tom3kb Opublikowano 23 Stycznia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2020 @metek58 ale wyloty na samym początku moda, przy podchodzeniu do jakiś losowych npc, czy po wykonaniu jakichś konkretnych zadań? @edit @metek58 na pewno daliście dobre archiwum ze spolszczeniem? Po instalacji na polską wersję gry, moda, fixa i polonizacji. Wszystko mam po rosyjsku. Menu moda, ekrany ładowania, wszystko w PDA, napisy itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 23 Stycznia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2020 Od Morgana, idę na Skadowsk i po drodze przechodzą jacyś NPC (bo często kręcą się i niekiedy walczą z jakimiś mutantami), to po zbliżeniu się, mam wylot. Gorsza sprawa, że log pusty. Dlatego moja prośba, aby ktoś kumaty to zweryfikował, bo może u mnie tylko są te siupy. A w pol masz spolszczone pliki? Cholera, nie dodałem localization o tej treści: [string_table] language = pol font_prefix = _cent ;_west files = string_table_enc_mutants Proszę o dodanie do polonizacji w pobieralni tegoż brakującego pliku. @tom3kb, po zmianie w localization tych wartości, masz polski tekst? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 23 Stycznia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2020 @metek58 localization.ltx jest tylko ma rus zamiast pol, to zaraz mogę w opisie instalacji dopisać co trzeba zmienić. Po tej zmianie już jest po "polskiemu" ale coś dziwnie to wygląda? Bardzo dużo wyrazów w złej formie, literówek i często jeszcze z rosyjskimi literami? Nie wiem czy coś jeszcze jest skopane czy to błędy w tłumaczeniu do wyłapania? Zobacz na screeny. W menu też: Praktycznie w każdym opisie przedmiotu groch z kapustą jeśli chodzi o literki, w dialogach też. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 23 Stycznia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2020 Coś skopane bo te niby rosyjskie litery miedzy polskimi, to nasze znaki diakrytyczne, których gra nie widzi. Coś jest nie tak. Weź te spolszczone pliki z text/pol i skopiuj je do text/rus z zamianą. Wcześniej (wiadomo) zrób kopię tegoż rus folderu. To pomoże. Tak to zrobiłem u siebie na początku, jak odpalałem moda na pol podstawce. Ale kuźwa potem polonizowane pliki wrzucałem tylko do text/pol i mam normalne litery podczas dialogu u Morgana, przy starcie gry i itp. Nie wiem teraz. Mam kołomyję i też przyciemnioną pomroczną jasność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 23 Stycznia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2020 @metek58 zrobiłem kopie katalogu rus dla bezpieczeństwa. Do rus wrzuciłem pliki polonizacji i było jeszcze gorzej niż przedtem. Potem jeszcze wlazłem do localization.ltx i zmieniłem pol na rus, bo jak tam wrzuciłem spolszczone pliki to chciałem zobaczyć czy coś to zmieni ale było tak samo jak przy pierwszej próbie. Także wrzucenie zawartości pol do rus ze zgodą na zmianę plików mi nic nie pomogło. Dobra na dziś robimy przerwę Jutro się pomyśli, a może jeszcze wieczorem ktoś inny coś podpowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 23 Stycznia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2020 A w folderze gry, tam gdzie widać gamedata, jest folder localization? U mnie ma zmienioną nazwę, dodane ma w nazwie oryg. Nie chodzi o ten plik localization, a o folder. Nie pamiętam, czy to ja sam zmieniałem, czy było. Wtedy walczyłem z uruchomieniem, aby były prawidłowo widoczne polskie ę, ą i inne, to uszło mi to z głowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
3OM6AKAH Opublikowano 23 Stycznia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2020 @metek58, @tom3kb - kodowanie. Zapisanie plików .txt w formacie Unicode prawdopodobnie naprawi ten problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 23 Stycznia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2020 @metek58 w folderze gry jest folder localization. Ja w nim nic nie grzebałem nigdy czyli ma czysta nazwę bez dopisków. Podejrzewam, że ten twój z dopiskiem oryg zostawiłeś dla bezpieczeństwa. A jeśli masz drugi z nazwą localization to w tym jakieś zmiany mogłeś robić. @3OM6AKAH może dobrze kombinować, cos kiedyś już było z kodowaniem w którychś modach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 23 Stycznia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2020 Właśnie nie mam innego folderu, tylko ten z dopiskiem oryg, czyli oryginalny. Wypróbuj też ten dopisek, może w tym myk? Że tez nie pamiętam momentu przejścia na polskie znaki diakrytyczne, cholera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
3OM6AKAH Opublikowano 23 Stycznia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2020 No to jeszcze jeden pomysł: folder gry localization bez dopisku, a z folderu gamedata/config usunąć localization.ltx (o ile jest). 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 23 Stycznia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2020 Ale u mnie dobrze widać, tzn nie trzeba chyba zmiany kodowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
3OM6AKAH Opublikowano 23 Stycznia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2020 (edytowane) @metek58, skoro tak, to faktycznie nie trzeba, choć mogłoby to pomóc, to dużo z tym roboty. Podejrzewam, że jednak coś nie teges z lokalizacją. Może drugi sposób, który podałem, lub edycja localization.ltx? Edytowane 23 Stycznia 2020 przez 3OM6AKAH 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 23 Stycznia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2020 @metek58 no i wygląda na to, że mamy zwycięzcę @3OM6AKAH trafił. Trzeba wywalić plik localization.ltx i wszystko jest cacy. Czyli wygląda to tak: Instalujemy polski Zew, wrzucamy gamedata moda, fix i na końcu spolszczenie. Wywalamy localization.ltx i gramy po polsku Stawiam go na czysto ostatni raz i robię instrukcję instalacji. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 23 Stycznia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2020 Zmieniłem przed chwilą nazwę tego folderu localization na bez dopisku (ten gdzie jest gamedata, nie głębiej) i mam nadal normalne litery, choć gra rozpoczęta od początku. I mam też plik localization. Ne mam pojma, jak to mówili made by Jugosławia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 23 Stycznia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2020 Na początek @metek58 i @yellow dzięki za fajny prezent z okazji, za którą generalnie nie przepadam Może dzięki niemu się to zmieni. Jak znajdę chwilę, to ogram czym prędzej. Co do problemu, to nie ma problemu. Mod + fix + PL + wywalamy z localization.ltx ten zapis, który jest (czyli rus, ;_west ;_cent) i zastępujemy naszym pol _cent ;_west i wszystko git, przynajmniej u mnie: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
3OM6AKAH Opublikowano 23 Stycznia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2020 Wygląda na to, że wszystko jasne: albo edycja pliku tak jak napisał @Sierioża, albo usunięcie (wtedy gra ładuje localization.ltx z podstawki). 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 23 Stycznia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2020 Robię ostatni test i potem rozpisuję instalację. Mamy dwa rozwiązania, czyli jak nie kijem go to pałą i ruszyć musi 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 23 Stycznia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2020 Chyba mam. W binie chyba nie mam z rus binu xrGame.dll, xrRender_R2.dll, xrRender_R3.dll i xrRender_R4.dll. Różnią się datą i mam ich kopie bezpieczeństwa. Wziąłem z jakiegoś binu w uruchomionej wersji innego moda na pl podstawce. Może to mi wywalać grę? Może źle napisałem, mam te pliki w binie, ale z inną datą, więc sądzę, że obawiałem się ich zamiany na polskiej podstawce rus plików z rus binu. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 23 Stycznia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2020 @metek58 może bo jak jakieś inne wersje modyfikowane jeszcze pod jakiegoś innego moda. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 23 Stycznia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2020 NIE, miałem zainstalowane trzy części Stalkera, ale robiłem reinstalkę systemu. Jak instalowałem Zew na nowo, to jest czysty, a na innym dysku pliki z poprzedniej instalki zostały wraz z gamedatami innych modów. Nadmieniam, że choć wtedy miałem z 10 gamedat z innych modów na tej samej podstawce, to gra mi chodziła. Małą tam kosmetykę tylko trzeba było zrobić i grało się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 23 Stycznia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2020 Dobra pany, zainstalowałem moda na czysto od nowa, przetestowałem. U mnie taki normalny sposób instalacji nie działa, może coś w Windowsach? Kij wie. Musiałem kasować localization.ltx żeby mod był prawilnie po polsku. Napisałem instrukcje instalacji tak, że uwzględnia i ten problem, lepiej dmuchać na zimne, a może innym też się przytrafi. Możecie zerknąć czy coś trzeba zmienić albo dopisać ale wydaje mi się, że zrozumiale to wygląda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
3OM6AKAH Opublikowano 23 Stycznia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2020 @tom3kb znowu tylko zgaduję, ale może usunięcie w localization.ltx linijki files = string_table_enc_mutants i pozostawienie tylko [string_table] language = pol font_prefix = ;_west ;_cent rozwiąże problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 23 Stycznia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2020 @3OM6AKAH nie, to nic nie dało. Drugi raz w ten sam dzień szóstki w totka nie trafisz 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 23 Stycznia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2020 @tom3kb a tak z innej beczki - podstawka PL czy RU? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 23 Stycznia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2020 @Sierioża podstawka PL z CDA. Wersja 1.6.02. Zobaczymy czy to jakiś jednostkowy problem czy inni też będą tak mieli, chociaż jak już rozpisałem to przy instalacji to może się nie dowiemy. @3OM6AKAH a to już najwyżej jutro bo już pod kołderką leżę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.