Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

ciernista_droga_stalkerteam.jpg

Tytuł oryginalny: Thorny Way - Тернистый путь
Platforma: Zew Prypeci 1.6.02
Data premiery: 26.12.2019 r.
Autor: Nktk
Autorzy spolszczenia: @yellow, @metek58
Śr. długość rozgrywki: (ok. 10 godzin)


OPIS:

Spoiler

W 2013 roku grupa najemników pod dowództwem Morgana wypełnia postawione przed nimi zadanie - ich celem jest odnalezienie dokumentów w laboratorium X-8 dotyczących tajnego projektu Świadomości-Z, „Odrodzenie”. Główny bohater przedstawionej historii, Den, znajduje cenne zapiski, jednak wskutek ingerencji nieznanego stalkera szybko je traci, przez co zostaje wyrzucony z oddziału.

Dwa lata później, Den zostaje wolnym stalkerem. Mieszkając w starej barce na Zatonie, stara się zgromadzić kwotę, która pozwoli mu opuścić Zonę i wieść dostatnie życie na Wielkiej Ziemi. Pewnego dnia nieoczekiwanie otrzymuje wiadomość na PDA z prośbą o udanie się do pobliskich magazynków podstacji. Jak zakończy się to spotkanie dla naszego bohatera? Tego dowiecie się w Ciernistej Drodze.

  • 5 oryginalnych lokacji z Zewu Prypeci,
  • Około 20 zadań pobocznych i 10 głównych,
  • Bezpośrednią kontynuacją produkcji jest Pogrążony w Niebycie.

SCREENY:

Spoiler

ss_cez137_02-14-20_16-42-36_(jupiter).jpg.d4ab020f9517236306fd1da652c1fba4.jpg

ss_cez137_02-16-20_14-23-49_(jupiter).jpg.78a3ae9926772970bbf14b0a9051370a.jpg

ss_administrator_01-24-20_13-44-08_(zaton).jpg.f2e008b46e747ccb8927654a675d35ec.jpg

ss_cez137_02-13-20_20-47-01_(jupiter).jpg.350620c049b1ab78e83f5c057b7699e0.jpg

VIDEO:

Spoiler

Początek rozgrywki:

INSTALACJA:

Spoiler

Poprawna kolejność instalacji:

  1. Zew Prypeci 1.6.02.
  2. Rozpakowane archiwum z modyfikacją (folder gamedata oraz bin) należy umieścić w głównym katalogu z grą.
  3. Zawartość pobranego Fixa 1.12 należy umieścić w głównym katalogu z grą.
  4. Rozpakować pobrane archiwum ze spolszczeniem, a następnie umieścić w głównym katalogu z grą.

UWAGA!

  • Jeżeli po uruchomieniu moda w menu lub po rozpoczęciu gry pojawią się błędy w wyrazach, należy wyjść, a następnie w folderze gamedata\configs usunąć plik localization.ltx.

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

Mod:

Fix 1.12:

Zmiany:

Spoiler
  • Wyłączono animację jedzenia; 
  • Poprawiono błędy w dialogach;
  • Znaleziono i naprawiono wylot przy ulepszeniu kombinezonu SSP-99 i SSP-99M Vega;
  • Naprawiono błąd związany kontenerem w Cementowni;
  • Poprawiono błąd związany z sejfem frakcji Monolit w KBO Jubilejny;
  • Zmieniono właściwości niektórych przedmiotów;
  • Naprawiono wylot związany ze zmianą poziomu trudności w ustawieniach;
  • Dodano opis ulepszenia broni Protecta;
  • Naprawiono błąd związany z misją Ekskluzywne zamówienie;
  • Zmieniono nagrody za niektóre misje;
  • Przywrócono schronienia przed emisją, które wcześniej były niedostępne;
  • Wycięto misję "Droga na Płaskowyż";
  • Nowy HUD;
  • Zmieniono startowy ekwipunek; 
  • Poprawiono charakterystyki Egzoszkieletów;
  • Nowe tekstury broni;
  • Na Skadowsku pojawił się medyk oraz mechanik;
  • Brodacz oraz Traper skupują części ciał mutantów;
  • ...i wiele mniejszych poprawek.

Spolszczenie: 

  • Nasz serwer - [KLIK]

Autorzy spolszczenia moda NIE WYRAŻAJĄ ZGODY na jego uploadowanie/publikowanie na inne serwery niż forum stalkerteam.pl
 


Źródła: AP-PRO_LOGO.png.5af8a41dd682d74089b58cc2dd2edcbd.png  LOGO_STALKERMOD.png.03c0e05fd4d9f6b452ea351627d7ce2c.png

 

  • Dodatnia 10
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mod bezproblemowo uruchomiony na rosyjskiej podstawce. Całkowicie nowa fabuła i zadania. Bardzo fajna, przyjemna dla oka grafika. Na razie pobiegałem po Zatonie. Przy okazji zadań, znalazłem kilka schowków zapamiętanych z podstawki. Mam co na grzbiet włożyć, z czego strzelać i co jeść. Bo jeść i pić trzeba.

Mod daje swój skromny HUD, ale można go zmienić na ten z ZP. I jest oficjalny czit na nie męczenie się GB. A tu kilka zrzutów ekranu, więcej w Klimatycznych.

ss_administrator_12-28-19_14-28-05_(zaton).thumb.jpg.662cf7dba1b312ae6e3375e8d8b44689.jpg

              HUD z moda                                                                                   I z ZP

ss_administrator_12-28-19_13-20-45_(zaton).thumb.jpg.1cf1d1c871742689e0b1d7816ce942a8.jpgss_administrator_12-28-19_14-49-14_(zaton).thumb.jpg.1d256822c1cee11736dce07a41a4c8d0.jpg

U handlarzy

ss_administrator_12-28-19_15-01-27_(zaton).thumb.jpg.27e326a92b2c2fc7658197640a72b3b1.jpgss_administrator_12-28-19_15-17-10_(zaton).thumb.jpg.87f1e11d1f131add4b27d2582ad228b2.jpg

Widok przez lornetkę

ss_administrator_12-28-19_14-59-02_(zaton).thumb.jpg.4c475f3c820daa231dcda089f4c2ab7a.jpg

Nie oceniam, aby nie zapeszyć.

DODANO: 29-12 ma być duży patch. A w Sylwestra nowa poprawiona wersja moda.

 

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem co jakiś czas wyloty, brak bambetli w zadaniu na detale dla radiostacji na Zatonie et cetera. 

Pobrałem moda - tzw. redukx z: https://yadi.sk/d/0X5VLfw8TD4uWA

Rozłozylem i podmienilem cała gamedatę.

Teraz przeszedłem kwesta na atak szturmowika Mi-24, znowu na Janowie, dialog i gram dalej.

 

ss_tomahawk_12-29-19_11-34-40_(jupiter_underground).jpg

Ostatni dialog, potem cdn.:

 

ss_tomahawk_12-29-19_12-36-04_(jupiter_underground).jpg

Edytowane przez vidkunsen
  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Autor moda dał informację, że dzisiaj wieczorem będzie globalny patch, wymagający nowej gry.

Mimo tego, że do tej pory nie miałem większych problemów, pobiorę i zagram od początku.

 

DODANO:

Coś mi się kojarzy, że albo ten mod w jakiejś fazie prabety już był, albo nawiązuje do innego moda, w którym rządził syndykat najemników.

Bo przecież w ZP, większość graczy likwidowała Morgana w leśnictwie i tylko niewielu brało zadanie na jego ochronę od Sowy, a jeszcze mniej potrafiło go uratować i mieć dalszy ciąg rozgrywki z nim na Janowie. Na forum moda nikt o to nie zapytał. Pytali raczej o dalszy ciąg tego moda.

@vidkunsen  Coś w pamięci nie zostało?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz po wstawieniu oryginalnego HUDu z ZP, wygląda on tak"

ss_administrator_12-29-19_23-28-50_(zaton).thumb.jpg.e2e5900a20c974f40838fffc07f6a1c4.jpg

Mapa zjechała na dół, brak w niej zegara, licznik NPCów nie działa i kompas nie tam gdzie trzeba. Ale to nie wina moda. Będzie musiał ten co ten HUD dodał, pozmieniać w nim ustawienia. Z oryginalnym HUDem, ciężko, za mało informacji. Spore zmiany w kwestowych NPCach, ale co najważniejsze, na starcie dostajemy więcej sprzętu w tym detektor. Już na Zatonie można znaleźć artefakty, co ułatwia nieco grę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PODBICIE TEMATU.

Mod z patchem 1.2 jest już prawie jak należy. Jeszcze małe problemy ze spawnem kwestowych artefaktów we właściwym czasie. Fabuła sensowna, nie mająca nic wspólnego z tą z ZP. Jak na razie rozwiązuję zadania w należytej kolejności. No i parę zrzutów ekranu na zachętę dla jakiegoś aktywnego tłumacza.

ss_administrator_12-30-19_19-11-38_(zaton).thumb.jpg.2d9820d222143f8c916dd2aa963f491a.jpgss_administrator_12-30-19_20-11-27_(zaton).thumb.jpg.ce4d0665494f11c112f931150eaa97a5.jpgss_administrator_12-30-19_20-47-44_(zaton).thumb.jpg.f9443672b5c48831818eaad2dd1c69d3.jpgss_administrator_12-30-19_21-23-36_(zaton).thumb.jpg.aa83327fe1e84edd95e5b6998946cb66.jpg

ss_administrator_12-30-19_21-26-49_(jupiter).thumb.jpg.615985217a3d395f869ab928d7014761.jpgss_administrator_12-30-19_21-27-42_(jupiter).thumb.jpg.eb2bb7f022777cbcd7b8cd959b50e908.jpgss_administrator_12-30-19_21-52-34_(jupiter).thumb.jpg.090e2d6d7c939acdbc3a3b05de853a45.jpgss_administrator_12-30-19_21-57-10_(jupiter).thumb.jpg.2d953406ec456597c4786192ee71a20b.jpg

Mod nas zabezpiecza, abyśmy się nie nudzili, na każdym kroku coś podrzuci.

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KOLEJNE PODBICIE.

No i osiągnąłem jedną z końcówek moda. Rezygnujemy z dalszego gnania za ściganym i wracamy na Wielką Ziemię. Pomaga nam w tym stary znajomy Noe.

ss_administrator_01-02-20_18-39-41_(jupiter).thumb.jpg.09dbb0d50609ceacb8ac50f57fb3efea.jpgss_administrator_01-02-20_18-39-57_(jupiter).thumb.jpg.b0fdb064312a2afe6fca0068290d383d.jpg

Teraz trzeba wrócić do zapisu gdzie był wybór i pociągnąć fabułę do drugiego zakończenia. Jeszcze dzień, dwa zabawy.

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się gra samemu, trzeba pisać pod sobą.

Druga nitka scenariuszowa ukończona. Czyli mod też.

ss_administrator_01-04-20_15-21-29_(jupiter_underground).thumb.jpg.5b4823fd72f84b186623524198915469.jpg

To ostatnia akcja w modzie. Potem ekran z napisem "Przedłużenie będzie" i napisy końcowe.

W PDA zostały dwa nie zamknięte zadania na poszukiwanie artefaktów. Brakło dwóch kwestowych, przy wielokrotnym nadmiarze innych. Ale to z zadań pobocznych, pozwalających zebrać trochę kasy lub dostać egzę. A praktycznie, to do przejścia moda na upartego wystarczyłby pancerz stalkera, a SEVA czy jej odmiana dla ochrony naukowców są wystarczające.

Daję zrzuty ekranu z końcówki gry. Janów pożegnał mnie pogodnym, słonecznym porankiem.

ss_administrator_01-04-20_14-16-06_(jupiter).thumb.jpg.4fdc1539cc6b76f497228dc5fdede82d.jpgss_administrator_01-04-20_14-16-48_(jupiter).thumb.jpg.33715941c46ac0cd4fa4e0c3e474719c.jpgss_administrator_01-04-20_14-17-37_(jupiter).thumb.jpg.e2e203ad9fbb8a467a31a399546e9d75.jpgss_administrator_01-04-20_14-18-01_(jupiter).thumb.jpg.55398cce6db453e6dbed38f858f004bd.jpg

ss_administrator_01-04-20_14-29-13_(jupiter).thumb.jpg.a1bfd5c83f8696db61688f4b42d432b1.jpgss_administrator_01-04-20_14-31-41_(jupiter).thumb.jpg.f0cf2facb07d6e5a624c934cbab88cc4.jpgss_administrator_01-04-20_14-32-00_(jupiter).thumb.jpg.9dfc9290309b5f890c7e6ec74a2c261b.jpgss_administrator_01-04-20_14-32-43_(jupiter).thumb.jpg.665d5cd12f4c189b6aa32bb40fa7f885.jpg

Ze względu na zalety jakie posiada mod, czyli kompletnie nową fabułę, stabilność, dopracowaną grafikę, śmiało można go przenieść do Nowych Modów.

No i co najważniejsze, jest wart przetłumaczenia.

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zmieniałem klawiszologi. Jeszcze podumam i zrobię screena. A uruchamiał ktoś na pl podstawce?

Robię już screeny. Była wina pliku fsgame, wskazałem teraz jak było w oryginale, ale nie mam GG jako Den, a Diektiariow, choć jego gęba jest jak bandyty.

Ponawiam pytanie, czy ktoś już uruchamiał tego moda na pl podstawce? Jak tak, to niech się podzieli info, jak zrobić, aby zamiast Diegtiariowa, mieć tego Dena/Dana?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@metek58 Ja próbowałem, ale jeszcze na tym małym okienku wylatywałem z logiem błędu silnika. Dlatego na dropie wstawiłem ten problem.  Jak wstawiałeś moda do podstawki, bo mnie zaskoczył ten mój wylot.

A Dena masz w kat rus plik st_charakters.xlm linia 166.

 

DODANO:

Odbój z tym wylotem. Postawiłem dzisiaj jeszcze raz na polskiej podstawce i wszystko w porządku.

 

F12 robi zrzuty ekranu, a GB ma na imię DEN.

ss_administrator_01-06-20_21-37-49_(zaton).thumb.jpg.cf507afeb1be4980bf261f753a55f503.jpgss_administrator_01-06-20_21-45-07_(zaton).thumb.jpg.459631b2a1af776559a5212d202c935f.jpg

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, metek58 napisał:

Ponawiam pytanie, czy ktoś już uruchamiał tego moda na pl podstawce? Jak tak, to niech się podzieli info, jak zrobić, aby zamiast Diegtiariowa, mieć tego Dena/Dana?

Żeby na polskiej platformie wyświetlał się Den, a nie Diegtiariow, trzeba folder pol uzupełnić o pliki z folderu rus z wyjątkiem dwóch, które już się tam znajdują.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też do tego doszedłem, by mieć pol menu, pda i inne rzeczy. W międzyczasie można to zrobić, @kondotier. Mam 4 pliki od dołu zrobione na gotowo. A dlatego piszę "międzyczasie", bo testujemy ze @smox-em Odyseję 2.0 i muszę przyznać, że zacnie się prezentuje, o ile ktoś lubi te klimaty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@metek58  Po zmianach na forum wyskoczyły Ci dwa obrazki. Napisz do portalsa, aby 1. usunął.

A co dotyczy moda, to chyba bez tłumaczenia będzie można wykorzystać część plików z podstawki, dotyczących PDA, map i nazw w modzie, bo są klasycznymi z podstawki. Nie porównywałem, to nie wiem ile ich będzie. Też na razie nie brałbym się za tłumaczenie, nich forumowicze ograją ostatnio przetłumaczonego Outfatera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.thumb.jpg.2e0084ba6399d9c1039a69eebced6aae.jpg

Dla mnie to już koniec poszukiwań z byłym najemnikiem Den'em. Den miał odnaleźć najemnika Klina i na swoje nieszczęście go odnalazł, choć pod koniec wędrówki został ostrzeżony i mógł bezpiecznie opuścić Zonę. W Ciernistej drodze wybór zakończenia zależy od gracza. Niezła fabuła, zwroty akcji, możliwość wyborów, wszystko to pozwoliło mi przyjemnie spędzić kilkanaście godzin z tym modem, nie ma miejsca na nudę. Modyfikacja stabilna, podczas gry nie miałem ani jednego wylotu.

Dla mnie jedynym minusem Ciernistej drogi jest brak zmienionej lokalizacji schowków lub przynajmniej ich zawartości. W końcu schowki to coś, czego się szuka, trafia przypadkowo lub dostaje na nie namiary, a to, co jest w środku, powinno być niespodzianką. Tutaj wszystko pozostało niezmienione od czasu Zewu Prypeci. Jeszcze jedno, moim zdaniem autor mógł pokusić się o jakąś "współczesną" paczkę z bronią, ale to nie minus, tylko moja fanaberia.

Parę screenów z mojej gry:

Spoiler

2.thumb.jpg.dc825793da3c6cff7991fa80bb46c399.jpg

3.thumb.jpg.e940941b141e9f430f28b56b6a114c3f.jpg

4.thumb.jpg.4f3472a47d85cb526dddf67a09836b0c.jpg

5.thumb.jpg.725c0b5f73f6e2ed8873df3a76f90b04.jpg

 

  • Dodatnia 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Mod spolszczony. Wraz z @yellow sprawiliśmy, że chyba wszystkie potrzebne pliki są w PL. Poproszę @yellow, aby wstawiła moda do testów.

Po rozmowie z @yellow, jest prośba o wypróbowanie moda pod kątem wylotów na pl podstawce, bo coś u mnie wywala po niedługiej grze, jak zbliżają się zwykli NPC. No i testy też byłyby wskazane. 

  • Dodatnia 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.