.

Screeny starego pierwszego buildu:

Spoiler

uaSX3lII65A.jpgFk7mLOIAVnk.jpg

Wideo:

Spoiler

Wkrótce pokażemy wideo moda, gdzie będzie już podstawowa informacja i obiekty.

Źródło: ap-pro.ru

  • Super 1
  • Dodatnia 5
Link to comment
Share on other sites

Jestem odrobinę, ale tylko odrobinę zażenowany wyglądem Instytutu.

Takich projektów, tylko pod szyldem "stary, dobry Oblivion Lost" było na pęczki; fabuła "tamtego" S2 była ściśle powiązana z nowymi lokacjami, postaciami i tak dalej i tak dalej. NIE DA SIĘ tego zrobić w kilka osób, a półśrodki będą wywoływać uśmiech politowania, a nie podziw.

Link to comment
Share on other sites

59 minut temu, Sierioża napisał:

Takich projektów, tylko pod szyldem "stary, dobry Oblivion Lost" było na pęczki

Naprawdę? TEN Oblivion Lost?

oblst1.thumb.jpg.45bbfc3ca78e965a5a127c254cb31886.jpg

To ja poproszę o jakieś namiary - chętnie sobie obejrzę. :)

Godzinę temu, Sierioża napisał:

NIE DA SIĘ tego zrobić w kilka osób, a półśrodki będą wywoływać uśmiech politowania, a nie podziw.

Też tak sądzę. Trochę szkoda...

  • Dodatnia 1
Link to comment
Share on other sites

2 minuty temu, 3OM6AKAH napisał:

TEN Oblivion Lost?

Nie, nie TEN. Na forum o Stalkerze skrót myślowy "oblivon lost" dla mnie = "stalker: oblivion lost" :)

4 minuty temu, 3OM6AKAH napisał:

Też tak sądzę. Trochę szkoda...

Czy ja wiem? TEGO klimatu z początków prac w dzisiejszych czasach nie ma sensu podrabiać. Jest OLR i wystarczy. Z kolei Stalker 2 (czy też Stalker 2010, jak sobie to sprytnie obmyśliłem :P) to już też pieśń przeszłości. Teraz machają nam inną marchewką przed nosami i chociaż sam nie wierzę, że to piszę, chyba lepiej jednak patrzeć na nią, niż wiecznie oglądać się na to co mogłoby być.

Link to comment
Share on other sites

3 minuty temu, Sierioża napisał:

Na forum o Stalkerze skrót myślowy "oblivon lost" dla mnie = "stalker: oblivion lost" :)

Przecież napisałem wyraźnie: stare, dobre Oblivion Lost zanim stało się S.T.A.L.K.E.R.em. :)

6 minut temu, Sierioża napisał:

Czy ja wiem? TEGO klimatu z początków prac w dzisiejszych czasach nie ma sensu podrabiać. Jest OLR i wystarczy.

Zgadzam się - miałem na myśli S2010 (zgrabnie wymyślone :065:).

13 minut temu, Sierioża napisał:

chyba lepiej jednak patrzeć na nią, niż wiecznie oglądać się na to co mogłoby być

I dlatego tylko trochę szkoda... mogłoby być wesoło. Swoją drogą, jak można przywrócić coś, czego nie było?

  • Dodatnia 1
Link to comment
Share on other sites

2 minuty temu, 3OM6AKAH napisał:

Przecież napisałem wyraźnie: stare, dobre Oblivion Lost zanim stało się S.T.A.L.K.E.R.em. :)

Wiem, ale ja jestem ignorantem, więc postanowiłem to zignorować :owieczka: Też bym użył większej czcionki, ale zaraz powiedzą, że jestem kłótliwy :P

2 minuty temu, 3OM6AKAH napisał:

Swoją drogą, jak można przywrócić coś, czego nie było?

Nieee no, trochę było, w szczególności jeśli chodzi o pierwsze podejścia - wystarczy wzorować się na buildach, resztę dołożyć z dokumentów projektowych... Tylko to znowu zaczęłoby dyskusję pt. "w jakim stopniu wzorować się na buildach, żeby to był jeszcze OL, a nie już CCZ" lub "ile można dodać od siebie, żeby nie zepsuć konceptu".

Link to comment
Share on other sites

9 minut temu, Sierioża napisał:

Tylko to znowu zaczęłoby dyskusję

No właśnie, zwłaszcza, że koncepcja była zmieniana wielokrotnie. Czytając kolejne dokumenty projektowe momentami odnosiłem wrażenie, że autorzy sami nie wiedzą czego chcą :D, a pierwotny zamysł i tak ostatecznie okazał się niewypałem.

16 minut temu, Sierioża napisał:

zaraz powiedzą, że jestem kłótliwy :P

Ludzie zawsze coś tam mówią, nic na to nie poradzisz... :D

  • Dodatnia 1
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Przerzuciłem najnowsze informacje tutaj bo nie zauważyłem, że mod już miał temat. @3OM6AKAH mnie uświadomił ;)

 old concept.jpg

W sieci pojawił się krótki teaser tego moda, Na filmiku możemy zobaczyć kawałek lokacji odtworzonej z tego rysunku.

V5WmvlEY3R8.jpg

Mod tworzony jest na bazie silnika z Lost Alpha DC. Na razie brak większej ilości szczegółów, można obejrzeć jeszcze kilka obrazków z mutantami, np: Pijawkę wg pomysłu z 2011r oraz bardzo wczesną wersję Szczurowilka.

mM8_YHMdO2Y.jpgoVjJ2XTIxSw.jpgAPWFZN30HjA.jpg

Spoiler

VTOnOUWIMlY.jpgswOyAFrBXsQ.jpg

 

  • Dodatnia 8
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

@Anton Gorodecki ale co, coś tam wyczytałem, że oni robią to na SDK do ostatniej wersji XRay 2.0 czy jakiejś tam z 2012 roku.

A gdzieś tam w sieci ktoś próbował handlować tą wersją za 12-15tyś dolarów podobno. O to ci chodzi?

Tutaj jest temat tego moda, a że pojawił się sam screen bez większej ilości informacji to przecież nie będę lał wody ;)

To ci ludzie od tego moda mają coś wspólnego z tą próbą sprzedaży? Czy, że też sobie go kupili? Powiem Ci szczerze, że mnie to jakoś bardzo nie zainteresowało :) może jakbym był modderem to bardziej bym śledził temat.

  • Dodatnia 1
Link to comment
Share on other sites

XJ4r3OunATk.jpg

Jeden z pracowników GSC Game World skomentował na oficjalnym kanale na Discordzie wczorajszą informację o sprzedaży SDK X-Ray 2.0 z 2012 roku:

Cytat

- Nic nie wiemy o tej osobie ani o tym, co dokładnie „próbuje sprzedać”. Nigdy nie rozmawialiśmy na taki temat i, co oczywiste, nawet nie przyszło nam do głowy, żeby rozmawiać. Wszystko, co piszą tego rodzaju użytkownicy, jest kłamstwem. To wszystko. Nie radzę wierzyć użytkownikowi, który mówi o „umowach z KM”, ponieważ jest to czyste i rażące kłamstwo. I proszę, nie kontynuujmy tego, bo to z pewnością nie jest nic warte.

 

  • Dodatnia 2
Link to comment
Share on other sites

? SDK od X-Ray 2.0 nie jest już sprzedawane - powiadomił o tym sam inicjator.

Cytat

- «Kto napisał 4 miliony donosów?» Chłopaki, gratuluję wam, macie GSC i moje kontakty tam, donosicielstwo w krwi rosyjskiego narodu, teraz decyduje się, co będzie z całą tą zawartością, jak przynajmniej wam zakażą kodów źródłowych X-Ray 2.0, prawie na pewno. Dobra robota, możecie cieszyć się zerem. To wszystko, do widzenia, pomyślcie, że zmieniłem zdanie - powiadomił sprzedawca.

 

Link to comment
Share on other sites

W związku z zainteresowaniem odwołanym S.T.A.L.K.E.R. 2 z powodu niedawnej nieudanej próby sprzedaży X-Ray 2.0, zdecydowano się przeprowadzić wywiad z Nikitą «Hudson» Burdinskym, jednym z liderów «S.T.A.L.K.E.R. 2 OldConcept», który podzielił się bardzo ciekawymi informacjami dotyczącymi zrzutów ekranu z X-Ray 2.0, a także historii projektu. Wywiad przeprowadził administrator gminy Michaił «DecabristM» Zaryanov. Miłego czytania!

TQVk63DXdL0.jpg
Oryginalny logotyp projektu, otrzymany od Hudson w wiadomości

DecabristM: Tak więc, jak rozumiem, działasz w projekcie jako menedżer społeczności. Czy możesz nam powiedzieć, czym dokładnie się zajmujesz?

Cytat

Generalnie jako lider, odpowiadam za to, co będzie pasować do projektu, a co nie. Czyli np. osoba odpowiadająca za modele wykonała asset, pokazuje mi go i mówię, co należy usunąć, a co dodać.

DecabristM: Jak powstał ten projekt i jaki jest jego cel?

Cytat

Celem jest odtworzenie tego samego S.T.A.L.K.E.R. 2, wszystko przeanalizowaliśmy bardzo dobrze, dokumenty projektowe, koncepcje, itp. Wszystko zaczęło się od tego, że zaprzyjaźniłem się z naszym programistą, on był też osobą odpowiedzialną za modele, mieliśmy wspólne zainteresowania w S.T.A.L.K.E.R. 2. Następnie zaproponowano mi innego modelarza, Daniła Krawczenko, po tym, jak Danił wykonał prototyp lokacji (kopalnia). Ja zaproponowałem mu pomysł odtworzenia S.T.A.L.K.E.R. 2.

DecabristM: Czy Vladimir Lagutin pracuje jako programista czy ktoś inny?

Cytat

Na razie tylko GladiatorVS (Władimir Lagutin).

DecabristM: Kiedy rozpoczęło się tworzenie projektu?

Cytat

W 2019 roku, chyba w październiku lub listopadzie, dokładnie miesiąca już nie pamiętam ?

DecabristM: Na jakim etapie znajduje się obecnie projekt?

Cytat

Wersja alfa. Musimy stworzyć zupełnie nową strefę z nowymi lokacjami. Staramy się nie brać prawie niczego z trylogii.

DecabristM: Opowiedz nam o swojej wizji projektu. Co to jest - kolejny mod, globalna modyfikacja czy coś więcej?

Cytat

Globalna modyfikacja, prawie jak Lost Alpha. Jak powiedziałem wyżej, musimy stworzyć zupełnie nową strefę, pracy jest dużo.

DecabristM: Używacie wyłącznie dokumenty designerskie S.T.A.L.K.E.R. 2, czy zostawiacie miejsce na kreatywność w zakresie zadań, fabuły i LORE'a? Która koncepcja jest Wam bliższa - Lost Alpha czy Oblivion Lost Remake?

Cytat

Pełna dokumentacja projektowa S.T.A.L.K.E.R. 2. Tak jak to było w OLR.

DecabristM: Co możesz nam powiedzieć o anomalii «Zegar słoneczny», której grafika koncepcyjna została opublikowana w Twojej grupie? Jakie są jej właściwości, dlaczego jest niebezpieczna? Kto narysował tę grafikę koncepcyjną?

HIadZ2JgtTc.jpg
Koncept-art anomalii «Zegar słoneczny»

Cytat

Anomalia jest prawie w całości autorska, namalował ją Nikita Kolesnik (jego ArtStation). Jest to mieszanka karuzeli i spalacza, została oparta na drobnych informacjach w dokumencie projektowym i znaczku na globalnej mapie.

Opis anomalii «Zegar słoneczny»:

Zegar słoneczny to Archianomalia termograwitacyjnego typu, składająca się z dwóch części - Rdzenia i Zewnętrznej powłoki. Rdzeń to miniaturowa kula plazmowa, ze względu na działanie „ognistego grawiwichru” i oddziaływania ekstremalnie wysokiej temperatury samego rdzenia, wokół niego powstała „kołysanka” z mieszanki betonu i żelaza znajdującego się na parkingu maszyn Uroczyska. Im bliżej rdzenia jest kołysanka, tym jest gorętsza. Stalkerzy nazwali tą anomalię ze względu na jego podobieństwo do zegara słonecznego z powodu wystającej pod kątem trzona. Tworzy artefakt "betonowa gwiazda".

TVXfY6VhV3M.jpg
Szkice anomalii «Zegar słoneczny» przesłane w wiadomości przez Hudsona.

DecabristM: Czy ostateczna wersja projektu obejmie miasto Prypeć? Na globalnej mapie połączonej z dokumentami projektowymi S.T.A.L.K.E.R. 2, to miasto nie istnieje, chociaż akcja niektórych questów w tych dokumentach powinna się tam toczyć?

Cytat

Jeszcze nie wiemy. Ale będzie miasto Czarnobyl.

DecabristM: Czy możesz podzielić się tym, co już jest gotowe, czy to tajemnica?

Cytat

To tajemnica ?

DecabristM: W porządku. A teraz przejdźmy do najbardziej oczekiwanego pytania. W swoim ostatnim poście zamieściłeś zrzut ekranu ze słowami «Powered by XRay 2.0». Czy to ten sam XRay 2.0, o którym mówił Лохотрон? Co to właściwie jest?

muHrPs1UGoA.jpg
Zrzut ekranu z SDK X-Ray 2.0 od S.T.A.L.K.E.R. 2 OldConcept / Jeden z modeli na zrzucie ekranu, opublikowany wcześniej w Zone Chronicles (źródło)

Cytat

Zrzut ekranu zrobiony przez Gladiatora na XRay2.0, scena w całości z zasobów Stalkera 2 (anulowanego). Ale jak powiedziałem, nie mogę nic więcej powiedzieć na ten temat.

DecabristM: Skąd to masz? Czy to prezent od Лохотрон? Czy podpisałeś NDA?

Cytat

Formalnie podpisaliśmy NDA.

DecabristM: Czy możesz podrzucić tekst NDA, czy też jest on objęty umową NDA?

Cytat

Przepraszam, ale nie, nie mogę.

DecabristM: Dobra, przejdźmy dalej. Na jakim silniku rozwijasz swój projekt?

Cytat

Mod na silniku XRay Rentgen-luch.

DecabristM: Screen z Twojego posta ze utworami nagranymi na xray2? Boleśnie wygląda jak kopalnia Młody kommunar(«Юный коммунар»)...

lsEq7Tg1GOU.jpgRXUsNPfIMNM.jpg
Screen z lokacją «Юный Коммунар» z S.T.A.L.K.E.R. 2 OldConcept / Wcześniej opublikowany screen z kopalni «Юный Коммунар» (źródło)

Cytat

Tak, to jest na xray2.0, lokacja została poprawnie nazwana, to jest Kopalnia JunKom. Ale screen nie jest nasz, to screen jednego z byłych programistów.

DecabristM: W końcu wcześniej nigdy nie został opublikowany, jeśli moja pamięć mnie nie myli...

Cytat

Tak, nigdy wcześniej nigdzie nie migotał.

DecabristM: Dzięki za rozmowę. Jakieś życzenia dla fanów i buildoman'ów na koniec? ?

Cytat

Czekać i być cierpliwymi ?

Wywiad został przeprowadzony specjalnie dla społeczności Vestnik «Tego Samego Stalkera» (Вестник «Того Самого Сталкера»). ŹRÓDŁO

  • Dodatnia 1
  • Dzięki ! 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

5UcrvIo7Hos.jpg?size=1280x720&quality=96

Przedstawiono pierwsze screeny:

Spoiler

xgHtRXEjDNA.jpg?size=1280x720&quality=96UfpkFQVdwJQ.jpg?size=1280x720&quality=96DNalFkRbqnE.jpg?size=1280x720&quality=96ZHRLpZO8C_I.jpg?size=1280x720&quality=96gzf_bGkOikM.jpg?size=1280x720&quality=96sRzOEzUbh-U.jpg?size=1280x720&quality=96

 

-W każdym projekcie jest czas, kiedy rozmawiacie z publicznością dużo i czas, kiedy wcale nie rozmawiacie. W takich chwilach zespół więcej pracuje nad technicznymi aspektami moda, wkłada więcej energii w projekt, a nie szuka sposobów aby pięknie ich zaprezentować. Teraz jeden z takich okresów ciszy właśnie dobiega końca.

Chcemy porozmawiać o ludziach, którzy biorą aktywny udział i pomagają w tworzeniu moda.
Za wizualną część i design lokacji jest odpowiedzialny bardzo znany modmaker, autor Lost Alpha i innych projektów, "Dezodor". Za techniczne szczegóły moda i wnoszenie poprawek w silnik praktycznie od pierwszego dnia na X-Ray 2.0, odpowiada Loxotron. Pozostali twórcy na razie nie zostali ujawnieni. Podsumowując tę krótką wiadomość, chcemy pokazać screeny, zrobione z celem pokazania kilku lokacji. O innych cechach moda później powiemy - napisali twórcy projektu.

  • Dodatnia 3
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 months later...

scale_2400

Trochę nowych obrazków z moda i informacji.

Jako, że silnik XRay 2.0 był nie dokończony na razie jest łatany przez moderów, dodawane są nowe funkcje itd.

scale_2400

scale_2400

scale_2400

Przy modzie pracują teraz dezowave, twórcy Lost Alpha i Priboi Story.

scale_2400

scale_2400

Ostatnio dla moda stworzono cztery nowe lokacje, dodatkowo poprawiono oświetlenie na starych mapach.

scale_2400

scale_2400

  • Super 1
  • Dodatnia 1
Link to comment
Share on other sites

Prace nad Old Concept będą kontynuowane. 
czqvqJgl98A.jpg

Obecnie twórcy potrzebują trochę czasu na zebranie wszystkich materiałów, a następnie opublikują newsy. W planach jest również rekrutacja nowych programistów. Przypomnijmy, że głównym celem projektu jest odtworzenie anulowanego S.T.A.L.K.E.R.-a 2.

Źródło: KLIK

  • Dodatnia 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity